Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Zavádzanie zákazníkov, tovar je z Konely. Otrasné skladanie, všetky komponenty nahádzané do jedného sáčku. Nepriehľadný návod. Človek musel merať každú šróbu,aby pasovala.
    Hodnotím kvalitu nábytku. Veľmi zlá.

    Čo sa ale týka eshopu, nemám výhrady. Komunikacia v poriadku, tovar prišiel v stanovený termín.

    Reakcia obchodu nabbi

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu a ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Rozumieme, že zle zabalené komponenty a neprehľadný návod môžu byť frustrujúce, a budeme sa venovať zlepšeniu týchto aspektov.
    Radi by sme Vám upresnili, že pri každom produkte v našej ponuke je vždy uvedený názov dodávateľa, aby ste mali jasný prehľad o pôvode tovaru.
    Sme radi, že ste boli spokojní s komunikáciou a dodaním tovaru v stanovenom termíne.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    Tovar som ibjednavala 26.1. A k dnesnemu dnu 19.2. Mi nebol doruceny. Ziadne oznamenie o doruceni alebo o dostupnosti rovaru. Ani peniaze nevratene. O par dni je to mesiac. Nie je mozne ze cakam tak dlho na jeden stojan na kvety.

    Reakcia obchodu nabbi

    Dobrý deň.
    Ďakujeme za Vašu recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Radi by sme Vás informovali, že pri objednávke ste boli oboznámená e-mailom, že predpokladaný termín dodania je 24.3.2025, čo je dátum, ktorý sme uviedli v potvrdení objednávky. Z dôvodu tejto informácie sa predpokladaný termín doručenia môže zdať dlhší, no robíme všetko preto, aby bol tovar doručený čo najskôr.

    V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie a trpezlivosť.

    S pozdravom, nabbi.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Nesedí rozmer nábytku

    Objednala som si vitrinu, ktorá mala uvedené určite rozmery na stránke, keď sme ju zložili, rozmery absolútne nesedia, nejde o pár mm alebo centimetrov. Hĺbka je o 8cm menej ako bolo uvedené na stránke a šírka o takmer 12cm menej. Zajtra volám na infolinku čo mi k tomu povedia. Keby som chcela úzku vitrinu, kúpim si úzku vitrinu.

    Reakcia obchodu nabbi

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.
    Rozmery vitríny sú uvádzané v jej najširšom mieste, na vrchnej okrasnej lište.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    Ponúkajú to čo nemajú neplnia termín dodávky.uplna nespokojnost

    Reakcia obchodu nabbi

    Vážený zákazník,
    ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Mrzí nás, že ste mali negatívnu skúsenosť s našimi službami, najmä čo sa týka nedodržania termínu dodávky a ponúkaní produktov, ktoré sme nemali skladom. Tento prístup nie je v súlade s našimi štandardmi a ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti.
    Chápeme vaše sklamanie a uisťujeme vás, že vaša recenzia nám pomôže zlepšiť naše procesy, aby sme v budúcnosti predišli podobným problémom.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednávka odoslaná už pred 2 týždňami bez akejkoľvek komunikácie

    Reakcia obchodu nabbi

    Dobrý deň,
    pri vytvorení Vašej objednávky ste mali predpokladaný termín dodania 21.03.2025.
    Urobíme všetko preto, aby sme Vašu objednávku po naskladnení tovaru odoslali čím skôr.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Výhoda žiadna.Doba dodania (odhadovaná ) bola predĺžená o mesiac bez akéhokoľvek upozornenia po kontaktovaní personál neochotný pri telefonátoch opakovaná hláška ozveme sa vám (nie neozvali sa ) tovar bol objednaný s dobou dodania do 27.12 2024 kde po ich pochybení bola po novom roku pripočítaná nová sadzba dph čiže suma pri prevzatí sa absolútne nezhodovala s objednávkou ktorá neprišla načas kôli ich pochybeniu. Po opätovnom kontaktovaní opäť odoznela hláška “preveríme to a ozveme sa vám” nie neozvali sa. Produkt v poriadku dodávateľ nepochybil. Nabbi ako sprostredkovateľ katastrofa neodporúčam. Nikdy viac!!!

    Reakcia obchodu nabbi

    Dobrý deň,

    ďakujeme, že ste sa podelili o svoju skúsenosť. Veľmi nás mrzí, že ste boli nespokojný s našimi službami. Úprimne sa ospravedlňujeme za problémy, ktoré ste zažili. Tieto situácie neodrážajú štandardy, ktoré sa snažíme dodržiavať a okamžite sa nimi budeme zaoberať, aby sa v budúcnosti neopakovali.
    Rovnako nás veľmi mrzí, že ste sa stretli s neochotou zo strany nášho personálu. To nie je v súlade s našimi hodnotami a budeme sa zaoberať tým, ako zlepšiť našu komunikáciu so zákazníkmi.
    Ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté problémy a veríme, že nám dáte príležitosť situáciu napraviť.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Rychlosť dodania nieje taka ako reklamuju v tv

    Reakcia obchodu nabbi

    Dobrý deň,
    ďakujeme za vašu recenziu a cennú spätnú väzbu.
    Ospravedlňujeme sa, že váš tovar nebol dodaný v rýchlosti, akú sme prezentovali v našich reklamách. Úplne chápeme, že to mohlo spôsobiť sklamanie, a veľmi nás to mrzí. Uisťujeme vás, že urobíme všetko, čo je v našich silách, aby sa podobná situácia už neopakovala.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • jedna doska prišla poškodená

    Reakcia obchodu nabbi

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu a ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti.
    Je nám ľúto, že jedna z dosiek prišla poškodená. Tento problém nás mrzí, pretože sa snažíme, aby naše produkty dorazili v perfektnom stave.
    Pre riešenie reklamácie Vás prosíme, aby ste vyplnili reklamačný formulár, ktorý nájdete na našej webovej stránke. Následne Vás budeme čo najskôr kontaktovať a dohodneme sa na ďalšom postupe. Ďakujeme za pochopenie a veríme, že sa nám podarí situáciu čoskoro vyriešiť.
    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Pri tovare bola informácia ze je skladom no po preverovani som zistil ze bude na sklade až za mesiac

    Reakcia obchodu nabbi

    Dobrý deň,

    Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti, ktoré Vám vznikli. Je nám ľúto, že informácia o dostupnosti tovaru nebola presná. Pracujeme na tom, aby sme zlepšili aktuálnosť údajov o skladových zásobách na našich stránkach.
    Chápeme, že oneskorenie môže byť sklamaním, a preto Vám ponúkame možnosť získať náhradu, zmeniť objednávku alebo si počkať na doručenie, keď tovar dorazí. Naša zákaznícka podpora je Vám k dispozícii, aby Vám pomohla nájsť najlepšie riešenie podľa Vašich potrieb.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Komunikácia

    Ak tovar nie je skladom, bolo by slušne to aspoň oznámiť...

    Reakcia obchodu nabbi

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.
    Ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti a za to, že ste neboli informovaní o nedostupnosti tovaru. Rozumieme, že by bolo vhodné poskytnúť zákazníkom aktuálne informácie, a preto sa budeme usilovať zlepšiť náš systém informovania o dostupnosti produktov. Vaša spokojnosť je pre nás dôležitá a budeme sa snažiť, aby sa podobná situácia v budúcnosti už neopakovala.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mal doraziť do 10 teho a nedorazil ani to už nemôžem prebrať lebo som v zahranici

    Reakcia obchodu nabbi

    Dobrý deň,
    ďakujeme Vám za vašu recenziu.
    Pri vytvorení objednávky ste mali predpokladaný termín dodania 10.02.2025.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zavádzanie zákazníka ,mal prísť nábytok (komody )do Vianoc ,neprišli medzi sviatkami,po sviatkoch a ešte tovar nedorazil .

    Reakcia obchodu nabbi

    Dobrý deň,
    ďakujeme Vám za vašu recenziu.
    Podľa systému Vám bola objednávka doručená dňa 18.12.2024.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Objednávka mi za 20 dní ešte stále nedorazila.

    Reakcia obchodu nabbi

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za oneskorenie pri doručení vašej objednávky. Chápeme, že to môže byť nepríjemné, a veľmi nás to mrzí.
    Chceme vás ubezpečiť, že sa vašou objednávkou intenzívne zaoberáme a čoskoro vás budeme kontaktovať, aby sme situáciu vyriešili čo najrýchlejšie.
    Ďakujeme za pochopenie a trpezlivosť.
    S pozdravom, Nabbi

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar aj s dopravou zaplatený vopred, teda prijatím objednávky skončila starostlivosť o zákazníka, nedodržaný termín doručenia, bez oznamu.

    Tovar nebol v zľave, ani doprava zadarmo. Dodanie bolo sľúbené na dátum 31.12. nikto si nedal námahu oznámiť zmenu doručenia, celý deň som čakala, ...

    Reakcia obchodu nabbi

    Vážený zákazník,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a úprimne nás mrzí, že Vaša skúsenosť s našou službou nebola podľa Vašich očakávaní. Rozumieme Vašej frustrácii a ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti.

    Chceli by sme Vás uistiť, že dodanie tovaru a spokojnosť zákazníka sú pre nás prioritou. Termín doručenia, ktorý bol uvedený ako predpokladaný (31.12.), mal slúžiť ako orientačný a bohužiaľ došlo k oneskoreniu, za ktoré sa úprimne ospravedlňujeme. Vzhľadom na nepredvídané okolnosti sme nedokázali včas informovať o zmene tohto termínu. Vážime si, že ste nás na to upozornili, a bude to pre nás podnet na zlepšenie našich komunikačných procesov.

    Sme si vedomí, že včasná informácia o akejkoľvek zmene je kľúčová, a budeme pracovať na tom, aby sa podobné situácie v budúcnosti neopakovali.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za vzniknuté problémy a ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    Tovar, ktorý majú označený akom skladom je na objednávku. skladové hospodárstvo tento e-shop nepozná.

    Reakcia obchodu nabbi

    Vážený zákazník,

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Radi by sme objasnili, že náš e-shop sa obnovuje v pravidelných intervaloch, a preto sa môže stať, že tovar označený ako „skladom“ sa medzičasom predá iným zákazníkom, ešte pred tým, ako vaša objednávka bola dokončená.

    Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti a veríme, že nám aj napriek tomu dáte ďalšiu príležitosť. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.

    S úctou, nabbi

  • Neodporúča obchod

    • Skrinka nedošla hlavne, že posielate maily na ohodnotenie nedodaného produktu. Bola skladom a dodacia doba 11.12.2024. je 30.12. a nič. Objednávku som zrušila. Objednávka bola na dobierku, nie okamžitou platbou lebo by som zúrila viac.

    Reakcia obchodu nabbi

    Dobrý deň,

    vážená zákazníčka, veľmi nás vzniknutá situácia mrzí, žiaľ, mali sme technický problém s objednávkami. Na základe Vašej spätnej väzby môžeme zlepšiť naše procesy a zabezpečiť, že sa podobná situácia v budúcnosti nebude opakovať.

    Veľmi sa ospravedlňujeme a ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Komoda je pekná len bohužiaľ nesedia sufliky

    Reakcia obchodu nabbi

    Dobrý deň,

    Ďakujeme, že ste sa s nami podelili o Vašu skúsenosť. Sme radi, že sa Vám komoda páči, no mrzí nás, že ste mali problém s posadením šuflíkov. Tento problém nie je bežný a veľmi nás to mrzí.

    Pre riešenie tejto situácie Vás žiadame, aby ste vyplnili reklamačný formulár, ktorý nájdete na našej webovej stránke, alebo nás priamo kontaktovali na našu zákaznícku podporu. Na základe poskytnutých informácií sa pokúsime nájsť čo najrýchlejšie a najvhodnejšie riešenie.

    Ďakujeme za pochopenie a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.

    S pozdravom,
    Tím NABBI

  • Neodporúča obchod

    Tovar prišiel poškodený, s chýbajúcim spojovacím materiálom!

    Reakcia obchodu nabbi

    Dobrý deň,

    Ďakujeme za vašu spätnú väzbu a veľmi nás mrzí, že tovar dorazil poškodený a chýbal spojovací materiál. Radi by sme túto situáciu čo najskôr vyriešili k vašej spokojnosti.

    Pre riešenie reklamácie vás prosíme, aby ste vyplnili náš reklamačný formulár, ktorý nájdete na našej webovej stránke. Alternatívne nás môžete kontaktovať priamo na našom zákazníckom servise, kde vám radi pomôžeme s ďalším postupom.

    Vaša spokojnosť je pre nás prioritou, a preto sa postaráme o promptné vybavenie vašej reklamácie.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Cele ohnisko vazilo asi 100-200g, asi z alobalu, podvod

    Reakcia obchodu nabbi

    Vážený zákazník,

    ďakujeme za Vašu recenziu. Je nám ľúto, že ste mali negatívnu skúsenosť. Chceli by sme Vás uistiť, že tovar bol dodaný správne a v súlade s Vašou objednávkou. Informácia o hmotnosti produktu je jednoznačne uvedená na našej internetovej stránke v popise výrobku.

    Ak máte akékoľvek ďalšie otázky alebo potrebujete viac informácií, neváhajte nás kontaktovať, radi Vám pomôžeme.

    S pozdravom, nabbi

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nemôžem hodnotiť lebo tovar ešte nebol doručený. Objednaný 17.12. Na stránke bolo napísané že tovar je skladom. Doručenie do Vianoc.

    Reakcia obchodu nabbi

    Vážený zákazník,

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Chápeme vaše sklamanie z oneskorenia doručenia a veľmi nás mrzí, že tovar nebol doručený včas, ako bolo pôvodne uvedené.

    Vzhľadom na vysoký počet objednávok v predvianočnom období došlo k nečakanému oneskoreniu v doručení, aj keď bol tovar na sklade. Sme si vedomí, že ste objednávku zadali 17.12. a že ste očakávali doručenie do Vianoc. Ospravedlňujeme sa za tento nedostatok a uisťujeme vás, že robíme všetko pre to, aby sa situácia vyriešila čo najskôr.

    Dúfame, že aj napriek tejto nepríjemnosti nám dáte ďalšiu šancu a radi vám poskytneme kvalitný tovar v budúcnosti.

    S pozdravom, nabbi