Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Príliš dlhé doručenie

    Tovar som objednal 23.11 emailom mi potvrdili 26.11 odoslanie balíka ale balík odoslali až 27.11 a doručení bol 2.12.

  • Neodporúča obchod

    Pre 6 dnami som sinobjednal tovar a nebol do teraz doruceny.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Komunikácia nulová. Neviem či mi vôbec pošlú tovar.

  • Neodporúča obchod

    Tovar mi bol doručený taký aký ja som nechcel.Mal som dostať termostat so 100 stupňovov teplotov a on mi došiel so 105 stupňovov teplotu.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Absolútne žiadna komunikácia obchodu so zákazníkom po dodaní tovaru ( kvôli upresneniu parametrov dodaného tovaru )
  • Neodporúča obchod

    20 %

    • obchod mi potvrdil emailom objednávku, citujem: "Tovar Vám dodáva Dodávateľ: BOSTON K+R s.r.o., Martina Kollára 56, , 908 43 Čáry, IČO: 47 577 681 , IČ DPH: SK2024004499, (prevádzkovateľ internetového obchodu www.mototech.sk)" Následne mi bol doručený ďalší email, citujem: "Dobry den,
    • Objednany tovar je nedostupny, vasu objednavku musime zrusit.
    • Dakujem Deak" Na objednaný tovar, jednu z dvoch položiek, ktoré som si objednal navýšili cenu a veselo ponúkali ďalej, ako by sa nechumelilo. Po mojom upozornení, že tovar, ktorý mi potvrdili emailom, že je vraj nedostupný, že len navýšili cenu a dá sa ďalej kúpiť predaj zastavili. Samozrejme ako dôkaz mám fotografie. Takže obchod v žiadnom prípade neodporúčam.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávku som zrušil :
    Nedoručenie objednávky...
    Žiadna komunikacia zo strany predavajucého...
    Nedoporučujem....

  • Neodporúča obchod

    Po telefonickom kontakte okolo obeda mi pán povedal že aby som zavolal na druhý deň. Ja len že to už je 11 dní od objednania tovaru.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Obchod mi ani nedal vedieť že zrušili objednávku a pritom nemali veci na sklade

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Ceny
    • Komunikácia so zákazníkom
    • Funkčnosť webu
    • Spôsob vrátenia tovaru k reklamácii

    Naozaj pekné ceny má eshop.

    Niekoľkokrát som komunikoval telefonicky, po každé zo mňa urobili blbca.
    Chcel som reklamovať produkt. Podľa údajov v Google Mapách majú otvorené na Kopčianskej od 8 do 16, nuž tak som tam prišiel, ale na mieste som nevidel nijaký označený vchod či predajňu. Volal som na telefón, uvedený na webe, kde mi povedali, že reklamácia sa osobne doručiť nedá.
    Že ju mám doručiť na miesto, kde som bol osobne, poštou, i keď evidentne tam v tej dobe niekto bol. Takže miesto toho, aby som prešiel 2 metre a niekto mi produkt prevzal, išiel som o kilometer ďalej na Poštu a za štyri eurá som poslal balík. A niekde na pošte ten balík poškodili, takže sa na adresu, kde som osobne bol, dostal poškodený produkt a reklamácia bola neuznaná. To je chyba Pošty, ale vôbec by som ju nemusel použiť, keby si upravili otváracie hodiny.

    Pri inom nákupe som objednal 1 ks brzdového kotúča. Potreboval som len jeden, lebo v jednom servise pri montáži nových kotúčov mi bol jeden poškodený, a teda som z objektívnych dôvodov potreboval len jeden nový. Viem, že sa štandardne kupujú po dva kusy.
    V tomto eshope som normálne vytvoril objednávku na 1 ks, všetko prebehlo a čakal som, kým mi dôjde v rámci rozvozu v BA. Ako píšu na stránke - tovar na sklade doručia ešte v ten deň. Tento tovar bol na sklade a 3 dni nič. Tak som tam volal a oni ma vysmiali, že jeden kotúč sa nedá kúpiť a že takú objednávku mi nevedia dokončiť. Ja viem, že sa vždy na auto osadzujú dva, ale ja som z objektívnych príčin potreboval jeden, nemuseli mi to vysvetľovať takým pejoratívnym tónom.
    Ja sa teda pýtam, prečo sa dala taká objednávka vôbec vytvoriť? A prečo mi nedali vedieť, že takú objednávku dokončiť? Tri dni som čakal na objednávku, ktorú oni ani nemôžu dokončiť?

    V tomto obchode sa ako zákazník cítim zle.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Komunikácia
  • Neodporúča obchod

    • Do piatich dní sa mi nikto neozval potom som volal prečo sa neozvu tak som to zrušil tomu čo som volal to bolo jedno sám mito navrhol zrušiť tak považujem objednávku za zrušenú objednal som si im de
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Totalne arogantny pristup k zakaznikovi ... po 2-och telefonatoch a dalsom emaily ziadna informacia o dodani alebo nedodani tovaru. Neodporucam je to iba strata casu

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Objednaný tovar nevedia doručiť lebo sa už nedodáva. Ponuknuté novšie číslo dielu za vyššiu cenu. Obchod ma o nevybavení objednávky neinformoval, musel som sám zisťovať v akom stave je. Nedostupný diel majú stále na eshope. Nie je to prvý krát.

  • Neodporúča obchod

    • ani po tyždni ziadna reakcia obchodu na objednavku

    cele zle

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadna

    Otras neodporúčam nič objednávať

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ku dnešnému dňu mi tovar nebol doručený !!!

  • Neodporúča obchod

    Položky na sklade svietia po vytvorení objednávky, príde email. že vám rušia objednávku, tovar nemajú. Nespoľahlivosť

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nemozem nepotrebny tovar vratit. To sa mi nepaci

  • Neodporúča obchod

    10 %

    strohý oznam že objednávku mi rušia. ani ospravedlnenie ani nejaká ponúknutá náhrada. Pritom na stránke im tovar stále svieti ako dostupný