Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Tovar mi prisiel poskodeny a nemala som cas riesit reklamaciu kedze na druhy den som odchadzala na lyzovacku

    Neviem sa vyjadrit. Kedze neviem ci sa tovar poskodil pri preprave ci pri montazi viazanis

    • Nechápu, proč je v nabídce a pak najednou není, když něco nemám tak to neprodávám.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednala som pánsku čiapku a dosla mi damska

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • je rýchly, možnosť osobného prevzatia, majú aj tovar, ktorý je ťažšie zohnať, resp. má ho málo obchodov
    • všetky výrobky mi poslali v iných farbách, než som uviedla a to aj napriek tomu, že som uviedla aj alternatívne farby. neupovedomili ma o tom, iba zaslali tovar v inej farbe

    priemer - prvý nákup super, druhý úplne domiešaný

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Na chate pri objednavani mi bola slubena ako darcek satka ktoru som nakoniec nedostal.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Sluby,ktore sa neplnia...telefonicky aj mailom mi bolo potvrdene ze obdrzim ako bonus satku,ale ziadna satka nedorazila. Mozno malickost,ale zivot sa sklada prave z takych malickosti ;-)

    Mna sklamali,posudte sami ak chcete ;-)

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • žiadne
    • Objednával som na základe toho že tovar majú skladom.
    • Obchod tovar nedokázal dodať a aj napriek zrušeniu objednávky z ich strany stále udávajú tovar skladom.

    treba skúsiť iný obchod

    Reakcia obchodu sportrysy.sk

    Dobrý deň. Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Tovar bol stiahnutý po následnej inventúre. Ďakujeme za upozornenie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • neviem
    • ponúkajú tovar, ktorý nemajú

    Pre istotu si overte telefonicky, či tovar, ktorý si chcete objednať skutočne majú.

    Reakcia obchodu sportrysy.sk

    Ospravedlňujeme sa za situáciu, ktorá nastala vo Vašom prípade. Tovar sme mali skladom, výrobca nám však dodal chybný tovar (pomiešaný pár), o čom sme Vás bezodkladne informovali. Túto situáciu nevieme ovplyvniť. Inak máme všetok tovar skladom na e-shope aj v kamenných predajniach - pri tovare si môžte overiť dostupnosť priamo na stránke.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Tovar mal byt darcek. Obal tovaru bol ale znacne opotrebovany, osuchany, spinavy, ocividne sa jednalo o kus priamo z predajneho regalu. Cize asi o nejaky nakup zo zruseneho obchodu. Na obale, ktory mal sluzit ako darcekovy obal bola dokonca cenovka ktoru sa mi nepodarilo bezozvysku odstranit. Este nikdy som sa s niecim podobnym nestretol. Predajca nikde neuvadzal ze obal je v takom stave.

    Reakcia obchodu sportrysy.sk

    Dobrý deň. Mrzí nás táto situácia. Ako vyplýva z informácií o nás a aj z dostupnosti tovaru, sme sieť kamenných predajní. Obal tovaru bol teda označený cenou. Nešlo o žiaden nákup zo zrušeného obchodu. Mrzí nás, že nastalo toto nedorozumenie a preto sme túto informáciu zapracovali do našich obchodných podmienok. Ďakujeme za podnet.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Vyska nakladou za dorucenie aj dobierku

    Reakcia obchodu sportrysy.sk

    Dobrý deň. Znížili sme cenu poštovného. Cena prepravy je už od 3,- eur. Ceny nájdete tu: http://www.sportrysy.sk/sk/pomocnik

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • netuším
    • kontrola expedície je na nedostačnej úúúúúúrovni

    be careful

    Reakcia obchodu sportrysy.sk

    Dobrý deň. Synchronizácia stavu skladov prebieha 1x za hodinu, preto sa v ojedinelých prípadoch môže stať, že tovar, ktorý sme už expedovali inému zákazníkovi, bol ešte dostupný na internetovej stránke. Po tejto synchronizácii však bol odstránený.