Zobraziť recenzie

Recenziu na tento obchod môžu písať iba overení zákazníci - tým máte istotu pravdivosti recenzií. Hodnotenie je možné zadať vyplnením dotazníku spokojnosti, ktorý zákazníkom príde po nákupe. Viac o Overené zákazníkmi.

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Odporúča obchod

    100 %

    • komunikácia
    • spoľahlivosť
  • Odporúča obchod

    100 %

    zatial kazda objednavka bez problémová

  • Odporúča obchod

    100 %

    • ceny
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Poškodený tovar mi prisiel

    Reakcia obchodu OnlyStore.sk

    Vážený zákanzik mrzí nás vzniknutá nepríjemnosť a že Vám prišiel tovar poškodeny ale my ako predajca nemôžeme zato že tovar poškodil prepravca. Tovar bol zabaleny 2 krabicach mrzí nas že nás hodnotíte negatívne.


    OnlyStoresk

  • Odporúča obchod

    100 %

    • bezkonkurenčné ceny
    • o žiadných neviem
  • Odporúča obchod

    100 %

    • dobré ceny
  • Odporúča obchod

    100 %

    • super ceny
  • Odporúča obchod

    100 %

    • tovar ktory vsade nemaju ponuke

    ja odporucma nakupujem tu kazdy den do firmy

  • Odporúča obchod

    100 %

    • platba kartou
    • nákup na splatky
  • Odporúča obchod

    100 %

    • tovar ktorý nema každý predajca
    • dobra komunikacia
    • nenasiel som

    Objednavam v tomto obchode kazdy den zatial plná spokojnost

  • Odporúča obchod

    100 %

    Od tohoto prodejce objednávám každý den a jsem s ním maximálně spokojen. Doporučuji

  • Odporúča obchod

    100 %

    Nakúpil som tu už niekoľko tovaru a vždy bez problémov.

    odporúčam

  • Odporúča obchod

    100 %

    • dobrá komunikace
    • záruka o 1 měsíc navíc od standardní záruky
    • milá paní na chatě
    • bestarostná reklamace a vrácení zboží
    • nevím o žádné aktuální

    moje zkušenost byla velmi dobrá, delší dodací doba ale za tu cenu mi to nevadí nepotřeboval jsem to nutně. Můžu jen doporučit

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • dobra komunikace
    • mila paní na chat podpoře
    • docela rychlé dorucení
    • dostal jsem odpovědi na mé otázky
    • platba kartou
    • záruka o 1 měsíc navíc vám nedá asi nikdo zdarma
    • během celé komunikace s obchodem jsem nenašel žádnou

    Z mých zkušeností můžu tento obchod jen doporučit vše proběhlo hladce jak mělo a jak si to představuji. Docela rychle odpovídají co je super. Konečně obchod, který má dobře ceny a docela rychlé doručení. Určitě zde plánuji nakoupit i dárky pod stromeček svým dětem.

  • Odporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    nakupoval som prvý krát zatial som spokojný

  • Odporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Spokojný
    • Mám len jedinú výhradu. Predajca v podstate odignoroval moju poznámku k objednávke, keďže sa k nej absolutne nevyjadril. Chodili len automatické maily.
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Výborný obchod, veľmi promptný.

  • Odporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    všetko ok a načas

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Super cena
    • Rychle dodanie

    Spolahlivy eshop

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 týždne

    Obchod bol absolútne neseriozny, prišiel mi poškodený tovar,ktorý som hneď odfotila poslala.Najprv ma natahovali, že musia reklamáciu dodávateľovi dať atď... dobre počkala som .Prešlo viac ako 30 dni ,tak som sa ozvala a zamietnutá reklamácia. Vôbec sa neunuvali mi dat vedieť. Až keď som povedala,že pôjdem na Inšpektorát tak mi vrátili peniaze. Napísala som s dotycnou pani asi 65 správ, strašne nepríjemná, nedvíhaju telefón. Nikdy si už nič od nich neobjednam.

    Reakcia obchodu OnlyStore.sk

    Vážený zákaznik mrzi nas vaše hodnotenie, ktore nieje pravdivé. Za prve tovar, ktory prisiel poškodeny sme nereklamovali u dodavatela ale u prepravcu. Ale pojme po rade ako to realne je a bolo presne od začiatku. Pri odoslani tovaru každý zákaznik dostane na email inštrukcie pri preberani kde sa píše aby každý zákaznik pri preberaní si skontroloval obal ak zisti nedostatky ako poškodenie obalu, preliaciny aby to pri preberani nahlasil prepravcovi že prebera balik s výhradami kedy dáva na javo že prebera poškodeny balík čo vy ako zakaznik ste nespravili pri zaslaní fotografii obal mal preliaciny a na vrchu bol natrhnutý ako bol deformovaný pokiaľ zakaznik toto poškodenie nenahlási tak dava najavo že prebera balik bez poškodenia následne ak tovar rozbalíte a zistite poškodenie obsahu a vy na základe našej výzvy zašlete obal, ktorý má poškodenie a deformačné zóny je to pre prepravcu dôvod a radosť na zamietnutie pretože sa ma načo odvolať ( toto poškodenie mohlo vzniknut pri manipulacii zákazníkom atd...) takže prepravca takúto reklamáciu automaticky zamietne preto je povinnosť a zasielame zákazníkom aby si pri preberani balíky kontrolovali a každý nedostatok nahlasovali prepravcovi. Preto aj vaša reklamacia poškodenej zásielky bola zamietnuta ale vzhľadom k tomu že ste sa začali oháňať SOI a nešlo o drahú zásielku v hodnote cca 10€ čo by nás náklady na dopravu len na SOI úrad stál podstatne viac sme zhodnotili že pre dobre meno našej spolocnosti aj ked chyba nastala na vašej strane uznali a vrátili sme Vám platbu za poškodení tovar. Preto nás mrzi vaše hodnotenie a hlavne že nás neodporúčate aj napriek tomu že sme Vám vyšli v ústrety a platbu Vám vrátili ste naše gesto neocenili a poškodili ste nás tým že nás neodporúčate a ešte ste nám dali aj negatívne hodnotenie aj ked reklamácia bola o váš prospech. Ale tak to už funguje v dnešnom svete že ludia sú nespokojní aj ked spravíte podľa ich požiadavky a neocenia to a z radosťou Vás ešte pošpinia. Snáď si to uvedomíte raz ked vy budete na našej strane a my na vašej a ludia vašu prácu, ktorú ste sa snažili pre ich spokojnosť spraviť neocenia. Veríme že Vám to spravilo aspoň radosť že ste nás mohli týmto nepravdivým komentárom poškodiť. Vždy sa snažíme robiť maximum pre ľudí pokiaľ to je v našich silách .

    S pozdravom OnlyStore