Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- nekomunikatívnosť
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
- ziadna snaha o riesenie poskodeneho tovaru
-
Neodporúča obchod
- ponuka
- komunikácia
- tovar neprišiel
Ja osobne som bola sklamaná. Na obchod boli výborné recenzie, ale ja som zažila presný opak. O stave objednávky ma neinformovali, ak sa stala nejaká chyba, ani mi nedali vedieť. Veľmi ma to mrzí, verím, že to bol len nešťastný omyl, ale očakávala by som aspoň vysvetlenie, čo sa stalo.
Reakcia obchodu Nekonecno.sk
Žiaľ, nekomunikáciu zapríčinila banálna chyba pri zaevidovaní objednávky, ktorá bola odhalená až potom čo ju zákazníčka začala urgovať. Čiže aj pre nás to bolo nemilé prekvapenie. Problém je však už vyriešený. Situácia nás veľmi mrzí a zákazníčke patrí naše veľké ospravedlnenie aj takto verejne, nielen telefonicky a mailom ako to už prebehlo. Kompenzácia v podobe výraznej zľavy na túto objednávku je pre nás samozrejmosťou. Nekomunikácia nie je našim štandardom i keď drobným nedorozumeniam sa asi nevyhne žiaden e-shop ;-)