Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Veľmi slabá komunikácia. Tovar pri objednávke figuroval na sklade, no ani po 15 dňoch nedorazil.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar (toner) , ktorý bol doručeny , nekomunikoval s tlačiarňou a tým bol toner nepoužiteľný. Takže sme veľmi nespokojní , nakoľko sme sa museli obrátiť na iného dodávatela .

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neschopnosť doručiť tovar do týždňa od objednania a zaplatenia.

    Reakcia obchodu Tonezo.sk

    Dobrý deň,
    Vaša objednávka bola expedovaná do 48 hodín, no balík bol poškodený počas prepravy a ostal u prepravcu. Zistili sme to až potom, ako ste nás kontaktovali, že Vám balík ešte nebol doručený. Oneskorené dodanie sme samozrejme kompenzovali.
    Pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Nekompatibilny toner - vyhodene peniaze do kosa, praca neurobena.

    Reakcia obchodu Tonezo.sk

    Dobrý deň,
    Neevidujeme od Vás žiadnu sťažnosť. Ihneď po zistení problému ste nás mali kontaktovať, problém by sme vyriešili obratom, ako vždy. Keď nás nekontaktujete, s vašim problémom Vám nepomôžeme.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

    • Komunikácia žiadna
    • Nekvalitné tonery ,pri tlači katastrofa

    Reakcia obchodu Tonezo.sk

    Dobrý deň,
    Mrzí nás problém s našimi kazetami. Pri tomto modely sme nemali zatiaľ jedinú reklamáciu. Okrem tejto recenzie a nahlásenia reklamácie od Vás neevidujeme žiadnu sťažnosť. Kolega Vás budeme kontaktovať a posnažíme sa vyriešiť problém k Vašej spokojnosti.
    Pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ak Je tovar nevhodným do zariadenia,nemožno to ho reklamovt niet sa na koho obrátiť,neodporúčam čokoľvek kupovať prídete o peniaze priatelia

    Reakcia obchodu Tonezo.sk

    Dobrý deň,
    Ďakujeme za recenziu. Neevidujeme od Vás žiadny e-mail, ani telefonát. V potvrdzovacom e-maili o objednávke máte v prílohe reklamačný formulár a formulár na odstúpenie od zmluvy. Ak sú farby nefunkčné, dajú sa reklamovať a vymeniť, len nás treba kontaktovať. Ak ste farby zle objednali a nepoužili, resp. neotvorili ich, radi Vám ich vymeníme. Nabudúce nás skúste najprv kontaktovať.
    Pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    opakovaný problém s dodaním, nedodržané termíny, nedá sa dovolať

  • Tovar mi prišiel ale iný.Neds sa skontaktovať žiadnym spôsobom.

    Reakcia obchodu Tonezo.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za recenziu. Neevidujeme od Vás žiadnu správu. Ak sa k nám nedalo dovolať, je možné že ste volali mimo pracovnej doby. Kolega sa s Vami pokúšal dnes ráno telefonicky skontaktovať, no neúspešne, preto Vám písal aj e-mail. Problém s objednávkou vyriešime k Vašej spokojnosti :)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Široký výber
    • Snaha o nápravu
    • Komunikácia. Po týždni ani obraz ani zvuk.
    • Výhovorky
    • V BigPacku aj MultiPacku tonery dvoch "značiek"
    • Dlhá doba dodania tovaru, ktorý je na sklade.

    Nákup som veľmi oľutovala. Nerada píšem negatívne komentáre... Ale keďže som dala na dobré hodnotenia, tak predsa len. V dobe mobilov, internetbankingu, appiek atď. Objednávala som tonery 23.11., ktoré mali údajne skladom, 29.11. som nemala ani tovar ani informácie. Keď som sa dovolala, komunikácia bola veľmi amatérska, samé výhovorky, ktoré som si prečítala aj u iných zákazníkov. Najprv sa nemohol pán prevádzkovateľ pozrieť na moju objednávku, lebo nemali prúd. Nenechala som sa odradiť a na počudovanie v tom obnovili dodávku prúdu. Potom údajne prepravná spoločnosť spravila chybu, zamenila na mojej zásielke adresný štítok... Dostala som však prísľub, že to v ten deň napravia a na druhý deň mám doma tonery. Dala som teda tomuto obchodu druhú šancu, aj keď som mala veľké pochybnosti. Objednávka na druhý deň dorazila, zdalo sa, že je to v poriadku, väčšina tonerov bola tá, ktorú som objednala, ale neskontrolovala som všetky. Chcela som počkať, čo sa udeje, keď ich použijem, a až potom napíšem recenziu. Potrebovala som vymeniť čierny toner, tak som chcela založiť z objednaného BigPacku a na moje prekvapenie, to bola úplne "iná značka" ako farebné, ktoré som si objednala. Samozrejme tlačiareň zahlásila chybnú náplň. Keďže som potrebovala súrne vytlačiť dokumenty, tak som sa snažila sama vyriešiť problém. Celé poobedie som skúmala, čo by som s tým mohla spraviť, potom som čistila kontakt na kazete, vyberala, zakladala a dokola. Horko-ťažko sa mi podarilo rozbehať tlačiareň. Nuž zatiaľ tento nákup je ako nočná mora a veľmi ľutujem, že som neodstúpila od tohto obchodu, kvôli dlhej dobe dodania.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • dvakrát po sebe mi bol dodaný nesprávny tovar

    Boli mi dodané iné tonery, ako som si objednal, obchod nereaguje na moje správy a nedvíha telefón.

    Reakcia obchodu Tonezo.sk

    Dobrý deň,
    Volali ste nám včera po 15:00. Na webe sme mali oznam o pracovnej dobe do 14:30 z dôvodu dlhšej odstávky elektrickej energie v našej oblasti. E-mail bohužiaľ od Vás neevidujeme, inak by sme Vám hneď odpovedali, alebo telefonicky kontaktovali a problém vyriešili. Kolega Vás bude kontaktovať v priebehu dnešného dňa.
    Pekný deň.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar síce doručený rýchlo ale chybnú faktúru nie sú schopní opraviť a poslať už 2.týždeň.

    Reakcia obchodu Tonezo.sk

    Ďakujeme za recenziu.
    Opravená faktúra Vám bola automatický odoslaná vo štvrtok 12.10.2023. Je možné, že Vám ju hodilo do SPAMU, alebo do reklám. Keď ste sa už neozvali, brali sme to tak, že faktúra Vám prišla do mailu. Dnes Vám faktúru odošleme ešte raz, v prípade že ju neobdržíte, kontaktujte nás.
    Pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • rychle vybavenie objednavky
    • nekompatibilna repasovana kazeta

    Promptne vybavenie objednavky.Bohuzial repasovana kazeta nebola kompatibilna.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Iba zaregistrovanie objednávky a vaše ohodnotenie.Nič o tom čo je s tovarom a kedy si ho môžem vyzdvihnúť.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Dodaný tovar bol chybný !!! Časť tonera sa nedala zapojiť !!!
  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 5 dní

    Cartridge je asi nevyhovujúci. Pri vložení do tlačiarne / HP C 3100 / sa mi na obrazovke počítača objaví okno s informáciou, že kazeta je chybná. vyskúšal som preinštaláciu a ani tak nedošlo k náprave. Pokúšal som sa dovolať na telef. číslo uvedené na webovej stránke, ale už druhý deň mi to nikto neberie. Ing. Garaj, zásielka číslo: 7030403721216918

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • objednávka rýchlo vybavená
    • cena sáčkov 300x400 vysoká
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Nemôžem odporúčať, na emaily odpovedajú po 3 dňoch. Toner nebol funkčný, ale oceňujem, že posielajú nový, tak uvidíme.