Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • 10 dní dozadu objednane ale nič neprišlo. Platba vopred na účet

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobry den, mrzi nas meskanie Vasej objednavky, sposobene meskanim zasielky od dodavatela. Platba vopred je v momentalnej situacii vyzadovana len z toho dovodu, ze kurieri neakceptuju platbu na dobierku.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    pomale dorucenie

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobry den, ospravedlnujeme sa za meskanie Vasej objednavky, ktore je sposobene meskajucim balikom od dodavatela. Verime, ze dnes k nam dorazi a Vasa objednavka bude nasledne expedovana.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Bol termin dodania a nic nedoslo,doatal som mail s inym datumom a zase nic pisal som a ziadna odpoved ...hlavne ze tovar bol uhradeny kartou hned ...

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobry den, ospravedlnujeme sa za meskanie Vasej objednavky, ktore je sposobene meskajucim balikom od dodavatela. Na Vas posledny email z vikendu este dnes rano zakaznicka podpora nemala moznost odpovedat.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Velky vyber
    • Komunikuju
    • Prehladny eshop
    • Dlha dodacia lehota veci, ktore su skladom u dodavatela. Aj ked pisali cca 3 dni, uz je to 10 dni a stale objednavka nedorazila

    Aktualne mi prilba stale nedosla. Vravia, ze maju problem kvoli pandemii s 10% dodavkami od dodavatelov, co som riskol pri objednavke, ale fakt je taky, ze za poslednych asi 30 nakupov za posledny mesiac a pol rozne po internetoch co som urobil, oni jediny maju problem tovar dorucit mi nacas. Dokonca z nemecka mi prisiel balik presne na den presne, ako predavajuci deklaroval. Tak asi maju neschopnych dodavatelov. Ak je nieco skladom u dodavatela, nemal by snad byt problem dorucit nieco za par dni, aj keby mali ist pre to sami pesi. Kurieri funguju dobre aj v dnesnych casoch.

    Aktualne som bohuzial nespokojny a bez prilby. Vas ehop mi bol odporuceny a kvoli tomu som si nekupil prilbu inde. No teraz jazdim v snowboardovej po lese a cakam na cyklisticku. Zevraj ma prist zajtra, tak som zvedavy, lebo stav v eshope je stale, ze sa caka na dodavatela. Ak sa do zajtra nezmeni stav, budem nuteny zrusit objednavku a refundovat platbu. Prilbu si kupim inde zajtra, niekde v kamennom shope, kedze ju uz vazne potrebujem.

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobry den, meskanie pri Vasej objednavke nas mrzi - ak Vam z 30 nakupov nemeskal ani jeden, mali ste velke stastie, kedze meskanie ma kazdy vacsi cyklisticky e-shop v Europe kvoli pretazenosti dodavatelov a napore na expediciu. Ak by ste si nasli prilbu, ktoru mame skladom, nie je problem Vam ju zamenit a vyexpedovat zajtra s dorucenim v utorok, ale zajtra ocakavame dodavku od dodavatela, takze by sa k Vam mala v utorok dostat aj povodne objednana prilba.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Opakovane nedodali tovar načas.

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobry den, meskanie pri Vasej poslednej objednavke nas mrzi, ale dovolime si nesuhlasit s opakovanym nedodanim nacas - podla nasho systemu vsetky Vase objednavky odisli nacas, alebo skor ako boli avizovane. Terajsie meskanie je sposobene aktualnou situaciou.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Jeden ast ok dalsi krivý!!!! Aspoň napíšte že sú to staré lezaky

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobry den, nevylucujeme, ze sa moze vyskytnut plast, ktory je krivy (aj ked je to casto skor subjektivna zalezitost) a nemame problem ho vymenit, tak ako vo Vasom pripade. Nemame to ale ako a priori zistit, kedze kevlarovy plast je od vyroby zabaleny v krabicke a nezalezi na tom, ako dlho v nej je (navyse, plaste do Vasej objednavke sme nemali skladom, takze nas "leziak" to nemohol byt).

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Trvá to strašne dlho už si nič neobjednam

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobry den, meskanie Vasej objednavky nas mrzi, je sposobene situaciou v logistike, kedze Vas tovar k nam ide zo zahranicneho zdroja. Verime, ze nam date sancu na zlepsenie nazoru, ked pominie mimoriadna situacia.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Čakám na objednávku ktorú som zaplatil už mesiac
    Maximálna nespokojnosť s doručovaciu dobou

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobry den, musime poopravit Vase tvrdenie - objednavku ste zadali a uhradili 13.4. s avizovanym dorucenim 21.4., kedze v objednavke bol tovar, ktory sme museli objednavat od dodavatelov zo zahranicia. Niektore zasielky zo zahranicia nam zial kvoli situacii v logistike meskaju, a preto sa posuvaju aj datumy dodania niektorych objednavok, medzi nimi aj tej Vasej. Robime vsetko pre to, aby sme Vam ju vyexpedovali co najskor.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Po 11 dňoch stále čakám na objednávku vraj ešte nemajú tovar od dodávateľa

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobry den, meskanie Vasej objednavky nas mrzi. Pisete o 11 dnoch, treba si vsak uvedomit, ze kvoli sviatkom ide len o 5 pracovnych dni a pri aktualnom meskani v logistike a medzinarodnej doprave sa k nam zial zasielka s tovarom aj do Vasej objednavky od dodavatela este nedostala. Verime, ze dnes dorazi a budeme schopni vyexpedovat Vasu objednavku.

  • Recenzia bola odstránená z dôvodu tapetovania profilu s recenziami jedným užívateľom.

  • Recenzia bola odstránená z dôvodu opakovaného hodnotenia jedným užívateľom.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Dlhá dodacia doba

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobry den, meskanie Vasej objednavky nas mrzi, zial je sposobene meskanim zasielky od zahranicneho dodavatela kvoli situacii v medzinarodnej preprave. Objednavku by ste mali obdrzat zajtra, co je meskanie 1 den voci avizovanemu terminu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • porušovanie práv spotrebiteľa
    • nekalé obchodné praktiky

    Spoločnosť MTBIKER s. r. o. praktizuje nekalé obchodné praktiky. Detailnejšie: V tomto obchode som nakúpil už za viac ako 4000€. V ich vernostnom systéme som nazbieral 3849 bodov čím som získal VIP konto. Často kupujem výživové doplnky a často mi ich predajú bez SK/CZ etikety. Už v minulosti som obchod opakovane viac krát upozorňoval na tento nedostatok, aby riadne dodržiavali práva spotrebiteľa § 10a až §12 zákona č. 250/2007Z.z. o ochrane spotrebiteľa. Minulý týždeň som v tomto obchode zakúpil mimo týchto hodnotených nohavíc aj ďalší SiS Go sacharidový elektrolytický nápoj pre podporu výkonu ktorý mi ale znova prišiel bez SK etikety. Na tento nedostatok som v eshope upozornil pridaním svojho negatívneho hodnotenia pod zakúpený tovar popisujúce stav tohoto nápoja v akom mi prišiel.. Nasledovala ale reakcia obchodu ktorú som od obchodu ,,takého mena,, nečakal: moje hodnotenie zmazali. Zablokovali mi natrvalo možnosť hodnotiť tovar, klásť otázky o produktoch, pridávať inzeráty , prispievať do fóra a iné rozsiahle blokovania. Následne mi konateľ spoločnosti mtbiker sro a zároveň aj programátor webu mtbiker sk pán "meno editované" zablokoval moju IP adresu, čím mi úmyselne sťažil prístupu zákazníka na web! Neviem sa bežným spôsobom ani len dostať do svojho zákazníckeho konta do zoznamu mojich daňových dokladov. Následne som komunikáciou s obchodom zisťoval, aké pravidlo som porušil že ma takto zablokovali. Odpoveď na túto otázku som zisťoval cez facebook, odpoveď obchodu: .. žiadna, zablokovali mi posielanie správ cez FB. Odpoveď som zisťoval emailom priamo od konateľa spoločnosti MTBIKER s.r.o "meno editované" no žiadna odpoveď. Verím, že sa odpovede dočkám pod týmto žiaľ negatívnym hodnotením.

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobry den, na Vase otazky Vam bolo mnohokrat odpovedane, vsetky Vase pocetne reklamacie a vratenia tovaru vyriesene vo Vas prospech, stitok, ktory Vam udaje chybal, Vam bol emailom odfoteny a doposlany. Vase zakaznicke konto je pristupne, Vase danove doklady boli zaslane emailom (ako vsetkym zakaznikom) a ak sa neviete k hocicomu na stranke dostat, vieme Vam cokolvek doposlat emailom, ako sme Vam to ponukali opakovane. Ak s nami mate nadalej problem, rieste ho prosim adekvatnym sposobom a nie verejnym ociernovanim nasho mena. Verime ale, ze pocas pandemie vsetci riesime zasadnejsie problemy ako udajne chybajuci stitok k energetickemu napoju.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Tovar prišiel v poriadku
    • Tovar prišiel týždeň po objednaní
    • Zákaznícka podpora cez mail 0 bodov

    Tovar som si objednal vo štvrtok, mal mi prísť v piatok. Prišiel vo štvrtok týždeň na to. Chápem, že je to skôr problém kuriérskej spoločnosti, ale keď som volal na zákaznícku linku, nikto nedvíhal, a keď som napísal mail, pani mi oznámila, že oni tovar poslali a nevie mi ďalej pomôcť. Až keď som sa dovolal na podporu, tak sa nám podarilo zásielku nájsť a dostať ku mne. Obchod fajn, doručenie nie.

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobry den, ako pisete, objednavka od nas odisla nacas a spravne, chyba nastala na strane prepravcu, resp. Parcelshopu, kde ste si mali vyzdvihovat objednavku. Mrzi nas Vase negativne hodnotenie nas - obchodu, kedze ako sam pisete, ako obchod sme nepochybili.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Rýchle napravenie pri chybnom zaslaní objednávky
    • Pri posledných dvoch objednávkach mi zaslali bud iný tovar alebo nedodali 1/3 objednávky.

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobry den, ospravedlnujeme sa za chybu na nasej strane. V objednavke ste mali drotove plaste, ktore sa musia odosielat individualne (nedaju sa zbalit do krabice) a tato zasielka neodisla zo skladu spolu so zvyskom objednavky. Plaste Vam na nase naklady doposielame.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Problém s výmenou tovaru
    • Zlá komunikácia

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,
    problém s výmenou tovaru u nás nie je, protokol na vrátenie tovaru ste vytvoril 31.3. a ako ste nám do mailovej komunikácie uviedol, zasielal ste ich 1.4. - vrátený tovar je u nás vzhľadom na aktuálne opatrenia našej firmy 3 dni v karanténe, kým sa spracuje. Dnes po spracovaní odošleme tretry na výmenu.

    Prosíme o troška pochopenia vzhľadom na situáciu.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Ochotny objednat aj co nemaju v popnuke.
    • Siroky sortiment, dobre ceny.
    • Po 3 tyzdnoch cakania na objednany tovar, poslali nieco ine ako som objednal. Takuto skusenost mam uz 2x
    • Najhorisie na tom je, ze to je tovar ktory je na sklade v obchodoch v ČR, ale pre nejake pochybne dohody musia objendat cez nemecko boh vie odkial.

    Cely problem mtbiker.sk zrejme bude v zavineny jeho dodavatelmi a slabou kontrolou tovaru pred odoslanim. Viem si predstavit, ze po 3 tyzdnoch pride do obchodu neico ine ako objednali pre zakaznika, ale je neakceptovatelne to odoslat a nacvicovat zakaznika posielanim tovaru spat a naslednym vybavovanim reklamacie. To prida do procesu dalsi tyzden, kym sa nakoniec znova objedna spravny tovar a hadam uz aj pride.

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobry den, v prvom rade nas mrzi, ze sme dodali iny variant tovaru, ako ste objednavali. Kedze sme pre Vas objednavali tovar, ktory nemame v ponuke, pri expedicii nemali ako zistit ci ide o spravne prevedenie. Pri jednej z predoslych objednavok islo o rovnaku situaciu, kedy ste nas ziadali o dodanie tovaru, ktory v ponuke nemame a vyhoveli sme Vam. V oboch pripadoch situaciu riesime na nase naklady. Pre buducnost odporucame objednavat len veci z nasej ponuky, nakolko pri nich vieme zarucit spravnost prevedenia a ich casovu dostupnost.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Žiadajú hodnotenie ale tovar zatiaľ nemám.

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,
    doručenie Vašej objednávky bohužiaľ zlyhalo pre nehodu vodiča zásielkovne, pri ktorej došlo k znehodnoteniu tovaru, ktorý bol vo Vašej objednávke. Vzniknutú situáciu s Vami riešime, bohužiaľ nedokážeme opätovne vyskladať objednávku z dôvodu, že v pôdovnej bol posledný kus dresu. Žiaľ, aj takéto situácie prináša život. Hodnotenie od Vás žiada Heureka a pokiaľ ste s emailom ohľadom hodnotenia súhlasili pri objednávke, nedokážeme to už následne stopnúť.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Zatial nemam naco reagovat nakolko sa e-shop odmlcal cakam na tovar a nic ...

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,
    v potvrdení Vašej objednávky máte uvedený dátum doručenia 7.1.2020 - objednal ste si viac kusov z položky ako bolo skladom a preto bolo nutné tovar do Vašej objednávky doobjednať. Dátum uvedený v potvrdení objednávky by sme mali bez problémov dodržať.

  • Neodporúča obchod

    100 %

    spokojnosť veľká