Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    Tovar mal byť doručený 5 až 10 dní, po desiatich dňoch som kontaktovala predajňu čo sa deje až potom bolo povedané keď sa naskladní pošlu tovar. Bolo treba skôr dať avízo že tovar momentalne nieje skladom. Je 24 dní od objednávky a tovar zatiaľ nič ani slovo od dodávateľa.

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za meškanie tovaru ale ako sme vám povedali aj v telefóne, tovar od tohto výrobcu nám mešká. Ide priamo z Nemecka a nestíhajú oni, nestíhajú kuriéri. Vo všetkom je teraz naozaj dosť veľký zmätok. Každopádne tovar je objednaný a je na ceste k nám. Ako náhle dorazí budeme vám ho hneď odosielať. Budete potom informovaná e-mailom o odoslaní objednávky. Ďakujeme za pochopenie a ústretovosť.
    S pozdravom tím NajKoberce.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • objednala som si tmavo sivy prisiel mi svetlo sivy, na koberci zo zadnej strany nebolo ziadne vyrozumenie o aky koberec ide ani rozmer. a viem lebo doma uz mam svetlo sivy.moja reklamacia bola stale este toto poslite este toto poslite. nemam chut reklamovat to co vy za reklamaciu neuznate. tak nie dakujem od Vas už nechcem nic.

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň,
    my sme vás poprosili iba v jednom e-maily aby ste nám poslali fotku koberca a štítok z koberca. Na ňom je totižto napísaný presný názov koberca aj rozmer. V prípade žeby ste nám to poslali a stala sa chyba u nás respektíve u dodávateľa že nám bol dodaný a vám odoslaný nesprávny koberec bez problémov by sme vám tovar vymenili. Žiaľ ale keď máte problém s odoslaním požadovaných údajov pre reklamáciu neviem s tým nič ďalej robiť.
    S pozdravom tím NajKoberce.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Okrúhly koberec nekvalitne obšitý, rozmer nerovnomerný, niekde 170 cm (ako má byť) a niekde len 165 cm, obšívka raz hrubšia, raz tenšia, zvlnený. Koberec sme vrátili naspäť.

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za chybný koberec. Reklamovali sme ho a vrátili výrobcovi. Aj to sa žiaľ niekedy môže stať.
    S pozdravom tím NajKoberce.sk

  • Neodporúča obchod

    Poslali mi nekvalitný (koberec )

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň,
    je pravda že na koberci bol kaz od výroby. Koberec sme vám chceli bezplatne vymeniť za nový nepoškodený kus.
    Vy ste si však vybral možnosť že chcete vrátiť peniaze a tak sa aj stalo. Po koberec sme poslali kuriéra a peniaze vám vrátili na bankový účet.
    S pozdravom tím NajKoberce.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar som objednala 30.10. 14.11 som volala ,že kde je problém tovar stále nemám komunikácia nulová a čakám zatiaľ stále nič

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň,
    vaša objednávka vám bola dnes odoslaná. Ospravedlňujeme sa za meškanie ale prepravná spoločnosť na hraniciach stratila celú paletu nášho tovaru. Výrobca nám musel zásielku posielať znova. Z toho dôvodu sa to omeškalo. Ospravedlňujeme sa vám.
    S pozdravom tím NajKoberce.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Koberec objednaný ako bežový bol doddaný v farbe čierna so sivou.

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň,
    v prípade nejakých problémov nás prosím kontaktujte e-mailom. Budeme sa snažiť vyriešiť všetko k vašej spokojnosti.
    S pozdravom tím NajKoberce.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dlhé dodanie, viac ako píšu
    • Zlá kvalita, tovar prišiel s kazom
    • Obchod nevracia poštovné pri vrátení tovaru
    • Neochotná pani na call centre

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň,
    tovar vám bol odoslaný na 4 pracovný deň takže nie je pravda čo píšete. Pri produkte bola doba odoslania ,,Do 3-7 pracovných dní odošleme”. Taktiež nie je pravda že na koberci bol nejaký kaz. Ak by to tak bolo koberec by sme u výrobcu reklamovali a žiadali by sme ho o nový kus. Takto keď sa k nám vrátil a bol úplne v poriadku pridali sme si ho len klasicky na sklad. Pokiaľ by bol poškodený a chceli by ste ho vymeniť tak by sme objednali kuriéra a koberec by sme vám bezplatne vymenili za nový nepoškodený kus tak ako sme ho od vás aj bezplatne vyzdvihli a vrátili vám zaňho peniaze pretože ste požiadala len o vrátenie tovaru bez udania dôvodu.
    S pozdravom tím NajKoberce.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • V ramci reklamacie poslali kuriera
    • Koberec farebne nezodpovedal obrazku

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň,
    daný vzor koberca predávame často a nemáme naňho reklamácie žeby nezodpovedal obrázku. Ako náhle k nám koberec dorazí tak ho skontrolujeme. Peniaze za koberec vám budú vrátené na váš bankový účet.
    S pozdravom tím NajKoberce.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Koberec sami fľak vraj som si taky vybrala keďže sa jednalo o metráž koberec sa vraj vrátiť ani reklamovať nedá.Koberec za 55e keď príde nasteva radšej sťahujem lebo by som sa od hanby prepadla.

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň,
    pani objednávala ste si ,,Protišmykový behúň TROJUHOLNÍKY fialový" a keď si pozriete všetky fotky toho behúňa tak zistíte že tie ,,fľaky" tam má mať pretože má taký dizajn. Pre budúcnosť odporúčame pozrieť si všetky fotky daného produktu, aj tie detailné aby ste sa vyhli takémuto nedorozumeniu. Na koľko sa jedná o metrážny produkt rezaný a obšívaný na mieru nie je ho možné bezdôvodne vrátiť.
    S pozdravom tím NajKoberce.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Najkoberce Kamel zelený 80x150 cm je príšernej kvality, elektrizuje a všetko sa naňho lepí

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň,
    koberec z kolekcie Kamel je shaggy koberec s vysokým vlasom a teda je určite náročnejší na údržbu. Na druhej strane je veľmi mäkký a pohodlný. Ak vám však koberec nevyhovuje môžete samozrejme požiadať o bezplatné vrátenie a po koberec pošleme kuriéra a následne vám vrátime peniaze.
    S pozdravom tím NajKoberce.sk

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Zmluvná doprava bola neseriózna. Nezavolala dopredu. Učiteľka bola s deťmi na vychádzke, nevedela okamžite byť na prevádzke. Šofér nepríjemný.
    • Tovar bol doručený po termíne

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň,
    prepravca by mal volať dopredu a tak isto vám musela od neho prísť sms že vám dnes bude doručovať zásielku. Ospravedlňujeme sa za komplikácie s objednávkou a mierne omeškanie s doručením zásielky. Veríme však že vám koberec bude dobre slúžiť a budete spokojná.
    S pozdravom tím NajKoberce.sk

  • Neodporúča obchod

    70 %

    • Dlhá doba dodania
    • Max 2 týždne
    • Lepšia komunikácia zo strany obchodu

    Objednal som produkt dosť do predu aby mi prišiel v ten deň keď som doma. A nie keď som v práci. S tým že som to chcel aj následne poskladať.

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň,
    vašu objednávku sme vám odosielali na šiesty pracovný deň a teda termín odoslania sme dodržali. Tak isto ste nemali v objednávke žiadnu poznámku kedy presne chcete zásielku odosielať/doručiť.
    S pozdravom tím NajKoberce.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Žiadost o recenziu prisla skor ako je tovar doruceny, zo skubenych 7-10 dni je to uz 20. A email s vyhovorkou, ze dodavatel poslal tovar s rovnakym stitkom nech si nechaju. Zavadzaje. Nokdy viac tento obchod. Neodporucam

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň,
    vieme o tom a ospravedlňujeme sa vám za meškanie. Stala sa chyba u výrobcu v Nemecku ktorý nám odoslal dva plné balíky kobercov ktoré boli otočené na Depe na Slovensku naspäť k nim do Nemecka z dôvodu že obidva balíky mali to isté číslo balíka. Nikto nás o tom neinformoval až keď sme to začali riešiť my pretože nám z toho dôvodu mešká určité množstvo objednávok. Bohužiaľ zlýhal ľudský faktor pri vytláčaní štítkov u dodávateľa v Nemecku. Oba balíky odoslali znova už so správnymi číslami. V najbližších dňoch k nám konečne dorazia a tovar vám budeme ihneď odosielať. Ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknutú situáciu a meškanie.
    S pozdravom tím NajKoberce.sk

  • Neodporúča obchod

    • Jeden koberec bol rozmeru 150x175 cm a druhý bol 147x175 cm.

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň,
    koberce ktoré ste si kupovali boli v 40% výpredaji. Dané koberce sme rezali s metráže a následne obšívali. Z toho dôvodu tam mohla vzniknúť mierna rozmerová odchýlka. V prípade že vám koberce alebo koberec kvôli tomu nevyhovuje môžete požiadať cez formulár na našej stránke o bezplatné vrátenie tovaru. Následne pošleme kuriéra aby tovar od vás vyzdvihol. Potom vám budú vrátené peniaze. Ďakujeme a ospravedlňujeme sa za komplikácie.
    S pozdravom tím NajKoberce.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    1. nezodpovedný prístup
    2. tovar , ktorý nemajú na stránke údavajú že ho majú

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň,
    vašu objednávku sme vám odoslali v termíne. Je pravda že tam bola úprava behúňov na koľko sa ukázalo že u výrobcu už nie je také požadované množstvo čo sa niekedy samozrejme môže stať. Na stránke sme uvádzali že tovar do 3 až 7 pracovných dní tovar odošleme čo sme aj dodržali hoci tam musela byť úprava objednávky.
    Veríme že vám budú behúne dobre slúžiť a časom prehodnotíte či sme naozaj mali nezodpovedný prístup.
    Ďakujeme, s pozdravom tím NajKoberce.sk

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Rychlost a vyber tovaru

    Nejvalitny tovar

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme veľmi pekne za recenziu.
    S pozdravom tím NajKoberce.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Som veľmi sklamaná. Objednala som si koberec, objednávka mi bola potvrdená. Prišla mi faktúra, zaplatila som vyše 1000 eur. Prišlo mi oznámenie, kedy mi koberec bude doručený. Čakala som na doručenie a namiesto koberca prišla mi správa, že na sklade tento koberec nemajú. Nechápem ako je možné, že mi napriek tomu bola potvrdená objednávka aj vyfakturovaná. Organizácia obchodu na bode mrazu. Čakala by som, že v čase internetu sa toto nemôže stať. Nemám ani koberec ani peniaze.

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň,
    je nám ľúto že sme vašu objednávku nevedeli vybaviť k vašej spokojnosti. V čase kedy ste dané behúne objednávala boli ešte u výrobcu dostupné. Následne sme ich objednávali my avšak dostali sme od výrobcu odpoveď že už požadované množstvo nemá skladom a že naskladnenie bude do 3 mesiacov. Žiaľ aj taká situácia niekedy môže nastať. Peniaze vám samozrejme dnes vraciame na váš bankový účet.
    S pozdravom tím NajKoberce.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    objednal som 3 koberce s rovnakým názvom s rôznou šírkou. Prišli 3 koberce s rozdielnymi vzormi

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň,
    objednal ste si tri behúne a všetky tri boli s rovnakým vzorom. Jediný rozdiel bol ten že každý ten behúň mal inú šírku (90 cm, 120 cm, 133 cm) a z toho dôvodu sa vám vzor mohol zdať trošku odlišný pretože bol inak roztiahnutý. Aj podľa fotiek ktoré ste poslal bolo všetko v poriadku a my sme rozdiel nevideli na žiadnej z nich.
    S pozdravom tím NajKoberce.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Obchod nevie co ma na sklade?

    Ked objednavam cez interner hned ako chcem dat do kosika mna upozorni ,ze tovar nie je na sklade.A tady objednam a dojde mi mail ,ze tovar nie je.

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň,
    daný TV stolík nebol u nás na sklade ale u výrobcu v Nemecku. V čase kedy ste ho objednával mal dodávateľ posledné kusy. Žiaľ je momentálne nedostupný a budeme čakať na ďalšiu výrobu. Z toho dôvodu sme vás ihneď informovali o danom probléme. Ospravedlňujeme sa za komplikácie.
    S pozdravom tím NajKoberce.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Curier mi tovar nedoručil a zavádza klame .

    Reakcia obchodu Najkoberce.sk

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za problémy s doručením. Už sme kontaktovali prepravnú spoločnosť aby nám zistili kde je problém a aby vám hlavne zásielku doručili. Ihneď ako dostaneme nejakú informáciu budeme vás kontaktovať.
    S pozdravom tím NajKoberce.sk