Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Kreslo bolo doručené včas ale bez spojovacieho materiálu (skrutiek).
    Tak som volal do obchodu. Pani ktorá sa mi ozvala povedala že mám vypísať formulár. Ja som jej povedal že mám viac ako 80 rokov a neviem
    s počítačom pracovať, tak som ju poprosil či sa to nedá bez formulára, nato mi pani odvrkla nedá!!! . Potom som jej povedal, nech mi zavolá vedúceho, znovu mi len odvrkla nezavolám!!! . Takto skončila telefonická
    komunikácia s obchodom nabbi .
    Na šťastie za pol hodinu prišiel vnuk a formulár vypísal a poslal.
    Od 4.4. do 30.4.2024 je dosť dlhá doba na poslanie spojovacích skrutiek.
    Tak mladá pani, čo som s vami telefonoval, dokiaľ mám čakať.

    Nejde mi o tie skrutky , ja som si ich kúpil ale o prístup k zákazníkovi.

    Reakcia obchodu nabbi

    Vážený zákazník,
    ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá a chceli by sme sa ospravedlniť, že ste nemali pozitívnu skúsenosť. Na základe Vašej spätnej väzby môžeme zlepšiť naše procesy a zabezpečiť, že sa podobná situácia v budúcnosti nebude opakovať. Veríme, že spoločne môžeme nájsť uspokojivé riešenie a obnoviť dôveru, ktorú ste do nás vložili. Vaša reklamácia bola podaná 10.4.2024, na vybavenie reklamácie máme 30. dní. V najbližších dňoch bude Vaša reklamácia vybavená.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom, nabbi

  • Dosky ku kuchynke niesú označené, takže sa to zle skladá

    Reakcia obchodu nabbi

    Vážený zákazník,
    ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás
    veľmi dôležitá a chceli by sme sa ospravedlniť, že ste nemali pozitívnu skúsenosť.
    Vďaka Vašej recenzie môžeme zlepšovať naše služby.
    S pozdravom, nabbi.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Vôbec nedodrzuju lehoty dodania ktoré majú pri tovare

    Pre nákup s nabbi som sa rozhodla len pre to ze tam mali napísané že tovar mi bude doručený behom 3 dni od objednania dnes je 7 deň tovar je v nedohľadne...
    Rozhodne od tohto nákupu stránku nabbi obchadzam oblúkom uz len pre to ze zavádzajú zakaznika

    Reakcia obchodu nabbi

    Vážený zákazník,
    ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás
    veľmi dôležitá a chceli by sme sa ospravedlniť, že ste nemali pozitívnu skúsenosť.
    Ospravedlňujeme sa za akékoľvek nejasnosti a chceli by sme Vás ubezpečiť, že
    sa usilujeme dodávať tovar včas a splniť očakávania našich zákazníkov. Bohužiaľ,
    v niektorých prípadoch sa vyskytnú neočakávané prekážky, ktoré vedú
    k oneskoreniu dodania. Vašu spätnú väzbu si veľmi vážime a budeme sa snažiť
    minimalizovať pravdepodobnosť opakovania podobných problémov v budúcnosti.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Pri jednom stolíku chybaly skrutky,to by bolo ok,ale uložna časť šuplíka pri jednom je vo farbe a pri druhom je biela.

    Reakcia obchodu nabbi

    Vážený zákazník,
    ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás
    veľmi dôležitá a chceli by sme sa ospravedlniť, že ste nemali pozitívnu skúsenosť.
    Situáciu s poškodeným tovarom berieme vážne a budeme sa snažiť zabrániť
    podobným incidentom v budúcnosti.
    Pre riešenie tejto situácie by sme Vás chceli poprosiť aby ste sa obrátili na naše
    zákaznícke centrum a kolegyne z reklamačného oddelenia sa budú snažiť čo
    najrýchlejšie nájsť vhodné riešenie. Poprosíme vyplniť reklamačný formulár na
    našej stránke: https://nabbi.sk/reklamacny-formular
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom, nabbi.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Prišla mi poškodená sedačka.
    • Reklamáciu mi neuznali.
    • Nikdy nekúpiť nábytok z nabbi.

    Reakcia obchodu nabbi

    Vážený zákazník,
    ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás
    veľmi dôležitá a chceli by sme sa ospravedlniť, že ste nemali pozitívnu skúsenosť.
    Je nám veľmi ľúto, že Vaša reklamácia nebola vyriešená podľa Vašich predstáv.
    Dodávateľ túto reklamáciu prešetril a dospel k záveru, že poškodenie sedačky nebolo spôsobené našou chybou, ale nastalo hrubou manipuláciou s tovarom.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    20 %

    dlha doba dodania

    Reakcia obchodu nabbi

    Vážený zákazník,
    ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás
    veľmi dôležitá a chceli by sme sa ospravedlniť, že ste nemali pozitívnu skúsenosť.
    Vaša objednávka Vám bude doručená naším šoférom. Cestu Vaším smerom plánujeme v piatok alebo budúci pondelok. O presnom dátume doručenia Vás budeme vopred informovať.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom, nabbi

  • Tovar bol poškodený

    Reakcia obchodu nabbi

    Vážený zákazník,
    ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás
    veľmi dôležitá a chceli by sme sa ospravedlniť, že ste nemali pozitívnu skúsenosť.
    Situáciu s poškodeným tovarom berieme vážne a budeme sa snažiť zabrániť
    podobným incidentom v budúcnosti.
    Ihneď, ako budeme mať všetky potrebné informácie k Vašej reklamácií zadáme ju dodávateľovi aj dopravcovi a počkáme na ich vyjadrenie. Ako náhle sa vyjadria budeme Vás kontaktovať. Túto reklamáciu sa budeme snažiť vybaviť k Vašej spokojnosti.
    Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    10 %

    dorucený tovar nie je v deklarovanej kvalite, dokonca poškodený

    Reakcia obchodu nabbi

    Vážený zákazník,
    ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás
    veľmi dôležitá a chceli by sme sa ospravedlniť, že ste nemali pozitívnu skúsenosť.
    Situáciu s poškodeným tovarom berieme vážne a budeme sa snažiť zabrániť
    podobným incidentom v budúcnosti. Preverili sme proces balenia a dodania, aby
    sme zistili kde nastala chyba a prijali sme opatrenia na zvýšenie kontroly kvality.
    Pre riešenie tejto situácie by sme Vás chceli poprosiť aby ste sa obrátili na naše
    zákaznícke centrum a kolegyne z reklamačného oddelenia sa budú snažiť čo
    najrýchlejšie nájsť vhodné riešenie. Poprosíme vyplniť reklamačný formulár na
    našej stránke: https://nabbi.sk/reklamacny-formular
    Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar mi prišiel ale nekompletný, a z inýmy dielmi rozdielnych velkostí

    Reakcia obchodu nabbi

    Vážený zákazník,
    ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás
    veľmi dôležitá a chceli by sme sa ospravedlniť, že ste nemali pozitívnu skúsenosť.
    Situáciu s poškodeným tovarom berieme vážne a budeme sa snažiť zabrániť
    podobným incidentom v budúcnosti.
    Vašu reklamáciu sme zadali dodávateľovi a momentálne čakáme na jeho vyjadrenie. Ihneď ako sa dodávateľ vyjadrí k Vašej reklamácií, budeme Vás kontaktovať. Túto reklamáciu sa budeme snažiť vybaviť k Vašej spokojnosti.
    Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Tovar prisiel síce do týzdna, ale poskodený ! Boli sme velmi sklamaní, reklamáciu som odoslala hned v den dodania, ale zatial nemám odozvu okrem tej, ze na tom pracujú.

    Reakcia obchodu nabbi

    Vážený zákazník,
    ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás
    veľmi dôležitá a chceli by sme sa ospravedlniť, že ste nemali pozitívnu skúsenosť.
    Situáciu s poškodeným tovarom berieme vážne a budeme sa snažiť zabrániť
    podobným incidentom v budúcnosti.
    Vašu reklamáciu sme zadali dodávateľovi a momentálne čakáme na jeho vyjadrenie. Ihneď ako sa dodávateľ vyjadrí k Vašej reklamácií, budeme Vás kontaktovať. Túto reklamáciu sa budeme snažiť vybaviť k Vašej spokojnosti.
    Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Velke sklamanie, tovar nedorazil a komunikacia ziadna, nedvihaju telefon a nedpovedaju na email...nechcem od nich uz nic..sklamanie

    Reakcia obchodu nabbi

    Dobrý deň, Vaša negatívna skúsenosť nás veľmi mrzí. Ohľadom objednávky ste boli informovaný, že sa nestihne v predpokladanom termíne a informovali sme Vás aj o dátume naskladnenia. Komunikovali sme spolu telefonicky aj emailom. Naskladnenie sa uskutočnilo koncom februára, čiže Vaša objednávka sa momentálne pripravuje na expedíciu. Ďakujem za pochopenie a prajem pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Dobre jednanie, rýchle dodanie, ale prišiel iný tovar ako som si objednal. V súčasnosti sa rieši reklamácia

    Reakcia obchodu nabbi

    Vážený zákazník,
    ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás
    veľmi dôležitá. Je pre nás potešením počuť, že ste boli spokojný s rýchlym dodaním tovaru.
    Chceli by sme sa Vám ospravedlniť za nesprávne dodanie tovaru. Túto situáciu sa pokúsime vyriešiť v čo najkratšom možnom čase.
    Tešíme sa na Váš ďalší nákup.
    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Objednala som od vás skriňu. Chýbali šroby a tyčka bola kratšia . Celé zle .a ešte aj odlomene zo skrine .

    Reakcia obchodu nabbi

    Vážený zákazník,
    ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás
    veľmi dôležitá a chceli by sme sa ospravedlniť, že ste nemali pozitívnu skúsenosť.
    Situáciu s poškodeným tovarom berieme vážne a budeme sa snažiť zabrániť
    podobným incidentom v budúcnosti.
    Pre riešenie tejto situácie by sme Vás chceli poprosiť aby ste sa obrátili na naše
    zákaznícke centrum a kolegyne z reklamačného oddelenia sa budú snažiť čo
    najrýchlejšie nájsť vhodné riešenie. Poprosíme vyplniť reklamačný formulár na
    našej stránke: https://nabbi.sk/reklamacny-formular
    Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi

    • tovar je v reklamácii lebo má chybu.

    Reakcia obchodu nabbi

    Vážený zákazník,
    ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás
    veľmi dôležitá a chceli by sme sa ospravedlniť, že ste nemali pozitívnu skúsenosť.
    Na základe Vašej spätnej väzby môžeme zlepšiť naše procesy a zabezpečiť, že sa
    podobná situácia v budúcnosti nebude opakovať.
    Vašu reklamáciu sa pokúsime vyriešiť v čo najkratšom možnom čase.
    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Stromcek sa nepodobá tomu na obrázku

    Reakcia obchodu nabbi

    Dobrý deň,
    v prvom rade sa Vám chceme poďakovať za Vašu recenziu. Každý názor je pre nás nesmierne dôležitý.
    Veľmi nás mrzí táto situácia, ale obrázok sa môže mierne odlišovať od reality, všetko záleží od rozloženia vetvičiek na stromčeku.
    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Tovar dorazil v poriadku
    • Mám pocit, že keby sa neozvem tak dodnes moju objednávku neexpeduju

    Nechápem načo zavádzať ľudí predbežným termínom doručenia keď po mojej skúsenosti a následne po prečítaní ostatných recenzií, to vôbec obchod nedodržuje.

    Reakcia obchodu nabbi

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu a sme radi, že tovar dorazil v poriadku.
    Mrzí nás to, že sme Vás nekontaktovali skôr, ale čakali sme na dodanie tohto tovaru od dodávateľa. Ihneď ako sme tovar naskladnili, sme Vám Vašu objednávku odoslali.
    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Tovar prišiel síce zabalený, ale značne poškodený.Jedna z bočných dosiek pokryvená,zadná stena tiež. Policu sme síce zložili, ale zatažili, aby sa vyrovnala. Nenávidím z celej duše ,ked mám rozložený tovar znovu skladať, baliť a mať dalšie nepríjemné vybavovačky s reklamáciou.

    Reakcia obchodu nabbi

    Vážený zákazník,
    ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás
    veľmi dôležitá a chceli by sme sa ospravedlniť, že ste nemali pozitívnu skúsenosť.
    Situáciu s poškodeným tovarom berieme vážne a budeme sa snažiť zabrániť
    podobným incidentom v budúcnosti.
    Pre riešenie tejto situácie by sme Vás chceli poprosiť aby ste sa obrátili na naše
    zákaznícke centrum a kolegyne z reklamačného oddelenia sa budú snažiť čo
    najrýchlejšie nájsť vhodné riešenie. Poprosíme vyplniť reklamačný formulár na
    našej stránke: https://nabbi.sk/reklamacny-formular
    Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednal som si záhradný domček, ktorý mal doraziť 7.2. a dnes je 11.2. a zatiaľ nič. K tomu telefón nikto nedvíha

    Reakcia obchodu nabbi

    Vážený zákazník,
    ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás
    veľmi dôležitá a chceli by sme sa ospravedlniť, že ste nemali pozitívnu skúsenosť.
    Na základe Vašej spätnej väzby môžeme zlepšiť naše procesy a zabezpečiť, že sa
    podobná situácia v budúcnosti nebude opakovať.
    Pri objednávaní tovaru je uvedené, že sa jedná iba o predpokladaný termín doručenia.
    Vaša objednávka Vám bola doručená dňa 14.2.2024.
    Prajeme Vám pekný deň.
    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Produkt ktorý som si objednala už je od toho viac ako dva týždne stále nedorazil

    Reakcia obchodu nabbi

    Vážený zákazník,
    ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás
    veľmi dôležitá a chceli by sme sa ospravedlniť, že ste nemali pozitívnu skúsenosť.
    Na základe Vašej spätnej väzby môžeme zlepšiť naše procesy a zabezpečiť, že sa
    podobná situácia v budúcnosti nebude opakovať.
    Pri objednávaní tovaru je uvedené, že sa jedná iba o predpokladaný termín doručenia.
    Vaša objednávka Vám už bola doručená.
    Prajeme Vám pekný deň.
    S pozdravom, nabbi

  • Dobrý deň. Zatial niet čo hodnotiť nič som nedostal.

    Reakcia obchodu nabbi

    Vážený zákazník,
    ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby.
    Pri vytvorení Vašej objednávky ste mali predpokladaný termín dodania 14.03.2024.
    Dúfame, že po dodaní tovaru budete s našimi službami spokojný.
    S pozdravom, nabbi