Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Po troch mesiacoch zistili, že výrobca už tovar nedodáva. Veľmi zlá vizitka predajcu, takže Nabbi absolútne nespoľahlivý predajca. Takúto vec by mali dať zákazníkovi vedieť hneď, a nie po troch mesiacoch čakania...

    Neodporúčam.

    Reakcia obchodu nabbi

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. O zmene dostupnosti tovaru sme Vás informovali po mesiaci od objednávky, čo bolo v rámci pôvodne stanoveného termínu na vybavenie objednávky.
    Ospravedlňujeme sa, ak Vám táto situácia spôsobila nepríjemnosti.
    Aj keď sa snažíme o čo najrýchlejšie spracovanie objednávok, občas sa vyskytnú nepredvídateľné zmeny zo strany výrobcov, ktoré môžu ovplyvniť dostupnosť produktov. Veríme, že v budúcnosti budeme schopní ešte viac zlepšiť našu komunikáciu a predísť podobným situáciám.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • zákaznícka linka

    V deň doručenia mi prišiel iba časť tovaru (jedna časť postele) s tým, že druhý balik najskôr nevedeli najst a neskôr sa zistilo, že ho ani nevyskladnili zo skladu. Komunikácia so zákazníckou linkou bola tiež katastrofa, neprofesionálne, nepripravené odpovedať na otázky.. Nakoniec mi navrhli alternatívu, že mi bude druha časť doručená o 4 dni neskôr (spadal tam vikend), s čím som logicky nesúhlasila, nakoľko som si kupovala posteľ celú a naraz jednou platbou a nie na splátky aby mi bola doručovana po častiach. Finále bolo tiež top.. pani na zákazníckej linke mi povedala že v sobotu doobeda príde kuriér. To, že sme celý deň čakali doma na kuriéra nebudem ani spomínať, ale nakoniec prišiel o pól 7 večer.. nikdy viac!

    Reakcia obchodu nabbi

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Rozumieme, že doručenie neprebehlo podľa očakávaní, a ľutujeme, že to ovplyvnilo Vaše skúsenosti. Situáciu sme riešili urgentne a v rámci možností sme sa snažili zabezpečiť čo najrýchlejšie vyriešenie. Chceli by sme tiež zdôrazniť, že nemáme pripravené štandardné odpovede na každú konkrétnu situáciu, no vždy sa snažíme reagovať promptne a prispôsobiť sa potrebám našich zákazníkov.
    Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Skrinka nám prišla pred 61 dňami. Dvierka boli poškodené, tak sme ich reklamovali a žiadali sme výmenu poškodeného tovaru. Prišiel mam email že súhlasia s reklamáciou a ospravedlňujú sa. O mesiac prišiel email, že naša reklamácia je vybavená a tovar je zaslaný. Keď tovar neprišiel do 2 týždňov. Napísali sme jeden, druhý email a nikto sa nám neozval, neodpísal. Tak sme zavolali na infolinku, kde nám oznámili, že dvere im prišli znova poškodené. A že nám teda pošlú nové. Zatiaľ nič nemáme.

    Reakcia obchodu nabbi

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti.
    Veľmi nás mrzí, že ste museli čakať dlhšie, než bolo očakávané, a že komunikácia nebola dostatočná.
    Sme si vedomí toho, že v tomto prípade sme nesplnili Vaše očakávania a urobíme všetko preto, aby sme situáciu vyriešili čo najskôr.
    Ihneď sa budeme zaoberať Vaším prípadom a urobíme všetko pre to, aby Vám nový tovar bol doručený čo najskôr. Našim cieľom je poskytovať kvalitné produkty a služby, a preto sa ospravedlňujeme za spôsobené nepríjemnosti.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Boli sme so všetkým spokojný čo sa týkalo objednávky aj dodania pokiaľ sme nerozbalili krabice a nezačali skladať nábytok. Nič mám nepasovalo. Diery na madla vyvrtane iné ako bolo madla dodané , z 5 tich dvierok pasovali dvoje ,chýbali 3 poličky. Takže nakoniec úplne fiasko. Viac z nabi neobjednávame!

    Reakcia obchodu nabbi

    Dobrý deň,
    ďakujeme Vám za Vašu spätnú väzbu.
    Mrzí nás, že ste mali negatívnu skúsenosť s našimi produktmi a ospravedlňujeme sa za spôsobené komplikácie pri skladaní nábytku.
    Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá, a preto nás prosím kontaktujte na našej zákazníckej podpore, aby sme mohli situáciu vyriešiť a nájsť riešenie.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar došiel nekompletný, z 2 kusov , došiel 1 ks.

    Reakcia obchodu nabbi

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu a ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Chápeme, že doručenie nekompletného tovaru nie je ideálne a veľmi nás to mrzí.
    Prosíme Vás, aby ste nás kontaktovali na našu zákaznícku podporu (emailom alebo telefonicky), aby sme mohli problém čo najrýchlejšie vyriešiť.
    Ešte raz sa ospravedlňujeme a veríme, že Vaša ďalšia skúsenosť s nami bude bezproblémová.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dlha dodacia doba

    Reakcia obchodu nabbi

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za dlhšiu dobu dodania.
    Snažíme sa, aby boli naše objednávky doručené čo najrýchlejšie, no niekedy môžu nastať nepredvídané oneskorenia.
    Vážime si vašu trpezlivosť a budeme sa snažiť Vašu objednávku doručiť čo najskôr.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Rýchle dodanie
    • Zavádzajúce informácie o výrobku

    Pohovka Arco, ktorú sme si objednali po dôkladnom hľadaní v internetových obchodoch, mala podľa popisu spĺňať všetko, čo sme potrebovali. O to väčšie bolo naše sklamanie po rozbaleni výrobku. Poťah lacný, na pohľad aj na dotyk odpudivy. Keď som si sadla na pohovku, prekvapilo ma, že existuje výplň tvrdá ako drevená doska. Keďže sme pohovku horko ťažko dostali cez úzke dvere do izby a má slúžiť len na občasné prespatie, tak sme si ju nechali. Je to lacný šmejd.

    Reakcia obchodu nabbi

    Dobrý deň,
    ďakujeme, že ste sa podelili o svoju skúsenosť s pohovkou Arco. Je nám ľúto, že ste neboli s produktom spokojný a že nesplnil Vaše očakávania.
    Chápeme vaše sklamanie z poťahu a tvrdosti výplne. Naša pohovka je navrhnutá tak, aby ponúkala dobrý pomer ceny a kvality, avšak rozumieme, že každý materiál nemusí vyhovovať všetkým. Poťah je vyrobený s dôrazom na cenovú dostupnosť, ale určite zvážime vaše pripomienky pri budúcich produktoch.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Balík bol slabo zabalený, krabica sa roztrhla pri preberaní, poškodil sa roh jedbej dosky, TOVAR BOL NEKOMPLETNE DODANÝ , NEBOLI SPRAVNE SKOMPLETOVANE CASTI SKRIBE , DUPLIKATNE BOLA HORNA DOSKA SKRINE, bez opravy jednej hornej dosky nebolo možné zmontovat skriňu A TAK ISTO NEBOLI SORAVNE DODANE ŠROBY,niečo chýbalo niečo navyše

    Reakcia obchodu nabbi

    Vážený zákazník,
    ďakujeme za Vašu recenziu a ospravedlňujeme sa za vzniknuté problémy pri dodaní a montáži objednaného tovaru.
    Veľmi nás mrzí, že ste mali negatívnu skúsenosť a že balenie nebolo na požadovanej úrovni. Tieto informácie sú pre nás veľmi dôležité a budeme sa nimi zaoberať, aby sme predišli podobným situáciám v budúcnosti.
    V prípade poškodeného balíka a chýbajúcich či nesprávnych častí, prosím kontaktujte náš zákaznícky servis. Určite situáciu preveríme a podnikneme všetky kroky, aby sme vzniknutú situáciu vyriešili čím skôr.
    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Poškriabany kusky stola,odbitý roh

    Reakcia obchodu nabbi

    Vážený zákazník,
    ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Mrzí nás, že ste dostali poškodený stôl.
    Naša firma sa snaží zabezpečiť vysokú kvalitu produktov, a preto nás tento problém veľmi mrzí.
    Prosím, kontaktujte nás priamo na našom zákazníckom servise (e-mailom alebo telefonicky), aby sme mohli situáciu vyriešiť čo najrýchlejšie.
    Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti a ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Zavádzanie zákazníkov, tovar je z Konely. Otrasné skladanie, všetky komponenty nahádzané do jedného sáčku. Nepriehľadný návod. Človek musel merať každú šróbu,aby pasovala.
    Hodnotím kvalitu nábytku. Veľmi zlá.

    Čo sa ale týka eshopu, nemám výhrady. Komunikacia v poriadku, tovar prišiel v stanovený termín.

    Reakcia obchodu nabbi

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu a ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Rozumieme, že zle zabalené komponenty a neprehľadný návod môžu byť frustrujúce, a budeme sa venovať zlepšeniu týchto aspektov.
    Radi by sme Vám upresnili, že pri každom produkte v našej ponuke je vždy uvedený názov dodávateľa, aby ste mali jasný prehľad o pôvode tovaru.
    Sme radi, že ste boli spokojní s komunikáciou a dodaním tovaru v stanovenom termíne.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    Tovar som ibjednavala 26.1. A k dnesnemu dnu 19.2. Mi nebol doruceny. Ziadne oznamenie o doruceni alebo o dostupnosti rovaru. Ani peniaze nevratene. O par dni je to mesiac. Nie je mozne ze cakam tak dlho na jeden stojan na kvety.

    Reakcia obchodu nabbi

    Dobrý deň.
    Ďakujeme za Vašu recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Radi by sme Vás informovali, že pri objednávke ste boli oboznámená e-mailom, že predpokladaný termín dodania je 24.3.2025, čo je dátum, ktorý sme uviedli v potvrdení objednávky. Z dôvodu tejto informácie sa predpokladaný termín doručenia môže zdať dlhší, no robíme všetko preto, aby bol tovar doručený čo najskôr.

    V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie a trpezlivosť.

    S pozdravom, nabbi.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Nesedí rozmer nábytku

    Objednala som si vitrinu, ktorá mala uvedené určite rozmery na stránke, keď sme ju zložili, rozmery absolútne nesedia, nejde o pár mm alebo centimetrov. Hĺbka je o 8cm menej ako bolo uvedené na stránke a šírka o takmer 12cm menej. Zajtra volám na infolinku čo mi k tomu povedia. Keby som chcela úzku vitrinu, kúpim si úzku vitrinu.

    Reakcia obchodu nabbi

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.
    Rozmery vitríny sú uvádzané v jej najširšom mieste, na vrchnej okrasnej lište.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    Ponúkajú to čo nemajú neplnia termín dodávky.uplna nespokojnost

    Reakcia obchodu nabbi

    Vážený zákazník,
    ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Mrzí nás, že ste mali negatívnu skúsenosť s našimi službami, najmä čo sa týka nedodržania termínu dodávky a ponúkaní produktov, ktoré sme nemali skladom. Tento prístup nie je v súlade s našimi štandardmi a ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti.
    Chápeme vaše sklamanie a uisťujeme vás, že vaša recenzia nám pomôže zlepšiť naše procesy, aby sme v budúcnosti predišli podobným problémom.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednávka odoslaná už pred 2 týždňami bez akejkoľvek komunikácie

    Reakcia obchodu nabbi

    Dobrý deň,
    pri vytvorení Vašej objednávky ste mali predpokladaný termín dodania 21.03.2025.
    Urobíme všetko preto, aby sme Vašu objednávku po naskladnení tovaru odoslali čím skôr.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Výhoda žiadna.Doba dodania (odhadovaná ) bola predĺžená o mesiac bez akéhokoľvek upozornenia po kontaktovaní personál neochotný pri telefonátoch opakovaná hláška ozveme sa vám (nie neozvali sa ) tovar bol objednaný s dobou dodania do 27.12 2024 kde po ich pochybení bola po novom roku pripočítaná nová sadzba dph čiže suma pri prevzatí sa absolútne nezhodovala s objednávkou ktorá neprišla načas kôli ich pochybeniu. Po opätovnom kontaktovaní opäť odoznela hláška “preveríme to a ozveme sa vám” nie neozvali sa. Produkt v poriadku dodávateľ nepochybil. Nabbi ako sprostredkovateľ katastrofa neodporúčam. Nikdy viac!!!

    Reakcia obchodu nabbi

    Dobrý deň,

    ďakujeme, že ste sa podelili o svoju skúsenosť. Veľmi nás mrzí, že ste boli nespokojný s našimi službami. Úprimne sa ospravedlňujeme za problémy, ktoré ste zažili. Tieto situácie neodrážajú štandardy, ktoré sa snažíme dodržiavať a okamžite sa nimi budeme zaoberať, aby sa v budúcnosti neopakovali.
    Rovnako nás veľmi mrzí, že ste sa stretli s neochotou zo strany nášho personálu. To nie je v súlade s našimi hodnotami a budeme sa zaoberať tým, ako zlepšiť našu komunikáciu so zákazníkmi.
    Ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté problémy a veríme, že nám dáte príležitosť situáciu napraviť.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Rychlosť dodania nieje taka ako reklamuju v tv

    Reakcia obchodu nabbi

    Dobrý deň,
    ďakujeme za vašu recenziu a cennú spätnú väzbu.
    Ospravedlňujeme sa, že váš tovar nebol dodaný v rýchlosti, akú sme prezentovali v našich reklamách. Úplne chápeme, že to mohlo spôsobiť sklamanie, a veľmi nás to mrzí. Uisťujeme vás, že urobíme všetko, čo je v našich silách, aby sa podobná situácia už neopakovala.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • jedna doska prišla poškodená

    Reakcia obchodu nabbi

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu a ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti.
    Je nám ľúto, že jedna z dosiek prišla poškodená. Tento problém nás mrzí, pretože sa snažíme, aby naše produkty dorazili v perfektnom stave.
    Pre riešenie reklamácie Vás prosíme, aby ste vyplnili reklamačný formulár, ktorý nájdete na našej webovej stránke. Následne Vás budeme čo najskôr kontaktovať a dohodneme sa na ďalšom postupe. Ďakujeme za pochopenie a veríme, že sa nám podarí situáciu čoskoro vyriešiť.
    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Pri tovare bola informácia ze je skladom no po preverovani som zistil ze bude na sklade až za mesiac

    Reakcia obchodu nabbi

    Dobrý deň,

    Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti, ktoré Vám vznikli. Je nám ľúto, že informácia o dostupnosti tovaru nebola presná. Pracujeme na tom, aby sme zlepšili aktuálnosť údajov o skladových zásobách na našich stránkach.
    Chápeme, že oneskorenie môže byť sklamaním, a preto Vám ponúkame možnosť získať náhradu, zmeniť objednávku alebo si počkať na doručenie, keď tovar dorazí. Naša zákaznícka podpora je Vám k dispozícii, aby Vám pomohla nájsť najlepšie riešenie podľa Vašich potrieb.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Komunikácia

    Ak tovar nie je skladom, bolo by slušne to aspoň oznámiť...

    Reakcia obchodu nabbi

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.
    Ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti a za to, že ste neboli informovaní o nedostupnosti tovaru. Rozumieme, že by bolo vhodné poskytnúť zákazníkom aktuálne informácie, a preto sa budeme usilovať zlepšiť náš systém informovania o dostupnosti produktov. Vaša spokojnosť je pre nás dôležitá a budeme sa snažiť, aby sa podobná situácia v budúcnosti už neopakovala.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mal doraziť do 10 teho a nedorazil ani to už nemôžem prebrať lebo som v zahranici

    Reakcia obchodu nabbi

    Dobrý deň,
    ďakujeme Vám za vašu recenziu.
    Pri vytvorení objednávky ste mali predpokladaný termín dodania 10.02.2025.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom, nabbi