Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Zaplatil som za jeden produkt 2x (cestovné poistenie) nakolko mi po prvom zaplatení neprišli na mail žiadne potvrdzujúce podklady. Tie mi prišli až po druhom zaplatení a obidve platby mi boli aj strhnuté z účtu.

    Tento "obchod" sa sám ako jediný ponúkol sprostredkovať platbu, iné možnosti tam neboli.

    Reakcia obchodu Netfinancie.sk

    Dobrý deň,

    Váš problém sme preverili a zistili sme, že dokumenty Vám neboli doručené, pretože ste dvakrát zadal nesprávnu e-mailovú adresu (preklep: @gmai.com).

    Čo sa týka dvakrát uhradeného poistného, požiadali sme poisťovňu o vrátenie duplicitného poistného, ktoré by Vám v najbližších dňoch malo byť pripísané na Váš účet.

    S pozdravom
    Netfinancie.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dajte si pozor! Kupil.som si komplexne poistenie pre cely svet. Prisli mi papiere, kde som mal okrem zdravotneho aj zodpovednost za skodu mnou sposobenu. V thajsku som oskrel motorku, tak volam do poistovne a tam ma odpapkovali, ze sposobenie skody nepreplacaju.

    Reakcia obchodu Netfinancie.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás vzniknutá situácia. Keďže my nie sme poisťovňou, ktorá ponúka konkrétny poistný produkt a rieši poistné udalosti, ale sprostredkovateľom poistenia, kontaktovali sme priamo Vami vybranú poisťovňu.
    Po objasnení situácie sme dostali stanovisko, že škody na cudzích hnuteľných veciach požičaných, prenajatých, ďalej škody na veciach, ktoré sú v oprávnenom užívaní za odmenu (napr. na základe leasingovej alebo nájomnej zmluvy), alebo na veciach zverených do užívania alebo do úschovy, na prepravu či spracovanie sú uvedené vo výlukách z poistenia vo Všeobecných poistných podmienkach danej poisťovne. Z tohto dôvodu Vám zamietli poistné plnenie.
    Je nám jasné, že mnoho klientov týmto dokumentom neprikladá význam, ale poisťovne sa podľa nich riadia a v niektorých prípadoch sa tak klient môže mylne spoliehať na niečo, čo poistenie nekryje.
    Svojim klientom dávame preto k dispozícii všetky poistné podmienky a zmluvné dojednania a pred samotným uzatvorením poistenia musí každý klient prehlásiť, že sa s týmito podmienkami oboznámil a súhlasí s nimi. Žiaľ, práve pre takéto prípady je dobré si isté veci preštudovať, minimálne tie, ktoré sú z poistenia vylúčené. A vybrať si možno inú poisťovňu, ktorá dané výluky nemá.
    V tejto situácii Vám, žiaľ, na základe uvedeného s poistným plnením nevieme pomôcť.
    S pozdravom
    Netfinancie.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    objednal som si PZP zaplatil som a dodnes mi nebola doručená biela a zelená karta

    Reakcia obchodu Netfinancie.sk

    Vážený klient,
    biela a zelená karta Vám prišli v potvrdzujúcom e-maile niekoľko minút po uzatvorení poistenia. Žiaľ, niekedy sa tieto e-maily zaradia medzi spamy, preto je potrebné vždy si skontrolovať aj tento priečinok.
    Čo sa týka dokladov z poisťovne, kontaktovali sme ju a tá nám oznámila, že doklady boli zaslané hneď na druhý deň od prijatia platby (platbu prijali 28.12.2016). Keďže to však bolo v medzisviatočnom období, je možné, že doručenie trvá dlhšie. V každom prípade sú nami zaslané doklady – biela a zelená karta – rovnako platné a môžete ich bez problémov používať.
    Ak by Vám doklady z poisťovne neprišli ani v najbližšom období, obráťte sa na nás a situáciu preveríme.
    Dúfame, že s ďalším využívaním služieb budete spokojný.
    S pozdravom
    Netfinancie.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • nekomunikujete

    Reakcia obchodu Netfinancie.sk

    Vážený klient,
    mrzí nás vzniknutá situácia.
    Pri niektorých doménach však môže byť s prijatím e-mailu problém, resp. môže byť v e-mailovej schránke zaradený medzi SPAM. Preto je potrebné si vždy skontrolovať aj tento priečinok.
    My sme nedostali žiadnu informáciu o tom, že by nastal iný technický problém s doručením e-mailu.
    Oslovili ste nás telefonicky po 2 týždňoch od uzatvorenia poistenia, že nemáte uvedený e-mail a obratom Vám ho kolegyňa poslala. Veríme, že teraz už je s dokladmi všetko v poriadku. Žiadnu predchádzajúcu komunikáciu, na ktorú by sme nereagovali, neevidujeme.
    Každému klientovi sa snažíme pomôcť s jeho problémom alebo otázkou čo možno najrýchlejšie, samozrejme, s ohľadom na kapacitu, ktorou disponujeme.
    Veríme, že budúce využitie našich služieb bude bezproblémové.

    S pozdravom
    Netfinancie.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Uzatváral som havarijne poistenie auta. Po uzatvorení poistenia bolo potrebné na telefónom čísle dohodnúť obhliadku auta. Po pol dennom telefonovaní na pevnú linku kde mi nik nedvíhal som sa na mobilnej linke dozvedel, že dnes máme spoločenskú akciu a zavolajte v pondelok. Čiže všetku robotu si spravte sami, keď nebudeme práve oslavovať tak si dohodnite termín a následne s radosťou zhrabneme províziu. Ďakujem ale už aj na Slovensku sa nájdu firmy, ktoré vedia ako sa to robí. Takto určite nie !!!!! Poistenie som zrušil a našiel som si poisťovňu kde som bol vybavený za 10 minút + 10 minút obhliadka a necíti som sa tak, že obťažujem.

    Reakcia obchodu Netfinancie.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás Vaša nepríjemná skúsenosť.
    Žiaľ, hlavným dôvodom našej neprítomnosti bola technická odstávka nášho systému kvôli potrebným zmenám, počas ktorej nebolo možné z našej strany vybavovať klientov, keďže prístup doň nebol možný.
    Z tohto dôvodu Vás kolega poprosil o zavolanie v najbližší pracovný deň, ktorým bol, žiaľ, až pondelok.
    Takáto technická odstávka sa u nás objavila za ostatných približne 6 rokov po prvýkrát, takže väčšinou poskytujeme služby klientom okamžite, resp. v čo najkratšom možnom čase.
    Ešte raz sa ospravedlňujeme a veríme, že túto situáciu, keďže bola ojedinelá, pochopíte. Dúfame, že sa v najbližšom čase už nebude musieť opakovať a klientom budeme maximálne k dispozícii.

    S pozdravom
    Netfinancie.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Pravdepodobne nefunguje komunikácia s druhými stranami

    Jedná sa len o akúsi spojku. Kľudne obísť a obrátiť sa priamo na dodávateľa služby.

    Reakcia obchodu Netfinancie.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás Vaša nespokojnosť. Hoci je pravda, že sme sprostredkovateľom, práve to dáva našim klientom širšie možnosti. Ponúkame totiž produkty všetkých dostupných poisťovní s možnosťou rýchleho a jednoduchého porovnania cien aj následného dojednania.
    Čo sa týka Vášho konkrétneho problému, obrátili ste sa na nás s tým, že Vám neboli doručené doklady (zmluva a asistenčná kartička). Nie sú nám však známe žiadne technické problémy, ktoré by sa pri odosielaní vyskytli. Je skôr pravdepodobné, že mail bol doručený do priečinku SPAM. Žiaľ, túto skutočnosť nevieme ovplyvňovať, preto aj v inštrukciách klientov na to upozorňujeme.
    Obratom sme Vám však doklady preposlali znovu.

    Veríme, že ešte zmeníte názor a najbližšie využitie našich služieb už bude bezproblémové.

    S pozdravom
    Netfinancie.sk

    • žiadne
    • prišla mi výzva na zaplatenie produktu po týždni, keď som produkt zaplatila cez kartu

    nie

    Reakcia obchodu Netfinancie.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu aj informáciu. Bohužiaľ, chyba opäť nastala na strane poisťovne, ktorá si nedokázala včas spárovať Vašu platbu s príslušnou zmluvou. Z našej strany všetko prebehlo ako malo, Vaše poistenie bolo riadne platné počas celého Vášho pobytu v zahraničí. Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti a dúfame, že Vás to v budúcnosti neodradí od využívania našich služieb.

    S pozdravom
    Netfinancie.sk

  • Uzavrela som PZP...v maily aj v zmluve boli mylne informacie na zaklade, ktorych bola zmluva neplatna a prisla som na to az o 2 tyzdne. Hlavne ze peniaze mali.... Nikdy viac tuto stranku....

    Reakcia obchodu Netfinancie.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí vzniknutá situácia.
    Preverovali sme tento problém a, žiaľ, na základe úpravy nastavení v poisťovni (ktorá sa nečakane prejavila aj v už uzatvorených zmluvách) sa vyskytla v našom systéme technická chyba, ktorej následkom ste mali rozdielne údaje o splatnosti poistného.
    Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti s tým spojené. Ubezpečujeme Vás, že sme už prijali opatrenia, aby k takýmto situáciám a chybám neprichádzalo, aj aby sme mali všetky informácie o úpravách od poisťovní a možných rizikách včas k dispozícii a vedeli prípadne upozorniť klientov.

    S pozdravom
    Netfinancie.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Dobré ceny PZP.
    • Nedostanete vždy to čo objednáte.

    Doteraz som bol so službou spokojný. Lenže moje posledné PZP nebolo to čo som objednal. Mám menej služieb než som chcel, takže rozmyslím si či nabudúce tu objednám PZP.

    Reakcia obchodu Netfinancie.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí Vaša negatívna skúsenosť, tento raz bohužiaľ pochybila samotná poisťovňa Kooperativa. Vy ste si objednal produkt Europartner, poisťovňa Vám však zaslala zmluvu na balík Partner.

    Poisťovňu sme okamžite informovali o vzniknutej chybe a požiadali dotyčného pracovníka, aby Vám hneď obratom zaslal nové doklady k produktu, ktorý ste požadoval.

    Ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté nepríjemnosti a veríme, že toto malé pochybenie na strane poisťovne Vás neodradí od využívania našich služieb ako sprostredkovateľa.

    S pozdravom,
    Netfinancie.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • -
    • asi slaba komunikacia s poistovnou. Na provy krat ma nepoistili, neprisli im peniaze a vobec ma nato neupozornili. na druhy krat im mesiac trvalo, kym mi dosli vsetky papiere z poistovne.

    .

    Reakcia obchodu Netfinancie.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás Vaša nespokojnosť. Podľa našich informácií nastala chyba pri platbe kartou online, kedy platba neprešla. Systém však automaticky v takomto prípade zobrazuje hlášku. Zároveň pri neevidovaní platbu posielame klientom aj my e-mail s upozornením. Ak nepríde k platbe ani napriek tomu, poisťovňa, žiaľ, poistenie zruší.
    Čo sa týka dokladov, záleží od konkrétnej poisťovne, v akej lehote ich zasiela, práve z tohto dôvodu posielame klientom dočasné doklady ihneď po uzatvorení poistenia na ich e-mail, aby ich mali ihneď k dispozícii.

    Veríme, že ďalšie skúsenosti s našim portálom už budete hodnotiť pozitívnejšie.

    S pozdravom
    Netfinancie.sk

    • Este som nedostala zakupeny tovar

    Reakcia obchodu Netfinancie.sk

    Dobrý deň,

    pracovníčka nášho klientskeho centra s Vami už telefonovala. Problém bol s najväčšou pravdepodobnosťou s e-mailovou službou Centrum, ktorá pravidelne naše e-maily blokuje. Všetky dokumenty Vám boli opätovne zaslané a malo by byť už všetko v poriadku.

    Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za ťažkosti. Veríme, že Vás táto negatívna skúsenosť neodradila a zostanete našim verným zákazníkom.

    S pozdravom,
    Netfinancie.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • cena
    • zaplatil som a doteraz mi neboli doručené karty
  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Este mi nebola dodana biela karta

    Reakcia obchodu Netfinancie.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás Vaša nespokojnosť. Ako sa nám však s Vašou pomocou podarilo zistiť, z našej strany Vám boli po uzatvorení poistenia doručené všetky doklady.
    Chýbajúca Biela karta Vám neprišla z poisťovne po dohlásení potrebných údajov po zmene (EČV a číslo TP).
    Žiaľ, činnosť poisťovní nevieme ovplyvniť. Ak nám klienti oznámia nejaký nedostatok, môžeme ho samozrejme urgovať v poisťovni, čo sa vždy aj snažíme, konečné riešenie však nie je v našej moci.
    Aj z tohto dôvodu posielame klientom všetky doklady, vrátane Bielej a Zelenej karty e-mailom, aby ich mali ihneď a platné. V prípade prepisu je možné do týchto údajov zatiaľ nové údaje dopísať a čo najskôr teda nahlásiť do poisťovne, prípadne nám.

    Veríme, že sa vzniknutá situácia čo najskôr vyrieši a Vy budete mať všetko potrebné k dispozícii.
    S pozdravom
    Netfinancie.sk

    • zavadzanie

    spravia navrh ,ktory nevedia dodrzat

    Reakcia obchodu Netfinancie.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť, no ako Vám už telefonicky vysvetlil náš pracovník nie je možné pri poistení KASKO používať ako vstupnú hodnotu aktuálnu cenu vozidla. Kolega Vám preto posielal e-mailom vypracovanú ponuku zo správnej poistnej sumy, čo Vám samozrejme navýšilo poistné. Bohužiaľ, pravidlá výpočtu ceny KASKO poistenia neurčujeme my, ale príslušné poisťovne. Dúfame, že si nájdete poistenie, ktoré Vám bude vyhovovať tak krytím, ako aj cenou.

    S pozdravom
    Netfinancie.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • on line nakup
    • Nevedia ovplyvnit poistovnu, najma jej dodacie lehoty
    • Nedodrzali pri telefonickej komunikacii zaslanie podkladov, co sme sa dohodli.

    Reakcia obchodu Netfinancie.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť.
    Žiaľ v tomto prípade prišlo k technickému problému na niekoho strane, ktorého výsledkom bol nedoručený e-mail s dokladmi. Po zistení situácie sme však okamžite problém napravili a klienta kontaktovali. S poistením je tak už spokojný.
    Čo sa však týka poisťovní, je pravda, že tie majú vlastné lehoty a nie vždy máme dosah ovplyvniť ich, hoci sa o to v záujme klientov snažíme.
    Budeme robiť všetko pre to, aby takáto situácia už nenastala a ďalšie nákupy boli už bez problémov.

    S pozdravom
    Netfinancie.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadne
    • Všetky

    Nekomunikujte s nimi

    Reakcia obchodu Netfinancie.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás Vaša nespokojnosť. V záujme vyriešenia Vášho problému sme Vás kontaktovali, aby sme zistili bližšie informácie.
    Z telefonického rozhovoru sme sa dozvedeli, že Vám poisťovňa v lehote neposlala originálne doklady a po Vašej snahe overiť si to priamo u nej ste dostali informáciu, že Vašu zmluvu ani neevidujú, že sme Vám ju, ako Váš sprostredkovateľ, do poisťovne nezaslali.

    Kolegyňa Vás však ubezpečila, že poistnú zmluvu sme riadne a včas zaslali na adresu poisťovne, o čom máme aj príslušné potvrdenie. Zároveň Vás ubezpečila, že doklady, ktoré sme Vám zaslali na e-mail môžete pokojne používať, sú plne platné.
    Po ukončení rozhovoru naša pracovníčka ihneď písala e-mail do poisťovne a požiadala o vysvetlenie a doriešenie tejto situácie, keďže chyba sa stala na ich strane. Zároveň požiadala o to, aby pracovníci v poisťovni v budúcnosti viackrát a lepšie overovali takéto situácie.

    Mrzí, že takéto hodnotenia padajú na "našu hlavu", hoci, ako sa ukázalo aj v tomto prípade, nie je to našou vinou.
    Bez ohľadu na to však spravíme všetko preto, aby sa situácia s poisťovňou doriešila k Vašej spokojnosti a možno aj, aby sa v budúcnosti podobná nestala.
    S pozdravom
    Netfinancie.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • nulová komunikácia po objednaní produktu - cestovného poistenia

    Reakcia obchodu Netfinancie.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás, že ste mali s našou spoločnosťou nepríjemnú skúsenosť. Na základe Vášho hodnotenia Vám naša pracovníčka telefonovala, aby zistila, s čím ste bola nespokojná a či je možná z našej strany náprava. Bohužiaľ v tom časte ste bola už v zahraničí. Ospravedlňujeme sa Vám teda ešte aj touto cestou a veríme, že v budúcnosti budete s našimi službami oveľa spokojnejšia.
    S pozdravom
    Netfinancie.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Informovanie zákazníka

    Reakcia obchodu Netfinancie.sk

    Dobrý deň, mrzí nás Vaša nespokojnosť. Podľa našich zistení ide o dlhé čakanie na doklady od poisťovne. Žiaľ táto situácia sa stáva a hoci sa snažíme na poisťovne tlačiť, aby dodanie dokladov urýchlili, zatiaľ k výraznej úprave z ich strany neprišlo. Veríme, že v budúcnosti nájdu aj oni systém, ako túto svoju službu zrýchliť. Svojim klientom však zasielame aspoň dočasné doklady z našej strany.
    Zatiaľ dúfame, že Vás táto nepríjemnosť neodradí vo využívaní našich služieb.
    S pozdravom
    Netfinancie.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • žiadne
    • ešte nedošiel tovar

    slabota

    Reakcia obchodu Netfinancie.sk

    Klient bol kontaktovaný telefonicky. So službami bol spokojný, zmluva bola vybavená aj zaplatená do 3 dní. Pri vyplňovaní dotazníku si klient neuvedomil, že toto hodnotenie je oficiálne a bude nami ďalej spracovávané.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Bola mi zaslaná zmluva s chybným údajom, ktorý som musel reklamovať mailom , Až na druhý pokus prišla zmluva v poriadku.

    Reakcia obchodu Netfinancie.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa aj touto formou za spôsobenú chybu. Pri vypĺňaní papierovej zmluvy bola omylom zaškrtnutá iná frekvencia platby. Po ohlásení tejto chyby Vám bola ihneď zaslaná opravená zmluva.
    Veríme, že teraz je už všetko v poriadku a v budúcnosti sa už takáto nepríjemnosť nebude opakovať aj vďaka zvýšenej kontrole našimi pracovníkmi.
    Ešte raz nám teda prepáčte za spôsobené problémy.

    Prajeme pekný deň.
    S pozdravom Netfinancie.sk