Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Poškodený tovar mi prisiel

    Reakcia obchodu OnlyStore.sk

    Vážený zákanzik mrzí nás vzniknutá nepríjemnosť a že Vám prišiel tovar poškodeny ale my ako predajca nemôžeme zato že tovar poškodil prepravca. Tovar bol zabaleny 2 krabicach mrzí nas že nás hodnotíte negatívne.


    OnlyStoresk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 týždne

    Obchod bol absolútne neseriozny, prišiel mi poškodený tovar,ktorý som hneď odfotila poslala.Najprv ma natahovali, že musia reklamáciu dodávateľovi dať atď... dobre počkala som .Prešlo viac ako 30 dni ,tak som sa ozvala a zamietnutá reklamácia. Vôbec sa neunuvali mi dat vedieť. Až keď som povedala,že pôjdem na Inšpektorát tak mi vrátili peniaze. Napísala som s dotycnou pani asi 65 správ, strašne nepríjemná, nedvíhaju telefón. Nikdy si už nič od nich neobjednam.

    Reakcia obchodu OnlyStore.sk

    Vážený zákaznik mrzi nas vaše hodnotenie, ktore nieje pravdivé. Za prve tovar, ktory prisiel poškodeny sme nereklamovali u dodavatela ale u prepravcu. Ale pojme po rade ako to realne je a bolo presne od začiatku. Pri odoslani tovaru každý zákaznik dostane na email inštrukcie pri preberani kde sa píše aby každý zákaznik pri preberaní si skontroloval obal ak zisti nedostatky ako poškodenie obalu, preliaciny aby to pri preberani nahlasil prepravcovi že prebera balik s výhradami kedy dáva na javo že prebera poškodeny balík čo vy ako zakaznik ste nespravili pri zaslaní fotografii obal mal preliaciny a na vrchu bol natrhnutý ako bol deformovaný pokiaľ zakaznik toto poškodenie nenahlási tak dava najavo že prebera balik bez poškodenia následne ak tovar rozbalíte a zistite poškodenie obsahu a vy na základe našej výzvy zašlete obal, ktorý má poškodenie a deformačné zóny je to pre prepravcu dôvod a radosť na zamietnutie pretože sa ma načo odvolať ( toto poškodenie mohlo vzniknut pri manipulacii zákazníkom atd...) takže prepravca takúto reklamáciu automaticky zamietne preto je povinnosť a zasielame zákazníkom aby si pri preberani balíky kontrolovali a každý nedostatok nahlasovali prepravcovi. Preto aj vaša reklamacia poškodenej zásielky bola zamietnuta ale vzhľadom k tomu že ste sa začali oháňať SOI a nešlo o drahú zásielku v hodnote cca 10€ čo by nás náklady na dopravu len na SOI úrad stál podstatne viac sme zhodnotili že pre dobre meno našej spolocnosti aj ked chyba nastala na vašej strane uznali a vrátili sme Vám platbu za poškodení tovar. Preto nás mrzi vaše hodnotenie a hlavne že nás neodporúčate aj napriek tomu že sme Vám vyšli v ústrety a platbu Vám vrátili ste naše gesto neocenili a poškodili ste nás tým že nás neodporúčate a ešte ste nám dali aj negatívne hodnotenie aj ked reklamácia bola o váš prospech. Ale tak to už funguje v dnešnom svete že ludia sú nespokojní aj ked spravíte podľa ich požiadavky a neocenia to a z radosťou Vás ešte pošpinia. Snáď si to uvedomíte raz ked vy budete na našej strane a my na vašej a ludia vašu prácu, ktorú ste sa snažili pre ich spokojnosť spraviť neocenia. Veríme že Vám to spravilo aspoň radosť že ste nás mohli týmto nepravdivým komentárom poškodiť. Vždy sa snažíme robiť maximum pre ľudí pokiaľ to je v našich silách .

    S pozdravom OnlyStore

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar tu ešte nemam takže nemám čo ohodnotit.

    Reakcia obchodu OnlyStore.sk

    Vážený zákaznik mrzí nás vaše hodnotenie. Po preverení zvolili ste si ekonomickú prepravu, kde je informácia že pri ekonomickej preprave môže trvať expedícia až 14 dní po vybratí tejto dopravy ste s touto informáciou súhlasili preto nerozumieme preco ste udelili negatívnu recenziu keďže ste s dobou doručenia súhlasili. Pokiaľ Vám dodacia doba nevyhovuje mali ste si zvolil inú drahšiu prepravu .

    OnlyStore.sk

  • Neodporúča obchod

    Veľmi dlho trvá doručenie tovaru.
    6.3.2023 bola vytvorená objednávka, do dnešného dňa 14.3.2023
    nebol tovar doručený.

    Reakcia obchodu OnlyStore.sk

    Vážený zákaznik ospravedlnujeme sa Vám za meškanie vašej objednávky. Podľa informácií tovar Vám už bol doručený.

    OnlyStore

  • Neodporúča obchod

    • Tovar nemám,čo chcete aby som hodnotil?!

    Reakcia obchodu OnlyStore.sk

    Vážený zákaznik ospravedlnujeme sa Vám za meškanie vašej objednávky. Aktuálne sme upgradovali dodacie lehoty kde tovar už bude odchádzať priamo zo skladov našich dodávateľov kde dodacie doby sú 48 - 72 hodín od objednania. Veríme že uvítate toto urýchlenie dodacích dôb aj za podmienok navýšenia cien za dopravu.

    OnlyStore

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar som nedostal, aj keď podla obchodu ho odoslali? Kontaktné údaje sú správe!

    Reakcia obchodu OnlyStore.sk

    Vážený zákaznik veľmi nás mrzí meškanie vašej objednavky. Meškanie spôsobila nehoda nášho vozidla, ktoré prepravuje tovar z externého skladu na expedičný. Pracujeme na urýchlení doručení vašej objednávky.

    Veríme že vás táto nepríjemná skúsenosť neodradí od ďalšieho nákupu v našom eshope.

    OnlyStore

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl.: 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • aj napriek emailovému uisteniu poslali iný tovar

    neodporúčam. poslali iný tovar ako som objednal

    Reakcia obchodu OnlyStore.sk

    Vážený zákaznik ak Vám prišiel iný tovar ako ste si objednali neváhajte nás kontaktovať. Podla informácií Vám bool dodaný správny tovar ako je uvedené v objednávke ak sa niečo nezhoduje zašlite fotografie na náš email.

    Tiež sa Vám ospravedlnujeme za vzniknuté nepríjemnosti.

    OnlyStore

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Stále čakám na tovar

    Reakcia obchodu OnlyStore.sk

    Vážený zákaznik ospravedlnujeme sa Vám tovar Vám bol odoslaný až dnes. Vaša objednávka mala odísť včera ale kurier, ktorý mal vyzdvihnúť zásielky sa mu pokazilo vozidlo začo sa ospravedlnujeme.

    OnlyStore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • príliš dlhé čakanie na vybavnie

    14. 2. som zakúpil a aj zaplatil tovar, 15.2. ste mi napísali že platba prbehla, ale až 19.2. ste mi tovar poslali. Dnes je 21.2. a ja ani neviem, kde sa ten tovar nachádza, od prepravcu som nedostal žiadnu správ o prebraní dodávky, a ani informácie o tom, že mi bude tovar dodaný. Veď ste sľubovali dodanie tovaru od 3. do 5. dní. A nevyhovárajte sa na dopravu, lebo doprav zabezpečuje obchodník! Ďakujem.

    Reakcia obchodu OnlyStore.sk

    Vážený zákaznik ospravedlnujeme sa Vám tovar Vám bol odoslaný až dnes. Vaša objednávka mala odísť včera ale kurier, ktorý mal vyzdvihnúť zásielky sa mu pokazilo vozidlo začo sa ospravedlnujeme.

    OnlyStore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Do dnešného dňa som tovar nedostala

    Reakcia obchodu OnlyStore.sk

    Vážený zákaznik ospravedlnujeme sa Vám za meškanie vašej objednávky. Meškanie spôsobil prepravca pretože mal poruchu na vozidle a v dani den nevyzdvihol tovar začo sa Vám ospravedlnujeme. Tovar Vám bude doručený na nasledujúci deň. Mrzí nas vzniknutá nepríjemnosť, ktorú sme nevedeli ovplyvniť.

    OnlyStore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ako mi môžte poslať dotazník spokojnosti keď tovar stále nebol doručený ?

    Reakcia obchodu OnlyStore.sk

    Vážený zákaznik ospravedlnujeme sa Vám za meškanie vašej objednávky. Dotazníky zasiela systém automaticky. Podľa systému vaša objednávka bola odoslaná a doručená bude na nasledujúci deň.

    OnlyStore

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Najnižšia cena produktu oproti iným e-shopom
    • Neprofesionálnosť v komunikácii; chýba sledovanie zásielky; veľa gramatických chýb, ktoré spôsobujú, že stránka vyzerá lacno

    Reakcia obchodu OnlyStore.sk

    Vážený zákaznik mrzí nás vaše hodnotenie nášho obchodu. Sledovanie zásielok zasiela nás systém automaticky akonáhle kurier vyzdvihne balíky ak ste ho neobdržali tak tovar ešte kurier nevyzdvihol prípadne Vám ho zaradilo do spamu.

    OnlyStore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Čistá katastrofa,predávajú najväčšie šmeidy z Číny prebalene v Poľsku, už nikdy viac od nich nič nekúpim a tiež od firmy Vertex,jednalo sa konkrétne o predlžovací kábel

    Reakcia obchodu OnlyStore.sk

    Vážený zákaznik mrzí nas vaše hodnotenie. Pravdepodobné ste nepochopili podstatu hodnotenia obchodu. V tomto hodnotení hodnotíte tovar ale nie nás obchod. V hodnotení ste mali uviesť spokojnosť s naším obchodom ako s komunikáciou, informovanosťou, dĺžkou dodacej doby a celého objednávkového procesu. Mrzí nas že ste vašou nespokojnosťou s kvalitou tovaru hodnotili nas obchod negatívne. My ako predajca nemôžeme za kvalitu výrobku. Z celej histórie z predaju tohto typu tovaru sme práve na tento typ tovaru mali len pozitívne hodnotenie preto budeme radi ak nám od komunikujete na email čo sa Vám na výrobku nepáči.

    OnlyStore

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Tovar prišiel v poriadku, ale bez slovenského návodu po 7 dňoch .

    Reakcia obchodu OnlyStore.sk

    Vážený zákaznik mrzí nas pokiaľ vám chýbal v balení manuál. Stačilo nás kontaktovat a zaslali by sme Vám link na stiahnutie manuálu prípadne sa da vyhľadať na stránke výrobku alebo google.

    Snažili sme sa robiť maximum pre vašu objednávku aby všetko bolo v poriadku, mrzí nas vaše negatívne hodnotenie.

    OnlyStore

  • Neodporúča obchod

    80 %

    • Nieje osobný odber

    Reakcia obchodu OnlyStore.sk

    Vazeny zakaznik mrzí nás vaše hodnotenie. Robili sme maximum pre vybavenie vašej objednávky. Čo sa týka osobného odberu tuto informáciu mame uvedenú aj na našej stránke sekcia najčastejšie otázky.

    S pozdravom OnkyStore

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Neskutočne dlho trvalo kým vôbec naskladnili tovar a kým sa dostal k nám.

    Reakcia obchodu OnlyStore.sk

    Vážený zákazník mrzí nás vaše hodnotenie. O dlhšej dodacej dobe ste informovaní aj pri výrobku tovar chodí z externého skladu. Keďže je predvianočné obdobie logistiky u dodávateľov aj prepravcov su preťažene čo spôsobuje predlžene dodacie doby. Mrzí nas vaše hodnotenie a budeme sa snažiť skrátiť dodaciu dobu.

    S pozdravom OnlyStore.sk

  • Neodporúča obchod

    • nedodany tovar

    Reakcia obchodu OnlyStore.sk

    Vážený zákazník ospravedlňujeme sa Vám za meškanie tovaru. Ako sme Vás informovali o dôvode meškania, ktorý nedokážeme ovplyvniť. Rozumieme vášmu pohoršeniu a verte veľmi nás to mrzí. Robíme všetko preto aby Vám tovar bol dodaný v čo najkratšom čase. Veríme že v budúcej objednávke Vám tovar doručíme podľa vašich predstav. Našu logistiku dolaďujeme kedze je nová a nájde sa v nej niekoľko chýb.

    S pozdravom OnlyStore

  • Neodporúča obchod

    20 %

    27.10.2022 sme dostali z eshopu informáciu, že naša objednávka je vybavená, ale dodnes /2.11./ sme žiadny tovar nedostali

    Reakcia obchodu OnlyStore.sk

    Vážený zákazník ,mrzí nás Vaša nespokojnosť. Pravdepodobne ste prehliadli uvedené dodacie doby tovaru. Na našej stránke ich máte zobrazené v sekcii dodacie doby, tiež dodacie doby nájdete pri vyrobku stačí šípku z myši dať na dostupnosť. Robíme všetko preto aby dodacie doby boli čo najkratšie. Po preverení Vaša objednávka bude doručená zajtra.
    Mrzí nás vzniknutá nepríjemnosť.

    S pozdravom
    OnlyStore.sk