Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi zatiaľ nebol doručený. Obchodník tvrdil doručenie do 16.12.2024.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Neochota komunikovať a zmeniť údaje na faktúre podľa údajov z objednávky … nikdy viac tento eshop, za mňa palec dole

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Nekcel mi zapadnúť druhí diel udice je tam m3dzera asi tak 3cm a musel som zrušiť samca

    Reakcia obchodu PARYS.SK - RYBÁRSKY RAJ

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš čas, ktorý ste venovali tomuto hodnoteniu. Spätná väzba našich zákazníkov je pre nás dôležitá a vážime si ju.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie s Vašou objednávkou. V prípade, keď vám príde poškodený tovar alebo je s Vašou objednávkou niečo v neporiadku, Vás poprosíme, aby ste nás ihneď kontaktovali na našej infolinke +421 232 195 330 alebo e-mailu: [email protected]. Pokiaľ s produktom nie ste spokojný, určite je potrebné nás informovať, aby sme problém mohli spoločne vyriešiť. V žiadnom prípade neodporúčame vykonávať akýkoľvek zásah na prútoch a vždy všetko vyriešiť cez našu infolinku k Vašej spokojnosti. Veríme, že nám zachováte priazeň a budeme sa tešiť na Vaše ďalšie objednávky.

    Pekný deň.

    Za Parys.sk

    Adam

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Veľmi dlhé dodanie a slabá komunikácia.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Vytvoril som dve objednávky. Jednu večer a poslal som objednávku,druhú som napísal na druhý deň hned z rána. Poslali mi tovar zvlášť ,druhú objednávku hned, druhý deň.Prvú objednávku o 4 dni mi poslali. Keby dali do jedného balíka obe objednávky ,som mohol ušporiť peniaze na doprave a na dobierke 5,6 eur.1.Objednaný tovar mal hodnotu 9,52 eur a doprava a dobierka spolu 15,12 eur.

    Reakcia obchodu PARYS.SK - RYBÁRSKY RAJ

    Dobrý deň,

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie s Vašimi objednávkami. Bohužiaľ na základe našich obchodných podmienok nie je možné objednávky zlučovať alebo spájať. Keďže ste v potvrdení oboch objednávok mal iný termín doručenia, pretože ste si v jednej objednali tovar na sklade av druhom tovare na sklade na externom sklade, nie je možné, aby Vám objednávk prišli v rovnaký deň. S termínom doručenia ste bol oboznámený ako na našom webe pri výbere produktov, tak v košíku a aj v potvrdení objednávky. V prípade, že máte akékoľvek požiadavky ohľadom Vašich objednávok, Vám odporúčame kontaktovať, aby ste nás ihneď kontaktovali na našej infolinke +421 232 195 330 alebo e-mailu: [email protected]. Veríme, že sa tieto komplikácie nebudú opakovať a veríme, že nám zachováte Vašu priazeň a budeme sa tešiť na Vaše ďalšie objednávky.

    Pekný deň.

    Za Parys.sk

    Adam

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Namiesto bieleho zbirolina mi bolo doručené priesvitné

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Poškodení tovar zle zabalené
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednávka prišla v zlom stave

    Reakcia obchodu PARYS.SK - RYBÁRSKY RAJ

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš čas, ktorý ste venovali tomuto hodnoteniu. Spätná väzba našich zákazníkov je pre nás dôležitá a vážime si ju.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie s Vašou objednávkou. V prípade, keď vám príde poškodený tovar alebo je s Vašou objednávkou niečo v neporiadku, Vás poprosíme, aby ste nás ihneď kontaktovali na našej infolinke +421 232 195 330 alebo e-mailu: [email protected]. Snažili sme sa Vás samy kontaktovať, ale spätnú reakciu nemáme, preto bohužiaľ nemôžeme problém s Vašou objednávkou riešiť. Preto vás prosím kontaktujte, aby sme mohli všetko vybaviť k vašej spokojnosti.

    Pekný deň.

    Za Parys.cz

    Adam

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Tovar bol doručený nekompletný

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Tovar pretekol nedobre zabalene
    • Lajdactvo už nikdy Parys

    Reakcia obchodu PARYS.SK - RYBÁRSKY RAJ

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš čas, ktorý ste venoval tomuto hodnoteniu, spätná väzba našich zákazníkov je pre nás dôležitá.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie s Vašou objednávkou, Vašu objednávku sme skontrolovali na kamerových záznamoch a bola expedovaná kompletná a riadne zabalená. Sme radi, že sme telefonicky všetko vyriešili. Veríme, že nám zachováte priazeň a budeme sa tešiť na Vaše ďalšie objednávky.

    Pekný deň,
    za Parys.sk

    Adam

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Výhoda je že majú široký sortiment
    • Mali by si urobiť inventúru v skade

    Reakcia obchodu PARYS.SK - RYBÁRSKY RAJ

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš čas, ktorý ste venoval tomuto hodnoteniu, spätná väzba našich zákazníkov je pre nás dôležitá.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie s Vašou objednávkou, pokiaľ Vám dorazil tovar, ktorý má na sebe nejakú vadu alebo s ním nie ste spokojný, môžete využiť odstúpenie od zmluvy a do 14 dní tovar vrátiť alebo začať reklamáciu. Konkrétne vo Vašom prípade išlo o esenciálny olej, ktorý bol originálne zabalený od výrobcu a z našej strany rozhodne nedošlo k žiadnemu zásahu. V takomto prípade odporúčame kontaktovať našu zákaznícku linku na talefóne +421 232 195 330 alebo na e-maile [email protected]. Vždy Vám budú nápomocní. Sme radi, že sme vec cez telefón vyriešili a ponúkli aj Vám riešenie k Vašej spokojnosti. Veríme, že nám zachováte priazeň a budeme sa tešiť na Vaše ďalšie objednávky.

    Pekný deň,
    za Parys.sk

    Adam

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Objednal som udice a naviaki 1+1 a dorazilo len 1 ks aj udica aj naviak

    Reakcia obchodu PARYS.SK - RYBÁRSKY RAJ

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš čas, ktorý ste venoval tomuto hodnoteniu, spätná väzba našich zákazníkov je pre nás dôležitá.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie s Vašou objednávkou, Vašu objednávku sme skontrolovali na kamerových záznamoch a bola expedovaná kompletná. Ako sme riešili po telefóne, od nás odchádzala objednávka kompletná a Vám dorazila v neporušenom obale. Sme radi, že sme telefonicky všetko vyriešili. Veríme, že nám zachováte priazeň a budeme sa tešiť na Vaše ďalšie objednávky.

    Pekný deň,
    za Parys.sk

    Adam

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Prišiel mi extrémne nekvalitne vyrobený prut od značky SEMA

    Reakcia obchodu PARYS.SK - RYBÁRSKY RAJ

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš čas, ktorý ste venoval tomuto hodnoteniu, spätná väzba našich zákazníkov je pre nás dôležitá.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie s Vašou objednávkou, pokiaľ Vám dorazil tovar, ktorý má na sebe nejakú vadu alebo s ním nie ste spokojný, môžete využiť odstúpenie od zmluvy a do 14 dní tovar vrátiť alebo začať reklamáciu. V takomto prípade odporúčame kontaktovať našu zákaznícku linku na talefóne +421 232 195 330 alebo na e-maile [email protected]. Vždy Vám budú nápomocní. Sme radi, že sme vec cez telefón vyriešili a ponúkli aj Vám riešenie k Vašej spokojnosti. Veríme, že nám zachováte priazeň a budeme sa tešiť na Vaše ďalšie objednávky.

    Pekný deň,
    za Parys.sk

    Adam

  • Neodporúča obchod

    Tovar bol objednany 21.3.. Dotaziť mal 26.3. Je 30.3. a stale je na ceste v zahraničí

    Reakcia obchodu PARYS.SK - RYBÁRSKY RAJ

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš čas, ktorý ste venoval tomuto hodnoteniu, spätná väzba našich zákazníkov je pre nás dôležitá.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie s Vašou objednávkou, vaša zásielka bola 22.3. prijatá do prepravy a 25.3. bola prvýkrát doručovaná k Vám. Kvôli nezastihnutiu príjemcu bola zásielka odovzdaná na výdajné miesto, kde pre neúplné či chybné údaje nemohla byť ďalej doručená. Preto sa zásielka vrátila späť k nám. Naše zákaznícke oddelenie sa Vás niekoľkokrát pokúšalo kontaktovať, bohužiaľ neúspešne. Ešte raz sa ospravedlňujeme za komplikácie a veríme, že nám naďalej zachováte priazeň.

    Pekný deň,
    za Parys.sk

    Adam

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Dlhá čakacia doba, som to mohol z Číny objednať aj sám

    Reakcia obchodu PARYS.SK - RYBÁRSKY RAJ

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš čas, ktorý ste venoval tomuto hodnoteniu, spätná väzba našich zákazníkov je pre nás dôležitá.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie s Vašou objednávkou, na tovar vo Vašej Objednávke čakáte preto, že nám prút od dodávateľa dorazil poškodený, o čom ste bol informovaný. Zakladáme si na kvalite a preto každý prút pred odoslaním zákazníkovi kontrolujeme. Vďaka tomu sme prišli na poškodenie prútu a preto sme ho neodoslali a objednali pre Vás nový. Ten je už na ceste, následne budete informovaný o doručovaní objednávky k Vám. Veríme, že nám zachováte priazeň a budeme sa tešiť na Vaše ďalšie objednávky.

    Pekný deň,
    za Parys.sk

    Adam

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Najhorší obchod v akom som kedy nakupov . Doporučujem vyhnut sa oblukom .

    Reakcia obchodu PARYS.SK - RYBÁRSKY RAJ

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš čas, ktorý ste venoval tomuto hodnoteniu, spätná väzba našich zákazníkov je pre nás dôležitá.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie s Vašou objednávkou, ktoré vznikli na strane dopravcu. Vytvorili ste u nás objednávku 11.2., náš pracovník s Vami ihneď komunikoval. Jamile bol tovar deklarovaný skadom u dodávateľa u nás na sklade, balík sme Vám, 16.2. odoslali. Následne sme telefonicky a e-mailom riešili Vami zle zadané číslo v objednávke, kvôli ktorému Vás kuriér nemohol informovať o doručovaní zásielky. Následne prebehla chyba na strane doručovacej spoločnosti, keď balík skúšali doručiť. Vami objednaný tovar Vám bol doručený 27.2. v poriadku a podľa Vašej objednávky. Ospravedlňujeme sa za komplikácie s kuriérskou spoločnosťou, tie však nevieme z našej pozície ovplyvniť a predísť im.

    Pekný deň,
    za Parys.sk

    Adam

  • Neodporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Balik prisiel v poriadku,ale v obsahu som mal dva dierave baliki z troch.
    Boilisi roztrhnuty obal na 4 cm,a to iste krmna zmes.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dňa 8.12.2023 som si objednaj Sonik zámok prútu, ktorý mi do dnešného dňa nebol doručený .

    Reakcia obchodu PARYS.SK - RYBÁRSKY RAJ

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš čas, ktorý ste venoval tomuto hodnoteniu, spätná väzba našich zákazníkov je pre nás dôležitá.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie s Vašou objednávkou, ktoré vznikli na strane dopravcu. Vašu objednávku sme expedovali 11. decembra, čo by zodpovedalo pôvodnému termínu doručenia, ktorý Vám bol odoslaný v potvrdení objednávky. Komplikácie potom vznikli na strane prepravcu, ktoré bohužiaľ nevieme ovplyvniť, preto bol balík doručený až 16. decembra. Ešte raz sa ospravedlňujeme za komplikácie. Veríme, že nám aj naďalej zachováte svoju priazeň a budeme sa tešiť na Vaše ďalšie objednávky.

    Pekný deň,
    za Parys.sk

    Adam

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • vynikajúci prehlad tovarubýv
  • Neodporúča obchod

    Ja som si tento tovar neobjednal!

    Reakcia obchodu PARYS.SK - RYBÁRSKY RAJ

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš čas, ktorý ste venoval tomuto hodnoteniu, spätná väzba našich zákazníkov je pre nás dôležitá.

    Sme radi, že sme na základe telefonického hovoru zistili, že tovar ste objednali a dorazil Vám presne to, čo malo. Veríme, že nám aj naďalej zachováte svoju priazeň a budeme sa tešiť na Vaše ďalšie objednávky.

    Pekný deň,
    za Parys.sk

    Adam