Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
Tovar som objednal a zaplatil 12 .4.2025, pričom do dnešného dňa 19.4.2025 tovar nemám. Na vašej stránke je uvedené od 12.4.2025, že objednávka sa preskladňuje,resp. prebieha presun na pobočku. Dnes je siedmy deň presunu a zatiaľ tovar nemám.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
Hry došli poškodené rozlamane plasty vo vnútri a cd lietalo v obale....
-
Neodporúča obchod
- Dlzka dodania
- Vyssia cena
- Bez moznosti vyzdvyhnutia tovaru na prevadzke zadarmo (alebo aspon 1 Euro)
Drahsi tovar ak ou konkurencii, zrusene vsetky kamenne prevadzky ostala iba jedna a ak si v nej chcete vyzdvihnut tovar aj tak si zaplatite. Celkovo ma vysiel tovar drahsie o 8 eur aj s dopravou ako u konkurencii a po 7 dnoch ho stale nemam.
Od kedy ProGamingShopu sa stal PlayGoSmart islo to s nim dole vodou.
V PGS som nakupil iba koli darcekovej karte. Urcite tam uz nakupovat nebudem a nebudem PGS ani odporucat. -
Neodporúča obchod
Podvodníci ....Spravil som nákup za 60 € a prišiel mi balík o 10 €drahší
-
Neodporúča obchod
- Nevýhodou tohoto obchodu je,že mi doteraz neoznámil,čo je z mojim objednaným tovarom !
V porovnaní s doteraz inými internetovými obchodmi som sklamaný, pretože som dostal oznámenie o prijatí objednávky,no to je všetko. Doteraz nemám potuchy či vôbec tovar dostanem,alebo tovar už nedostanem .
Som z obchodu sklamaný ! -
Neodporúča obchod
Dlhá dodacia doba. Tovar objednaný 22.3. a do dnes (7.4.) nedorazil.
-
Neodporúča obchod
Poslal som si sms a kod mi prisiel na druhy den po napisani mailu
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 deň
- Vždy keď objednávam stym mam nejaký problém ešte sa mi nestalo že by som mala kód do 30minut
-
Neodporúča obchod
Chcela som si za zlavovy poukaz kupit dobit body na PlayStation store ale pri objednavke mi po potvrdeni a odratani zlavoveho kuponu stiahlo plnu sumu. A nielenze som zaplatila plnu sumu ale aj poukaz sa stal tym padom nefunkcny.
-
Neodporúča obchod
- Zastaraly postup v nak kosiku, velmi rigidne
- Vyssie ceny ako kdekolvek inde, nemat voucher, nenakupim tu. A v buducnosti tu urcite nakupovat nebudem
- System odmenovania je vtip
- Nalepky ku nakupu snad ani nemyslite vazne ako hodnotny bonus :D
- Pri nakupe tovaru ktory musite objednavat mate tuto info velmi nevyraznu. Navyse pri platbe nebolo mozne platit kartou
- Neschopnost okopirovania dobrych praktik establishnutej konkurencie. Naozaj nechapem, ako to ze tato firma este nekrachla
- Po objednavke den neviem, co sa deje, cakam na mail...
Konkurencia vas nemusi prevalcovat, pretoze nie ste konkurencie schopny
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- Žiadna
Pred vianocami som zakúpila tovar na preadajni, ktorý som následne bola vrátiť, namiesto peňazí som dostala poukážky, ktoré som týždeň nevedela uplatniť. Cez mail mi tvrdili, že sú v poriadku, ale zrejme mali problém so stránkou lebo neustále vypisovalo chybovú hlášku. Na základe toho mi ponúkli, ze mi to objednajú oni. Do dnešného dna ma nikto nekontaktoval ohľadom objednávky a prestali so mnou komunikovať, tak som sa pokúsila si vytvoriť objednávku opäť a konečne po vyše dvoch týždňoch poukážky začali fungovať. Ak by som čakala na kontaktovanie tak čakám asi do ďalších Vianoc… neodporúčam tento obchod a vlastne sa ani vôbec nečudujem že zrušili predajne. Poslednýkrát som si nieco kúpila. Ďakujem nikdy viac.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- nemožnosť kombinovať digitálne a fyzické položky
- platba za doručenie digitálneho kľúča ?!?
- doručenie po značnej dobe niekoľkých dní, namiesto spomínaných 10 minút
-
Neodporúča obchod
Chápem, že značka ma dôvody na zrušenie predajni no ostalo mi par poukážok a jediný spôsob ako ich minút je nakúpiť za viac ako je ich hodnota, čo pri predaji nikto nepovedal.
-
Neodporúča obchod
Tovar prišiel poškodený, už som písala 2x mail na reklamačné a zatiaľ sa mi nikto neozval...
Reakcia obchodu PGS.sk
Dobrý ďeň,
ospravedlňujeme sa za dlhšiu odozvu, návrh kompenzácie sme Vám odoslali na mail v objednávke. Skúste si skontrolovať SPAM priečinok. V každom prípade sa za nečakané komplikácie v mene partnera GLS ospravedlňujeme.
S pozdravom
PGS -
Neodporúča obchod
- Objednavka skladom, clovek objedna a zaplati a potom dojde ze to nemaju. akoze treba kupit lepsi software teda
Neodporucam
Reakcia obchodu PGS.sk
Dobrý deň,
za vniknutú situáciu sa ospravedlňujeme, žiaľ v prípade extrémneho zájmu o predobjednávku môže dôjsť k situácii ktorú popisujete. Platbu sme Vám obratom vrátili. -
Neodporúča obchod
Dobrý deň, tovar zatiaľ nedorazil.
Reakcia obchodu PGS.sk
Dobrý deň ,
za komplikácie sa ospravedlňujeme , balík bol doručovaný až 12.2 chybou prepravcu GLS.
S pozdravom
PGS -
Neodporúča obchod
2-3 dni po pripisani platby na účet,bol tovar dany do prepravy !!
Reakcia obchodu PGS.sk
Dobrý deň,
Ak preferujete rýchlejší spôsob dodania, odporúčame voliť dobierku, alebo platbu kartou. Pokiaľ požiadate o úhradu prevodom , z akéhokoľvek dôvodu, treba rátať s procesným zdržaním.
Mrzí nás , že ste nebol spokojný z rýchlosťou dodania tovaru.
S pozdravom PGS -
Neodporúča obchod
Tovar mi stále nebol doručený.
Reakcia obchodu PGS.sk
Dobrý deň,
za vzniknutú situáciu sa ospravedlňujem , problém aktívne riešime s doručovateľom Packeta.
Za vzniknuté problémy sa ospravedlňujeme.
S pozdravom
PGS. -
Neodporúča obchod
- Najhoršia komunikácia so zákazníkmi
Môj posledný nákup aj to len vďaka vrátenej finančnéj kompenzácie za tovar.Nevážia si zákazníkov.Komunikácia zo strany zákazníckej podpory je drzá a arogantná a hlavne neprofesionálna.Daní personál by bolo treba znova preškoliť. Správanie k zákazníkovi a jeho udržanie .Základ správneho predaja.Personál na predajni Bratislava Nivy .Je potrebné kompletne vymeniť alebo zaškoliť.Nemajú ani šajnu o predávajúcich produktoch .Žiadne poradenstvo na predajni a totálna neochota práce.Z horším prístupom ,som sa už dlhšie nestretol.
-
Neodporúča obchod
- Objednávka nebola doručená v časovom limite, ktorý je v popise
Kartu som potrebovala ako darček, objednala som ho pretože tam bolo do 15 minút!!! Bohužiaľ to nezodpovedá popisu. Hneď som písala mail, že objednávku ruším, nakoľko to neprišlo včas. Ráno som hneď volala no nikto nedvíhal. Storno mi neuznali. Som sklamaná z tohto prístupu a postoju kompetentných.
Reakcia obchodu PGS.sk
Dobrý deň,
systém pri digitálnych členstvách, darčekových poukazoch a inom sťahovateľnom obsahu je automatizovaný. Pokiaľ z akéhokoľvek dôvodu nedôjde k správcovaniu platby, môže dôjsť k oneskoreniu informačného e-mailu s kódom k zakúpenému tovaru. Akonáhle je platba priradená, kód je okamžite odoslaný.
Žiaľ, vzhľadom na typ licencie nebolo možné akceptovať storno, keďže objednávka už bola spracovaná.
Ďakujeme za pochopenie a ak máte akékoľvek ďalšie otázky, neváhajte nás kontaktovať.
S pozdravom,
Tím PGS