Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    80 %

    • S obchodom som veľmi spokojný.
    • Kuriérska služba už mi týždeň neodpisuje.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar vôbec nedorazil

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Už je to 10 dni a tovar ešte nemam.
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dom objednaval este 11.03.2020.
    Dnes je 30.03.2020 a stale mi nedosiela objednavka ktoru som aj vopred zaplatil. Som zvyknuty ze meskaju vzdy objednavky od nich ale teraz som uz sklamany. To som este aj telefonoval a tvrdili ze nevedia preco mi to neposlali lebo to mali pripravene. Odvtedy ubehlo 5 dni a stale nic. Objednal som z druhej nemenovanej stranky minuly tyzden jedn kus tovaru ktory stal 20€ a na druhy den som to tu mal... takze som sklamany z tejto stranky ktora bola moja oblubena aj ked vzdy meskali s objednavkou. Ale teraz je to uz vela...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Dobrý, objednávka mala prísť vo stredu, štvrtok, prišla až v pondelok, veci ktoré som si objednal som nemohol cez víkend použiť, musel som do kamennej predajni
    ...

    Reakcia obchodu PARYS.SK - RYBÁRSKY RAJ

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš čas, ktorý ste venoval tomuto hodnoteniu, spätná väzba našich zákazníkov je pre nás dôležitá.

    Ospravedlňujeme sa za komplikácie, ku ktorým došlo pri doručení Vašej objednávky. Bohužiaľ samotné doručenie realizuje prepravná spoločnosť a nie sme schopný ho ovplyvniť. V 99% prípadov dôjde k doručeniu podľa termínu na e-shope, však občas sú tu nejaké prekážky na strane prepravnej spoločnosti, ako vo Vašom prípade.

    Mrzí nás, že sa doručenie objednávky z dôvodu pochybenia na strane prepravnej spoločnosti takto pretiahlo a veríme, že nám aj naďalej zachováte svoju priazeň.

    Pekný deň,

    za Parys.sk

    Filip

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Nedodržiava sľúbený termín dodania tovaru
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Poškodené vedro
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dlhodobo nefunkčná platobná brána na platbu kartou vopred. Hádam už vlani im to neišlo. Zvolíte platbu a očakávate, ťe naskočí maska s platobnou bránou a ono nič. Dokonca vám príde od idiotov potvrdenie objednávky, aj keď ste mal platiť vopred a nestalo sa tak. Ďalej od nich.

    Reakcia obchodu PARYS.SK - RYBÁRSKY RAJ

    Dobrý deň,

    čo sa týka Vašich opakovaných pripomienok k nášmu e-shopu, žiadny iný zákazník nemá s naším e-shopom toľko problémov, ako Vy. Keď nejaký problém majú, obrátia sa na nás a všetko v pokoji vyriešime. Vy neustále posielate urážlivé e-maily s vulgárnymi výrazmi. Ohľadom platby kartou, sa občas stane, že niečo nefunguje tak, ako má, akonáhle nás na to niekto upozorní, obratom to riešia programátori. Problém s platbou kartou trval iba pár dní a už funguje všetko správne. Potvrdenie objednávky príde zákazníkovi vždy, keď objednávku dokončí, bez ohľadu na to, akú platobnú metódu si zvolil a či objednávku už uhradil, alebo nie. To je úplne bežný a správny spôsob všetkých internetových obchodov. Radi s Vami problémy s naším e-shopom vyriešime na našej infolinke, ak ste ochotný sa vyvarovať vulgarizmom a urážkam. Ak nie, odporúčame Vám využiť služby iných obchodov, ktorým možno Váš štýl rokovania nebude vadiť.

    Pekný deň,

    za Parys.sk

    Filip

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    neprišiel v deň kedy to bolo na stránke avizované

    Reakcia obchodu PARYS.SK - RYBÁRSKY RAJ

    Dobrý deň.

    ďakujeme za Váš čas, ktorý ste venoval tomuto hodnoteniu, spätná väzba našich zákazníkov je pre nás dôležitá.

    Mrzí nás, že pri Vašej objednávke došlo k omeškaniu v doručení o 1 deň. My sme zásielku vyexpedovali podľa informácií na našom e-shope, bohužiaľ k zdržaniu došlo na strane prepravnej spoločnosti, ktorá zásielku nedoručila do 24 hodín, ale do 48 hodín. Dochádza k tomu výnimočne, bohužiaľ toto my ovplyvniť nemôžeme. Veríme, že nám aj naďalej zachováte svoju priazeň.

    Pekný deň

    Za Parys.sk

    Filip

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • poslali mi rozbalený tovar,to by ešte bolo v pohode,ale aj ne funkčný!!!
    • A hlavná vec,že tovar už môžem mať zajtra doma,ale to tak vôbec neni,dorazil mi tovar,ale až po týždni!
    • A ked som otvoril balík,a zbadal som tie nefunkčné veci,veru som sa nepotešil!A Parys Team mi to bez problémov poslal,a pri tom 100 percentne to vedeli,že sú nefunkčné,nasypali mi všetko do krabice,a poslali to!!!

    Ja osobne,takýto obchod rozhodne podporovať nebudem.

    Reakcia obchodu PARYS.SK - RYBÁRSKY RAJ

    Dobrý deň,

    Ďakujeme za Váš čas, ktorý ste venoval tomuto hodnoteniu, spätná väzba našich zákazníkov je pre nás dôležitá.

    Mrzí nás, že pri Vašej objednávke došlo k zdržaniu. V čase vytvorenia objednávky Vám svietil na e-shope dátum dodania 2.7.2019. Keďže ste objednávku realizoval 22:30 ​​večer, zajtra u Vás tam svietiť v žiadnom prípade nemohlo. Avšak na našej strane došlo k zdržaniu 1 deň a zásielku sme miesto 1.7.2019 odoslali 2.7.2019. Bohužiaľ následne došlo ešte k zdržaniu 1 deň na strane prepravnej spoločnosti, čo už ovplyvniť nedokážeme. Sme radi, že sa nám všetko podarilo vyriešiť po včerajšom telefóne s kolegom. V prípade akýchkoľvek problémov je ideálne nás bezprostredne kontaktovať a všetko okamžite a s ochotou radi riešime k spokojnosti zákazníka.

    Veríme, že nám aj naďalej zachováte svoju priazeň.

    Pekný deň

    za Parys.sk

    Filip

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Podľa informácie predajcu som mal obdržať tovar do 03.05.2019, žiaľ do dnešného dňa mi tovar dodaný nebol ???

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • odpísal som im no nato už nereagoval nikto

    Objednal som si odkladcie plato Mivardi chýbala na nom zaistovacia skrutka a takto je to nepoužitelne .Tá skrutka je na ručné utahovanie a v bežnom obchode sa nedá kúpiť.Nikto nereagoval na môj email.

    Reakcia obchodu PARYS.SK - RYBÁRSKY RAJ

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš čas, ktorý ste venoval tomuto hodnoteniu. Spätná väzba našich zákazníkov je pre nás dôležitá.

    Mrzí nás, že u Vašej objednávky došlo k problémom. Bohužiaľ Váš e-mail k nám vôbec nedorazil a o probléme sme sa dozvedeli až z hodnotenia. Sme radi, že sme všetko vyriešili po telefóne k Vašej spokojnosti a chýbajúci diel produktu je už pripravený na doposlanie spoločne s Vašou ďalšou objednávkou.

    Veríme, že nám aj naďalej zachováte svoju priazeň.

    Za Parys.sk

    Filip

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Naviják mi bol dodaný v poškodenej krabici a nezabalený, cievka bola doškriabaná.
    Ako mi to mohli v takom stave poslať nechápem, je to síce funkčné no keďže to je nové malo by to aj vyzerať

    A boile v 2,5 kg vreci, tak vrecko bolo prerezane cca 7cm

    Gratulujem, čistá profesionalita

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Šmejdi pošlu tovar dlhodobo vystavený v predajni a na ten spravia kvázi výhodnú cenu. Ale vyreklamuju. Človek musí počítať s týždennym zdržaním
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Tovar prišiel poškodený.doskriabany
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    zasielku som otvorenú tak som trochu sklamaný .

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • siroky sortiment vyberu
    • iternetovy obchod sidli v CR , co je nevyhoda v pripade vymeny tovaru , musite posielat tovar na vymenu do CR a je drahe postovne
  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Neskore doručenie inak všetko OK

    Reakcia obchodu PARYS.SK - RYBÁRSKY RAJ

    Dobrý deň.

    Ďakujeme za Váš čas, ktorý ste venoval tomuto hodnoteniu, spätná väzba našich zákazníkov je pre nás dôležitá.

    Bohužiaľ nerozumieme Vašej nespokojnosti s termínom dodania. Termín dodania máte v potvrdení objednávky uvedený 3. 8. 2018 a presne v tento deň Vám bola objednávka dodaná. Z našej strany teda prebehlo všetko tak, ako malo.

    Veríme, že nám aj naďalej zachováte svoju priazeň.

    Pekný deň.

    za Parys.sk

    Filip

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Tovar poškodený a po záruke.Po týždni žiadna reakcia na mail ohladom reklamácie.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Reklamacia hned na otocku,tovar signalizator skratoval