Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Slabá komunikácia so zákazníkom.

    Nebol mi dodaný kompletný tovar a ani po upozornení a komunikácii z predajcom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • pre mňa žiadne, veľký výber tovaru ktorý nezvládajú spravovať.
    • na základe hodnotenia na heureke som si až neskôr všimol, že opakovane majú problém s nastavenou predajnou cenou tovaru

    Tovar, ktorý som si objednal, mi dodatočne telefonicky ponúkli v podstatne vyššej cene, ako je ponúkaný na iných eshopoch s odôvodnením, že toto je vraj ich nákupná cena. To som samozrejme odmietol. Mám dôvodné podozrenie, že nízkymi cenami lákajú budúcich potencionálnych zákazníkov cez portály porovnávačov cien.
    Zľavy aj vo výške 70% sú reálne a bežne používané v krátkodobých marketingových akciach, preto som nevidel dôvod, aby som si myslel, že cena je uvedená zle.
    -----------------------------------
    17. 3. 2016
    Kupoval som si kávovar DELONGHI ESAM 3000 a Vaša cena bola cca 80€. Pri zistení Vašej systémovej chyby ste mi ústretovo ponúkli tento kávovar za vraj "nákupnú cenu" 449,00€, čo som odmietol s odôvodnením, že za omnoho nižšiu cenu ho ponúka konkurencia aj so svojou maržou na Heureke za 258,31€ .
    Opakujem, nemyslím si, že ste mali cenu nahodenú omylom, práve naopak. Takéto prípady máte na stránke ešte stále, kde je cena znížená až o 70%.
    Ak by Vám šlo ako píšete o čestné obchodovanie a na prvom mieste aby bol zákazník, už dávno by sa tomuto problému intenzívne venovala osoba zodpovedná a nenastávali by podobné "systémové chyby!

    Reakcia obchodu Semilton.sk

    Tovar, ktorý ste si objednali, mal v dôsledku systémovej chyby nesprávnu cenu. O tejto chybe sme vás okamžite informovali telefonicky a ako náš ústretový krok, sme vám ponúkli tovar za našu nákupnú cenu. Túto sumu ste však odmietli akceptovať, čím sme boli na základe obchodných podmienok nútení objednávku stornovať. Ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie. Naším zámerom je obchodovať čestne a na prvom mieste je vždy zákazník. V tomto prípade, však ku vzájomnej dohode nedošlo.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Pri dodanom tovare mali byť dva akumulátory (batérie), dokonca som sa aj komunikoval s obchodným zástupcom internetového obchodu, kde mi bolo potvrdené že v balení budú dva akumulátory a v balení som dostal len jeden, Na moju sťažnosť som dodnes nedostal odpoveď.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nepoznam

    Nakup bol uskutočnený prvýkrát a aj poslednýkrát.Objednávka mi bola zrušená z dôvodu chyby systému, vraj cena neodpovedala realnej cene tovaru...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • - ak raz mám online vystavený produkt v eshope tak ho mám mať aj skladom. Z môjho pohľadu fatálna chyba.

    Reakcia obchodu Semilton.sk

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za nedostupnosť tovaru, ale v predvianočnom období sa mohlo stať, že sa tovar medzičasom vypredal.
    S pozdravom
    tím Semilton.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • posle sms o zadani objednavky
    • - nevie co ponuka
    • - nevie ci to co ponuka vie dodat

    objednal som tovar, nebol dodany, ziadna komunikacia, zmizol neskor zo stranok obchodu. maly eshop, co nezvladol predvianocny napor

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • ziadne
    • neviem

    nedali
    mi to co som chce
    l

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ziadne komunikacia na slaba uroven

    Radsej sa mu vyhnut a nakupit niekde inde vraj doprava zadarmo a tovar nie .

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nevedia dorucit tovar, ktory si clovek objedna.
    • Nemam zaujem o iny model/farebnu variaciu produktu, ktory som si objednal, dakujem, ze ste mi pokazili darcek an vianoce.
    • Namiesto modelu TH88 zaslu model TH0132 uplne v pohode, lebo sa stavim ze ste posielali co mate skladom a polka ludi to enbude riesit. Gratulujem, prisli ste nielen o zakaznika a s nim o buduce vynosy, ktore ste mohli zsiakt, ale rovnako o mnozstvo dalsich, nakolko negativne referencie sa siria, uvedomte si to. Vas obchod neodporucam nikomu.

    Reakcia obchodu Semilton.sk

    Dobrý deň Július,
    ďakujeme za hodnotenie, aj keď negatívne.
    Chyba sa stala na našej strane. Dodávateľ nám poslal nesprávny, ale podobný model kabelky. Bohužiaľ zlyhal ľudský faktor a zámenu tovaru sme si nevšimli. To, že negatívne referencie sa šíria, sme si plne vedomí. Snažíme sa poskytovať čo najlepšie služby, avšak teraz to nevyšlo podľa našich predstáv, čo nás mrzí. Určite sme Vám neposlali nesprávny tovar schválne.
    Ak o kabelku nemáte záujem, vrátime Vám samozrejme peniaze.
    tím Semilton.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • ziadne
    • dlhý čas dodania tovaru

    Reakcia obchodu Semilton.sk

    Dobrý deň Oľga,
    ďakujeme za Vašu objednávku a hodnotenie. Tovar sme Vám poslali na druhý deň, a bol Vám doručený na tretí pracovný deň. Nabudúce sa budeme snažiť byť rýchlejší.
    S pozdravom,
    tím Semilton.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • ?
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • v zakaznickom centre boli velmi ustretovi
    • slaba aktualizacia dostupnosti vyrobkov
  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Objednala som 4 výrobky, ktoré mali byť na sklade. Nebola som zo strany obchodu informovaná, že mám očakávať kuriéra, ani že doručia len 3 výrobky. Z toho 2 výrobky boli dodané v inej farbe, než som si objednala.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • zdala sa mi vyhodna cena
    • neserioznost

    Granule pre psa prisli zabalene v ciernom gumenom vreci. Myslel som ze koli ochrane. A vsak po rozbaleni som zistil, ze sa jedna o otvorene vrece od Eukanuby a granule su divneho zapachu - pes ich nechce zrat. Kedze bolo originalne vrece poskodene, mam pochybnost ci mi bol doruceny tovar ktory som zaplatil.

    Reakcia obchodu Semilton.sk

    Dobrý deň,
    všetky granule v pôvodných obaloch balíme do fólií kvôli ochrane. Pokúšali sme sa s Vami skontaktovať, ale neúspešne, aby ste nám presnejšie popísali vzniknutú situáciu a vyriešili ju.
    S pozdravom
    tím Semilton.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Nevuem
    • Ponuka neexistujuci tovar

    Neviem

    Reakcia obchodu Semilton.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás Vaša zlá skúsenosť, ale niekedy sa stane, že skladové zásoby sa minú a je potrebné objednať nové. Žiaľ v tomto prípade ani dodávateľ daný produkt už nemal k dispozícii. Veríme, že v budúcnosti sa podobná situácia už nezopakuje.
    S pozdravom
    tím Semilton.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Na strankach maju tovar ktory uz nemaju skladom objednal som ho a po 5 dnoch mi volaju ze ho uz nemaju...

    Reakcia obchodu Semilton.sk

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za nedodanie tovaru. Skladové zásoby sa nám medzičasom minuli a čakali sme na odpoveď od dodávateľa, žiaľ tá prišla neskôr. Veríme, že v budúcnosti sa podobná situácia už nezopakuje.
    S pozdravom
    tím Semilton.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nemaju prehlad o zaplatenych fakturach.
    • Tovar nemali a stale riesime vratenie penazi. Mne peniaze presli, oni to nevidia.

    Reakcia obchodu Semilton.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás Vaša zlá skúsenosť, došlo k nej chybou v platobnom systéme, napriek tomu sme Vám plnú sumu vrátili. Veríme, že sa podobná situácia viac nezopakuje.
    S pozdravom
    tím Semilton.sk

    • neinformuje zákaznika o objednanom tovare, do teraz neviem v akom stave je moja objednávka

    asi neodporúčam a to ešte ani neviem či a v akom stave mi príde objednávka

    Reakcia obchodu Semilton.sk

    Dobrý deň,
    veľmi nás mrzí Vaša negatívna skúsenosť, ku ktorej došlo z dôvodu chyby v systéme. Veríme, že poskytnutá zľava a ospravedlnenie z našej strany Vám aspoň trochu pomôžu napraviť mienku o našom internetovom obchode.
    S pozdravom
    tím semilton.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Personál sa nevedel medzi sebou dohodnúť,na ich komunikáciu som doplatila ja,ako zákazník.

    Možno som nemala šťastie,ale z môjho pohľadu zhrniem.1.objednávka zrealizovana,2.v pondelok telefonát od zamestnanca,príjemný,milý,povedal,že tovar mám v utorok doma.3.vo stvrtok tovar nebol doma.4.volala som do spoločnosti a pani mi vravela,že sa mi do pár minút ozve,po hodine a pol som musela volať opäť.5.nakoľko si spoločnosť priznala chybu,objednávku som zrušila.

    Reakcia obchodu Semilton.sk

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za vzniknutú nepríjemnú situáciu, ktorá vznikla chybou v systéme. Ako zákazníka si Vás veľmi vážime a preto Vám bol aj zaslaný zľavový kupón ako sme Vám sľúbili.
    S pozdravom
    tím semilton.sk

    • to neviem posúdiť
    • nepremýšľam nad slabinami, keďže pre mňa po prvom nepríjemnom zážitku prestal existovať

    Rozmyslite si, či zaplatíte dopredu za tovar, ktorý obchod nielenže nemá, ale ho ani nevie zohnať. Lebo sa vám stane, že po zaplatení s vami prestanú komunikovať na tému, kedy vám vrátia peniaze

    Reakcia obchodu Semilton.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás Vaša nepríjemná skúsenosť. Nakoľko sa nevieme s Vami vôbec spojiť je ťažké pre nás túto situáciu vyriešiť tak, aby ste boli spokojný.
    S pozdravom
    tím semilton.sk