Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Obchod mi predal položku, ktorá chýba niekoľko častí.

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,

    ďakujeme za spätnú väzbu. Ospravedlňujeme sa, ak balenie Vášho produktu nebolo kompletné, situáciu obratom preverujeme a chýbajúce časti Vám budú dodané v čo najkratšom možnom čase.

    Pekný deň prajeme.
    Tím MTBIKER

  • Neodporúča obchod

    10 %

    skoda reci

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Vo Vašej objednávke bol darčekový poukaz, ktorý je po úhrade automaticky generovaný a zasielaný na email zákazníka. Sme radi, že sa nám ho spolu podarilo dohľadať.

    Pekný deň prajeme.
    MTBIKER team

  • Neodporúča obchod

    20 %

    nekompetentný personál

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Mrzí nás Vaša skúsenosť z návštevy u nás a veríme, že v budúcnosti sa nám podarí zanechať lepší dojem.
    S pozdravom
    Tím MTBIKER

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Je to macka vo vreci ,tovar prisiel uplne iny

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vaše hodnotenie nákupu. Mrzí nás, ak Vám bol doručený tovar, ktorý nezodpovedal popisu a fotografii na webe. Neevidujeme od Vás komunikáciu v tomto smere a na základe našej expedičnej fotografie nevyzerá, že by došlo k omylu. Budeme Vás obratom kontaktovať a bude Vám samozrejme doručený správny tovar.

    Pekný deň prajeme.

    MTBIKER team

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar deklarovaný ako skladový následne skladom nebol (zistené o 2 dni po zaplatenej objednávke) a doba doručenia nebola stanovená. Očakával by som, že v období kedy lietame na Mars nebude až taký problém s evidenciou skladu online. Hlavne pri e-shope. Taktiež odporúčam pri vrátení platby využiť možnosť storna cez POS terminál (bežne to využívajú hotely) a nie vrátenie na účet. Na platbu som čakal 5 dní. Taktiez odporúčam na zmiernenie reputačného rizika využiť moznosti kompenzácie ak už urobíte chybu. Napr. poštovné zdarma, alebo kompenzáciu rozdielu ceny s alternatívnym tovarom, zľavový kupón na ďalší nákup... hocičo čo by zákazníka nabudilo aby o Vás hovoril aj svojmu okoliu. Čo už.

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie nákupu. V rámci našich procesov sa snažíme vyladiť skladový systém do čo najlepšej podoby, avšak aj napriek tomu sa žiaľ niekedy stane, že produkt nemáme skladom. V takom prípade sa ho snažíme objednať u dodávateľa. Ten Váš však žiaľ nebol dostupný ani u dodávateľa. Ďakujeme aj za spätnú väzbu ohľadom vrátenia platby ako aj formy kompenzácie.
    Veríme, že v budúcnosti bude všetko bez komplikácií.

    Prajeme príjemný deň.
    S pozdravom
    MTBIKER tím.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Skúšali to vyriešiť…

    Nič nevyriešili.

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš názor. Mrzí nás Vaša skúsenosť s predľženým časom doručenia zásielky z dôvodu problémov na strane dopravcu. Situáciu priamo s kuriérskou spoločnosťou intenzívne riešime a veríme, že tovar bude čoskoro doručený.

    S pozdravom
    MTBIKER team

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar ešte nedorazil a mam dat ohodnotenie?zatiaľ 5!

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie. Ospravedlňujeme sa za komplikácie pri doručovaní zásielky. Preveríme ich priamo s dopravcom a veríme, že do budúcnosti sa nebudú opakovať.

    S pozdravom
    MTBIKER team

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Široký výber tovaru
    • Vysoké poštovné zdarma

    Tovar skladom som si objednal pred týždňom.
    Stále mi nebol doručený.
    Došla mi iba časť objednávky.
    Po napísaní mailu, že čo sa deje, mi bolo odpovedané, že tovar bol rozdelený a časť odišla niekde inde.
    Vraj dopravca urobil chybu.
    Ešte sa mi takéto niečo nestalo.
    Možno už veľkosť mtbiker shopu nestíha v poriadku odoslať ani balík na správnu adresu.
    Kúpil som si pár reťazí na cyklo dovolenku.
    Tie samozrejme nedošli, tak som musel kúpiť ďalšie v cyklo obchode a stálo ma to o 20 euro viac ako v mtbiker.
    Moja chyba, chcel som ušetriť, no nakoniec som kúpil 2 krát to isté aby som mohol vycestovať na výlet a z dobrej kúpy mám reťaze na sklad a ešte aj 20 euro naviac.
    Takže veľmi pekne ďakujem za objednávku.
    Ešte musím otravovať susedov, že keď balík dorazí niekedy keď tu nebudem, aby mi ho prebrali.
    Super kúpa.

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu recenziu k nákupu. Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu s Vašou zásielkou, procesnou chybou sa nám nepodarilo objednávku doručiť včas. Veríme, že do budúcnosti sa podobný prípad nebude opakovať.

    Pekný deň prajeme.
    MTBIKER tím

  • Zavádzajúce informácie o termíne dodania tovaru.

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu reakciu. Vaša objednávka obsahovala produkt s dostupnosťou do 3 dní a po prijatí tohto produktu bola objednávka obratom odoslaná. Aj napriek našej snahe bola objednávka omeškaná o 1 deň, za čo sa Vám ospravedlňujeme.

    Pekný deň prajeme.
    Tím MTBIKER

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Nevedia poradiť

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobry den, zial pri znackach, ktore nepredavame, nedokazeme bez pristupu k bicyklu poradit tak specificky detail, ako je sirka pouziteho nipla. Mrzi nas, ze na Vas bicykel nesadol ani univerzalny centrovaci kluc s 4 moznostami sirky niplov; bez premerania ale naozaj nedokazeme jeho sirku uhadnut.

  • absolutny nesulad medzi vami a prepravnou firmou, prvu objednavku ste mi zrusili, vraj tovar nemate, objednal som podobny vyrobok - bohuzial
    nemam nic, ani len normalne vysvetlenie.

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Prípad sme preverili a zásielku nie je vždy možné po odoslaní presmerovať, resp. pozdržať na depe. To bol aj tento prípad, kedy sa zásielka vracia k nám naspäť a v prípade záujmu bude opäť odoslaná. Budeme Vás kontaktovať emailom.

    Pekný deň prajeme.
    MTBiker team

  • Neodporúča obchod

    80 %

    2x v priebehu mesiaca som si objednal tovar .Napriek tomu ,ze bol dostupny a ponukal moznost objednania nebol nikdy skladom.

    Odporucam lepsi update na web .page

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie skúsenosti s nákupom. Neustále sa snažíme optimalizovať objednávkové a skladové procesy, avšak nie vždy sa nám podarí dodržať deklarované dodacie lehoty, resp. tovar udávaný ako skladom musíme neskôr doobjednávať u našich dodávateľov. Za vzniknuté komplikácie sa ospravedlňujeme.

    Veríme, že podobné prípady sa nám do budúcnosti podarí minimalizovať.

    Príjemný deň prajeme.

    MTBiker team

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Obchod uvádzal tovar na sklade…
    Po objednaní a zaplatení…už tovar na sklade nemá…a uvádza že caka na dodanie od dodávateľa…

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. V rámci eshopu sa snažíme mať údaje o dostupnosti produktov ako aj prípadné čakacie doby vždy presné. Napriek našej snahe sa občas stane, že tovar, ktorý je uvedený, že je skladom sa nám pri spracovávaní objednávky nepodarí dohľadať a musí byť doobjednaný u dodávateľa. Procesy sa snažíme neustále zlepšovať a veríme, že do budúcnosti sa s podobným prípadom nestretnete.

    Prajeme príjemný deň.
    MTBiker team

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • zla komunikácia,nepresné informácie pri tovare,neskoré dodanie

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš názor. Preverovali sme Váš prípad, v objednávke bolo avizované dodanie tovaru 28.6. a Vaša objednávka bola v tento deň aj vyzdvihnutá na odbernom mieste.

    S pozdravom
    MTBiker team

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Jsem totálně zklamán ,objednal jsem si kola DuraAce 36 C,
    Přepravní služba přivezla krabici s popisem kola DuraAce ale uvnitř byly kola nižší kategorie tady kola Ultegra. Je to pokus o krádež ???Tomu bohužel nelze jinak rozumět.!!!!!

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobry den, tato situacia nas velmi mrzi, mame totiz skladom dalsi par kolies s rovnakym problemom (krabica DuraAce, kolesa Ultegra). Kolesa su z oficialnej distribucie a originalne zabalene, zamena preto musela nastat este u vyrobcu. Na nasej expedicii tovar nerozbalujeme, riadime sa podla EAN kodov na krabici, preto sme tento problem neodhalili pri expedicii. Jeho napravu samozrejme zjedname na nase naklady. Ospravedlnujeme sa za neprijemnosti.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • osobne vyzdvihnutie ak ste v dvoch prislusnych lokalitach
    • neexistujuca zakaznicka podpora
    • vracat peniaze sa obchod prilis neponahla
    • pouziva na dorucovanie spolocnost SPS (a.k.a. IN TIME, a.k.a. ONEXPRES)

    Ako som sa prave pozrel, odpovede pre ostatnych nespokojnych zakaznikov su tu rovnako chatrne, ako moja skusenost so zakaznickou podporou - nech je moja recenzia varovanim aspon pre ostatnych zakaznikov.

    Tiez ako niektori zakaznici nizsie nerecenzujem konkretne tuto poslednu objednavku, ale predposlednu. Je to jednoducho preto, ze k tej problematickej mi dotaznik Heureka neprisiel. Tazko povedat, ci vlastnym pricinenim, alebo proaktivitou zakaznickej podpory - bol som ignorovany mozno prave preto, ze k objednavke nebol vyziadany dotaznik od Heureky.

    Co sa dobabranej predposlednej objednavky tyka, nastastie uplna banalita za 20, ale v skratke: Objednane blatniky do Alzaboxu, obchod upozornuje, ze ak je tovar nad minimalne rozmery, nebude sa tymto sposobom dat ani objednat. Blatniky by sa do Alzaboxu vosli, alebo boli zle zabalene. Vysledkom bolo, ze sa ma snazi cez pracovny den kontaktovat notoricky znama firma SPS (staci si pozriet recenzie a zakaznik pochopi, preco sa vyhnut obchodom, co dorucuju len cez nich), ze mi chce tovar dorucovat osobne. Je potrebne si uvedomit, ze zakaznici si volia Alzabox pre ine dovody, nez je nizsia cena dorucenia. Tiez nie je uplne v poriadku, ze nikde nie je uvedene, ze do Alzaboxu dorucuje prave tento dopravca (nie je s nimi mozne riesit reklamacie inak, nez sudne).

    Vyssie uvedene by sa dalo prepacit, chyby sa stavaju, ale co nasledovalo ma presvedcilo, ze od tohto obchodu ruky prec: Pri kontakte so zakaznickou podporou iba potvrdili prijatie odstupenia od zmluvy, zvlastna bola uz odpoved, ze tovar sa im vrati az o niekolko dni, a ze potom spracuju vratky. O niekolko dni sa mi namiesto vratky ozyva znova SPS, ze chce tovar dorucovat. Pri kontakte s nimi potvrdene, ze tovar je naozaj zle zabaleny, zaroven som sa ale dozvedel aj to, ze SPS si nevie predrezervovat napr. najvacsi Alzabox vopred - cize akekolvek dorucovanie tohto typu nespolahlive.

    Kontaktoval som znova zakaznicku podporu, aby som pochopil, preco si tovar nestiahli od dopravcu hned naspat a ked sami vedeli, ze sa da lepsie zabalit, preco mi ho napr. neposlali okamzite znovu v mensom baleni. V podstate z komunikacie som pochopil, ze sa im to nechcelo, pretoze tovar sa im o par dni i tak vrati - nehladiac na to, ze SPS znova pise, vola, najprv z Trencina, potom pisu, ze mate pisat inemu kolegovi do Bratislavy, atp. O to ale vobec nejde, ked som som sa snazil pochopit, preco tento obchod odo mna ocakava, ze si objednam niekedy aj nieco drahsie, tak som sa prakticky dozvedel, ze kedze je moja objednavka lacna, tak ich to nezaujima. Peniaze mi boli vratene na moje vlastne pripomenutie na 14-ty den, uz predtym ked som namietal, ze je predsa absurdne cakat s vratkou penazi na spatne dorucenie mne nikdy nedoruceneho tovaru, tak mi bolo odseknute, ze to bude v ramci zakona. Na webe sa docitate, ze ked prekrocia zakonnu lehotu, tak sa mate sami ozvat.

    Uplne posledna komunikacia odo mna bola, ze by som rad podal staznost, ako bolo s mojou objednavkou nakladane a hlavne komunikovane. Uplne odignorovane, bez odpovede - ubehli uz asi 2 tyzdne. Nuz, potom sa necudujte, ze zakaznik vas obchod neodporuca a samozrejme sa tu neodvazim nikdy objednat nieco, co by bolo drahsie a nahodou by bolo treba reklamovat - ked sa takto so mnou komunikuje pri polozke za 20, tak si viem predstavit, ako by to bolo pre Di2, apod. komponente. Tiez ma napadlo, ze im je to jedno, pretoze na moj ucet toho suhrnom nebolo naozaj objednane vela, len teda nie vsetci objednavame iba prostrednictvom jedineho uctu, cize stracate v zakaznikovi viac, nez sa na prvy pohlad moze zdat.

    Jednoducho e-shop na slovensky sposob, nastiastie uz skoncil COVID - vdaka ktoremu som ho objavil a povodne sa mi pacil. Mali mozno sem-tam zly popis tovaru, nekompetentny personal na vydajni, ale kedze tu bol COVID a velky nabor, vsetko sa dalo odpustit. No ale COVID skoncil a su tu siroke moznosti.

    Mimochodom, blatniky som kupil nakoniec od Alzy samotnej (moja hlupost, ze som nehladal predtym), samozrejme sa vosli do stredne velkeho AlzaBoxu. Aj keby boli dodatocne balene, stale by sa tam vosli. Teda aka firma, taky dopravca a taka zakaznicka podpora. Ako som prislubil, po tomto nakupe rusim zakaznicky ucet - poslednu objednavku som si vytvoril naozaj len preto, aby som mohol nechat tuto recenziu - viete si predstavit, ze to uz chce nejaku motivaciu. Ocakavam pateticku odpoved ako pre ostatnych nizsie.

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu recenziu. Vzniknutá situácia nás mrzí, najmä z dôvodu nezrovnalostí na viacerých stranách pri jej riešení. Verte, že k svojim zákazníkom sa snažíme pristupovať bez ohľadu na hodnotu objednávky a do čo najväčšej možnej miery sa snažíme, aby boli spokojní s tovarom aj so zákazníckou podporou a ostatnými službami. V prípade podobných situácií riešime sťažnosti klientov individuálne prostredníctvom mailu/telefónu k spokojnosti klienta. Takýmto spôsobom budeme kontaktovať aj Vás.

    MTBiker tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Mám veľmi zlé skúsenosti, dodacia lehota nedodržaná, servisné práce neboli dobre urobené, 2x e-bike nebol dobre zložený, nedotiahnuté súčiastky, všetko robené narýchlo a lajdácke. Do obchodu sme išli aby nám odborne a skúsene poradili, ale absolútne neodborné priam až amatérske informácie.

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,
    Vaša skúsenosť nás úprimne mrzí. Veríme, že do budúcnosti budete od nás odchádzať spokojnenší. Ohľadom kompenzácie vzniknutej situácie Vás budeme kontaktovať emailom.
    Príjemný deň prajeme.
    MTBiker team

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Bolo mi povedané, ze sedlo sa po vyskusani uz neda vratit, tak som zrusil objednavku. Tak som si objednal sedla na vyskusanie z ineho eshopu

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,
    Vaša skúsenosť nás mrzí. Nie všetky sedlá máme k dispozícii na testovanie, v prípade záujmu Vám vieme v budúcnosti poskytnúť na podpore informáciu, ktoré takto zapožičať vieme.
    Ďakujeme za pochopenie a prajeme príjemný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi bol doručený nekompletný

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,

    ďakujeme za hodnotenie a za vzniknutú situáciu ohľadom nekompletného balenia sa veľmi ospravedlňujeme. Naše zákaznícke centrum Vašu správu k nákupu eviduje a priamo kolega pre Vás už preveruje možnosti riešenia reklamácie. Budeme Vás obratom informovať o riešení cez mailovú komunikáciu.

    Prajeme Vám príjemný deň:).

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Už 3x ste predlžili datum dodania a Nič

    Reakcia obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,

    ďakujeme za hodnotenie a za spôsobené meškanie dodania Vašej objednávky zo strany dodávateľa sa veľmi ospravedlňujeme - obratom sme Vás o tejto skutočnosti informovali a s počkaním na dodanie ste súhlasili. Naše zákaznícke centrum Vás bude po opätovnom preverení situácie kontaktovať a prípadne Vám ponúkneme iné alternatívy produktu, o ktorý ste mali záujem.

    Prajeme Vám príjemný deň:).