Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    obchod nekomunikuje o stave objednávky, jediný komunikačny kanal je len mail a na ten neodpidujú

  • Odporúča obchod

    60 %

    • kvalitny produkt
    • dobra cena
    • dlhe dodanie tovaru, zle info na stranke

    objednane 17.3 dorucene 23.4
    pred objednavkou by som sa informoval o doruceni

  • 10 %

    • Nesplnené obchodné podmienky, nedodaný tovar, zadržiavanie refundácie za tovar
    • nedodaný tovar z
    • zadržiavanie refundácie za tovar

    Objednávala som v tomto obchode 3x.
    1.x som tovar nedostala a po čase som dostala odpoveď, že objednávku rušia.
    2. x prišla objednávka včas a v poriadku.
    3.x som objednávala 18.1. 2024 tovar, zaplatila som za tovar. Nedostala som potvrdzujúci email. Po urgencii som dostala potvrdenie, ale s iným číslom objednávky. Po ďalšej urgencii som o mesiac dostala odpoveď, že musím čakať s otázkou či mám stále záujem o tovar, odpovedala som, že môj záujem platí, akceptovala som predĺženie lehoty. Po ďalšom čase 15.3. 2024 som dostala znova email, že objednávku rušia, údajne je výrobca vážne chorý : "Žiaľ, vami objednaný produkt momentálne nemáme skladom a podľa aktuálnej informácie od výrobcu je momentálne nedostupný. Vzniknutá situácia nás naozaj veľmi mrzí, nakoľko výrobca vôli zákernej chorobe bol nútený ukončiť výrobu a spoluprácu. Ospravedlňujeme sa, avšak z dôvodu aktuálnej nedostupnosti Vám nedokážeme Vašu objednávku vybaviť a budeme nútení ju stornovať a finančné prostriedky Vám budú vrátené na Váš účet v čo najkratšej dobe". Pochopila som situáciu, vyjadrila účasť a zrušila som objednávku.
    19.3.2024 som dostala email, že mi posielajú v dohľadnom čase peniaze za objednávku späť: "Ďakujeme veľmi pekne za odpoveď. Objednávku sme vám zrušili a finančné prostriedky môžete očakávať v priebehu pár dní."

    Peniaze som do dnešného dňa 4.4.2024 na účet nedostala. Po žiadosti o refundáciu som dostala nasledujúci email:" ďakujeme za informáciu. Podklady boli hneď zaslané na ekonomické oddelenie, teda aktuálne to preverujem na ekonomickom oddelení a ako náhle obdržím odpoveď, budem Vás hneď informovať."

    K opakovanej negatívnej skúsenosti nemám čo dodať.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Už 2 týždne čakám na objednávku a nikto sa mi neozval.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Prvú objednávku nedodali,druhú zrušil obchod,objednaný bol tovar uvádzaný ako skladovka.Na prvú objednávku absolútne nereagovali.Neposielajú potvrdzujúci email,nenavrhnú alternatívu
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Zatial my tovar nedorazil a ani objednávka nebola spracovaná neviem prečo obchod nereaguje na objednávku.Ale o tovar mam zaujem Dakujem

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Môžem sa prosím spýtať ci je možné vymeniť ten domček?
    Pelech je ok
    Ale ten domček je veľmi mini jak pre macku
    Mame síce jazvečíka ale toto je moc male
    Moje tel c.0948421488

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Pelech som objednala 4.12.2023, s tým že do Vianoc hádam dorazí, no nedorazil ani 5.1.2024, pelech je vyplatený, do obchodu som písala mailom, zatiaľ sa neozvali.
    Sklamaná som, lebo jeden pelech už od nich mám a je výborný a nebol problém s doručením. Nečítala som si recenzie, lebo som mala skúsenosť , ale po tejto skúsenosti- Neobjednávajte cez túto stránku.

  • 10 %

    • Objednané a zaplatené ďňa 4.12. vankúš FRIDA tyrkys M. Kominikácia žiadna, napísali mi len keď som od HEURÉKY dostala mail na hodnotenie tovaru. Keď som na tento mail odpísala, že nemám čo hodnotiť a že na mail neodpovedajú, hneď mi odpísali. 18.12. som znova cez HEURÉKU písala, 20.12. mi odpísali “Tovar je aktuálne na ceste k nám od výrobcu no vplyvom komplikácii došlo k omeškaniu dodania. Tovar by sme mali obdržať v priebehu tohto týždňa a následne bude expedovaný hneď na Vašu adresu. ” Tak som už začala dúfať, že mi tovar konečne dorazí. No znova nič. 27.12. som im odpísala na ich mail z 20-teho, ale ani sa len neunúvajú odpísať. OBCHOD NEDOPORUČUJEM
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Majiteľ eshopu so mnou nekomunikuje, na maily neodpovedá, tovar som zaplatila a nebol mi doručený.

    Som veľmi nespokojná s týmto obchodom. Tovar som zaplatila kartou a doručený mi nebol ani žiadny potvrdzovací mail nerišiel. Na výzvu ohľadom dodania tovaru mi nikto neodpovedal. Obchod nedoporučujem, je neseriózny.

  • Odporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 3 týždne

    tovar mi prisiel ale po 3 tyzdnoch/ vianoce?/ inak v pohode a lacnejsie ako ine obchody

  • Tento mail som dostala minulú stredu: Vážený zákazník,

    predpokladaný dátum dodania tovaru z Vašej objednávky, stále preverujeme. Stále intenzívne monitorujeme očakávaný termín dodania vašej objednávky. Zatiaľ sme už naviazali kontakt s našimi dodávateľmi, no bohužiaľ nemáme presné informácie o dátume dodania.


    Naďalej sa snažíme urýchliť proces vašej objednávky. Ak sa nám nepodarí získať presné údaje o termíne dodania, budeme vás informovať a spolu nájdeme vhodné riešenie. V prípade, že si vyberiete iný odel z našej ponuky, ktorý je aktuálne skladom, vieme Vašu objednávku hneď vybaviť a vieme Vám samozrejme ponúknuť aj dodatočnú zľavu ako ospravedlnenie.

    Ak máte nejaké otázky alebo potrebujete ďalšie informácie, neváhajte nás kontaktovať. Sme k dispozícii a radi vám poskytneme odpovede.


    Prajeme pekný deň
    Logo
    Erika | Obchodné oddelenie

    Od vtedy znova nič! Včera som písala, ani sa neunúvajú odpovedať. 4.12.objednaný a podotýkam aj zaplatený tovar a NIČ. Už mi dochádza trpezlivosť.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Všetko bolo OK
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar z tohto e-shopu som objednal už 2x.
    Prvýkrát mal byť doručený medzi 4-6 pracovnými dňami, ale keď mi po 3 týždňoch doručený nebol, tak som objednávku zrušil, pretože údajne nemali dlho tovar skladom.
    Potom som kontaktoval e-shop znovu, aby som zistil či je tovar na sklade. Povedali, že tovar majú skladom a mám vytvoriť novú objednávku, ktorú som vytvoril 6 dní dozadu.
    Do dnes tovar stále nebol doručený. Od e-shopu som nedostal ani potvrdzovací email, žiadna komunikácia, iba ak sa sám opýtam.
    Vôbec netuším čo je s mojou objednávkou a či vôbec bude niekedy doručená. Našťastie som zadal objednávku na dobierku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod objednávku ani len neodoslal, skúšala som im aj 3x volať a nikto mi nedvíhal.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mal doraziť za 4 - 9 pracovných dní, čakala som skoro mesiac a tovar nikde, nikto sa ani neozval. Ja som musela písať maily, aby som sa informovala ako objednávka vyzerá. No v dvoch mailoch ma naťahovali, že tento týždeň a týždeň prešiel a objednávka nikde. Nulové jednanie a pofidérny obchod.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neodporúčam tento e-shop, pretože som tovar objednala, uhradila kartou. Tovar mal byť odoslaný do 24 hodín (31.10.) a do dnešného dňa (7.11.) mi nebol doručený. Upozornila som na to predajcu už troma mailami, no nekomunikujú, stále som nedostala žiadne vysvetlenie. E-shop nemá žiaden telefonický kontakt. Komunikovať je možné iba mailom a na maily neodpovedajú. Určite si z tejto stránky nič neobjednávajte.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Lepšia cena vybraného tovaru, ako cena toho istého tovaru v iných
    obchodoch

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nedostatočná komunikácia so zákazníkom
    • Dlhá čakacia doba

    Už je to týždeň od objednania a v podstate mi neprišlo ani len potvrdenie objednávky od dodávateľa, nie to ešte ďalší email. Našťastie mám tovar na dobierku, tak budem čakať, či niekedy dorazí.

    Reakcia obchodu PELECHY PRE PSY

    Milá Kristína,

    ďakujeme, že ste sa zúčastnili hodnotenia nášho obchodu, ktoré nás nemilo prekvapilo. Veľmi by sme ocenili, aby ste daný problém prvotne riešili s nami. Nakoľko ste nás so vzniknutou situáciou neoboznámili, nevedeli sme to riešiť. Spravíme maximum aby sme Vám zásielku doručili čo najskôr. Veríme, že s tovarom budete v konečnom dôsledku spokojná.

    S priateľským pozdravom
    Tím pelechyprepsy.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nespokojná s objednávkou, zatial nedoručená a nikto ma doteraz ani nekontaktoval kedy mi ju doručia, objednávka bola robená 22.9.

    Reakcia obchodu PELECHY PRE PSY

    Dobrý deň,

    ďakujeme, že ste sa zúčastnili hodnotenia nášho obchodu, ktoré nás nemilo prekvapilo. Veľmi by sme ocenili, aby ste daný problém prvotne riešili s nami. Nakoľko ste nás so vzniknutou situáciou neoboznámili, nevedeli sme to riešiť. Objednali ste si od nás pelechy pri ktorých je informácia, že Vám ich vieme doručiť od 4 - 9 pracovných dní. Pelechy sa aktuálne nachádzajú vo výrobe. Budeme robiť všetko čo je v našich silách aby sme Vám objednávku vedeli čo najskôr vybaviť a expedovať. Mrzí nás, ak sme Vám omeškaním spôsobili nepríjemnosti.

    S priateľským pozdravom
    Tím z pelechyprepsy.sk