Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
obchod je pomaly vo vybavovani zasielok - tovaru,slaba informovanost zakaznika
Reakcia obchodu Prevadzkaren.sk
Milý Jozef,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Je nám ľúto, že ste mali pocit, že vybavovanie objednávky bolo pomalé a informovanosť o stave zásielky nebola dostatočná. Snažíme sa neustále zlepšovať našu komunikáciu a procesy, aby sme zákazníkom poskytli lepší zážitok. Vaša pripomienka je pre nás veľmi cenná a určite ju zohľadníme pri ďalšom zlepšovaní našich služieb.
Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti a veríme, že sa nám podarí zlepšiť Vašu skúsenosť pri ďalšom nákupe.
S pozdravom
Tím z www.prevadzkaren.sk -
Neodporúča obchod
Nedodržaný termín dodania
Reakcia obchodu Prevadzkaren.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za vašu recenziu. Všetky objednávky sa snažíme spracovať v čo najkratšom možnom čase, a preto nás mrzí, že dodávka vašej objednávky mešká. Radi by sme vás informovali, že sme vám po celý čas boli zasielané informačné maily ohľadom stavu vašej objednávky. Náš zákaznícky servis vás bude kontaktovať a veríme, že sa nám podarí situáciu vyriešiť k vašej spokojnosti.
Ďakujeme za vašu trpezlivosť a ostávame s pozdravom
Tím z www.prevadzkaren.sk -
Neodporúča obchod
Ako môžete chciet hodnotenie ked ste doposial pre mňa nič nespravili
Reakcia obchodu Prevadzkaren.sk
Vážený zákazník,
ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Radi by sme Vás upozornili, že pri objednávke tohto tovaru ste boli informovaní, že doba dodania je 7 - 15 dní. Veríme, že po doručení budete s tovarom spokojný.
S pozdravom,
Tím zákazníckej podpory Prevadzkaren.sk -
Neodporúča obchod
Pýtate sa na môj názor s nákupom u Vás ale tovar mi do dnešného dňa nebol doručený - uhradený bol samozrejme dopredu!!!
Reakcia obchodu Prevadzkaren.sk
Vážený zákazník,
ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Radi by sme objasnili, že ste si objednali tovar, pri ktorom bola uvedená dodacia lehota 4-8 pracovných dní. Usilujeme sa, aby sme stanovený termín splnili a veríme, že s výrobkom po doručení budete spokojný.
S pozdravom,
Tím zákazníckej podpory Prevadzkaren.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
Hadica, ktorú som si objednal, prišla v poriadku, ale bola navinutá na veľmi malom priemere a preto je zdeformovaná a nechce sa dostať do kruhového priemeru. Jej prietok je limitovaný malou priepustnosťou, je sploštená.
Reakcia obchodu Prevadzkaren.sk
Vážený zákazník,
Ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Mrzí nás, že ste mali problémy s hadicou. Je možné, že bola pri preprave nesprávne navinutá, čo mohlo ovplyvniť jej tvar a priepustnosť. Mrzí nás, že ste nás o vzniknutej situácii nekontaktovali priamo, aby sme ju vedeli promptne riešiť. Naše zákaznícke oddelenie vás bude čoskoro kontaktovať, aby sme situáciu podrobnejšie preskúmali a našli vhodné riešenie. Ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti a veríme, že túto situáciu spoločne vyriešime k vašej spokojnosti.
S pozdravom,
Tím zákazníckej podpory Prevadzkaren.sk -
Neodporúča obchod
Dobrý deň prajem
Nerozumiem, že prečo mi posielate dotazník spokojnosti ak mi ešte objednaný tovar nedorazil. Bez dodávky tovaru Vás ako mám ohodnotiť?
S pozdravom
Zagyi R. Markízy s.r.o.Reakcia obchodu Prevadzkaren.sk
Vážený zákazník,
ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Radi by sme objasnili, že ste si objednali tovar, pri ktorom bola uvedená dodacia lehota 4-8 pracovných dní. Rovnako by sme vás informovali, že dotazníky na ohodnotenie našich služieb a tovaru sú rozosielané automaticky po vytvorení objednávky. Ideálne ak zákazník ohodnotí nákup až po doručení tovaru. Veríme, že budeme v konečnom dôsledku s tovarom spokojný a ocenili by sme ak by ste prehodnotili vašu recenziu.
S pozdravom,
Tím zákazníckej podpory Prevadzkaren.sk -
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Neodporúča obchod
- Prešlo 20 dní a žiadna odozva z obchodu
Reakcia obchodu Prevadzkaren.sk
Vážený zákazník,
ďakujeme za recenziu, ale Vašu objednávku evidujeme v našom systéme ako neúspešnú. To znamená, že sa Vám ju nepodarilo úspešne dokončiť. Náš zákaznícky servis Vás bude kontaktovať, aby sme situáciu vyriešili k Vašej spokojnosti.
S pozdravom,
Tím zákazníckej podpory Prevadzkaren.sk -
Neodporúča obchod
Obchod sa vyhovoril, že ,,kvôli posunu termínu naskladnenia" mi musia objednávku zrušiť... trochu blbá výhovorka. Znovu len e-shop, ktorý má ponuku ale nikdy vám tovar nepríde. Neodporúčam.
Reakcia obchodu Prevadzkaren.sk
Vážený zákazník,
Mrzí nás, že ste mali takúto skúsenosť. Žiaľ, tovar, ktorý ste si u nás pôvodne objednali, bol vypredaný, o čom sme vás informovali. Snažili sme sa situáciu vyriešiť a ponúkli sme vám alternatívne modely, avšak trvali ste na zrušení objednávky. Aj napriek tomu nás mrzí vaše sklamanie a veríme, že nám v budúcnosti dáte šancu na lepšiu skúsenosť. Ak by ste mali akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať.
S pozdravom,
Tím zákazníckej podpory Prevadzkaren.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
- Nekvalitný vyrobok
Po prvom krátkom použití je zjavné, že toto 2 roky fungovať nebude...
Cítiť smrad počas najpomalšieho nabíjania...Reakcia obchodu Prevadzkaren.sk
Vážený zákazník,
Mrzí nás, že nie ste s produktom spokojný. Taktiež je nám ľúto, že ste nás o Vašej skúsenosti priamo nekontaktovali aby sme vedeli záležitosť promptne riešiť. Na autonabíjačku, ktorú ste si u nás objednali, zatiaľ evidujeme len pozitívne reakcie a preto nás Vaša skúsenosť mierne zaskočila. Naše zákaznícke oddelenie Vás bude kontaktovať a veríme, že spoločne nájdeme vhodné riešenie. Vaša spokojnosť je pre nás dôležitá.
S pozdravom,
Tím zákazníckej podpory Prevadzkaren.sk -
Neodporúča obchod
Nefunguje spojenie s externým snímačom.
Reakcia obchodu Prevadzkaren.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Mrzí nás, že ste neboli spokojní s objednaným produktom. Radi by sme však podotkli, že evidujeme e-mailovú komunikáciu, v ktorej sme vám ponúkli výmenu tovaru a teda situáciu sme sa snažili promptne riešiť. Je nám ľúto, že napriek tomu ste sa rozhodli ohodnotiť vašu skúsenosť negatívne.
S pozdravom,
Tím zákazníckej podpory Prevadzkaren.sk -
Neodporúča obchod
Nefunkčné
Reakcia obchodu Prevadzkaren.sk
Vážený zákazník,
Mrzí nás, že ste neboli spokojný. Bohužiaľ sme od Vás neobdržali žiadny e-mail ani telefonát, takže sme o probléme nevedeli a nemohli Vám pomôcť. Naše zákaznícke oddelenie Vás bude na základe Vašej spätnej väzby kontaktovať, aby sme mohli situáciu čo najskôr vyriešiť k Vašej spokojnosti.
S pozdravom,
Tím zákazníckej podpory prevadzkaren.sk -
Neodporúča obchod
Prišiel mi poškodení tovar
Reakcia obchodu Prevadzkaren.sk
Vážený zákazník,
Je nám veľmi ľúto, že Vám bol doručený poškodený tovar. Mrzí nás však, že ste nás o tom neinformovali priamo, aby sme mohli situáciu okamžite riešiť. Na základe tejto recenzie Vás bude kontaktovať naše zákaznícke oddelenie. Veríme, že spoločne prídeme na riešenie, ktoré Vám bude najviac vyhovovať.
S pozdravom,
Tím zákazníckej podpory prevadzkaren.sk -
Neodporúča obchod
- Ďakujem za presný čas dodania zákazky.
Reakcia obchodu Prevadzkaren.sk
Dobrý deň,
Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a radi si vážime Vaše hodnotenie ohľadom presného času dodania. Mrzí nás, že ste nám dali len jednu hviezdičku. Ak máte akékoľvek ďalšie pripomienky alebo návrhy na zlepšenie, prosím, neváhajte nás kontaktovať. Radi sa postaráme o to, aby Vaša ďalšia skúsenosť bola lepšia.
S pozdravom,
Tím zákazníckej podpory prevadzkaren.sk -
Neodporúča obchod
V tomto obchode kupite macku vo vreci. Doruceny tovar ani v najmensom nesplna jeho deklarovany popis.
Reakcia obchodu Prevadzkaren.sk
Dobrý deň,
Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu, aj keď nás veľmi mrzí, že ste neboli spokojní s naším produktom. Je nám ľúto, že tovar nesplnil Vaše očakávania. V takýchto prípadoch by sme ocenili, keby ste nás o situácii informovali priamo, aby sme mohli okamžite reagovať a nájsť vhodné riešenie. Naša zákaznícka podpora je pripravená Vám pomôcť a vyriešiť akýkoľvek problém, ktorý môže vzniknúť. Veríme, že by sme spoločne našli spôsob, ako situáciu napraviť.
S pozdravom,
Tím zákazníckej podpory prevadzkaren.sk -
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Neodporúča obchod
- Tovar nefunguje
Reakcia obchodu Prevadzkaren.sk
Vážený zákazník,
Ďakujeme za vašu recenziu. Je nám ľúto, že máte problémy s tovarom, ktorý ste si u nás objednali. Keďže ste nás neoslovili, neboli sme o tejto situácii informovaní. Náš tím zákazníckej podpory vás čoskoro kontaktuje, aby sme spoločne našli riešenie, ktoré bude vyhovovať vašim požiadavkám.
S pozdravom,
Tím zákazníckej podpory prevadzkaren.sk -
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Neodporúča obchod
Mrzí ma že dávam túto recenziu ale je to zároveň upozornenie pre kupujúcich na firmu. Objednala som manželovi do kancelárie elektrický ohrievač 5kw s tým že ho určite nebudem vracať a preto som sa nezaujímala ani o obchodné podmienky. Keďže som ale urobila chybu a nepozrela si napájanie ktoré je na 380V tak si ho bohužiaľ nemáme kam zapojiť. Volala som do firmy a poprosila ich či by mi nevymenili za dva kusy so slabším výkonom na klasickú zásuvku a cenovo to vychádza jedna k jednej takže by nikto nebol ukrátený, tak bohužiaľ mi povedali že výmenu nerobia ale môžem tovar vrátiť a oni nám vrátia iba 75% z ceny nákupu. To mi akože vyšli v ústrety lebo v obchodných podmienkach majú uvedené že tovar objednaný na firmu nemôžete vrátiť. Verím že táto moja skúsenosť by ostatným podnikateľom mohla pomôcť skôr ako objednajú tovar☺
Reakcia obchodu Prevadzkaren.sk
Dobrý deň,
Ďakujeme za vašu spätnú väzbu a veľmi nás mrzí, že ste mali takúto skúsenosť. Chápeme, že sa cítite sklamaná, a ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Rádi by sme vysvetlili, že naše obchodné podmienky sú nastavené v súlade so zákonom, a preto pri nákupe na firmu platí iný postup ohľadom vrátenia tovaru. Napriek tomu sme sa Vám snažili vyjsť v ústrety a vrátili 75 % z celkovej sumy.
Napriek tomu sme Vašu situáciu prehodnotili a radi by sme Vám vyhoveli. V prípade, že si vytvoríte objednávku na tovar, ktorý Vám bude vyhovovať, vieme sa dohodnúť na vrátení 100 % z ceny nákupu za tovar ktorý si želáte vrátiť.
Zároveň Vám ďakujeme za vaše upozornenie, ktoré môže pomôcť iným zákazníkom pri rozhodovaní. Vaša spokojnosť je pre nás dôležitá a budeme sa snažiť, aby podobné situácie v budúcnosti nenastali. Ak máte ďalšie otázky alebo potrebujete pomoc, neváhajte nás kontaktovať.
S pozdravom,
Tím z www.prevadzkaren.sk -
Neodporúča obchod
- Nedochviľnosť
Reakcia obchodu Prevadzkaren.sk
Vážený zákazník,
Mrzí nás, že ste neboli spokojný. Vybrali ste si tovar, pri ktorom je uvedená dodacia lehota 4 – 8 pracovných dní. Chápeme, že ste nechceli čakať a rozhodli ste sa pre storno objednávky. Vždy sa snažíme dodržiavať stanovené termíny a transparentne informovať o dodacích lehotách. Veríme, že nám v budúcnosti dáte ešte šancu.
S pozdravom,
Tím z www.prevadzkaren.sk