Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Volala som na to telefónne číslo čo tam majú uvedené a nikto mi to nedvíhal a volala som viackrát.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    2 nezhodojuce sa popisy na stranke. Na uvode je napisane ze ide o novy neotvoreny tovar a ked sa clovek zacita podrobnejsie do popisu tak sa docita ze je to rozbaleny tovar. Cela stranka je lajdacky zrobena. Pri navsteve stranky mi vybehlo upozornenie ze su na dovolenke ktora mala koncit minuly rok. Diletanti ...

  • Neodporúča obchod

    80 %

    • Telefón je nový, doŠiel rýchlo a zatial funguje veľmi dobre
    • Asi po týždni fakturačný papier už sa ani čítať nedá... Musíte si to hneď odfotiť inak keby sa nieco stane tak už asi nepreukážete že tovar je váš a neviete reklamovať
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar bol objednany 18.8. Dnes je 30.8.a tovar nebol poslany. Obchod objednavku zaregistroval, ale nic neposlal. Kontaktovala som obchod, ale nikto neodpovedal na email.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • ponukaju tovar, ktory nemaju, pisu ze je na sklade hoci ho nemaju vobec a po objednavke vam to daju vediet mailom az po niekolkych hodinach pricom vam pride este dalsi mail o prijati objednavky
    • uplny chaos

    Reakcia obchodu MOBILE WORLD

    Vážený zákazník, ponúkame iba tovar, ktorý skladom máme. Pri niektorých vysokoobrátkových modeloch sa však stáva, že sa rýchlo vypredá a nestihneme zareagovať okamžitým stiahnutím modelu z ponuky.
    Bol Vám ponúknutý rovnaký model v inom farebnom prevedení o ktorý ste záujem nemali.

    Za spätnú väzbu Vám ďakujeme, pracujeme na tom aby sme sa neustále zlepšovali.

    S pozdravom

    Mobileworld.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    tovar mal polsky navod

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Cena je bezkonkurenčná.

    Nakupoval som tam už trikrát, prvý krát mi mobil priniesli na miesto určenia osobne, druhý telefón som nechal na kuriéra a priplatil som si sobotňajšie doručenie, samozrejme že mobil mi prišiel až v utorok. t.j. tri dni po synových narodeninách ( bol to darček k narodeninám a zaplatené doručenie presne na deň narodenín. ) Na reklamáciu ani nereagovali. Odpovedať je asi pod ich úroveň. Pri treťom mobile som písal na support - bez odpovede, tak som volal , žiadna ochota. Telefón som objednal do 17.00 a teda garantované doručenie malo byť nasledujúci deň. Žiaľ kuriér prišiel až o dva dni. Pritom pracujem na tej istej ulici a osobné vyzdvihnutie by mi nerobilo problém.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    kúpila som si kryt, objednávku nespracovali, o týždeň neskôr som poslala email že ruším objednávku, odpoveď som nedostala

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • predavaju tovar ktory nie je urceny na slovensky trh - nemoznost oficialne uplatnit zaruku

    Pozor na tento obchod, nie je mozne uplatnit zaruku v oficialnom servise na slovensku!!!

    Smartphone (vlajkova lod istej znacky) nebol urceny na slovensky trh a oficialny servis vyrobcu na slovensku ho odmietol servisovat.

    Mobil bol vrateny na reklamaciu do mobileworld.sk odkial ho poslali do autorizovaneho servisu v nemecku kde reklamaciu odmietli vybavit bez akehokolvek vysvetlenia. Cely proces reklamacie trval mesiac. Po mesiaci bez smartphonu ktory potrebujem na kazdodenne pouzivanie som si opravu zariadil sam na vlastne naklady v zarucnej dobe. Dodatocne na moj podnet mi bolo z mobileworld oznamene ze chybnu baterku neopravia kvoli mikropraskline v rohu predneho panelu. Komunikacia zo strany mobileworld.sk bola velmi stroha a proces bol velmi zdlhavy.

    Od vyrobcu mi bolo oznamene ze smartphone nie je mozne reklamovat u vyrobcu na slovensku ani v krajine kde bol telefon urceny na predaj.

    Momentalne prebieha riesenie na specialnom oddeleni u vyrobcu. Podla vyrobcu je odmietnutie reklamacie bezne pretoze sa jedna o tovar v ramci sedej ekonomiky. Jednia moznost je reklamacia u predajcu (mobileworld) ktory opravu riesi u autorizovanych servisov co bol v mojom pripade zdlhavy proces.

    Reakcia obchodu MOBILE WORLD

    Vážený zákazník,

    podľa platného zákona v prvom rade predávajúci zodpovedá za chyby tovaru a kupujúci je povinný reklamáciu bezodkladne uplatniť u predávajúceho.
    Tak ako ostatné obchody ponúkame tovar aj zo slovenskej aj z európskej distribúcie, zákazník je však pred kúpou vždy oboznámený.

    Čo sa týka Vášho prípadu, reklamácia bola neuznaná nemeckým autorizovaným servisom Samsung z dôvodu mechanického poškodenia displeja zákazníkom, teda boli porušené podmienky výrobcu a telefón nespĺňal podmienky pre záručnú opravu, toto stanovisko vám potvrdí akýkoľvek iný autorizovaný servis Samsung. V skutočnosti nešlo o mikroprasklinu ako uvádzate, ale o praskliny v hornej a dolnej časti displeju. Taktiež Vám bol zaslaný kompletný reklamačný protokol zo servisu s dôvodom neuznania a fotodokumentáciou.
    Lehota 30 dní bola dodržaná a proces reklamácie bol s Vami odkomunikovaný mailom a telefonicky.

    Želáme všetko dobré a pre budúcnosť si dávať väčší pozor na mechanické poškodenia

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Neviem
    • Zmente splatkovu spolocnost,cez Quatro som mal tovar na druhý den

    Kupovat iba za hotove na splatky zbytočne papierovačky od česksj spoločnosti.

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    NÁKUP V TOMTO OBCHODE NEODPORÚČAM!!!
    Objednaný tovar mob.telefón Samsung S7 edge mi bol doručený poškodený! Poškrabaný na vrchnom aj spodnom ráme telefónu a po celej bočnej.strane displeja.
    Po oznámení a zaslaní fotodokumentacie predajca prestal komunikovať a neodpovedal opakovane ani na mail. Vrchol neseriózneho jednania predajcu!!!

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Prvý aj posledný nákup.
    Načo ponúkajú lacné mobily, keď deň po objednaní ho zrazu nemajú.
    A ponúkli mi o 2 dni nato telefón v inej farbe.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neaktualizovane informácie o tovare na stranke a neochota komunikovať so zákazníkom.

    Reakcia obchodu MOBILE WORLD

    Vážený zákazník, dostupnosť tovaru sa môže rýchlo meniť vzhľadom na neustále objednávky, stav tovaru aktualizujeme priebežne každý deň.

    S pozdravom

    Mobileworld.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Vekslácke metódy.

    Dostal som mobil s firmwarom T-Mobile (za 500 EUR+ to už vadí) a následne už nebol v ponuke vo webshope t.j. mali jeden kus bohvie odkiaľ.

    Na moju následnu reklamáciu a žiadosť o nahranie iného firmware v autorizovanom servise nikto nereagoval. Predpokladám, že pri iných reklamáciách človek pochodi rovnako.

    Takže moje odporúčanie je: ruky preč od tohto webshopu!

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Cena
    • Nedorucuje na cas a poskodene kusy
  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Dobre ceny.
    • Kúpil som si už druhy mobil od nich. Prvý sa pokazil, druhy sa pokazil po dvoch dňoch.

    Radšej si priplatiť 10-20€ a kúpiť u overenych predajcov.

    Reakcia obchodu MOBILE WORLD

    Vážený zákazník,

    ďakujeme za recenziu. Dostali ste od nás úplne nový a zaplombovaný tovar z oficiálnej distribúcie. Preto je trochu nefér ohodnotiť nás ako predajcu za vady ktoré sa môžu vyskytnúť na akejkoľvek spotrebnej elektronike. Dokonca na Vami zakúpený model Microsoft Lumia 550 sme doposiaľ neevidovali jedinú reklamáciu za celú dobu predaja.

    S pozdravom

    Mobileworld.sk