Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Tak musím opraviť svoje tvrdenie a to ako som sa zastal daného Eshopu,ktorý mi spôsobil stratu 2900€ predajom nekvalitného produktu,ktorý je už v reklamačnom riešení cez 5 mesiacov vyhnite sa obchodu oblúkom neodporúčam ho a celý "zážitok" už rieši Slovenská Obchodná Inšpekcia.

  • neda mi reagovat na tohoto zaostaleho dementa
    17. 4. 2019
    Registrovaný užívateľ
    RECENZIA NA ZAMYSLENIE alebo ako OJ*B*Ť VERNÉHO ZÁKAZNÍKA
    cele to pisat nejdem ale len zhrnutie tak panko urobi 2000€ drzbu ta niekolko rokov wau prave si spasil cele pgs ko firma co ma taky obrat za par nakupov na odkazana na debilka ktory je pod papucou a plni sny nejakej trubke co s nim hadze a kupi jej kolobezku za 400€ a potom to bude pisat ako Homér cele bajky o tom ako sa vlastnou zakrpatenou mozgovou hemismerov nechaj odrbat ty si pripad :) ja tolko necham za par nakupov ked skladam PC na objednavky a tiez som mal zle skusenosti a tiez sem nepisem 3,14 coviny tak sa spamataj ty mental…

  • Predajňa nemá konkurenciu na Slovensku to bezpochyby a to čo sa týka hlavne cien a množstva tovaru. Ale naozaj by ma zaujímalo podľa čoho vyberajú zamestnancov do svojich predajní. Či je to rodinkárstvo a čisto len o známosti alebo ako to v skutočnosti je. Vec sa má tak, strašne silnou mocou hľadajú zamestnancov do svojich prevádzok. Pošlú vám dotazník ktorý nevyzerá ako na post predajcu ale ako na post nejakého úradníka. To je ale v poriadku potom vás pozvú na 3 pohovory a nakoniec zistíte že to je strata času lebo vám povedia že vás neberú lebo nesplnate podmienky. Ja som toho názoru že prax v teréne je to najlepšie čo môže byť takže rovno pozvať na pohovor na predajňu a vidieť na vlastné oči ako dotyčná osoba predáva. Priateľka sa zaujimala o post vo vašej firme a robota ju zaujímala už dlhšie lebo je oboznámena dostatočne s tým čo predávate taktiež má prax s predajom a vyzná sa v produktoch čo ponúkate. V pohovoroch ste jej uviedli že musí vedieť ľudom dostatočne ponúkať a predať ten produkt. Avšak na toto by som rád reagoval tým že som vaše pobočky navštívil nespočetne veľa krát a objednávam iba u vás či sa to už týka nejakej konzolovej hry alebo merch. A ani raz v živote ma nikto z vašich predajcov neoslovil či mi nejako poradí alebo či mi neponúkne niečo ešte a podobne. Raz sa stalo že ked som sa tam motal asi 10 min sa ma napokon nemenovaná predavačka opýtala či mi nejako pomôže, keď som však odvetil že nie tak bola ticho a ďalej si ťukala do telefonu. Takže mi nehovorte že takýto ľudia prejdu vašim pohovorom ale ľudia čo realne majú reálny záujem o tú prácu dlhšie a bavila by ich a majú aj prehľad o tom lebo sa v tom pohybujú tak tí neprejdú. Ja sa kľudne aj stavím že keby som teraz išiel na nejakú vašu predajňu a začal sa pýtať ohľadom hier alebo čohokoľvek tak by mi vaši predajci ani nevedeli k tomu povedať a to som v živote vo vašej firme nepracoval iba mám prehľad tak isto ako priateľka lebo sa tomu venujeme spoločne. Napísal som čo som chcel a tým som vám len chcel poďakovať že nie ste schopný dať šancu človeku ktorý má o to záujem a má záujem sa aj učiť niečo nové ale radšej ľudom ktorý proste len chcú niekde robiť aby sa sypali peniaze ale daná práca ich vôbec nenaplna ani nezaujíma. Pekný deň prajem.

  • Chcela by som sa úprimne opýtať ako obchod, ktorý má tolko pobočiek na Slovensku si môže dovoliť mi predať produkt, ktorý je zablokovaný. Nie len že mi produkt nefungoval, na peniaze musím čakať ďalšie 3 týždne.
    Jedinú prácu ktorú pri prebratí majú, je daný produkt skontrolovať. Zdá sa, že teda aj mobily, ktoré si kupujete niesu absolútne skontrolované a predajci sa spoliehaju na to, čo im povie predávajúci. Teda ak prídem do obchodu so zablokovaným používaným mobilom a poviem predajcovi že je úplne nový. Nikto ho neskontroluje a posunie ho za vysokú cenu zákazníkovi? Prosím vysvetlite mi to ako sa toto môže diat. Dakujem.

  • Chcel by som povedať že progaming je možno výhodný v niektorých veciach ale dnes som si kúpil tovar za ktorý som chcel späť peniaze a povedali mi že mi ich nevrátia pretože zo zákona vraj nemám právo ich dostať pokial nie je tovar zakúpený cez e-shop ........

  • RECENZIA NA ZAMYSLENIE alebo ako OJ*B*Ť VERNÉHO ZÁKAZNÍKA

    Progamingshop poznám roky, pravidelne som u nich doteraz nakupoval najmä hry a sem tam nejaké to príslušenstvo na mobil a podobne. So sortimentom, ako aj s cenami som bol spokojný, nemal som výhrady až...

    Minulý týždeň som sa zastavil, ako nespočetnekrát na predajni a pozeral som ich novú ponuku "elektrobajkov" a kolobežiek. Videl som
    to u nich aj minulý rok, ale nejak som to neriešil pokým kolegovia v práci nezačali chodiť tiež do práce na týchto kolobežkách. Ja som
    chcel primárne bike, ale to čo som videl na predajni a to čo mi povedal osobne ich predajca ma len utvrdilo, že radšej priplatím o niekoľko 100 € viac a kúpim si niečo značkové ( kvalita spracovania toho bajku 0,000 bodov). Lenže moja nežná polovička strašne chcela kolobežku. Tak som si povedal, že tak ju poteším a budem mať pár týždňov kľud :-D. V tomto smere bol predajca nápomocný a chválim ho. Stala sa však taká vec, keď sme prišli domov, hodil som kolobežku do elektriny nech sa teda nabije. Lenže tu nastal prvý problém - kolobežka sa nechcela zapnúť aj keď bola zapojená v elektrike.
    Chcel som nájsť návod na použitie a ten nikde - no bol tam nejaký papier ale na ňom nebolo dokopy nič. Takže som pekne kolobežku zabalil a píšem na podporu ( tu cez FB) čo mám robiť, vrúcnej odpovede som sa od nich nedočkal, odkázali ma na ich infolinku, kde som sa ani na 3x nedovolal. Tak som sa rozhodol isť na predajňu.
    Tu nastal najväčší problém - kolobežku som kúpil cez víkend v pondelok som sa vybral riešiť závadu a milý predajca mi povedal, že peniaze mi vrátiť nemôže, ale že kolobežku vezme na reklamáciu a cca do 2-3 týžňov budem vedieť či mi vrátia/nevrátia peniaze. Kolobežku som si zobral späť, pretože odmietam čakať na nejakú reklamáciu a Vám už "šmejdom" pošlem minimálne SOI-KU a asi Vám osobne pôjdem na centrálu do Banskej Bystrice obúchať o hlavu kolobežku, pardon tento SHIT. NIKDY som ju nepoužil a je to
    očividne výrobná vada a vy to idete riešiť reklamáciou a vlastne ja som Vám dal cca +400 €, ktoré už možno neuvidím....

    Milý Progamingshop, teraz som si pozrel históriu mojich objednávok za posledné 4 roky som u Vás nechal cca +2000 € na hrách (nerátam túto kolobežku). Za ten čas som od Vás nedostal žiadnu výhodu a ani len poďakovanie za vernosť. Doteraz som si myslel, že ste seriózna firma, ale asi tak tomu nieje. Prečítal som si nejaké staršie aj novšie recenzie o Vás a veru ide to s Vami dolu vodou. Váš slogan "Profi obchod pre Profihráčov" stráca na význame. Ako môžete ponúkať tovar, ktorý jednak za danú cenu nefunguje, neviete k tomu pribaliť ani návod (keby bol aspoň v Angličtine), ale ani to tam nebolo za +400 €.
    Dal som si tú námahu a čuduj sa svete - rovnakú kolobežku som u čínskych budovateľov našiel za cca 250 € - presne takú istú = vy za Vašu "ochotu" na tom ryžujete cca 150-200 €.

    Ako som už spomenul - kolobežku mám u seba pre zdokumentovanie aj kôli podnetu na SOI a aj pre pripravovaný blog na jednom mierkotvornom denníku, tak aby aj iní ľudia videli, ako si "vážite" verných zákazníkov. A potom Vám ju donesiem ZARÁMOVANÚ alebo zaliatu v čírom skle

    PS1: Musím obhájiť predajcu, ktorý sa správal profesionálne a veru nezávidím mu takých nadriadených (majiteľov). Bol veľmi úprimný a on sám rád by mi vrátil ihneď peniaze, ale .... . To čo mi potom povedal o Vašich praktikách smrdí aj trochu PARAGRAFOM. Ale o tom sa už čoskoro dozviete v blogu, ktorý Vám sem s radosťou pošlem.

    PS2: Týždeň "ELEKTROMOBILITY"???? ja by som to nazval - ako oj**bať čo najviac zákazníkov - týždeň debility

  • TOTO JE ESHOP ROKA???? TO ÁNO ALE TAK AKURÁT PODVODNÍCKY E SHOP ROKA!!! GARANTOVALI DODANIE TOVARU DO VIANOC PO 9 DŇOCH NAPÍSALI ŽE TOVAR BOHUŽIAĽ NIEJE SKLADOM !!! PODVODNÍCI ZAVÁDZAJÚ A KLAMU !!! NIKDY VIAC NIKDY !!!

  • Roky som tu kupoval hry na xbox , ale teraz mi ku hre nedodali vsetko co mali, ked som im napisall mail tak mi nikto neodpoveda .... uz tu viac nenakupim .....

  • Progamingshop.sk JE NA ZÁKLADE MOJEJ SKÚSENOSTI ABSOLÚTNE NESERIÓZNY E-SHOP A NEODPORÚČAM TU NAKÚPIŤ

    Dňa 14.9.2018 som zháňal súrne CPU Intel I5 8600, nakoľko som mal vyskladanú zostavu a tento CPU som nevedel zohnať. Obvolával som viacero menších/väčších e-shopov a všade som dostal odpoveď, že daný procesor nevedia dodať, aj keď na stránke mali uvedené, že ho majú na sklade. Preto som sa informoval telefonicky, aby som mal istotu, takže v poriadku. Prišiel na rad aj progamingshop.sk, ktorý som mal za etablovaný e-shop na slovenskom internete, čo však o ničom nesvedčí ako som sa presvedčil. Každopádne, volal som na ich infolinku, kde som sa informoval na predmetný procesor, lebo aj oni mali zverejnené, že mi ho do 3 dní doručia. Pán na infolinke mi túto dodaciu dobu potvrdil, na čo som sa ho pre istotu spýtal, či naozaj, lebo som už volal do viacerých e-shopov a všade mi povedali, že je výpadok na strane distribútora a či teda PGS tento problém nemá. Opäť ma ubezpečil, že oni ho bez problémov dodajú. (telefonát 14.9.18 o 12.50) Tak som zložil telefón, ihneď vytvoril objednávku a zaplatil kartou sumu 239,99 €. Potiaľto všetko v poriadku.

    O 16.15 mi prišiel mail, že tovar na sklade nemajú a nevedia kedy ho budú mať. Keďže bol koniec pracovnej doby, tak som len odpísal mail, že si zo mňa asi robia srandu. V Pondelok sme prehodili pár mailov s tým, že sa mi po telefóne ozvala nejaká pani, že vlastne mnou objednaný tovar (ktorého dostupnosť som si overoval po telefone a ešte som upozornil ja ich na výpadok v externom sklade) bol len v akciovej cene a ten už vypredali, a nevedia kedy ho budú mať. Ale že ak chcem, vedia mi ho dodať za normálnu cenu okolo 290€. Príde mi smiešne takto blbnúť zákazníkov ale prosím. Následne som sa dva dni nevedel s nikým kompetentným spojiť a len mi posielali maily alebo ma na infolinke odkazovali na mailovú komunikáciu s produktovým oddelením. Nebudem menovať ale jeden pán je tam zjavne veľmi zaneprázdnený lebo frekvencia mailov u ňho je 1 kus za deň a ani po výzve sa nevie ozvať po telefóne. Pán 2 je na to lepšie a asi má aj nejaké kompetencie, nakoľko po mojich argumentoch pristúpil na to, že mi tovar dodajú tak ako sľúbili. Za chvíľu na to mi však prišiel mail znovu, že pán riaditeľ nákupu zrušil jeho rozhodnutie a opäť sme sa vrátili do stavu, že môžem zrušiť objednávku alebo môžem čakať, kým mi nebudú ochotní procesor dodať za už zaplatenú cenu. Kedže ale jedna recenzia na fb hovorí o tom, že pánovi prišiel objednaný tovar po 2 rokoch, tak čakať, kým budú ochotní to dodať asi nie úplne správne riešenie. Na tomto mieste by som rád podotkol, že milý PGS, zákazníci si tovar objednávajú z Vášho e-shopu a nie od distribútora, lebo inak by neplatili Vašu maržu pochopiteľne.

    Stačí si prečítať recenzie eshopu na facebooku z poslednej doby a musí byť každému jasné, že PGS určite nie je seriózny a pro-klientsky orientovaný e-shop a určite u nich nekúpim v budúcnosti ani eurovú položku, aj keby boli najlacnejší e-shop široko ďaleko. Svojím konaním mi spôsobili celkom zaujímavé nepríjemnosti, za čo sa síce ospravedlnili, ale to mi je viete čo platné. Takže ďakujem tímu PGS ale isto dám v budúcnosti prednosť konkurencii.

  • Kupil som tam elektricku kolobezku, za pol dna sa mi pocas jazdy rozpadol skladaci system este stastie ze som sa nevytrel, reklamacia zamietnuta kedze nejde o elektricku cast ani hardwarovy problem ale o problem z opotrebenia, opotrebenie po pol dni ? podavam podnet na obchodnu inspekciu a idem si to sam zozvarat

  • Polroka cakania na zberatelsku ediciu (Ni no kuni Reverant Kingdom (Kings Collection)) ktoru som nedostal. V den predaju som sa musel sam dopatrat preco mi neprichadza sprava. Nasledne som bol odbity lacnou vyhovorkou o tom ze to nedostali od dodavatela a ziadna snaha o kompenzaciu ani nic, co mi pride dost krute po polroku cakania a pridenii o zberatelsku ediciu.
    Hanba na to ze maju take vysoke hodnotenie. Toto by sa im stavat nemalo.
    A nezda sa mi ze vsetkym kto si to objednal povedali ze smola.

  • Obchod neodporucam. A kupovat vykupovy tovar uz ABSOLUTNE NIE!!! Bohuzial sme kupili mobilny telefon a po dvoch tyzdnoch pouzivania sme museli reklamovat. Reklamacia zamietnuta 29 den reklamacie z dovodu neodbornej manipulacie. Kym sme cakali pred nami pani tiez reklamovala vykupovy mobil. Personal si je toho vedomi pretoze uz pri podavani reklamacie vedeli ze nema zmysel reklamovat. Ponaucenie pre nas ktore stalo 600 eur. Ale snad ostatnym pomoze tato skusenost pri rozhodovani ohlafom kupy v tomto obchodem

  • OPAKOVANÉ SKÚSENOSTI !!! Oznamenie smskou: Objednávka PGS#****** je pripravená na pobocke Kosice, Atrium Optima PO-NE 9:00-21:00 (googlemapslink)
    Všetko je ok až kým neprídete na predajňu nadiktujete z sms čislo obj a slečna či pani urputne hľadá a hľadá. cca po 5 min hľadania sa pýta kolegu nevieš v PC mám že to tu máme. Kolega na rýchlo pozrie do PC a povie "ešte pohľadaj" Tak slečna hľadá ďalej :-D ďalších 5 min. Pozrie na kolegu a povie nie je to nikde. Vy ako zákazník, ktorý urobil platbu vopred cez online objednávku a s obdržanou sms že tovar si môžete vyzdvihnúť môžete čakať a čakať. po 10 min prehľadávania bordelu Vám vlažne povedia "dáme preobjednať " Z môjho pohľadu ako zákazníka to beriem tak, že sa to stať môže. Avšak cca pre 2-3 mesiacmi som u nich zažil rovnaký postup ako bol tento. Objednal som u nich 2x led puzdro na samsung S7 edge cena cca 80 eur. Prišla sms že tovar je na predajni a však ten istý scenár. To nie je normálne, však ja nebývam v Optime ! Však mne to opakované "vyzdvihovanie" toho istého produktu mi samotný produkt dosť predražuje.Slovo pardon či prepáčte, nečakajte! Predavači sa pri tom tvária, ako keby riadili beh života na zemi. Nie arogantne, ale veeeeľmi dôležito. Avšak keď majú takýto bordel má to aj svoje výhody. Známy u nich kúpil mobil, ktorý dal reklamovať. Peniaze mu síce vrátili ale s telefónom. Do teraz to nechali tak. Takže OK bravo aspoň niekomu sa oplatilo u nich nakúpiť. Majiteľ musí byť hrdý na takýto biznis :-D

  • Dobrý večer. Zhrniem to postupne. V Júli minulého leta som si zakúpil Sony PlayStation 4 (Ultimate Player 1TB Edition). Nedávno som však zistil, že dána konzola nie je 1TB ale 500 GB. Rozumiem, že chyba je aj na mojej strane, pretože som tovar po dodaní neskontroloval, ale nakoľko som nikdy nemal s tým problémy, že by mi tovar nedodali v poriadku, nemal som dôvod neveriť, že daný tovar nie je ten za ktorý som zaplatil. A po porovnaní sa mi ani číslo modelu konzoly dodanej nezhoduje s číslom modelu uvedeným na objednávke, líši sa v poslednom písmene (A/B). Rozumiem, že v súčastnosti už nie je možná výmena a plne to akceptujem, že som ukráteny o 500 GB pamäťe, ale prišiel som tým pádom aj o nejakych 40-50 eur (čo je cena novej hry napr. GTA V, o ktorú som mal aj záujem). Je mi lúto, že to všetko takto dopadlo.

  • Aj by som u nich nakúpil ale zostal som zaskočený že momentálne nejde posielať zásielky na niektoré prevácky ale musím použiť poštu alebo kuriera čo je podľa mňa poriadny nezmyslel.

  • Nakupoval som v Trenčianskej pobočke. Pracoval tam vyšši chalan, velmi ochotný, pomohol mi s výberom hier pre chlapca na vianoce, poradil aj s vecami ktoré nemusel ohladom hracích konzol. Chvalim ochotu a prístup, prídem nakúpiť aj nabudúce.

    Daniel

  • miro: Ahoj, všetky obaly ktoré expedujeme posielame neporušené, nakoľko sú to aj produkty, ktoré sú na predajniach. Pri preprave sa môže stať že na zásielku položia niečo ťažšie, ale to už my nemáme ako zasiahnuť. Každú zásielku balíme do bublinkovej obálky, ak pri preberaní máš pocit že niečo nieje v poriadku, zásielku nepreberaj a napíš nám. S pozdravom Jakub

  • Juraj:
    nakoniec sa všetko vyriešilo, aj komunikácia prebehla ako má byť, objednávka bola vybavená, všetko v poriadku. Ďakujem pracovníkom firmy za pomoc.

  • pre predaj bazarovych hier mate napisane 100% funkcny stav cize aj obal a medium bez skrabancov ako je mozne ze chodia bazarove hry s poskodenymi obalmi popraskane ked nieco odoslete tak skontrolujte ci to suhlasi odterazbudem hned kontrolovat balik pri kurierovi ak bude poskodeny co len obal zasielku neprevezmem ked davam niekomu zaruku tak si zzatym stojim

  • Dobrý deň,

    Objednávka: 518121

    chcel by som požiadať o vysvetlenie, ako je možné že dnes, 24.1.02016 sú všetky telefónne linky :

    Tel.: 048 / 470 01 44
    Mobil: 0948 210 101
    a
    Kontakt na reklamačné oddelenie:
    telefón: 048 / 470 01 47

    neustále nedostupné, respektíve na volanie na ktorúkoľvek z týchto liniek sa ozve hláška " Momentálne sú všetci operátori...." .
    Volám nepretržite od 9,00 hod skoro každých 15 minút na KAŽDÝ z týchto kontaktov (cca 30 telefonátov). Stále sa nedá dovolať. Na maily, ktoré som dnes posielal 3x, nikto nereaguje. Prečo nekomunikujete so zákazníkmi? Tovar som Vám bol uhradil prostredníctvom PayPal, potvrdenie o realizovanej platbe bolo súčasťou každého mailu ktorý som zasielal.

    Takto si naozaj nepredstavujem komunikáciu :-D.

    Vopred ďakujem za Vaše vysvetlenie.
    Juraj