Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Nie som spokojny...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Na webe uvedene dodanie do Vianoc avsak objednavka prisla az 27.12.

    Reakcia obchodu Nekonecno.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás vaša nespokojnosť so službami nášho e-shopu.
    Napriek tomu by sme radi uviedli upresňujúce informácie, ktoré stavajú vašu kritiku do trošku iného svetla.
    Vaša objednávka bola prijatá 20. 12. 2024 o 17:02 - čo bol piatok, pričom objednávky prijaté v jeden deň do 14:00 sú odoslané nasledujúci pracovný deň. Transparentne o tom informujeme na viacerých miestach nášho obchodu. Toto pravidlo vychádza z našich možností a z možností našich zmluvných prepravcov.
    Preto bol tovar z vašej objednávky vyexpedovaný až po víkende 23. 12. 2024, čiže deň pred vianocami a zrejme nie je ťažké z toho vyvodiť, že doručenie do vianoc nebolo veľmi reálne, ak ste si vybrali doručenie osobne priamo na vašu adresu.
    Je pravdou, že sme mali v decembri 2024 pri ihneď dostupných produktoch informácie o dodaní do vianoc, avšak táto informácia už po celý deň 20. 12. 2024 nebola na našom eshope pri žiadnom produkte. V tento deň sme pri všetkých dostupných položkách oznamovali len možné doručenie na 27. 12. 2024.

    Vaše Nekonecno.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    - po uskutočnení objednávky som telefonicky kontaktovala, cca po 2 týždňoch , predajcu za účelom zistenia stavu objednávky, kde mi oznámili ze im chýba jedna položka a že ma budú mailom informovat kedy bude naskladnená. Dodnes sa tak nestalo a tak mi v predajni visí celá objednávka bez ďalsieho kontaktovania.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar nedorazil, na mail neodpovedali, peniaze nevrátili.
  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Aj ked tovar mali skladom a dorucenie z OC Central do Tesco Hron malo byt behom dna alebo dvoch, cakal som az 6 dni. Nechapem.

    Reakcia obchodu Nekonecno.sk

    Dobrý deň, mrzí nás, že ste nespokojní , ale nemôžeme súhlasiť. Objednávku ste si vytvoril vo štvrtok o 14:44:03. Ihneď sme ju vybavili a pripravili na expedíciu, žiaľ kuriéra Packety ste tesne minul. Ten zvykne pre balíčky chodiť okolo 14:00. Čiže hneď na druhý deň (piatok) vaša zásielka od nás odišla. ďalej je to už v rukách prepravnej spoločnosti. Počas víkendu možno nie su kuriérske spoločnosti najpružnejšie, ale podľa záznamov na Vás táto zásielka čakala hneď v pondelok v Z-Boxe. O tom, že Vaša zásielka je pripravená na vyzdvihnutie ste bol informovaný ako od nás, tak aj zo strany Packety. Do Z-Boxu ste si pre zásielku zašiel v stredu o 12:08. Prečo ste tak urobil až po dvoch dňoch nám nie je známe, ale práve preto si zákazníci zvyknú posielať balíčky do balikoboxov, lebo sami nevedia ako budú na tom s časom. Váš čas samozrejme ovplyvniť nevieme. Úprimne nás však mrzí Vaša reakcia, my skutočne nemôžeme za to, že ste si vytvoril objednávku pred víkendom a potom ste ju nechal dva dni stáť v Z-Boxe. To je odpoved na to, prečo trvalo doručenie až 6 dní, z čoho 2 dní bol víkend a dva dni ste si po ňu neprišiel...

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Kupovala som dva darčeky - jeden bola samostatná figúrka, druhý bol set od Queenu. Za prevzatie figurok som chcela pečiatku na karticku, a ako je aj napísané na kartičke - jedna figúrka, jedna pečiatka. Figúrok bolo dokopy 5, no pečiatky boli 2. Velmi neprijemna obsluha v obchode mi na to len povedala, ze ona tu karticku netlačila, a že mi pečiatok viac nedá. Nedalo sa s nou normalne rozpravat, a potom odisla a prenechala vsetko na kolegynu s ktorou sa uz rozpravat dalo. Za set som platila rovnako ako keby som kupovala tie figúrky 4 samostatne. Chcete mi povedat, že keby necham tu istu sumu v obchode, len su v zvlast krabiciach, tak zrazu na pečiatky právo mám? Taktiež by som teda rada podotkla, že ak sa set za 65€ rátal ako jedna figúrka, dúfam, že keď pečiatok nazbieram 7, dostanem teda tiež set kde budú figúrky 4. Možno by som toto celé aj nechala tak keby sa pani vedúca vedela správať :)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednaný tovar mi ešte stále nebol doručený
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • objednanú knihu nemali, dodáveteľ ju nemá
    • pri objednávke mi ponúkli ako bonus možnosť výberu darčeku (obmedzená ponuka, ich výber), ten nemali tiež
    • žiadne ospravedlnenie, iba oznam cez sms, že rušia objednávku
  • Neodporúča obchod

    20 %

    tovar bol vo vnutri hodeny v krabicke, pravdepodobne bez povodneho obalu, podstavec na figurke dosrabany

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ani týždeň po e-maile so žiadosťou o hodnotenie mi tovar neprišiel…

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Tovar prisiel zaspineny, poskodeny( jedna z knih ma mierne poskodeny obal, pravdepodobne mi boli odoslane knihy ktore su vystavene na predajni)
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Obchod neodpovedá, mailom nekomunikuje so zákazníkom o stave zásielky

  • Neodporúča obchod

    Neviem ci funguje tato stranka. Chcel som zistit stav zasielky a nedalo sa ani otvorit a ani odpoved neprisla.. zjavne to bola klamliva služba..

    Reakcia obchodu Nekonecno.sk

    Dobrý deň, úprimne nás mrzí, že ste pravdepodobne mali problémy s pripojením sa na našu stránku a zrejme aj s prístupom k mailom. Objednal ste si produkt s dostupnosťou na objednávku, čiže tovar nie je skladom a objednali sme ho pre vás, dodacie lehoty sú pri takýchto produktoch mierne dlhšie o čom sme Vás informovali mailom. Je dosť možné, že Vám naše maily popadali do spamu a nevšimli ste si ich :(
    Našu stránku sme preverili a nenašli sme žiadne komplikácie, ktoré by znemožňovali zobrazovanie produktov či služieb, ktoré ponúkame.
    Ďakujeme za reakciu, Vaše nekonecno.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neviem v akom stave je moja objednávka.
    • Neviem zistiť približný dátum dodania objednávky.
    • Peniaze mi z účtu odišli, ale o objednávke som nedostala žiadne informácie o doručení.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mal byt do vianoc a bude vo february tak neodporučam.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Objednala som si knihu na Vianoce a az po mojom telefonate mi povedali,ze dostali nizky pocet knih.Nebola to ich chyba,ze nedostali knihu ale to,ze ma hned neinformovali aby som sa zariadila.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Keďže tovar stále nemám nemôžem hodnotiť. Pritom keď som objednávala,nenapísalo mi že nemajú na sklade.hned po uhradení mi prišlo že tovar nemajú v sklade !!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Na stranke mali uvedene, ze tovar je dostupny. Uhradila som teda celu objednavku. Pri osobnom prevzati nemali komplet tovar. Prislubili kontaktovanie..Nestalo sa. Ked som telefonovala, opatovne ma uistili, ze sa ozvu - zasa nic.. Uz su to cele tyzdne, aj mesiace a doteraz ma nikto nekontaktoval, nevratil peniaze, ani neponukol nahradu - iny tovar v danej sume. Zakaznik ma teda dlhu dobu mysliet na nieco, co by mal riesit predajca :(
  • Neodporúča obchod

    40 %

    Produkt jsem objednala byl skladem ale druhy den obchod objednávku zrušil s tím, ze produkt není skladem a čeká na dotisk.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednany tovar mi nedorazil od 31.8.!!!!! A ani ma neinformujete o stave objednavky. Nikdy viac si u vas nic neobjednam!!!!!!!

    Reakcia obchodu Nekonecno.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za reakciu. Vašu objednávku sme preverili a, samozrejme aj komunikovali (telefonicky aj mailom), kde sme vás informovali o stave objednávky. V čase objednávania bola dostupnosť tovaru uvádzaná 4-6 týždňov, pričom táto doba ešte neprešla. Priebežne sme kontrolovali u dodávateľa dostupnosť tovaru, ktorá bola platná podľa pôvodného znenia (tovar bol samozrejme objednaný). Bohužiaľ, nakoľko je situácia v Anglicku momentálne viac ako žalostná, čo sa týka dodáviek tovaru (brexit, skupovanie pohonných hmôt, štrajk nákladnej dopravy a dopravcov), sa zmenil stav objednaného tovaru. Tento fenomén môžete pozorovať aj u ďalších predajcov. Momentálne je stav tovaru zmenený na "čaká sa na dotlač", pokiaľ nedostaneme bližšie info od dodávateľa.
    Komunikovali sme s vami aj telefonicky, kde ste vysvetlili, prečo ste napísali negatívnu recenziu - "dovolili sme si vám poslať dotazník spokojnosti ešte predtým, ako vám tovar prišiel" - tu by sme iba radi uviedli na pravú mieru, že dotazníky z Heureka.sk neposielame my, ale samotná Heureka, a preto ich dátum a čas zasielania nemáme ako ovplyvniť.
    Ďakujeme za pochopenie a mrzí nás, že vzniklo takéto nedorozumenie,
    Nekonecno.sk