Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Absolútne žiadna komunikácia obchodu so zákazníkom po dodaní tovaru ( kvôli upresneniu parametrov dodaného tovaru )
  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Ceny
    • Komunikácia so zákazníkom
    • Funkčnosť webu
    • Spôsob vrátenia tovaru k reklamácii

    Naozaj pekné ceny má eshop.

    Niekoľkokrát som komunikoval telefonicky, po každé zo mňa urobili blbca.
    Chcel som reklamovať produkt. Podľa údajov v Google Mapách majú otvorené na Kopčianskej od 8 do 16, nuž tak som tam prišiel, ale na mieste som nevidel nijaký označený vchod či predajňu. Volal som na telefón, uvedený na webe, kde mi povedali, že reklamácia sa osobne doručiť nedá.
    Že ju mám doručiť na miesto, kde som bol osobne, poštou, i keď evidentne tam v tej dobe niekto bol. Takže miesto toho, aby som prešiel 2 metre a niekto mi produkt prevzal, išiel som o kilometer ďalej na Poštu a za štyri eurá som poslal balík. A niekde na pošte ten balík poškodili, takže sa na adresu, kde som osobne bol, dostal poškodený produkt a reklamácia bola neuznaná. To je chyba Pošty, ale vôbec by som ju nemusel použiť, keby si upravili otváracie hodiny.

    Pri inom nákupe som objednal 1 ks brzdového kotúča. Potreboval som len jeden, lebo v jednom servise pri montáži nových kotúčov mi bol jeden poškodený, a teda som z objektívnych dôvodov potreboval len jeden nový. Viem, že sa štandardne kupujú po dva kusy.
    V tomto eshope som normálne vytvoril objednávku na 1 ks, všetko prebehlo a čakal som, kým mi dôjde v rámci rozvozu v BA. Ako píšu na stránke - tovar na sklade doručia ešte v ten deň. Tento tovar bol na sklade a 3 dni nič. Tak som tam volal a oni ma vysmiali, že jeden kotúč sa nedá kúpiť a že takú objednávku mi nevedia dokončiť. Ja viem, že sa vždy na auto osadzujú dva, ale ja som z objektívnych príčin potreboval jeden, nemuseli mi to vysvetľovať takým pejoratívnym tónom.
    Ja sa teda pýtam, prečo sa dala taká objednávka vôbec vytvoriť? A prečo mi nedali vedieť, že takú objednávku dokončiť? Tri dni som čakal na objednávku, ktorú oni ani nemôžu dokončiť?

    V tomto obchode sa ako zákazník cítim zle.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Komunikácia