Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Poslali iný tovar ako som si objednala

    Otrasný obchod, nikdy viac od nich nič neobjednám! Pošlú Vám tovar , ktorý ste si neobjednali-proste niečo iné a ešte keď to chcete vrátit, tak musíte splňať to a hento " a ďalšie bla, bla. Nakoniec som ten nepodarený koberec čo mi poslali hodila do kontajnera!

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň,
    poslali sme presne ten istý tovar ako ste mala objednaný. Pokiaľ vám koberec nevyhovuje máte možnosť ako každý jeden náš zákazník vyplniť formulár na našej stránke kde si vyberiete požadovaný dátum vyzdvihnutia a my vám na ten deň pošleme kuriéra aby tovar od vás bezplatne vyzdvihol. Následne by sme vám vrátili peniaze na váš bankový účet. Ešte sme sa nestretli s tým aby mal niekto problém s vyplnením formulára pre vrátenie tovaru.
    S pozdravom tím Najkoberce.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Koberec, ktorý som si objednala mi prišiel poškodený a špinavý.

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za komplikácie s objednávkou. Po koberec posielame kuriéra aby ho od vás vyzdvihol a budeme vám na základe vašej požiadavky vracať peniaze keďže koberec vymeniť nechcete.
    S pozdravom tím Najkoberce.sk

  • Recenzia bola vymazaná z dôvodu porušenia obchodných podmienok. Hodnotenie bolo napísané konkurenčným obchodom.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Koberce kupovať cez internet neodporúčam.
    • Kvalita nezodpovedá cene.

    Už by som nikdy koberec cez internet nekúpil. Cena je na konkrétny kus pekne prehnaná.

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás že nie je koberec podľa vašich predstáv. V prípade že vám koberec nevyhovuje môžete požiadať o bezplatné vrátenie v lehote 14 dní od prebratia tovaru. Následne pre koberec pošleme kuriéra ktorý ho od vás bezplatne vyzdvihne a potom vám vrátime peniaze.
    S pozdravom tím Najkoberce.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Koberec som dostala 16.10.2024..Keďže koberec nespĺňa moje predstavy zadala som ihneď reklamaciu kde mi neskôr bolo oboznámene ze koberec vyzdvihnu hned piatok.. Celý piatok som bola doma a nikto sa po koberec nezastavil.. Velmi zle sluzby.. Dlha čakacia doba a reklamacia uvidíme koberec mam este stále doma a nikto sa znova neozval.

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň,
    kuriér vám bol objednaný na deň ktorý ste do reklamácie uviedla. Žiaľ z neznámych príčin sa kuriér DPD nedostavil a tak sme vyzdvihnutie preobjednali na deň ktorý ste nám povedala. Môžete sa spoľahnúť že ihneď ako nám koberec od vás dorazí budeme vám vracať peniaze.
    S pozdravom tím Najkoberce.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obrazok na fotke, neodpovedal úplne realite, kupovala som detský koberec s cestičkami, pri prášený sa mi utrhol obšitý kraj.

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň,
    to nám je ľúto, kontaktujte nás prosím emailom. Obšitie koberca vám môžeme bezplatne opraviť.
    S pozdravom tím Najkoberce.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • E shop je predražený, už nikdy tu nič nekúpim, stoličky som našla o vyše 50% lacnejšie na inom portály

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň,
    mohli by ste nám prosím poslať link kde ste našli dané stoličky lacnejšie? Tieto stoličky boli kupované priamo u výrobcu a nechce sa nám veriť žeby niekde mohli byť lacnejšie o 50%. V takom prípade by musela 1 ks stoličky stáť 43 € s DPH a pri takto masívnej a čalúnenej stoličky nám to nepríde realistické.
    S pozdravom tím Najkoberce.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neochota
    • Zavádzanie o stave objednavky
    • Žiadne informácie o objednávke

    Objednavku som vytvoril 12.08. Doručenie malo prebiehať 15 až 19.08.
    15.08 som písal kedy bude objednávka odoslaná. Odpoveď bola že doručená bude medzi 15-19teho… 19 mi nič neprišlo, tak som písal kedy budú odosielať. Odpoveď 20 až 21 ôsmy. Tovar nebol dostupný a podobné výhovorky. Za prvé, keď som písal prvý krát, tak som sa pýtal na odoslanie nie na doručenie. Asi nevedia čítať… je rozdiel odosielať a doručovať. Za druhé, pokiaľ je niekde problém majú o tom informovať. Personál by sa mal zamyslieť nad svojou prácou! Určite nikdy viac s týmto e-shopom a objednávkou nebudem nič riešiť. Neodporúčam nákup v tomto e-shope.

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň,
    nerozumieme prečo zavádzate. Upozornili sme vás že sme mali chybu v dodacej dobe a odoslanie sa predĺži o dva pracovné dni. Do konca už mal v ten deň ku nám aj ten koberec prísť a vy ste to zrušili len preto že vám to jeden deň meškalo. O všetkom ste bol informovaný vo viacerých e-mailoch spolu s ospravedlnením sa za našu chybu v dodacej dobe pri produkte a s návrhom že vám to budeme doručovať zadarmo bez poštovného. Odmietol ste to a objednávku ste zrušil hoci koberec v daný deň po obede dorazil do nášho skladu.
    S pozdravom tím Najkoberce.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ponúkajú tovar.ktory nemajú, čakám už skoro mesiac

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa vám za meškanie objednávky, nebol to však skoro mesiac ale dva týždne kým sme vám objednávku odoslali, s odoslaním sme meškali 3 dni. Vami objednaný koberec sme vám v piatok odosielali, boli ste o tom informovaná e-mailom.
    S pozdravom tím Najkoberce.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Škrabadla prišlo poškodené, vyzerá to ako poškodenie vodou
    • Doručenie trvalo dlho

    Tovar prišiel poškodený, krabica vyzerala že ju už niekto rozbalil a vrátil, jeden diel má na okraji odštipnutý okraj a okolo je drevo napučané, ako by to bolo poškodené vodou, buď v sklade alebo pri prevoze.

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň,
    ak vám prišla nejaká časť škrabadla poškodená kontaktujte nás prosím e-mailom aj s fotkami, zdarma vám pošleme nový nepoškodený diel. Čo sa týka termínu odoslania tak pozerám že vaša objednávka odišla a bola vám doručená presne v našom deklarovanom termíne.
    S pozdravom tím Najkoberce.sk

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Nebola dodaná objednaná položka,nedostali sme žiadnu informáciu,z akého dôvodu,momentálne čakáme na odpoveď,že čo sa vlastne stalo

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň,
    situáciu sme preverovali v sklade a podložka vám bola od nás odosielaná. Ozvali ste sa po mesiaci že vám v objednávke niečo chýba. Takto sa to žiaľ nerobí. Objednávku si treba najneskôr do dvoch dní od doručenia skontrolovať a ak nie je niečo v poriadku treba nás kontaktovať aby sme to mohli riešiť. Po mesiaci od doručenia je ťažké niečo do hľadávať.
    S pozdravom tím Najkoberce.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Ponúkajú na stránke čo ani nemajú fyzicky na sklade!

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň,
    produkt ktorý ste na našej stránke objednávala mal pri dodacej dobe uvedené ,,Na objednávku, termín upresníme".
    Po kontaktovaní výrobcu sme zistili že daný produkt už nebude vyrábaný. Dodávateľ mal žiaľ technický problém pre ktorý sme mali v ponuke zapnuté aj produkty ktoré sa už objednať nedali. Tento problém je však už odstránený a v budúcnosti by sa to nemalo opakovať.
    S pozdravom tím Najkoberce.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Jedinou výhodou bola cena. Produkt neviem ohodnotiť, keďže doteraz som tovar nedostala, a to su uz 3 tyzdne od objednania- údajne dodavatel dodal nespravnu farbu, čo som sa dozvedela až po kontaktovaní predajcu ( od nich sa nikto neunuval mi dat vedieť,, že je nejaký problem). Teraz sa čaká na ďalšiu zásielku, tak snáď budúci týždeň príde taká stolička, akú som si objednala

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za meškanie. Ako sme vás aj informovali výrobca nám poslal nesprávnu farbu stoličky a čakali sme na správnu farbu s čím ste súhlasila. Tovar vám bol už odoslaný. Veríme že budete so stoličkou spokojná a bude vám dobre slúžiť.
    S pozdravom tím Najkoberce.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Koberce prišli dobre zabalené a rýchlo doručené.

    Koberce smrdeli, ani po 10tich dňoch neprestali, nedalo sa to ani vyvetrať. Pani cez bublinku chatu mi doporučila koberec vytepovať, čo sa mi nezdalo správne v prípade, že by som ho chcela vrátiť. Moja chyba, že som sa neopýtala, či sa dá tepovaný koberec vrátiť, každopádne som nechcela investovať navyše peniaze do nového koberca, keďže ešte nikdy žiadny kupovaný koberec nesmrdel. Behúň prišiel o 1 cm kratší a nie veľmi dobre obšitý.

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň Jana,
    ospravedlňujeme sa za komplikácie s vašou objednávkou. Niekedy sa žiaľ stane že niektorý koberec môže jemne chemicky z výroby zapáchať. Je to však zápach ktorý po pár dňoch vyprchá. Vtedy odporúčame buď koberec nechať vetrať vonku ak je taká možnosť, prípade nechať pootvorenú vetráčku v izbe. Prípadná ďalšia možnosť je koberec vytepovať. Vy ste však urobili reklamáciu s tým že chcete koberec vrátiť a tak sme vám poslali kuriéra a budeme od vás koberec bezplatne vyzdvihovať a následne vám vrátime peniaze. Čo sa týka obšitia behúňa tak podľa fotky ktorú ste posielala tak je v úplnom poriadku. K tomu chýbajúcemu 1 cm, metrážne produkty majú určitú rozmerovú toleranciu. Poprosili by sme vás fotografiu s priloženým metrom aby sme videli či sa jedná o milimetre alebo o centimeter. Zatiaľ ste nám ju stále neposlala, prosíme o zaslanie.
    S pozdravom tím Najkoberce.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Milá pani v call centre
    • Príliš dlhá doba dodania

    Objednávala som jeden detský koberec a do e-mailu mi napísali rozpätie dní kedy koberec príde. Na posledný deň kedy mal koberec prísť som im volala s tým, že chcem zrušiť objednávku, nakoľko som ho v ten deň potrebovala a pani v call centre mi povedala, že ho dnes mali v pláne odoslať. Mojej žiadosti vyhoveli a objednávku stornovali.

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme veľmi pekne za recenziu. Máte pravdu, mali sme tam omeškanie jedného pracovného dňa za čo sa vám ospravedlňujeme.
    S pozdravom tím Najkoberce.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Lacný tovar za veľa peňazí. Tie iste produkty predávajú vo vietnamských obchodoch o polovicu lacnejšie . Veľké sklamanie , neodporúčam

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme veľmi pekne za recenziu. V prípade že vám kúpeľňový koberček nevyhovuje môžete požiadať o bezplatné vrátenie a my preňho pošleme kuriéra a vrátime vám peniaze.
    S pozdravom tím Najkoberce.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Koberec som vrátila.Kvalita nezodpovedá k cene,ale vôbec...Dlhšie dodacia lehota.POZOR!!!!! Nevrátia peniaze za dopravu!! Podľa zákona musia!

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň,
    v objednávke ste mali kruhový koberec vyrezávaný z metrážneho koberca. Je to skôr ekonomickejšia trieda kobercov a každému môže samozrejme vyhovovať inak. Koberec ste nevrátila vy ale posielali sme poňho kuriéra ktorý ho od vás bezplatne vyzdvihol. Suma za objednávku vám bola vrátená celá aj so sumou za dopravu.
    S pozdravom tím Najkoberce.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Tovar som uhradila z účtu 23.4 a došiel mi až 3.5.2024. Áno bolo potrebné ho orezať a mailom som upresňovala parametre, ale bola som ubezpečená, že táto služba predĺži dodávku len o 1-2 dni. To, čo mi vadí najviac je, že ked som už 2.mája telefonicky urgovala nedodanie tovaru , tak mi pani povedala, že to posúri, aby to v dielni orezali ... a až ked som sa rozhočila, tak tovar mi prišiel hneď na ďalší deň. T.j. dalo sa to urobiť aj rýchlo . Zariaďovala som priestor kvôli oslave , v jeden deň 23.4 som objednávala aj niekoľko kusov nábytku, záclony, závesy- všetko mi došlo do 1-2 dní, len na koberec som čakala 10 dní- bez spätnej väzby. Rozumiem tomu, ak je niečo komplikované, rozumiem, že boli sviatky- ale v čase objednávky som bola VÁŽENÝ ZÁKAZNÍK a dalo sa poslať aj 5 mailov a potom som sa zmenila len na ČAKATEĽA , ktorý nám nestojí ani za slovo ospravedlnenia, keď nedodržíte zmluvný termín. S pozdravom Dr. Jana Kovácsová

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň pani Kovácsová,
    ospravedlňujeme sa ak sme nedodržali vašu predstavu ohľadne dĺžky doručenia tovaru. Ako píšete mali ste tam individuálnu úpravu koberca a tak isto boli sviatky skrz čoho sa vám môže zdať že sa to predĺžilo. Dané koberce mali dobu odoslania ,,Do 3-5 pracovných dní odošleme". Keď pozerám históriu vašej objednávky, odosielali sme vám to už aj po úprave, rezaní a obšívaní na 6 pracovný deň čo myslím že nie je vôbec zlé. Veríme však že ste s kobercami spokojná a je všetko v poriadku.
    S pozdravom tím Najkoberce.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Už je to 61 dní a tovar stále nikde

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň,
    objednávali sme pre vás koberec priamo u výrobcu s predpokladanou dobou doručenia do 4.4.2024. Dnes je dátum 14.3.2024 a koberec k nám zatiaľ nedorazil. Ihneď ako dorazí budeme vám ho odosielať a budete o tom informovaný e-mailom.
    S pozdravom tím Najkoberce.sk