Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nemam ziadnu informaciu o objednavke.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    najhorši obchod .nekomunikuju,tovar nevedia dodat.16,08,2019 som obiednal ,dodacia doba 2 dni 27,08,2019som zrušil objednavku lebo nikto nekomunikuje.hnus

    • Pri telefonických intenciách tovaru semilton zavádza.
  • Tovar prišiel nefunkčný, kontaktný telefón je vypnutý

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar som kupoval ako rozbalený a v skutočnosti prišiel použitý a bez príslušenstva. Pri komunikácii s obchodom mi bolo doporučené chýbajúce veci si dokúpiť.

    Zavádzajúce údaje o tovare bez ochoty riešiť vzniknutý problém.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Objednal som si rozbalený tovar v zľave. Až doma som však zistil, že je poškodený, čo v popise tovaru nebolo uvedené. Keď som tento stav reklamoval, obchodník sa odvolal na zníženú cenu. Poprosil som ho, či by mi mohol aspoň pomôcť zohnať náhradný diel, ktorý výrobca ponúka, avšak žiadnu odpoveď som už nedostal.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neodporucam tento obchod z dvovodu neriesenia reklamacii!

    Reakcia obchodu Semilton.sk

    Dobrý deň, veľmi nás mrzí Vaša negatívna skúsenosť. Vo Vašom prípade sa stala naozaj veľká chyba, kedy sme Vám po prevode na účet omylom poslali tovar na dobierku. Za nákup ste teda zaplatili dvakrát, čo, samozrejme, nie je v poriadku. Hneď, ako sme túto skutočnosť zistili, podnikli sme potrebné kroky a ešte dnes Vám budú peniaze z platby navyše vrátené. Ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté komplikácie. Napriek nim dúfame, že to Vašu radosť z u nás zakúpeného výrobku nepokazí a že Vám bude dlho dobre slúžiť. S prianím všetkého dobrého, tím Semilton.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    stále mi to neprišlo a písal som vám už aj email

    Reakcia obchodu Semilton.sk

    Dobrý deň,
    veľmi nás mrzí nedodržanie stanovenej doby doručenia. Nie všetko je vždy v našich rukách, ak pochybí dodávateľ, nevieme to, žiaľ, nijako ovplyvniť. Snažili sme sa aspoň o okamžitú telefonickú komunikáciu s vami. Akonáhle sa tovar dostane k nám, bude Vám obratom odoslaný. Veľmi sa ospravedlňujeme za vzniknutú situáciu, avšak pevne veríme, že tá nijako neovplyvní Vašu radosť zo zakúpeného produktu a jeho dobrú službu vo vašej domácnosti. S pozdravom, tím Semilton.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    pred desiatimi dňami som si objednal u Váa mlynček na mäso a stále čakám. Lenže zajtra idem na dovolenku a mäso nemám stále pomleté!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Cca po 4 dňoch mi oznámili, že uvedený tovar nemajú a nebudú už mať.

    Reakcia obchodu Semilton.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť. Bohužiaľ, nie vždy je možné mať všetky ponúkané produkty skladom. Keďže si potrpíme na férový prístup k zákazníkovi, pri produkte je vždy uvedené, či je produkt skladom, kedy bude možné ho dodať, ak skladom NIE JE., Na túto informáciu si treba dávať obzvlášť pozor, inak sa môže stať, že Vás nepríjemne (ako vo Vašom prípade) prekvapí náš telefonát. Čo sa týka doby, po ktorej sme sa Vám ozvali - chvíľku to trvá, kým dostaneme informácie o jednotlivých produktoch od dodávateľa, nie vždy vieme každú objednávku vybaviť ihneď. Mrzí nás, že Vami vybraný produkt nebol dostupný hneď, chceli by sme, aby bol každý zákazník čo najspokojnejší. Nie vždy to ale vieme ovplyvniť (situácia dodávateľa, atď). Veríme však, že v budúcnosi znova využijete naše služby a napravíte tým svoju mienku. S pozdravom, tím Semilton.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Cena tovaru je lákadlo. Vrátane dodacej lehoty. Na stránke volo do dňa. Keď som objednal, bol z toho týždeň. Keď som volal, 9 dní. Potom sa ozvali, či im nedoplatím.

    Reakcia obchodu Semilton.sk

    Dobrý deň,
    v prvom rade sa Vám chceme ospravedlniť za nepríjemnú skúsenosť. Spokojnosť zákazníka a jeho pozitívna skúsenosť je pre nás prvoradou, a tak v mnohých recenziách môžete nájsť reakcie spokojných zákazníkov práve pre náš prístup, ceny a rýchlosť dodania. Snažíme sa každému zákazníkovi vyhovieť tak, aby bol čo najspokojnejší. V druhom rade je však potrebné podotknúť, že nie vždy sa daná situácia dá riadiť iba nami. Tak to bolo i vo Vašom prípade, kedy bohužiaľ pochybil dodávateľ a my sme sa ocitli v situácii, kedy nám produkt nebol dodaný tak, ako mal. Telefonicky sme Vás s tým oboznámili a čakali sme spolu s Vami, keď však vyšlo najavo, že produkt dostupný nebude, snažili sme sa Vám ponúknuť iný, s pre Vás vytvorenou zľavou ako ospravedlnenie za nepríjemnosti, bohužiaľ bola však konečná cena stále vyššia, ako cena pôvodného produktu. Chceme zdôrazniť, že nič sme Vás doplácať nenútili. Napriek tomu sa ospravedlňujeme, ak sa Vás táto situácia dotkla, veríme, že v prípade ďalšieho nákupu Vám dokážeme, že nákup na semilton.sk je dobrou voľbou. Ešte raz prijmite naše ospravedlnenie za spôsobené komplikácie i v mene nezodpovedného dodávateľa. Prajeme Vám pekný deň, tím Semilton

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • D
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Ziadne
    • Intex nafukovacia postel je dierava.To som zistil hned po prvej manipulacie s vyrobkom.

    Neodporucam

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar nemajú na sklade

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Predavaju tovar ktorý je akože na skladom

    Človek zaplatí kartou a potom každý 2 deň prosíka späť svoje eurá. semilton.sk -raz a naposledy

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

    • Bol mi zaslany email že tovar je na ceste ale doteraz neprisiel.
    • Zacnete si vazit ine obchody
    • Ze existuje

    Nikdy a nič...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • široký sortiment, prehľadný e-shop
    • nekorešpondujúce údaje v e-shope vs. realita

    dodávku tovaru mi deklarovali do štyroch dní, zavolali po piatich dňoch a sucho mi oznámili, že ho nemajú na sklade a dopočutia
    tovar sme očakávali, keďže v e-shope "svietil na zeleno SKLADOM"
    komunikačná úroveň predajcu resp. oznamovateľa zrejme zodpovedá prístupu obchodu k zákazníkovi...
    nikomu neodporúčam!

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.