Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    21. 3. 25 vytvorená objednávka činiek
    7. 4. 25 žiadne info o zásielke

  • Neodporúča obchod

    katastrova meškal 13dni

    Reakcia obchodu OnlyStore.sk

    Vazeny zakaznik nerozumieme vasmu hodnoteniu. Tato objednavka bola stornovana pretoze ste vytvorili 2 rovnake objendávky. A aktívna objednávka Vám prisla v lehote. Pri výrobku mate informáciu ze tovar je na ext2 sklade kde je uvedena doba naskladnenia 5 - 8 pracovných dni. Pri zvolenej doprave máte uvedenu dobu expedicie 3 - 5 dni o všetkom ste boli informovani tovar Vám bol 19.3.25 o 13.16 upozorňujeme ze po 12 hod sa objednávky spracovávajú na dalsi den. Tovar Vám bol doručený 1.4.2025 podla informácií tovar Vám bol dodaný v lehote. Preto nevieme nerozumieme kde ste zobrali informáciu že tovar meškal kde ste mali pri vyrobku informáciu ze tovar je na externom sklade aj pri telefonickej komunikácie sme Vás o tom informovali. Preto odporúčame aby ste sledovali informácie pri výrobkoch aby nevznikali tieto nedorozumenia a nemuseli nám dávať negatívne recenzie nie pre našu chybu kedze ste boli o všetkom informovaní. Mrzí nás to a ospravedlnujeme sa Vám za dlhšiu dodaciu dobu vášho tovaru.

    S pozdravom OnlyStoresk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • DLHA DODACIA LEHOTA

    DLHA DODACIA LEHOTA

    Reakcia obchodu OnlyStore.sk

    Vážený zákaznik mrzí nás vaša nespokojnosť. Chceme Vám len pripomenúť že ste si objednali tovar z externého skladu kde je uvedena dlhšia dodacia doba. Odporúčame sledovať dodacie doby pri výrobku aby nevnikali nedorozumenia a z vašej strany zbytočná nespokojnosť začo my nemôžeme. Tiež je potrebne brať do úvahy pokiaľ ide tovar z externého skladu nedokážeme ovplyvniť rýchlosť doručenia tovaru.

    Týmto sa Vám chceme ospravedlniť za dlhšiu dodaciu dobu ako ste čakali.

    S pozdravom OnlyStoresk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • žiadnu výhodu som nenašiel
    • obchod ani po 30 dňoch ako som reklamoval tovar nedal odpoveď

    Bohužiaľ napriek tomu, že od mojej reklamácie tovaru Overmax Semi Automatic Screen 100 (prasknuté nedá sa zakvačiť), okamžite po doručení dňa 24.02.2025 a po odoslaní všetkých možných fotiek produktu (takmer 30 fotiek), mi predajca napriek prísľubu neodpovedal, dnes vypršala 30 dňová reklamačná lehota, bez akejkoľvek odpovede, či nejakého kontaktu. Som veľmi sklamaný!

    Reakcia obchodu OnlyStore.sk

    Vážený zákaznik ospravedlnujeme sa Vám za vzniknutú nepríjemnosť. Pourgovali sme reklamačne oddelenie aby Vás kontaktovali . Reklamačne oddelenie Vás bude kontaktovať.

    S pozdravom OnlyStoresk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ponúkajú tovar, ktorý nemajú na sklade.
    • Zavádzanie zákazníka.

    Reakcia obchodu OnlyStore.sk

    Vážený zákaznik ospravedlnujeme sa Vám ale tovar sa medzi časom vypredal je to bežná vec, ktorá sa raz za čas stane kedze system nestihol zaktualizovať dostupnost.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som objednal 2. 1. 2025. Doteraz mi nebol doručený, ani oznámený termín doručenia, prípadne stav vybavovania objednávky. Asi preto, že som si zvolil doručenie na dobierku a teda obchod nedostal zatiaľ peniaze a nemá ma o čo odrbať ? Alebo je týždeň málo na dodávku jedného štandartného výrobku ?

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Poškodený tovar mi prisiel

    Reakcia obchodu OnlyStore.sk

    Vážený zákanzik mrzí nás vzniknutá nepríjemnosť a že Vám prišiel tovar poškodeny ale my ako predajca nemôžeme zato že tovar poškodil prepravca. Tovar bol zabaleny 2 krabicach mrzí nas že nás hodnotíte negatívne.


    OnlyStoresk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 týždne

    Obchod bol absolútne neseriozny, prišiel mi poškodený tovar,ktorý som hneď odfotila poslala.Najprv ma natahovali, že musia reklamáciu dodávateľovi dať atď... dobre počkala som .Prešlo viac ako 30 dni ,tak som sa ozvala a zamietnutá reklamácia. Vôbec sa neunuvali mi dat vedieť. Až keď som povedala,že pôjdem na Inšpektorát tak mi vrátili peniaze. Napísala som s dotycnou pani asi 65 správ, strašne nepríjemná, nedvíhaju telefón. Nikdy si už nič od nich neobjednam.

    Reakcia obchodu OnlyStore.sk

    Vážený zákaznik mrzi nas vaše hodnotenie, ktore nieje pravdivé. Za prve tovar, ktory prisiel poškodeny sme nereklamovali u dodavatela ale u prepravcu. Ale pojme po rade ako to realne je a bolo presne od začiatku. Pri odoslani tovaru každý zákaznik dostane na email inštrukcie pri preberani kde sa píše aby každý zákaznik pri preberaní si skontroloval obal ak zisti nedostatky ako poškodenie obalu, preliaciny aby to pri preberani nahlasil prepravcovi že prebera balik s výhradami kedy dáva na javo že prebera poškodeny balík čo vy ako zakaznik ste nespravili pri zaslaní fotografii obal mal preliaciny a na vrchu bol natrhnutý ako bol deformovaný pokiaľ zakaznik toto poškodenie nenahlási tak dava najavo že prebera balik bez poškodenia následne ak tovar rozbalíte a zistite poškodenie obsahu a vy na základe našej výzvy zašlete obal, ktorý má poškodenie a deformačné zóny je to pre prepravcu dôvod a radosť na zamietnutie pretože sa ma načo odvolať ( toto poškodenie mohlo vzniknut pri manipulacii zákazníkom atd...) takže prepravca takúto reklamáciu automaticky zamietne preto je povinnosť a zasielame zákazníkom aby si pri preberani balíky kontrolovali a každý nedostatok nahlasovali prepravcovi. Preto aj vaša reklamacia poškodenej zásielky bola zamietnuta ale vzhľadom k tomu že ste sa začali oháňať SOI a nešlo o drahú zásielku v hodnote cca 10€ čo by nás náklady na dopravu len na SOI úrad stál podstatne viac sme zhodnotili že pre dobre meno našej spolocnosti aj ked chyba nastala na vašej strane uznali a vrátili sme Vám platbu za poškodení tovar. Preto nás mrzi vaše hodnotenie a hlavne že nás neodporúčate aj napriek tomu že sme Vám vyšli v ústrety a platbu Vám vrátili ste naše gesto neocenili a poškodili ste nás tým že nás neodporúčate a ešte ste nám dali aj negatívne hodnotenie aj ked reklamácia bola o váš prospech. Ale tak to už funguje v dnešnom svete že ludia sú nespokojní aj ked spravíte podľa ich požiadavky a neocenia to a z radosťou Vás ešte pošpinia. Snáď si to uvedomíte raz ked vy budete na našej strane a my na vašej a ludia vašu prácu, ktorú ste sa snažili pre ich spokojnosť spraviť neocenia. Veríme že Vám to spravilo aspoň radosť že ste nás mohli týmto nepravdivým komentárom poškodiť. Vždy sa snažíme robiť maximum pre ľudí pokiaľ to je v našich silách .

    S pozdravom OnlyStore

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar tu ešte nemam takže nemám čo ohodnotit.

    Reakcia obchodu OnlyStore.sk

    Vážený zákaznik mrzí nás vaše hodnotenie. Po preverení zvolili ste si ekonomickú prepravu, kde je informácia že pri ekonomickej preprave môže trvať expedícia až 14 dní po vybratí tejto dopravy ste s touto informáciou súhlasili preto nerozumieme preco ste udelili negatívnu recenziu keďže ste s dobou doručenia súhlasili. Pokiaľ Vám dodacia doba nevyhovuje mali ste si zvolil inú drahšiu prepravu .

    OnlyStore.sk

  • Neodporúča obchod

    Veľmi dlho trvá doručenie tovaru.
    6.3.2023 bola vytvorená objednávka, do dnešného dňa 14.3.2023
    nebol tovar doručený.

    Reakcia obchodu OnlyStore.sk

    Vážený zákaznik ospravedlnujeme sa Vám za meškanie vašej objednávky. Podľa informácií tovar Vám už bol doručený.

    OnlyStore

  • Neodporúča obchod

    • Tovar nemám,čo chcete aby som hodnotil?!

    Reakcia obchodu OnlyStore.sk

    Vážený zákaznik ospravedlnujeme sa Vám za meškanie vašej objednávky. Aktuálne sme upgradovali dodacie lehoty kde tovar už bude odchádzať priamo zo skladov našich dodávateľov kde dodacie doby sú 48 - 72 hodín od objednania. Veríme že uvítate toto urýchlenie dodacích dôb aj za podmienok navýšenia cien za dopravu.

    OnlyStore

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar som nedostal, aj keď podla obchodu ho odoslali? Kontaktné údaje sú správe!

    Reakcia obchodu OnlyStore.sk

    Vážený zákaznik veľmi nás mrzí meškanie vašej objednavky. Meškanie spôsobila nehoda nášho vozidla, ktoré prepravuje tovar z externého skladu na expedičný. Pracujeme na urýchlení doručení vašej objednávky.

    Veríme že vás táto nepríjemná skúsenosť neodradí od ďalšieho nákupu v našom eshope.

    OnlyStore

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl.: 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • aj napriek emailovému uisteniu poslali iný tovar

    neodporúčam. poslali iný tovar ako som objednal

    Reakcia obchodu OnlyStore.sk

    Vážený zákaznik ak Vám prišiel iný tovar ako ste si objednali neváhajte nás kontaktovať. Podla informácií Vám bool dodaný správny tovar ako je uvedené v objednávke ak sa niečo nezhoduje zašlite fotografie na náš email.

    Tiež sa Vám ospravedlnujeme za vzniknuté nepríjemnosti.

    OnlyStore

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Stále čakám na tovar

    Reakcia obchodu OnlyStore.sk

    Vážený zákaznik ospravedlnujeme sa Vám tovar Vám bol odoslaný až dnes. Vaša objednávka mala odísť včera ale kurier, ktorý mal vyzdvihnúť zásielky sa mu pokazilo vozidlo začo sa ospravedlnujeme.

    OnlyStore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • príliš dlhé čakanie na vybavnie

    14. 2. som zakúpil a aj zaplatil tovar, 15.2. ste mi napísali že platba prbehla, ale až 19.2. ste mi tovar poslali. Dnes je 21.2. a ja ani neviem, kde sa ten tovar nachádza, od prepravcu som nedostal žiadnu správ o prebraní dodávky, a ani informácie o tom, že mi bude tovar dodaný. Veď ste sľubovali dodanie tovaru od 3. do 5. dní. A nevyhovárajte sa na dopravu, lebo doprav zabezpečuje obchodník! Ďakujem.

    Reakcia obchodu OnlyStore.sk

    Vážený zákaznik ospravedlnujeme sa Vám tovar Vám bol odoslaný až dnes. Vaša objednávka mala odísť včera ale kurier, ktorý mal vyzdvihnúť zásielky sa mu pokazilo vozidlo začo sa ospravedlnujeme.

    OnlyStore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Do dnešného dňa som tovar nedostala

    Reakcia obchodu OnlyStore.sk

    Vážený zákaznik ospravedlnujeme sa Vám za meškanie vašej objednávky. Meškanie spôsobil prepravca pretože mal poruchu na vozidle a v dani den nevyzdvihol tovar začo sa Vám ospravedlnujeme. Tovar Vám bude doručený na nasledujúci deň. Mrzí nas vzniknutá nepríjemnosť, ktorú sme nevedeli ovplyvniť.

    OnlyStore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ako mi môžte poslať dotazník spokojnosti keď tovar stále nebol doručený ?

    Reakcia obchodu OnlyStore.sk

    Vážený zákaznik ospravedlnujeme sa Vám za meškanie vašej objednávky. Dotazníky zasiela systém automaticky. Podľa systému vaša objednávka bola odoslaná a doručená bude na nasledujúci deň.

    OnlyStore

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Najnižšia cena produktu oproti iným e-shopom
    • Neprofesionálnosť v komunikácii; chýba sledovanie zásielky; veľa gramatických chýb, ktoré spôsobujú, že stránka vyzerá lacno

    Reakcia obchodu OnlyStore.sk

    Vážený zákaznik mrzí nás vaše hodnotenie nášho obchodu. Sledovanie zásielok zasiela nás systém automaticky akonáhle kurier vyzdvihne balíky ak ste ho neobdržali tak tovar ešte kurier nevyzdvihol prípadne Vám ho zaradilo do spamu.

    OnlyStore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Čistá katastrofa,predávajú najväčšie šmeidy z Číny prebalene v Poľsku, už nikdy viac od nich nič nekúpim a tiež od firmy Vertex,jednalo sa konkrétne o predlžovací kábel

    Reakcia obchodu OnlyStore.sk

    Vážený zákaznik mrzí nas vaše hodnotenie. Pravdepodobné ste nepochopili podstatu hodnotenia obchodu. V tomto hodnotení hodnotíte tovar ale nie nás obchod. V hodnotení ste mali uviesť spokojnosť s naším obchodom ako s komunikáciou, informovanosťou, dĺžkou dodacej doby a celého objednávkového procesu. Mrzí nas že ste vašou nespokojnosťou s kvalitou tovaru hodnotili nas obchod negatívne. My ako predajca nemôžeme za kvalitu výrobku. Z celej histórie z predaju tohto typu tovaru sme práve na tento typ tovaru mali len pozitívne hodnotenie preto budeme radi ak nám od komunikujete na email čo sa Vám na výrobku nepáči.

    OnlyStore