Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Objednal som udice a naviaki 1+1 a dorazilo len 1 ks aj udica aj naviak
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Prišiel mi extrémne nekvalitne vyrobený prut od značky SEMA

    Reakcia obchodu PARYS.SK - RYBÁRSKY RAJ

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš čas, ktorý ste venoval tomuto hodnoteniu, spätná väzba našich zákazníkov je pre nás dôležitá.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie s Vašou objednávkou, pokiaľ Vám dorazil tovar, ktorý má na sebe nejakú vadu alebo s ním nie ste spokojný, môžete využiť odstúpenie od zmluvy a do 14 dní tovar vrátiť alebo začať reklamáciu. V takomto prípade odporúčame kontaktovať našu zákaznícku linku na talefóne +421 232 195 330 alebo na e-maile [email protected]. Vždy Vám budú nápomocní. Sme radi, že sme vec cez telefón vyriešili a ponúkli aj Vám riešenie k Vašej spokojnosti. Veríme, že nám zachováte priazeň a budeme sa tešiť na Vaše ďalšie objednávky.

    Pekný deň,
    za Parys.sk

    Adam

  • Tovar bol objednany 21.3.. Dotaziť mal 26.3. Je 30.3. a stale je na ceste v zahraničí

    Reakcia obchodu PARYS.SK - RYBÁRSKY RAJ

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš čas, ktorý ste venoval tomuto hodnoteniu, spätná väzba našich zákazníkov je pre nás dôležitá.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie s Vašou objednávkou, vaša zásielka bola 22.3. prijatá do prepravy a 25.3. bola prvýkrát doručovaná k Vám. Kvôli nezastihnutiu príjemcu bola zásielka odovzdaná na výdajné miesto, kde pre neúplné či chybné údaje nemohla byť ďalej doručená. Preto sa zásielka vrátila späť k nám. Naše zákaznícke oddelenie sa Vás niekoľkokrát pokúšalo kontaktovať, bohužiaľ neúspešne. Ešte raz sa ospravedlňujeme za komplikácie a veríme, že nám naďalej zachováte priazeň.

    Pekný deň,
    za Parys.sk

    Adam

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Dlhá čakacia doba, som to mohol z Číny objednať aj sám

    Reakcia obchodu PARYS.SK - RYBÁRSKY RAJ

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš čas, ktorý ste venoval tomuto hodnoteniu, spätná väzba našich zákazníkov je pre nás dôležitá.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie s Vašou objednávkou, na tovar vo Vašej Objednávke čakáte preto, že nám prút od dodávateľa dorazil poškodený, o čom ste bol informovaný. Zakladáme si na kvalite a preto každý prút pred odoslaním zákazníkovi kontrolujeme. Vďaka tomu sme prišli na poškodenie prútu a preto sme ho neodoslali a objednali pre Vás nový. Ten je už na ceste, následne budete informovaný o doručovaní objednávky k Vám. Veríme, že nám zachováte priazeň a budeme sa tešiť na Vaše ďalšie objednávky.

    Pekný deň,
    za Parys.sk

    Adam

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Najhorší obchod v akom som kedy nakupov . Doporučujem vyhnut sa oblukom .

    Reakcia obchodu PARYS.SK - RYBÁRSKY RAJ

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš čas, ktorý ste venoval tomuto hodnoteniu, spätná väzba našich zákazníkov je pre nás dôležitá.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie s Vašou objednávkou, ktoré vznikli na strane dopravcu. Vytvorili ste u nás objednávku 11.2., náš pracovník s Vami ihneď komunikoval. Jamile bol tovar deklarovaný skadom u dodávateľa u nás na sklade, balík sme Vám, 16.2. odoslali. Následne sme telefonicky a e-mailom riešili Vami zle zadané číslo v objednávke, kvôli ktorému Vás kuriér nemohol informovať o doručovaní zásielky. Následne prebehla chyba na strane doručovacej spoločnosti, keď balík skúšali doručiť. Vami objednaný tovar Vám bol doručený 27.2. v poriadku a podľa Vašej objednávky. Ospravedlňujeme sa za komplikácie s kuriérskou spoločnosťou, tie však nevieme z našej pozície ovplyvniť a predísť im.

    Pekný deň,
    za Parys.sk

    Adam

  • Neodporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Balik prisiel v poriadku,ale v obsahu som mal dva dierave baliki z troch.
    Boilisi roztrhnuty obal na 4 cm,a to iste krmna zmes.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dňa 8.12.2023 som si objednaj Sonik zámok prútu, ktorý mi do dnešného dňa nebol doručený .

    Reakcia obchodu PARYS.SK - RYBÁRSKY RAJ

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš čas, ktorý ste venoval tomuto hodnoteniu, spätná väzba našich zákazníkov je pre nás dôležitá.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie s Vašou objednávkou, ktoré vznikli na strane dopravcu. Vašu objednávku sme expedovali 11. decembra, čo by zodpovedalo pôvodnému termínu doručenia, ktorý Vám bol odoslaný v potvrdení objednávky. Komplikácie potom vznikli na strane prepravcu, ktoré bohužiaľ nevieme ovplyvniť, preto bol balík doručený až 16. decembra. Ešte raz sa ospravedlňujeme za komplikácie. Veríme, že nám aj naďalej zachováte svoju priazeň a budeme sa tešiť na Vaše ďalšie objednávky.

    Pekný deň,
    za Parys.sk

    Adam

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • vynikajúci prehlad tovarubýv
  • Ja som si tento tovar neobjednal!

    Reakcia obchodu PARYS.SK - RYBÁRSKY RAJ

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš čas, ktorý ste venoval tomuto hodnoteniu, spätná väzba našich zákazníkov je pre nás dôležitá.

    Sme radi, že sme na základe telefonického hovoru zistili, že tovar ste objednali a dorazil Vám presne to, čo malo. Veríme, že nám aj naďalej zachováte svoju priazeň a budeme sa tešiť na Vaše ďalšie objednávky.

    Pekný deň,
    za Parys.sk

    Adam

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar objednaný 21.11.2023 a je 1.12. a tovar stále nemám.

    Reakcia obchodu PARYS.SK - RYBÁRSKY RAJ

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš čas, ktorý ste venoval tomuto hodnoteniu, spätná väzba našich zákazníkov je pre nás dôležitá.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie s vašou objednávkou. Na základe potvrdenia objednávky mal byť tovar doručený 1. prosice. Bohužiaľ došlo k zdržaniu dodávky tovaru, avšak Vaša objednávka bola doručená 2. decembra na Vami zvolené výdajné miesto. Ešte raz sa ospravedlňujeme za oneskorenie objednávky a veríme, že nám aj naďalej zachováte svoju priazeň.

    Pekný deň,
    za Parys.sk

    Adam

  • Neodporúča obchod

    70 %

    • Rýchle odoslanie

    pri nákupe nad 2000€ som nedostal žiadne darčeky, myslím, že to bola moja posledná objednávka tu

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Rýchle dodanie,všetko zabalené v strečovej fólii(v prípade poškodenia)
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nekvalitný výrobok,po prvom rozložení v troch švoch praskol,neopravyteľné

    Veľmi nekvalitne ušitý poťah dáždnika,po prvom rozložení sa potrhal vo švoch,šmejd!!!!!

    Reakcia obchodu PARYS.SK - RYBÁRSKY RAJ

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš čas, ktorý ste venoval tomuto hodnoteniu, spätná väzba našich zákazníkov je pre nás dôležitá.

    Ospravedlňujeme sa Vám za doručenie poškodeného tovaru. V prípade doručenia poškodeného tovaru vám odporúčame nás ihneď kotaktovať na telefón +421 232 195 330 alebo e-mail: [email protected]. Snažili sme sa vás kontaktovať telefonicky aj e-mailom, aby sme všetko vyriešili k vašej spokojnosti.

    Veríme, že nám aj naďalej zachováte svoju priazeň.

    Pekný deň,
    za Parys.sk

    Adam

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Kupovali sme tento rok za 800e cez stranku parys. Ani jeden darček nedošiel. Ine firmy nad 100 e už posielaju. Bolo to velke sklamanie.

    Reakcia obchodu PARYS.SK - RYBÁRSKY RAJ

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš čas, ktorý ste venoval tomuto hodnoteniu, spätná väzba našich zákazníkov je pre nás dôležitá.

    Darčeky k objednávkam bežne neposielame. Môžete však využiť niektorú z našich akcií alebo produktov s darčekmi zadarmo. Tie nájdete tu: https://www.parys.sk/tovar-s-darcekom-zdarma/ . Pre stálych zákazníkov u nás platí vernostný systém, ktorého podmienky nájdete tak na webe. Dôležité je však, robiť si všetky objednávky prihlásený. Konkrétne u vás vidíme za posledný rok iba jednu objednávku.

    Veríme, že nám aj naďalej zachováte svoju priazeň a budeme sa tešiť na Vaše ďalšie objednávky.

    Pekný deň,
    za Parys.sk

    Adam

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Udice 2kusy mali bit korkové...a pipaki mal 2 kusy Eden ne funguje

    Reakcia obchodu PARYS.SK - RYBÁRSKY RAJ

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš čas, ktorý ste venoval tomuto hodnoteniu, spätná väzba našich zákazníkov je pre nás dôležitá.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie s Vašou objednávkou. V prípade prútov išlo o chybne vloženú fotografiu na stránkach výrobcu. V prípade doručenia nefunčného tovaru vám odporúčame nás ihneď kotaktovať na telefón +421 232 195 330 alebo e-mail: [email protected]. Sme radi, že sme po telefóne všetko vyriešili a bude zjednaná náprava k Vašej spokojnosti.

    Veríme, že nám aj naďalej zachováte svoju priazeň a budeme sa tešiť na Vaše ďalšie objednávky.

    Pekný deň,
    za Parys.sk

    Adam

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Objednala som rybiu múčku s drevenými mušľamy. Prišly len drvené mušle.

    Reakcia obchodu PARYS.SK - RYBÁRSKY RAJ

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš čas, ktorý ste venovala tomuto hodnoteniu, spätná väzba našich zákazníkov je pre nás dôležitá.

    Skontrolovali sme Vašu objednávku a v nej sa nachádzal iba 1 kus drvených škrupín z mušlí. Jedná sa o typ rybej múčky, ktorý obsahuje iba drvené škrupiny mušlí, tak, ako môžete vidieť na fotke produktu. Ostatné varianty produktu nájdete aj na našom webe v sekcii Sypké prísady.

    Veríme, že nám aj naďalej zachováte svoju priazeň.

    Pekný deň,
    za Parys.sk

    Adam

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Tovar posielajú poškodený 3x to už nieje náhoda

    3x som si objednal cez onlajn obchod a každá vec mi prišla rozbitá. Ak môžem poradiť onlaj neobjedvavajte, lebo vám pošlú rozbité veci ako mne. Broli stan ten mal pokazenú zaisťovaciu poistku pri roztvorený stanú, feeder stojan jeden na lomený druhý ohnuty

    Reakcia obchodu PARYS.SK - RYBÁRSKY RAJ

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš čas, ktorý ste venoval tomuto hodnoteniu, spätná väzba našich zákazníkov je pre nás dôležitá.

    Ospravedlňujeme sa Vám za doručenie poškodeného tovaru. V prípade doručenia poškodeného tovaru vám odporúčame nás ihneď kotaktovať na telefón +421 232 195 330 alebo e-mail: [email protected]. V rámci hovoru by bolo všetko vyriešené k vašej spokojnosti a tovar vymenený za nepoškodený.

    Veríme, že nám aj naďalej zachováte svoju priazeň.

    Pekný deň,
    za Parys.sk

    Adam

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • objednávka bola vybavená veľmi rýchlo

    Ponúkaný tovar "Delphin Prsačky Hron" nezodpovedá popisu. V popise je napísané "Moderný materiál zaručuje úplnú vodeodolnosť a zároveň pohodlné nosenie vďaka nízkej hmotnosti."

    Vodeodolnosť nevydržala ani deň, začali prepúšťať vlhkosť a pohodlné nosenie je tiež diskutabilné keďže je problém sa v nich aj zohnúť alebo spraviť drep.

    Je to samozrejme Čína takže sa niet čomu čudovať.

    Reakcia obchodu PARYS.SK - RYBÁRSKY RAJ

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš čas, ktorý ste venoval tomuto hodnoteniu, spätná väzba našich zákazníkov je pre nás dôležitá.

    V rámci produktu "Delphin Prsačky Hron" sa jedná o popis výrobcu. Tohto produktu sme predali veľké množstvo a Vami popisované problémy sa u nikoho iného nevyskytli. Pokiaľ Vám prsačky prepúšťajú vlhkosť, kontaktujte nás prosím na našej infolinke, kde môžete požadovať reklamáciu tovaru. Z našej skúsenosti sa v nich človek skôr len spotí, vonkajšia vlhkosť neprepúšťa. Čo sa týka pohybu v prsačkách, zatiaľ sme nezaznamenali problém, pokiaľ sú Vám malé, opäť nás môžete kontaktovať a požadovať výmenu tovaru. Veríme, že aj po tejto nepríjemnej skúsenosti s jedným produktom nám zachováte priazeň a budeme sa tešiť na ďalšie objednávky.

    Pekný deň,
    za Parys.sk

    Adam

  • Reklamaciu riešime už týždeň stále mi posielajú kuriéra na vyzdvihnutie zakúpeného poškodeného tovaru a kuriér stále nechodí

    Reakcia obchodu PARYS.SK - RYBÁRSKY RAJ

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš čas, ktorý ste venoval tomuto hodnoteniu, spätná väzba našich zákazníkov je pre nás dôležitá.

    Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté komplikácie s vyzdvihnutím tovaru. Ako Vám už písal kolega cez e-mail, objednávka zvozu bola z našej strany v poriadku, bohužiaľ chyba vznikla na strane prepravnej spoločnosti. Kontaktovali sme Vás aj telefonicky. Reklamácia na zvoz bola vo Vašom prípade poslaná už 3x, kuriérska spoločnosť nám potvrdila, že je Váš zvoz teraz v najvyššej priorite a bude dnes vykonaný.
    Ešte raz sa ospravedlňujeme za komplikácie a veríme, že s ďalšími objednávkami už budete úplne spokojný.

    Pekný deň,
    za Parys.sk

    Adam

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    V balení obratlikov vel. 14,kde malo byť 10 kusov boli 3.