Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Už 3x ste predlžili datum dodania a Nič

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,

    ďakujeme za hodnotenie a za spôsobené meškanie dodania Vašej objednávky zo strany dodávateľa sa veľmi ospravedlňujeme - obratom sme Vás o tejto skutočnosti informovali a s počkaním na dodanie ste súhlasili. Naše zákaznícke centrum Vás bude po opätovnom preverení situácie kontaktovať a prípadne Vám ponúkneme iné alternatívy produktu, o ktorý ste mali záujem.

    Prajeme Vám príjemný deň:).

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Rýchle dodanie
    • Z 5 objednaných a zaplatených vecí mi prišli len 4 , našťastie tovar nebol drahý som v strate len 6e. Aj napriek mejliáde kde mi slečinka sľúbila doposlanie zabudnutého tovaru, mi nič neprišlo.

    Tento obchod neodporúčam.

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,

    ďakujeme za hodnotenie a za vzniknutú komplikáciu s doposlaním chýbajúceho tovaru sa veľmi ospravedlňujeme.
    Nakoľko sme ho v sklade ako riešenie vzniknutej situácie sprocesovali 11.4., avšak z dôvodu internej chyby pri zadávaní prepravného štítku k predmetnému balíčku došlo k zdržaniu pri jeho reálnom odoslaní.

    V priebehu pár dní Vám bude chýbajúci produkt úspešne doručený.

    • Tovar bol doručený
    • Bohužiaľ neobsahoval všetko čo mal

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie a za nekompletné balenie produktu sa veľmi ospravedlňujeme. Vaša reklamácia je už aktuálne v riešení na našom oddelení a budeme Vás obratom kontaktovať o jej vybavení.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Dodani tovar nefunguje ako by mal

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,

    ďakujeme za spätnú väzbu a v prípade, pokiaľ sa vyskytol problém s používaním produktu, vždy nás, prosím, obratom kontaktujte na našom zákazníckom centre, aby sme mohli predmetnú reklamáciu riešiť. Aktuálne sme Vám už odoslali správu a na základe Vašej reakcie navrhneme vhodné riešenie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neochota poradiť neschopnosť neodbornosť predávajúceho aj servis neochota sa poradiť nemal čas

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vyjadrenie spätnej väzby na naše služby, avšak po preverení Vašej záležitosti okolo nákupu a servisu by sme nesúhlasili s tvrdením na neodbornosť a nedostatok času nášho personálu.
    Venovali sa Vám osobne dvaja predavači, servisný mechanik a následne sme Vám informácie poskytli aj v momente, keď ste nás dodatočne kontaktovali telefonicky.

    Prajeme Vám príjemný deň:).

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Len dobre skúsenosti
  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Tovar (prilba) mi prišla bez šiltu, na môj dotaz ohľadom neho mi doposiaľ (4 dni) neodpovedali.

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,

    ďakujeme za hodnotenie a za vzniknutú situáciu sa ospravedlňujeme. Naše zákazníckej centrum Vašu správu k nákupu eviduje - situáciu ohľadom balenia sme preverovali v sklade/u dodávateľa a nepodarilo sa nám získať odpoveď obratom. Aktuálne Vašu požiadavku doriešime v mailovej komunikácii, kedy Vám bola z našej strany odpoveď už odoslaná.

    Prajeme Vám príjemný deň:).

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Sklamal som sa lebo mali byť aj náhradné sklá ako bolo uvedené a neboli iba číre.

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,

    ďakujeme za hodnotenie a daný produkt je fotochromatický model, ktorý priamo od výrobcu v balení neobsahuje doplňujúce šošovky. Popis sme upravili a naša zákaznícka podpora Vás ohľadom riešenia situácie kontaktovala mailom.
    Za uvedenú chybu popisu sa ospravedlňujeme.

    Prajeme Vám príjemný deň:).

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Klamú o doručení

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,

    ďakujeme za hodnotenie, avšak dovolíme si upozorniť na jeho nerelevantnosť.
    Nákup bol z Vašej strany stornovaný ešte pred jeho samotným odoslaním (objednávku ste vytvorili v sobotu popoludní a stornovali v nedeľu večer). Nedali ste nám teda veľmi šancu objednávku odoslať a doručiť :)

    Prajeme Vám príjemný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • To čo majú na stránke není pravda

    Nebolo mi dodané to čo bolo na stránke. Na stránke bolo písané svetlo z kablovym diaľkovým ovládaním žiadne diaľkové tam nebolo

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,
    ďakujeme za vyjadrenie a naša zákaznícka podpora Vás ohľadom nákupu a riešenia vzniknutej situácie kontaktovala. Za chybu v popise produktu sa ospravedlňujeme a bola z našej strany obratom odstránená.
    Veríme, že zakúpené svetielko bude slúžiť k spokojnosti:).

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Sklamanie uplne z pristupu predavaca. Bol to p. Milos. V ten den sme brali aj objednany ebike ctm wire pro. Nie je to lacna hracka a ako bonus znechuteny predavac, ktoreho zjavne praca otravuje a zakaznici su mu na obtiaz. Keby niesom zbehli v otazke eMTB a bikov celkovo tak nam asi nepovie nic. Absolutne sklamanie a moj nazor je, ze takyto clovek nepatri pred zakaznika.

    V MTBiker nakupuje pravidelne. Celkovo obchod odporucam ale posledna navsteva ma nahnevala a keby je toto moja jedina skusenost tak poviem nikdy viac. Ale na druhu stranu ostatni predavaci na pobocke su vzdy mili, poradia, pokecaju, proste pohodicka. Ale je tu velke ale…s p. Milosom toto nie je moja prva skusenost (uz sa to stalo viac krat), vzdy nemastny neslany a nie je to nikdy zrovna mily pan a s tym nieco treba robit, proste kazi to meno obchodu.

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,
    ďakujeme za vyjadrenie a na Vašich podnetoch týkajúcich sa kompetencie obsluhy v technickej otázke e-bikov obratom zapracujeme, aby sme dokázali poskytnúť odpovede na všetky podnety zákazníka k danej problematike pri vhodnom výbere ideálneho modelu.
    Za vzniknutú situáciu, ktorá nastala v prípade obsluhy pri Vašom nákupe na predajni, sa v mene obchodu veľmi ospravedlňujeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Opýtam sa ja Vás. Keď Vám chýbajú tri pásiky na topánkach Adidas, sú originál?...
    Takže váš obchod už nikdy viac...

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobry den, vsetky topanky Adidas / Terrex pochadzaju z oficialnej distribucie, takze je vylucene, ze by neboli original. Prosim poslite nam foto topanky, aby sme sa na to mohli lepsie pozriet. Podla produktovej fotografie su pasiky cierne na ciernej sietovine, takze ich nemusi byt na prvy pohlad vidiet.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    dodaný tovar nebol kompletný

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobry den, mrzi nas Vase hodnotenie, kedze tovar bol dodany kompletny podla popisu na stranke. Prislusenstvo, ktore tvrdite, ze v baleni nebolo, sa v popise nespomina a sucastou balenia teda nie je.

  • Tovar poslany hned. Packeta mi tovar uz tyzden nedorucila a nakoniec presmerovali zasielku uplne na ine miesto, ktore mi absolutne nevyhovuje.

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Mrzí nás Vaša skúsenosť, v tomto prípade bolo z našej strany všetko spravené na 100% a tovar odišiel ako mal, zlyhanie vidíme na strane dopravcu Packety. Po depo v Strečne vyzerá byť trasovanie v poriadku, doručenie na odberné miesto už neprebehlo ako malo. Ospravedlňujeme sa za tieto nepríjmenosti, jedná sa ale o ojedinelú udalosť a určite to nie je štandardom fungovania Packety, ktorá je mimoriadne obľúbenou službou doručenia.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • zavadzajuca informacia o doruceni

    Tovar som objednaval s vedomim, ze mi bude doruceny na dalsi den. Presli 4 pracovne dni a stale nic.

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobry den, Vasa zasielka od nas realne odisla 11.8. s dorucenim 12.8. tak, ako sme avizovali pri objednavke. Zasielali sme Vam aj informaciu o odoslani zasielky s cislom zasielky a odkazom na jej sledovanie. Pripadne meskanie je sposobene kurierskou spolocnostou a nad nou zial nemame kontrolu. Situacia nas mrzi a nasa zakaznicka podpora s Vami uz prebera riesenie.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Dobry den, posledny nakup ma trochu prekvapil. Cena ina aku som mal na internete, pricom som sa predavaca pytal ci mi plati ta cena ktora prinalezi mojemu uctu u vas. Montaz so 100% prirazkou za 68 pri kupe brzd za 300€, ok, beriem ze tam mate toho moc ale tie brzdy sme nahodili neskuseny na parkovisku za 20 min. To by mi nevadilo, mate toho moc a cennik je cennik, skor ma sklamalo to ze ten bajk bol u vas nedavno na servise s brzdami, prehadzovackou, premazanim kde som este predavaca ziadal nech mi odstrania pukanie v kostre(ktore zacalo po servise tlmicov u vas) ale nejak to predavac nezaznamenal tak to servisak ani neriesil, brzdy brzdili zle od zaciatku a prehadzovacka preskakovala. A nakoniec sa mi v tu sobotu dokonca zlomilo dorazove kolecko na prehadzovacke a ako som ju kontroloval tak bola od patky dost povolena... Ci uz to bola zhoda nahod neviem, ale bola by to asi velka nahoda, taky je moj postreh.

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,
    mrzí nás, že Vaša návšteva u nás nebola podľa predstáv, verím, že vysvetlením nižšie uspokojivo vysvetlíme prečo sú veci ako sú:

    - na internete ste mal inú cenu preto, lebo po nákupe, ktorý ste u nás realizoval ste sa dostal o zľavovú skupinu vyššie, od spomínaného nákupu máte teda u nás lepšie ceny, práve tento nákup bol rozdielový. Nenastala teda žiadna chyba, len posun do kategórie VIP.

    - ceny servisu, resp. doplnkové služby na počkanie sú spoplatnené prirážkou, ako píšete, máme toho veľa.

    - kvalita servisu - v tomto prípade ma mrzí, ak ste nebol s prácou spokojný. bicykle, obzvlášť celoodpružené s teleskopickou sedlovkou sú náchylné na pukanie, vŕzganie. Tieto problémy sa identifikujú ťažšie ale dajú sa riešiť. Na tomto mieste by som Vás rád vyzval, že ak po servise treba ešte niečo doladiť, neváhajte a dajte nám o tom vedieť. Niektoré maličkosti sa ozaj prejavia až pri záťaži a jazdení a pri pár testovacích metroch po servise nie sú identifikovateľné. Dorazové kolečko na prehadzovačke - k tomuto sa neviem relevantne vyjadriť, ak ste ale presvedčený, že sa to mohlo stať v súvislosti s naším servisom, sme pripravení to riešiť.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar bol zjavne použitý, alebo vystavený a použitý. Keďže som to zistil až doma a jednalo sa o hák na bicykel nechcelo sa mi to riešiť a vracať sa späť do predajne. ..

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Tovar by mal byť jednoznačne nový a nepoužitý, v skladových pohyboch nemáme pri tejto položke v tomto roku žiadne vrátenie, ktoré by mohlo indikovať, že by sa mohlo jednať o vrátený či vystavený produkt. Pošlite mi prosím fotografie produktu na [email protected] Určite by sme radi identifikovali problém a poškodenie - či nastal pri preprave, skladovaní alebo je dôvod niekde inde. Sme pripravení a ochotní na naše náklady produkt vymeniť. Ospravedlňujeme sa za komplikácie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • na tovar ktorý maju uvedený skladom už čakám 7 dní, včera som písal mail či ma ešte zmysel čakať alebo objednať inde, zatial bez odpovede. Jediny mail od nich bol že tovar bude doručený miesto 7.7 8.7 a odvtedy nič... Toto je rozhodne môj posledný nákup u nich.

    Ak niečo potrebujete súrne určite od nich neobjednávať. Tovar pri ktorom majú uvedené na sklade a pri objednávke píšu dátum doručenia o 2 dni, neodoslali ani po 7 dňoch.

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobry den, ospravedlnujeme sa za meskanie zasielky sposobeneho problemom pri expedicii. Vasa zasielka sa zial nenacitala spravne pri odovzdani do Packety a zostala "zaseknuta" az kym ste nam nenapisali. Odoslali sme ju nasledne okamzite a mate ju uz prevzatu. Verime, ze nam date este sancu, kedze Vase predosle zasielky boli dorucene nacas.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Neviem prečo je otázka na pedále Force, keď to bola výmena Kellys. Objednávka bola na 2x pedále Kellys, ale keďže sa jeden pedál ledva otáčal, požiadal som o výmenu, a to je kameň úrazu - obchodník sa má snažil presvedčiť, že to je dobré, pričom druhý pár sa otáčal rovnako, tak s ťažkým srdcom, my našiel podobné pedále, ako som mal v objednávke
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Rýchla komunikácia keď nakupujete ale pri reklamácii skoro žiadna vlastne po troch dňoch úbohá komunikácia.

    Do teraz som bol spokojný lebo som nemusel nič reklamovať , myslel som že pri reklamácii bude tiež ústretovosť žiaľ som sa mýlil.
    Napísal som 3x email a ešte nejaké správy po troch dňoch strohá odpoveď . Sedačka Hamax Siesta prišla zaprášená hodená v krabici , pri montáži som zistil že jedna skrutka sa nedá dotiahnuť a chcel som vedieť či treba poslať komplet sedačku alebo komponent čo má vadu.
    Sedačku posielam a uvidíme reakcie ďalej .
    Mal som príliš vysokú mienku o obchode ale prišlo veľké sklamanie.

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,
    Vaša skúsenosť nás mrzí, v prípadoch ako je tento máme jasné postupy a reklamácia bude vybavená k Vašej spokojnosti. Prvý mail ste posielal v nedeľu a druhý v pondelok. Po víkende je zákaznícka podpora vyťažená + tento týždeň máme zo 7 ľudí na podpore 2 mimo zo zdravotných dôvodov a sme v plnej sezóne takže bohužiaľ nám odpoveď trvá troška dlhšie ako zvyčajne. Prijmite prosím naše ospravedlnenie a ako som už deklaroval v prvej vete, reklamácia bude vybavená k spokojnosti v čo najkratšom čase.