Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Rýchla dodávka ale tovar nečinný.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Prášok bol prederaveny (krabica) a rozsypany medzi ostatne produkty. Jeden z tekutých práškov bol pootvoreny cca 1/3 vyliata

    Reakcia obchodu myAustria.sk

    Dobrý deň Tinka,

    mrzí nás poškodenie tovaru pravdepodobne podľa popisu manipuláciou pri preprave. Neváhajte sa obrátiť na naše reklamačné oddelenie: [email protected] a všetko vyriešime k vašej spokojnosti.

    S pozdravom
    marketingové oddelenie myAustria

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Prádlo bolo celé flakate,zničila som si krásne šaty. Postupovala som presne podľa návrhu.

    Prádlo zostalo celé flakate zničila som si krásne šaty aj blúzku. Postupovala som presne podľa pokynov na návode. Musela som to vyhodiť!

    Reakcia obchodu myAustria.sk

    Dobrý deň Vivi,

    reagujete podľa objednávky na farbu na textil Simplicol. S týmito farbami z Nemecka máme veľmi dobré skúsenosti a sú doonca veľmi žiadané. Mrzí nás, že proces zafarbenia nedopadol podľa očakavaní. Aký materiál šaty mali? Je možné, že tam bol práve problém :(

    Obráťte sa na naše reklamačné oddelenie a v prípade chyby v produkte radi s vami situáciu vyriešíme k vašej spokojnosti.


    S pozdravom
    marketingové oddelenie
    myAustria.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Tovar je vystavený úplne iný, ktorý si objednáte a príde Vám niečo úplné iné. Po konzultácii s obchodom Vám napíšu, že si "Používate obsah produktu alebo obrázok?! Tak pardon, keď si raz objednávam niečo s novou technológiou tak očakávam taký tovar a nie tovar , ktorý bol zlacnený a dal sa kúpiť len 2 kusy. Čiže vypredávali staré zásoby. Taktiež Vám ponúknu vrátiť ten tovar, ale samozrejme na moje náklady, no akože a prečo. Keby som dostala to čo som si objednala, nemám čo riešiť. Vôbec nie som spokojná s takýmto klamstvom. Taktiež pri objednávaní napíšu tovar nie je na sklade, tak sa pýtate kedy bude na sklade a odpovedia, že tovar je na sklade, tak nerozumiem ako to predávajú. Tentokrát mám zato, že som bola oklamaná.

    Reakcia obchodu myAustria.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás vaša negatívna skúsenosť.
    Prosím vás napíšte mi na email: [email protected] a pokúsim sa vám kompenzovať nepríjemnú skúsenosť aspoň zaujímavou zľavou na váš ďalší nákup.
    Prepošlite mi prosím komunikáciu s našim reklamačným oddelením a pozriem sa na adekvátnosť spôsobu riešenia vašej požiadavky o vrátenie tovaru.

    S pozdravom
    marketingové oddelenie
    myAustria.sk

  • Neodporúča obchod

    100 %

    S nákupom som bola spokojná, odporúčam. Veľmi dobrá komunikácia, rýchle vybavenie a aj doručenie. Vďaka.

    Reakcia obchodu myAustria.sk

    Dobrý deň Bea,

    ďakujeme za vaše kladné hodnotenie našej online drogérie s kvalitnou rakúskou a nemeckou drogériou.
    Ak sme správne pochopili počet hviezdičiek bol v kontexte textu omylom :)
    Radi by sme vám dali do pozornosti, že odteraz nájdete v našej ponuke aj potraviny z Rakúska.
    Veríme, že ostanete našim verným zákazníkom.

    S pozdravom
    marketingové oddelenie
    myAustria.sk

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Takže obrovské sklamanie,kupujem si z Nemecka prášky aj tieto tekuté,v žiadnom prípade to nie je žiadny originál z Nemecka ,riedke ako voda pracie gély,ani vôňa nesedí ,vrchol predražené zaplatila som za vodu 50e sa môžte hanbiť!!!!!!!!!Že Nemecké produkty veď Nemcom robíte hanbu špinite kvalitné výrobky a dobré meno ,pretože originálne výrobky keď si sama kúpim v Nemecku sa s tým nedajú porovnať!!!!!!A ešte aj o polovicu lacnejšie to tam je Ľudia nekupujte to ,,,, je to sklamanie ,vyhodené peniaze!!!!Pracie gély riedene vodou a ani sa to na originál nepodobá.....

    Reakcia obchodu myAustria.sk

    Dobrý deň Jaja,

    ďakujeme za váš názor na kvalitu zakúpených produktov.
    Čo sa týka kvality pracích prostriedkov: Naši dodávatelia sú výlučne z Nemecka a Rakúska. Kvalita produktov teda zodpovedá nemeckej či rakúskej šarži výrobkov. Toto vieme našim zákazníkom aj preukázať a dávame obzvlášť pozor na pôvod všetkých predávaných produktov.
    O dodržiavaní štandardom kvalite svedčí aj vysoká spokojnosť našich zákazníkov.
    Cena bohužiaľ odzrkadľuje všetky náklady s logistikou.
    Mrzí nás, že s produktmi nie ste spokojná a nenaplnili vaše očakávania.

    S pozdravom
    marketingové oddelenie
    myAustria.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Prepravca arogantny a neochotny dorucit balik na inu adresu ako bola uvedena. Pri prevzati balika, ktory mi presmeroval do predajne tabak Press Promenada, balik bol poskodeny. Mila a ochotna predavacka pred zaplatenim balik otvorila a tovar (pracie gely Persil boli poskodene, obaly prasknute a gel vyteceny v krabici ). Tovar som odmietla prevziat a dalsi nakup urcite nebudem realizovat cez Vas eshop. Pani predavacke davam 10 bodov z desiacich. Eshopu velku nulu.

    Reakcia obchodu myAustria.sk

    Dobrý deň Monika,

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu na dopravcu. Reklamáciu bude s ním riešiť. Naše logistické oddelenie sa pokúšalo s vami spojiť pre opätovnú možnosť doručenia tovaru s nášho skladu. Mrzí nás negatívna skúsenosť, ktorá vznikla chybou na strane prepravcu. V takýchto prípadoch nás stačí iba telefonicky +421 918 894 973 alebo emailom: [email protected] kontaktovať a vždy vyriešime vzniknutú situáciu, aby bol náš zákazník spokojný. Prikladám aj link s postupom pre reklamáciu: https://www.myaustria.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/. Ak predsa len zmeníte názor zavolajte nám a vzniknutú situáciu spoločne vyriešime.

    S pozdravom
    marketingové oddelenie
    myAustria.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Licenčné produkty
    • Zly preklad do slovenskeho jazyka
    • Tovar prišiel za na 5 deň
    • Prelepene preklady lepiacou páskou
    • Veľmi slabá zakaznicka podpora

    Velke sklamanie. Čakal som 100% zákaznícky servis,
    - slabá orientácia na zákazníka,
    - chybovost pri preklade produktov( na produkte je informácia prášok do umývačky na 50 použití ale na preklade je najprv informácia na 50 umytí a o pár riadkov ďalej je preklad že je možné použiť až na 75 umyti zial nikde som sa nedocital na original obale tuto informaciu, rovnako je na prasku do umyvacky informacia ze je ho možné "použiť podľa znečistenia BIELIZNE"??? - zavádzanie zakaznika a zlý preklad),
    - prelepenie lepiacou paskou az na slovenský preklad- po strhnúti páskou čast textu necitatelny, fľaše od tekutých produktov
    - tovar som mal na výdajnom mieste až na 5-ty deň od objednávky (objednane vo štvrtok prišiel až ďalší týždeň v pondelok - konkurencia to ma do 24 max 48 hodin u zákazníka keď je tovar na sklade)
    - do budúcna určite znova otestujem kvalitu služieb e-shopu a uvidím ci sa zlepšilo nieco

    Reakcia obchodu myAustria.sk

    Dobrý deň Tomáš,

    ďakujeme za vaše hodnotenie našej online drogérie s produktami v nemeckej a rakúskej kvalite.

    Úprimne nás mrzí vaša nespokojnosť s poskytovanými službami. Vaše hodnotenie odovzdám oddeleniu expedície tovaru.

    V prípade prekladu popisu pre daný produkt sa kľudne obráťte na mňa: [email protected] a ja vám ho zašlem k daným produktom.

    Budeme radi, ak nám dáte ešte druhú šancu a zlý prvý dojem spôsobení na oddelení expedície budeme mať možnosť napraviť.

    S pozdravom
    Marketingový manažér myAustria

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Otvorený produkt

    Reakcia obchodu myAustria.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vaše hodnotenie našej online drogérie s produktami v nemeckej a rakúskej kvalite.

    Mrzí nás vaša nespokojnosť, nakoľko nám na spokojnosti zákazníkov záleží.

    Neváhajte sa obrátiť na naše reklamačné oddelenie pre uplatnenie reklamácie za chybne doručený tovar.

    S pozdravom
    Marketingový manažér myAustria

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednala som levanduľový šampón a zaslali mi šampón z bobúľ mandľového mlieka a ovsených vločiek. Čiže niečo úplne iné

    Reakcia obchodu myAustria.sk

    Dobrý deň ,

    ospravedlňujeme sa za chybu, ktorá zrejme nastala v sklade pri balení. Radi by sme Vás vzniknutú situáciu kompenzovali, viete nám prosím napísať email s reklamáciou a zaradíme všetko v vašej spokojnosti.

    Sme len ľudia. Chyby sa stávajú, ale staviame sa k ním zodpovedne a ústretovo voči zákazníkovi.

    Budem rada ak mi napíšete email na [email protected] a vyriešime to spoločne.

    S pozdravom
    Marketingový manažér myAustria

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Farba mi vôbec nezafarbila oblečenie

    Reakcia obchodu myAustria.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás vaša nespokojnosť s výrobkom - farby na textil. Obzvlášť pri tomto druhu produktu treba dbať na dodržanie postupu farbenia a zároveň fakt, či je určená pre daný typ textílie. V opačnom prípade sa môže stať, že efekt nie je ako ste očakávali. Chcem upozorniť, že vždy máte možnosť obrátiť sa na naše reklamačné oddelenie, ktoré sa snaží vyriešiť prípadné nepríjemnosti. Úprimne nás mrzí, že vaša skúsenosť s našimi službami nebola pozitívna a zároveň sme prekvapení, lebo tento produkt je pomerne žiadaný u našich zákazníkov.

    S pozdravom
    Marketingový manažér myAustria

  • Neodporúča obchod

    10 %

    napísali ste, že ak objednam tovar do 12.00, tak v Bratislave tovar dostanem v ten deň. Pravda to nie je, nebol dodaný v ten deň -ako ste sľubovali.

    Reakcia obchodu myAustria.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za napísanie. Pre dodanie zásielky v rovnaký deň je potrebné pre Bratislavu zvoliť spôsob dopravy Expres Kuriér Bratislava kde si aj zvolíte čas doručenia v 3 časových oknách (ako bolo aj napísané). Vtedy by ste mal objednávku doručenú 9.12., v rovnaký deň, ako ste ju vytvorili.
    Pri doprave len Kuriér (ktorú ste zvolil), bola odovzdáva inej - zvolenej prepravnej spoločnosti a preto bola doručená nasledujúci pracovný deň 10.12. (kde je dodanie aj pri danej doprave je uvedené).
    Ak máte záujem v deň vytvorenia objednávky mať zásielku doručenú, poprosíme Vás pre budúcnosť zvoliť spôsob dopravy: Expres Kuriér Bratislava.
    Dúfame, že s objednávkou ste okrem omeškania doručenia bol spokojný :)

    Prajem krásny deň.
    Natália z myaustria.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Vytekajuci práci gel

    Reakcia obchodu myAustria.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za napísanie. Mrzí nás vytečenie pracieho prostriedku pri prevzatí balíka v Zásielkovni.
    Pri balení sa prostriedky snažíme čo najlepšie zabezpečiť, ale občas sa to pri preprave trošku uvoľní.
    Napísala som Vám e-mail, aby sme to vyriešili k Vašej spokojnosti :)

    Prajem pekný deň.
    Natália z myaustria.sk

  • za tovar som zaplatila hned v den objednavky co bolo asi 15.11.2020 a doteraz ho nemam...

    Reakcia obchodu myAustria.sk

    Dobrý deň, Katka,

    ďakujeme, že ste nám napísala. Vašu objednávku sme do odoslali do Zásielkovne 16.11.
    Podľa trasovania zásielky mám informáciu, že bola príjemcom neprevzatá, bola vrátená naspäť k nám do e-shopu.
    Budem Vás kontaktovať ohľadom doriešenia doručenia.

    Prajem krásny deň.

    Natália, myAustria.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nebola som spokojná, lebo som dostala úplne iný sprch. gél ako bol zverejnený na obrázku. Vyhľadávala som konkrétny s fialovým viečkom a nie so zeleným. No prišlo mi so zeleným. Vôňa oboch sprch. gélov sa ani len nepodobá. Ja chápem, že sa vyrábajú s novou formulou a majú novú vôňu. Keďže bola zverejnená fotka “staršej” verzie, myslela som, že ju viem ešte kúpiť. Som sklamaná

    Reakcia obchodu myAustria.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že nie ste spokojná. Ospravedlňujeme sa za neaktualizovanie produktovej fotky. Dodávateľ zmenil obal produktu a domnievali sme sa, že kedže je popis aj označenie vône rovnaké, bude zachovaná aj vôňa produktu. Nemali sme však starý produkt na porovnanie. Ďakujeme za podnet, produkt bude odovzdaný fotografovi k aktualizácií.

    Prajem krásny deň.
    Natália, myAustria.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Krém v krabičke nebol originálne uzatvorený

    Reakcia obchodu myAustria.sk

    Dobrý deň prajem,

    veľmi nás mrzí, že ste s produktom neboli spokojná. Ochranný obal na kréme Penaten nebol totižto dostatočne prichytený, k tejto chybe došlo vo výrobe. Všetky krémy boli na nás sklad privezené zabalené v ochrannej fólii, tým pádom pri manipulácií neprišlo k znehodnoteniu produktu a je vhodný na používanie.

    Prajem Vám krásny deň.
    Lívia, myaustria.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    veľa potrebných produktov v tejtodobe je trvale nedostupných

    Reakcia obchodu myAustria.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa Vám za nedostupnosť niektorých produktov. Snažíme sa dopĺňať ponuku často ako sa len dá, či už o nové produkty alebo doplnenie už pôvodných. Avšak nie vždy má všetky produkty skladom náš dodávateľ alebo sú za nevýhodnú cenu.
    Ak máte záujem o konkrétny produkt, skúste nám napísať e-mailom a budeme Vás informovať o dobe naskladnenia prípadne ho pri najbližších nákupoch vieme doplniť.

    Prajem krásny deň.
    Natália, myAustria.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • S obchodom, ako takým, zatiaľ skúsenosť nemám. Avšak problém mám s kuriérom spoločnosti Remax, ktorý mi zásielku mal doručiť. Neochotný, v telefóne pri komunikácii sa ani nepredstaví, komunikuje arogantne a povýšenecky. Tovar som si objednala 21.3.2020. K 31.3.2020 mi ešte zásielka nebola doručená.

    Reakcia obchodu myAustria.sk

    Dobrý deň,

    veľmi sa Vám ospravedlňujeme v mene kuriérskej spoločnosti za problémy s doručením. V marci bolo doručenie aj trošku časovo náročné, nakoľko boli všetky kuriérske spoločnosti nadmerne vyťažené pre veľký záujem objednávania v e-shopoch a "vyhábaniu sa kamenných predajní"
    Okrem kuriérskej spoločnosti Remax doručujeme aj GLS. Využiť môžete aj balík na poštu a výdajné miesta Zásielkovne.

    Prajem krásny deň.
    Natália, myAustria.sk

    • tovar mal mylne a zavadzsjuce oznacenie uvedeny vytobok nebol impregnatorom ale pracim prostriedkom pred impregnaciou

    Reakcia obchodu myAustria.sk

    Dobrý deň,

    veľmi sa ospravedlňujeme za chybu a ďakujeme za upozornenie. Dúfam, že sme problém vyriešili k Vašej spokojnosti :)

    Prajem krásny deň.

    Natália, myAustria.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Obchod ma sklamal, môj názor je, že výrobky, ktoré som si kúpila v tomto obchode nie sú rakúske ani nemecké. Na géloch nie sú čiarové kódy, čo je dosť divné a nevoňajú tak ako som nakúpila osobne v Rakúsku a zdajú sa mi redšie. Práškový prach som zatiaľ nevyskúšala. Neodporúčam tento obchod a odteraz nakupujem iba osobne v Rakúsku

    Reakcia obchodu myAustria.sk

    Dobrý deň, Jana,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu. Je nám ľúto, že s nákupom u nás ste nebola spokojná. Ubezpečujeme Vás, že tovar, ktorý predávame v našom e-shope chodíme osobne nakupovať do Rakúska a Nemecka, preto nás to ešte o to viac mrzí.
    Po vašej recenzii som tovar u nás kontrolovala a čiarové kódy sa všade nachádzali (jedine mohli byť prelepené štítkom s prekladom).
    Dúfame, že aspoň s pracím práškom ste bola spokojná.
    V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.

    Prajem krásny deň.

    Natália, myAustria.sk