Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Nemá systém sledovania zásielok. Mojua zásielka nebola doteraz vybavená (13) dní. Vraj chybou pošty.
    • Ale reakcia na moje upozornenie nebola (ako som očakával) ospravedlnenie a uistenie, že urobia všetko pre nápravu), ale podráždená reakcia zo strany majiteľa ktorá vyznela tak, že nemám čo kritizovať, lebo oni podali zásielku na poštu a ďalej to nie je ich vec.

    Reakcia obchodu Topryby

    Pan Baláž očividne nepozná fungovanie eshopov a pojmy, ktoré používa. Napísal, že objednávka nebola vybavená do 13 dní, čo je klamlivý údaj, keďže objednávka p. Baláža bola vybavená do 1 hodiny od objednania, teda do 1 hodiny mu bol balík odoslaný. Čo sa týka podráždenej reakcie, opäť je to klamlivá informácia nakoľko pán Baláž si myslel, že v sobotu poobede sú otvorené pobočky Slovenskej pošty a my mu budeme, po každej pobočke zhánať balik, kde ho Slovenská pošta stratila. V pondelok sme ráno strávili 2 hodiny hľadaním balíka na pošte a zistilo sa, že pošta ho niekde stratila, ponúkli sme pánovi Balážovi novú stoličku, ktorú mu doručíme na naše náklady. Pán Baláž uvádza nepravdivé informácie a hádže celú vinu na www.topryby.sk, pritom on nevie, že služby Slovenskej pošty využil on sám, nakoľko má možnosť výberu prepravy buď Slovenskou poštou alebo prepravnou službou GLS. Takže na základe odkliknutia toho, že pán Baláž chce využiť služby Slovenskej pošty a chce, aby mu bol balík doručení prostredníctvom nej, sme využili službu Slovenskej pošty aj my. Teda to znamená, že služby Slovenskej pošty sme využili aj my aj pán Baláž.

    Topryby team