Obchod byl blokován z důvodu opakovaného porušení našich OP

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednané 21.3. s doručením do 5 pracovných dní. Tovar stále nedorazil a nemám žiadne informácie o objednávke.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Mobilný telefón objednaný a zaplatený už vyše týždňa. Komunikacia obchodu na bode mrazu, čiže žiadna. Po 11 minútach čakania na spojenie s operatorom som to vzdala. Na môj dotaz meilom došla strohá odpoveď, že sa ospravedlňujú mešká im tovar od dodávateľa. Vyznelo to ako: no čo si nás tu dovoľujete ortavovať takými hlúposťami. Takže nikdy viacej od nich .... nič!
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednával som tovar 20. 3.2024, sice vo večerných hodinách, ale sľubovali dodanie do 48 hodín, lebo tovar mali na sklade. Na otázku či je tovar nový odpovedali stručne a výstižne - áno. Dnes je 27. 3. síce ráno, ale keby mal tovar dnes doraziť, už by som mal avízo aspoň od prepravnej spoločnosti takže dnes tiež nebude. Na môj včerajší dotaz o objednávke odpovedali automatom, že sú zaneprázdnení a odpovedia mejlom. Neodpovedali. Keď sa prihlasim do svojho účtu na ich stránke, od začiatku tam vytrvalo svieti, že objednávka sa vybavuje. Telefón mal byť darček k narodeninám mojej manželky,bude ich mať v apríli. Neviem či dovtedy dorazí. Takže zhrnutie, keď telefón dôjde, napíšem novú recenziu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadny kontakt
    • Žiadne informácie
    • Hrozné
  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Ceny
    • Chýba možnosť doručenia do packety, v ponuke je len kuriér GLS
    • Na stránke tovaru garantujú doručenie do 2 pracovných dní, ja čakám už týždeň a tovar stále nedorazil - zavádzanie zákazníkov.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar nedorazil. Na stranke maju napisane expresne dorucenie. Po tyzdni stale nic. Na mail neodpisali, infolinku nedviha nikto. Odpisali aspon na chate ale na otazku kedy bude tovar doruceny som odpoved nedostal.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Katastrofálna komunikácia a len sľuby a sľuby o termíne doručenia. Nikdy viac

    Reakcia obchodu najLEPSIEmobily.sk

    Vážený zákazník Vaša objednávka Vám už bola odoslaná. O uvedenej skutočnosti ste boli emailom ako aj sms správou informovaný.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar zatiaľ nedorazil

  • Objednavku prijali, no potom sa uz neozvali. Na otazky v chate ns ich stranke nereaguju.
    Viac cez nich neriesim nic. Toto sa mi este nestalo!!!!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Týždeň od objednania a žiadna komunikácia s predajcom. Nemám mobil, nemám peniaze. Včera som odstúpila od zmluvy. Zatiaľ žiadna odozva!

  • Už 6 dni čakám a nič.

    Reakcia obchodu najLEPSIEmobily.sk

    Vážený zákazník pri Vami vybranom produkte je doba doručenia 6-8 dní.

  • Neodporúča obchod

    80 %

    tovar stale neprisiel, neodpisuju

    Reakcia obchodu najLEPSIEmobily.sk

    Vážená pani zákazníčka pri Vami vybranom produkte je doba doručenia 6-8 dní. Vami zadaného emailu nám nebol doručený žiadny email.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Bez komunikácie
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadna komunikácia po zaplatení

    Zaplatila som prevodom za tovar, potvrdili, že ze platba bola zrealizovaná, ale od vtedy ani zmienka o budúcom možnom doručení.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • žiadna komunikácia s klientom (neodpovedajú na maily, nedvihaju telefón ani na webovej stránke nič neodpísuju)
    • predávajú tovar, ktorý nemajú skladom
    • "Najlepšie mobily- Najhorši servis" - ideálny názov pre obchod
    • Nezáleží na klientovi a na kvalite

    Dobrý deň. Nikdy nepíšem recenzie, ale teraz mi nedá nepísať. Našťastie som sa s takouto službou ešte nestretlа. Chcela som si kúpiť telefón lacnejšie ako kdekoľvek inde, ale stratila som čas a peniaze... Najobyčajnejší lacný telefón som z obchodu objednala pre manžela na narodeniny 24.3.24 (sobota). Peniaze boli vyplatené vopred. Dostala som email, že objednávka bola prijatá a spracováva sa. Na objednávke nebol žiadny pohyb a v stredu sme sa začali obávať a zavolali na linku podpory. Prvýkrát sme sa dovolali, napodiv. Okamžite som si to všimla a naozaj sa mi to nepáčilo: keď žena zdvihla telefón, jednoducho odpovedala „Prosím“. Nevolám jej domov, ale do obchodu, preto chcem počuť profesionálnu komunikáciu: aspoň meno osoby, s ktorou komunikujem, a názov predajne. Ok... Po tom, čo sme povedali číslo našej objednávky, žena nevedela nič odpovedať a sľúbila, že zavolá späť, keďže potrebovala kontaktovať sklad (údaje v ich databáze sa nezhodujú so skutočným stavom tovaru na sklade..? ). O pár hodín neskôr zavolala späť (čo nás prekvapilo) a povedala, že produkt bol vypredaný a dlho nebol na sklade a prečo kupujeme takú zlú možnosť. A povedala, že peniaze nám môžu vrátiť do 14 dní, ale treba im poslať číslo účtu. Potom mi prišiel poštou duplikát listu s objednávkou, na ktorý som odpovedala: poslala som im číslo účtu. Nejako to všetko vo mne nevzbudzovalo dôveru, pretože som nikdy nevidela písomné potvrdenie o zrušení objednávky. Manžel im volal na druhý deň, vždy bol druhý alebo tretí v poradí. Ale po pár hodinách to zvládol. Žena ho požiadala, aby jej zavolal späť a povedal, z ktorej e-mailovej adresy sme im poslali číslo účtu, skontroluje to. To je nezmysel!!!! Vôbec nečítajú poštu, je im jedno, aj keď by bol požiar. Toto bola naša posledná komunikácia s nimi, keďže sme sa opäť nevedeli dovolať a polhodinové čakanie na linke a „preukázanie trpezlivosti“ by nestačilo ani pre toho najtrpezlivejšieho človeka.
    Potom som napísala im negatívny list ako odpoveď na moju objednávku (e-mailom). Na ich stránke som podala aj reklamáciu produktu (po ktorej mi prišlo emailom potvrdenie o uznaní reklamácie). Na ich stránke som položila aj špecialistovi otázku, na ktorú som dostala odpoveď: „Bohužiaľ, nie sú k dispozícii žiadni špecialisti, musíte počkať.“ A to aj napriek tomu, že sa inzerujú takto: „Okamžite odpovieme na všetky vaše otázky.“ Áno, okamžite odpovedali, že nemá kto odpovedať. Koniec koncov, toto sa tiež považuje za odpoveď))).
    Dnes je teda nedeľa 17.03.24. Žiadny telefón, žiadne peniaze, žiadna odpoveď, manžel bez darčeka... Super internetový obchod. Vytvoria žalostnú podobu obchodu, spravia webovú stránku, na ktorej sa informácie nezhodujú s realitou a fungujú... Ak chcete zarobiť peniaze, zorganizujte dobrú službu. Nestačí zorganizovať službu telefonickej podpory a mať tam iba 1 osobu. Cirkus.
    Treba niečo riešiť aj s komunikáciou: poštovou a telefonickou. Všetko je na úrovni škôlky. A dúfam, že sa mi vrátia peniaze, aj keď malé. Nikto vám nedal právo nakladať s cudzími peniazmi len tak. Alebo ste podvodníci. Toto je ďalší článok....

    Reakcia obchodu najLEPSIEmobily.sk

    Vážená pani zákaznícka ďakujeme za Vašu námahu napísať takúto dlhu recenziu, nevieme odkiaľ ste zobrala nepravdivé informácie o fungovaní nášho eshopu ale ďakujeme za rady a poznatky ako to ma fungovať. Vaša peniaze Vám boli odoslane ešte skôr ako je uvedene v zákone, takže nerozumieme Vašej negatívne recenzii pretože peniaze už mate na účte. Komunikácia prebehla telefonicky ako aj emailom, takže Vaše vyjadrenie je zavadzajúce.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod nevedel napísať , kedy dôjde tovar aj keď na webe bolo napísané dodacia doba 1-2 dni. Už je to 8 dní a mobil stále nedorazil .

    Reakcia obchodu najLEPSIEmobily.sk

    Ospravedlňujeme sa meškanie tovaru. Pri Vami objednanom tovare je doba doručenia 3-5 pracovných dní.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednal som Xiaomi 13T Pro 12GB/512GB Meadow Green, ale telefón mi nebol ešte doručený aj keď bola dodacia doba uvedená 3 dni odvtedy prešlo už 5 pracovných dní. Nikto sa neohlásil, ani žiadny informatívny email neprišiel zatiaľ ani z eshopu ani od prepravcu. Moc tento obchod neodporúčam .

    Reakcia obchodu najLEPSIEmobily.sk

    Vážený zákazník. Pri Vami objednanom tovare je doba doručenia 3-5 pracovných dní.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ceny
    • Komunikácia
    • Čas dodania

    Po týždni žiadna oficiálna aktualizácia objednávky, na výzvu mailom pre upresnenie času vybavenia objednávky zaťiaľ neodpovedali.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar som objednal pred mesiacom. Tovar neprišiel a zákaznícky servis neodpovedá na e-maily. Cena je dobrá, ale kde sú skúsenosti so servisom?

    Objednávka č. 376971

    I ordered the product a month ago. The product did not arrive and customer service does not answer emails. The price is good but where is the service experience?