Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
Velmi dlha cakacia doma, problem s naskladnenim tovaru v externom sklade, cize dodavatel
Reakcia obchodu Najkoberce.sk
Dobrý deň,
veľmi sa vám ospravedlňujeme za meškanie vašej objednávky ktorá vám mala byť už dávno odoslaná a doručená. Promptne to riešime s výrobcom aby pelech ktorý zabudol odoslať nám dodal čo najskôr. Robíme všetko preto aby sme to stihli odoslať tak aby ste to mali doma ešte pred Vianocami.
S pozdravom tím Najkoberce.sk -
Neodporúča obchod
- promptné vybavenie objednávky
- cena nadsadená
- kvalita tovaru (Koberec Aladin 510101/50911 hnedý) nezodpovedá uvádzanej na stránke webshopu viď. link ( https://najkoberce.sk/c/koberce-kruh-a-oval/koberec-aladin-51010150911-hnedy-2 )
- namiesto 100 % vlny mi poslali koberec zo 100 % syntetickej látky!
Posielajú kvalitou iný tovar, než objednaný!
Reakcia obchodu Najkoberce.sk
Dobrý deň,
keď si otvoríte link ktorý ste poslal tak uvidíte v popise aj v parametroch produktu že je napísané že koberec je z polypropylénu. Nevieme teda kde ste sa dočítali že koberec mal byť z vlny. V takom prípade by bola určite aj iná cena.
Vtedy by koberec nestál 43,76 € s DPH ale tak 150 € s DPH a viac za daný rozmer. V každom prípade ak vám koberec nevyhovuje môžete požiadať o bezplatné vrátenie kedy po koberec pošleme kuriéra a následne vám vrátime peniaze.
S pozdravom tím Najkoberce.sk -
Neodporúča obchod
- Koberec je totálny šmejd , koberec mal byt rozmerovo ako obdĺžnik , no došla mi aká si jak bublina , za tie peniaze som čakal normálny koberec nie toto … Alebo ešte lepšie napísané ako toto mohol predávajúci skontrolovať , zabaliť a predať !!! Radcsej choďte do merkuri alebo na neaku čínsku tržnicu si kúpiť koberec ako knim …
Reakcia obchodu Najkoberce.sk
Dobrý deň,
ak nie ste s kobercom spokojný môžete využiť naše bezplatné vrátenie. Pošleme ku vám kuriéra ktorý ho od vás vyzdvihne a následne vám vrátime peniaze.
S pozdravom tím Najkoberce.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 týždne
- nedodržali termín ani doprava zadarmo, problematická komunikacia
Reakcia obchodu Najkoberce.sk
Dobrý deň,
na koľko ste mala v objednávke nadrozmerný produkt systém vám napočítal poplatok za dopravu 3,90 €.
Čo sa týka omeškania, omeškali sme sa s odoslaním o jeden deň za čo sa vám ospravedlňujeme. Veríme však že ste s kobercom spokojná a bude vám dobre slúžiť dlhé roky.
S pozdravom tím Najkoberce.sk -
Neodporúča obchod
- Objednávka sa vybavuje - NajKoberce.sk
- Doručené
- Najkoberce.sk
- po 11. 11. 12:03
- Dobrý deň Anna, vaša objednávka sa vybavuje. Ako náhle bude v našom sklade kvalitne zabalená a naložená do auta prepravcu dorazí vám od nás e-mail s informáciou
- [email protected]
- po 11. 11. 16:31
- Dobrý deň, žiaľ behúne z Vašej objednávky sú nedostupné u dodávateľa z dôvodu vypredania sa. nemajú toľko na dĺžku. Prosím teda o odpoveď ako postupovať s objed
- annagasparik Anna
- ut 19. 11. 17:08 (pred 11 dňami)
- Dobrý deň, v minulosti som kúpila u Vás tie isté behúne a teraz musím doplniť,z toho dôvodu môžu byť len tie isté aby sa pasovali. Ani už nebudú mať vôbec tieto
- [email protected]
- st 20. 11. 8:10 (pred 10 dňami)
- Dobrý deň, idem preveriť dostupnosť u výrobcu a napíšem Vám. S pozdravom Zuzana Rajmanová Dňa 19. 11. 2024 o 17:08 annagasparik Anna napísal(a):
- [email protected]
- št 21. 11. 16:26 (pred 9 dňami)
- Dobrý deň, tieto behúne sa už žiaľ nebudú naskladňovať. Dňa 20. 11. 2024 o 8:10 [email protected] napísal(a):
- annagasparik Anna
- pi 22. 11. 7:37 (pred 8 dňami)
- Dobrý deň, v tomto prípade žiadam Vás o vrátenie peňazí v hodnote 135,45 Eur. Uvedená čiastka bola zaplatená bankovou kartou. št 21. 11. 2024 o 16:26 info@najko
- [email protected]
- pi 22. 11. 8:12 (pred 8 dňami)
- Dobrý deň, takže rušíte kompletnú objednávku aj s kobercom LINDO áno ? Prosím o uvedenie č. účtu aby sme Vám peniaze vedeli vrátiť hneď. Späť na kartu môže trva
- annagasparik Anna
- pi 22. 11. 16:38 (pred 8 dňami)
- Dobrý deň, áno ruším celú moju objednávku a, peniaze žiadam vrátiť na môj účet:SK4002000000003233891151,ďakujem. pi 22. 11. 2024 o 8:12 [email protected] <info
- na základe toho čo som prilepila môžete ohodnotiť Vy sami. Podľa môjho názoru keď som objednala tovar mali na sklade lebo objednávka bola prijatá a z akého dôvodu už potom nemali to neviem.
Reakcia obchodu Najkoberce.sk
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa že sme vám nedokázali odoslať objednaný behúň. Daný behúň nebol na našom sklade ale na sklade u výrobcu a v čase vašej objednávky bol ešte dostupný. Žiaľ medzi časom sa vypredal. Informovali sme vás ihneď ako sme túto informáciu dostali. Máme veľmi širokú ponuku a občas sa takáto vec môže stať. Je nám to ľúto.
S pozdravom tím Najkoberce.sk -
Neodporúča obchod
Koberec vyzerá lacno ako z čínskeho obchodu je tvrdý farby sú slabé , mema to nič s názvom Naj koberce
Reakcia obchodu Najkoberce.sk
Dobrý deň,
v prípade že vám koberec nevyhovuje môžete požiadať o bezplatné vrátenie kedy po koberec pošleme kuriéra a následne vám vrátime peniaze.
S pozdravom tím Najkoberce.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- Ako každý nákup cez internet, zistíš po rozpálený zásielky . Parametre sedia aj tzv. kvalita, ale že budú neskutočne smrdieť to ťa zaskočí.
Reakcia obchodu Najkoberce.sk
Dobrý deň,
ako sme vám aj písali, jedná sa o výrobný zápach koberca ktorý s určitosťou vyprchá. Niekedy je tento zápach intenzívnejší ako je to asi žiaľ vo vašom prípade. Vidíme že ste požiadali o bezdôvodné vrátenie. Po koberec budeme posielať kuriéra ktorý ho od vás bezplatne vyzdvihne a keď k nám dorazí budeme vám vracať peniaze.
S pozdravom tím Najkoberce.sk -
Neodporúča obchod
- Poslali iný tovar ako som si objednala
Otrasný obchod, nikdy viac od nich nič neobjednám! Pošlú Vám tovar , ktorý ste si neobjednali-proste niečo iné a ešte keď to chcete vrátit, tak musíte splňať to a hento " a ďalšie bla, bla. Nakoniec som ten nepodarený koberec čo mi poslali hodila do kontajnera!
Reakcia obchodu Najkoberce.sk
Dobrý deň,
poslali sme presne ten istý tovar ako ste mala objednaný. Pokiaľ vám koberec nevyhovuje máte možnosť ako každý jeden náš zákazník vyplniť formulár na našej stránke kde si vyberiete požadovaný dátum vyzdvihnutia a my vám na ten deň pošleme kuriéra aby tovar od vás bezplatne vyzdvihol. Následne by sme vám vrátili peniaze na váš bankový účet. Ešte sme sa nestretli s tým aby mal niekto problém s vyplnením formulára pre vrátenie tovaru.
S pozdravom tím Najkoberce.sk -
Neodporúča obchod
Koberec, ktorý som si objednala mi prišiel poškodený a špinavý.
Reakcia obchodu Najkoberce.sk
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa za komplikácie s objednávkou. Po koberec posielame kuriéra aby ho od vás vyzdvihol a budeme vám na základe vašej požiadavky vracať peniaze keďže koberec vymeniť nechcete.
S pozdravom tím Najkoberce.sk -
Recenzia bola vymazaná z dôvodu porušenia obchodných podmienok. Hodnotenie bolo napísané konkurenčným obchodom.
-
Neodporúča obchod
- Koberce kupovať cez internet neodporúčam.
- Kvalita nezodpovedá cene.
Už by som nikdy koberec cez internet nekúpil. Cena je na konkrétny kus pekne prehnaná.
Reakcia obchodu Najkoberce.sk
Dobrý deň,
mrzí nás že nie je koberec podľa vašich predstáv. V prípade že vám koberec nevyhovuje môžete požiadať o bezplatné vrátenie v lehote 14 dní od prebratia tovaru. Následne pre koberec pošleme kuriéra ktorý ho od vás bezplatne vyzdvihne a potom vám vrátime peniaze.
S pozdravom tím Najkoberce.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 týždne
Koberec som dostala 16.10.2024..Keďže koberec nespĺňa moje predstavy zadala som ihneď reklamaciu kde mi neskôr bolo oboznámene ze koberec vyzdvihnu hned piatok.. Celý piatok som bola doma a nikto sa po koberec nezastavil.. Velmi zle sluzby.. Dlha čakacia doba a reklamacia uvidíme koberec mam este stále doma a nikto sa znova neozval.
Reakcia obchodu Najkoberce.sk
Dobrý deň,
kuriér vám bol objednaný na deň ktorý ste do reklamácie uviedla. Žiaľ z neznámych príčin sa kuriér DPD nedostavil a tak sme vyzdvihnutie preobjednali na deň ktorý ste nám povedala. Môžete sa spoľahnúť že ihneď ako nám koberec od vás dorazí budeme vám vracať peniaze.
S pozdravom tím Najkoberce.sk -
Neodporúča obchod
Obrazok na fotke, neodpovedal úplne realite, kupovala som detský koberec s cestičkami, pri prášený sa mi utrhol obšitý kraj.
Reakcia obchodu Najkoberce.sk
Dobrý deň,
to nám je ľúto, kontaktujte nás prosím emailom. Obšitie koberca vám môžeme bezplatne opraviť.
S pozdravom tím Najkoberce.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 týždne
- E shop je predražený, už nikdy tu nič nekúpim, stoličky som našla o vyše 50% lacnejšie na inom portály
Reakcia obchodu Najkoberce.sk
Dobrý deň,
mohli by ste nám prosím poslať link kde ste našli dané stoličky lacnejšie? Tieto stoličky boli kupované priamo u výrobcu a nechce sa nám veriť žeby niekde mohli byť lacnejšie o 50%. V takom prípade by musela 1 ks stoličky stáť 43 € s DPH a pri takto masívnej a čalúnenej stoličky nám to nepríde realistické.
S pozdravom tím Najkoberce.sk -
Neodporúča obchod
- Neochota
- Zavádzanie o stave objednavky
- Žiadne informácie o objednávke
Objednavku som vytvoril 12.08. Doručenie malo prebiehať 15 až 19.08.
15.08 som písal kedy bude objednávka odoslaná. Odpoveď bola že doručená bude medzi 15-19teho… 19 mi nič neprišlo, tak som písal kedy budú odosielať. Odpoveď 20 až 21 ôsmy. Tovar nebol dostupný a podobné výhovorky. Za prvé, keď som písal prvý krát, tak som sa pýtal na odoslanie nie na doručenie. Asi nevedia čítať… je rozdiel odosielať a doručovať. Za druhé, pokiaľ je niekde problém majú o tom informovať. Personál by sa mal zamyslieť nad svojou prácou! Určite nikdy viac s týmto e-shopom a objednávkou nebudem nič riešiť. Neodporúčam nákup v tomto e-shope.Reakcia obchodu Najkoberce.sk
Dobrý deň,
nerozumieme prečo zavádzate. Upozornili sme vás že sme mali chybu v dodacej dobe a odoslanie sa predĺži o dva pracovné dni. Do konca už mal v ten deň ku nám aj ten koberec prísť a vy ste to zrušili len preto že vám to jeden deň meškalo. O všetkom ste bol informovaný vo viacerých e-mailoch spolu s ospravedlnením sa za našu chybu v dodacej dobe pri produkte a s návrhom že vám to budeme doručovať zadarmo bez poštovného. Odmietol ste to a objednávku ste zrušil hoci koberec v daný deň po obede dorazil do nášho skladu.
S pozdravom tím Najkoberce.sk -
Neodporúča obchod
- Ponúkajú tovar.ktory nemajú, čakám už skoro mesiac
Reakcia obchodu Najkoberce.sk
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa vám za meškanie objednávky, nebol to však skoro mesiac ale dva týždne kým sme vám objednávku odoslali, s odoslaním sme meškali 3 dni. Vami objednaný koberec sme vám v piatok odosielali, boli ste o tom informovaná e-mailom.
S pozdravom tím Najkoberce.sk -
Neodporúča obchod
- Škrabadla prišlo poškodené, vyzerá to ako poškodenie vodou
- Doručenie trvalo dlho
Tovar prišiel poškodený, krabica vyzerala že ju už niekto rozbalil a vrátil, jeden diel má na okraji odštipnutý okraj a okolo je drevo napučané, ako by to bolo poškodené vodou, buď v sklade alebo pri prevoze.
Reakcia obchodu Najkoberce.sk
Dobrý deň,
ak vám prišla nejaká časť škrabadla poškodená kontaktujte nás prosím e-mailom aj s fotkami, zdarma vám pošleme nový nepoškodený diel. Čo sa týka termínu odoslania tak pozerám že vaša objednávka odišla a bola vám doručená presne v našom deklarovanom termíne.
S pozdravom tím Najkoberce.sk -
Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.
-
Neodporúča obchod
Nebola dodaná objednaná položka,nedostali sme žiadnu informáciu,z akého dôvodu,momentálne čakáme na odpoveď,že čo sa vlastne stalo
Reakcia obchodu Najkoberce.sk
Dobrý deň,
situáciu sme preverovali v sklade a podložka vám bola od nás odosielaná. Ozvali ste sa po mesiaci že vám v objednávke niečo chýba. Takto sa to žiaľ nerobí. Objednávku si treba najneskôr do dvoch dní od doručenia skontrolovať a ak nie je niečo v poriadku treba nás kontaktovať aby sme to mohli riešiť. Po mesiaci od doručenia je ťažké niečo do hľadávať.
S pozdravom tím Najkoberce.sk -
Neodporúča obchod
- Ponúkajú na stránke čo ani nemajú fyzicky na sklade!
Reakcia obchodu Najkoberce.sk
Dobrý deň,
produkt ktorý ste na našej stránke objednávala mal pri dodacej dobe uvedené ,,Na objednávku, termín upresníme".
Po kontaktovaní výrobcu sme zistili že daný produkt už nebude vyrábaný. Dodávateľ mal žiaľ technický problém pre ktorý sme mali v ponuke zapnuté aj produkty ktoré sa už objednať nedali. Tento problém je však už odstránený a v budúcnosti by sa to nemalo opakovať.
S pozdravom tím Najkoberce.sk