Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Inzerujú tovar, ktorý už dávno nemajú.
  • Neodporúča obchod

    Dlhá čakacia doba síce ste mi dali na výber aj iné varianty .Kedže som mala už vybraté čo sa mi páči nechcela som meniť objednávku . pri objednávke bola uvedené čakacia doba max.6 týždňov a nie 18 týždňov .Skúste to nejako poopraviť aby zákazníci neostávali v šoku pri dĺžke dodania tovaru.
    Len dúfam ,že to čakanie bude stáť za to .
    S pozdravom Bachanová

  • Neodporúča obchod

    • Poškodené postele

    Objednal som
    Manželskú posteľ zn Dana pani Vozarova mi volala že na tuto posteľ by sa čakalo 17 týždňov a že ma posteľ na sklade zn Sawana a že tu mame na druhý deň .Posteľ prišla komplet poškodená ošúchana.Táto posteľ slúžila ako predvadzaci model na predajni a pani Vozarova vedela že posiela poškodenú posteľ.V Lagúna štýl nikdy v živote nekúpim ani stoličku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Komunikácia - problém dovolať sa. Ak sa nám to po niekoľkých pokusoch podarilo, tvrdili, že objednávku preveria a dajú vedieť. Čo sa ale nestalo a opäť sme ich museli kontaktovať po nejakom čase my.
    • Dodanie malo trvať 4-5 týždňov. Dodacia doba sa predĺžila ešte o mesiac s tým, že sme už na to apelovali.
    • Podľa známok, ktoré boli viditeľné pri rozbalení postele, nám poslali výstavný kus (Otlačené nožičky na čalunení, priložené skrutky boli od dreva...).

    Viackrát sa už pre nákup v tomto obchode nerozhodneme.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    70 %

    O celkový stav a posúdenie tohoto prípadu sa nemôžem zodpovedne vyjadriť nakoľko mne osobne sa to stalo iba jedenkrát!!!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Našla som samé zlé recenzie, objednávku som zrušila.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neni ziadna

    Katastrofalna komunikacia cele zle

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • dobré ceny v porovnaní o ostatnými e-shopmi
    • možnosť pýtať sa cez online chat
    • skvelý výber nábytku
    • neodpovedali na e-mailové správy
    • mali sa mi ozvať späť 2x (mailom po chat-e, telefonicky po predošlom telefonáte), no nestalo sa tak

    Hneď na začiatku chcem podotknúť, že nabytoklaguna.sk je predajca, nie výrobca, preto nie vždy môže zaručiť, že výrobca na čas dodá výrobok. S týmto treba rátať.
    Ohľadom odporúčania: nebál by som sa tam o5 nakúpiť, pokiaľ by tovar "nesúril", ale kým nedostatky sa nezlepšia, neviem odporúčať obchod. Viac info nižšie.

    Dlho sme hľadali do nášho nového bytu pre dcéru posteľ cez rôzne e-shopy, ktorá by vyhovovala cenovo aj dizajnovo. Napokon sme našli na nabytoklaguna.sk. Zverejnená dodacia doba bola 4-8 týždňov, čo nám vyhovovalo, totiž to bol akurát čas na dokončenie rekonštrukcie nášho nového bytu a nasťahovania sa. Posteľ sme objednali a hneď po online platbe došlo potvrdenie e-mailom, kde doba dodania 4-8 týždňov bola o5 spomenutá. Avšak zároveň v tej správe bolo, že mám uhradiť nejakú zálohu, pritom som celú posteľ zaplatil online pri objednávke. Odpísal som na ten mail s otázkou, že za čo by mala byť záloha, ale odpoveď som nedostal. Asi to bola "nesprávne upravená šablóna".

    12 dní pred koncom 8. týždňa čakania som im volal, že či bude posteľ doručená najneskôr koncom 8. týždňa. Pani na druhej strane povedala, že preverí u výrobcu a zavolá s5. Nedočkal som sa spätného volania. Tak som tam volal o 10 dní. Pani povedala, že výrobca im posteľ dodá o 2,5 týždňa. Takže napokon zo 4-8 týždňov, bolo dačo cez 10 týždňov. Žiadna tragédia, no dcéru to sklamalo, keďže 2-3 týždne spala namiesto svojej izby v obývačke na rozťahovacom gauči (ešteže je pohodlný a rozťahovací). Telefonicky oznámili, že ako kompenzáciu za predĺženú dobu čakania "skúsia" dať zľavu. Napokon žiadna nebola.
    Keď som sa spýtal po telefóne, či mi šofér pomôže vyniesť posteľ na druhé poschodie, povedali, že áno. Keď došiel šofér, povedal "Od šéfky mám zakázané vynášky". Neviem posúdiť, kto z nich hovoril pravdu.

    Každopádne, posteľ bola doručená v poriadku, až na malú oškretú časť (bola pod nepoškodeným, kartónovým obalom, takže oškretá musela byť ešte pred zabalením), avšak po poskladaní nevidno tú oškretú časť.

    Posteľ je na pohľad krásna, dcére sa na nej dobre spí. Vyzerá byť kvalitne vyrobená, tak verím, že aj časom sa kvalita potvrdí.

    Verím, že spoločnosť nabytoklaguna.sk sa posnaží zlepšiť v komunikácii, viac preverovať u výrobcu lehotu dodania a zverejniť lepší odhad doby dodania.

    Keď vyššie spomínané nedostatky sa napravia a časom sa potvrdí kvalita postele, veľmi rád vylepším svoje hodnotenie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neseriózne jednanie, cena výrobku na stránke nesúhlasila so skutočnou, nedodržanie termínu dodania.

    Vyjadrujem maximálnu nespokojnosť a neodporúčam si z tohto eschopu objednávať...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • nesplnenie požadovanej farby tovaru
    • neakceptovanie ceny tovaru uverejnenej v čase objednávky ale dodatočná zmena ceny na stránke a jej premietnutie do navýšenia už zaplatenej ceny podľa zaslanej faktúry do platby v hotovosti kurierovi
    • nepresný termín dodania tovaru - nahlásený pondelok 20.7.2020, tovar doručený dňa 21.7.2020 oznámením už len kurierom

    druhy krát by som ho už nevyužil

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Milí zákaznícka podpora a dopravca
    • Pomerne rýchle dodanie

    Najprv mi bola doručená zlá velkosť a keď už prišla správna, jedna stránka v návode na konštrukciu chýbala.
    Požiadal som o preposlanie návodu a bolo mi povedané že ho obdržím cez email, čo sa ale po 2 dnoch stále nestalo.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Doba dodania 8-10 tyždňov
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Nie som spokojna s farbou a jedna stolička bola poškrabana. Mne sa tak zda že to nie je karamelova farba škoda no.

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • Dodrzali cas dodania
    • Pri reklamacii neochota

    Po zisteni, ze postel edvige ma zlomenu nohu/dosku na ktorej drzi noha, nic, “oni muzikanti”. Ak som spravne pochopil, tak treba poskladat veci pred kurierom, lebo inak mate smolu, ak najdete problem. S tym som sa este nestretol!

  • Neodporúča obchod

    Opýtal som sa, či je možné doručiť tovar do 5 týždňov, načo mi napísala pani vozarova, že áno.. Po objednavke sa mi nikto neozval, neodpísal na mail, tovar nemám, takže netuším, ako to dopadne.. Čudne

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Obchod ponúkal tovar, ktorý nevedel dodať
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • stolička prišla špinavá
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mal doraziť po 2 týždňoch. Ďalšie 2 týždne som vyvolával a zisťoval, kedy tovar dorazí a po mesiaci mi povedal, že tovar k dodávateľovi dorazí o 2 týždne. Takže po 6 týždňoch neviem, či tovar dorazí, nekmunikujú so zákazníkom, neberú telefón. Veľmi zlý zákaznícky servis.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Otrasná komunikácia

    Hned po objednani nasledoval nezmyselný telefonat kde sa ma opýtali na detaili objednavky. Skriňa ani po viac ako šiestich týždňoch nedorazila. Pričom udávajú dodanie 4-6 týždňov. Na každú otázku som dostal iba neurčitú odpoveď o stave skladu, dobe vybavenia či čase doručenia nemala pani na telefóne absolutne ziadne informacie s prísľubom ze zavolá neskor....no nezavola
    Kvalitu skrine nemozem zhodnotiť...