-
- Zle nastavená predajná v HE
- Neochotný personal na dlažbe/nábytku/sklade
- Nekvalitne materialy
- Ludia tu nakupujú z núdze lebo v okoli HE/VT/SV nieje obdobná predajna
10.10.2023 Predajna HE
Nechapem ako moze takáto firma fungovat.
Zastarlaly spôsob predaja spolu s neochotný personálom vytvára negativny dojem u zákazníkov.
Neochota personálu prameni z nesystémového nastavenia predajne a fakt odporúčam vymeniť middle management a nastaviť vsetko korektne.
Verim ze do tejto oblasti pride konkurencia ktora vas vytlačí. -
- Otvorena len jedna pokldna
- Neochotny predajcovia
Dnes 02.09.2023 som bola nakupovat v Merkury Markete v Liptovskom Mikulasi. Kym najdete predajcu cela vecnost a na pokldni ani nehovorim. Otvorena len jedna pokladna,kde sme stali v rade pomaly 10 minut.
-
- Lákavá ponuka. Škoda, že iba na papieri a v obchode na výstavnej ploche.
- Výstavná plocha obchodu je celkom fajn
- Logistika predaja na -1000 percent
- Chaos na x úrovniach vo všetkých činnostiach
Píšem za pobočku Liptovský Mikuláš. Včerajší pobyt v tomto obchode už bol fakt vrcholom mojej trpezlivosti a tolerancie. Pokiaľ majiteľ nemá prostriedky na to , aby zaplatil personál, tak nech radšej zváži možnosť zníženia počtu prevádzok a počtu pracovníkov. Zbytočne každý deň je na Slovensku viac naštvaných ľudí ( vďaka nemu...). Bodaj by aj nie, keď prídete na oddelenie za predavačom, ktorý Vás pohľadom zabíja, že prečo otravujete, keď on tam sedí s frajerkou a ja - trápny zákazník - ho evidentne vyrušujem. S otráveným ksichtom Vám konečne dá papierik na jednu trápnu položku. Nakoľko potrebujete sortiment z iného oddelenia, tak idete si vybrať tovar tam. No a .....jednalo sa konkrétne o zrkadlá s podsvietením. Pre istotu sme si vybrali tri druhy a do mobilu odfotili štítok s kódom. No trvalo niekoľko minút, kým sme našli niekoho z personálu. Následne slečna bola vyklepaná, lebo ako to ona chúďa má v tom sklade - programe -nájsť. Čakala na kolegyňu. Tá zistila, že podľa "presnej" a "prehľadnej" evidencie, z tých troch druhov jedno na sklade nie je a z ostatných majú na sklade 3, prípadne 5 kusov. Super! Zrkadlo bude. Po takmer 30 minútach vyšla bledá predavačka zo skladu a že ona to nevie nájsť a ... ODIŠLA!!! Ani sa neunúvala hľadať s nami nejaké riešenie, pozrieť alternatívu...NIČ!!!!! Tak že si teda zoberieme vystavený kúsok. Jedna predavačka to schválila, už sme mali takmer zaplatené, keď sa odniekiaľ vynorila "dobrá víla" a zatrhla nám to so slovami, že má prísť majiteľ a on " nemá rád, keď tam uvidí prázdne miesto...". No 90 minút čakania bez výsledku dalo zabrať aj mojím nervom a vybuchla som... ( v priebehu dvoch týždňov toto bol môj štvrtý nákup a postup bol v "bledomodrom" rovnaký). Takže aj napriek tomu, že nepochybne sú v Merkury aj dobré a kvalitné veci, myslím, že tam už nakupovať nebudem. Otrasný spôsob fungovania - výber tovaru, lístoček, hľadanie a čakanie na pokladňu, chaos vo vydávaní tovaru a večné posielanie niekde inde - z tohto reťazca robí hororové miesto. Čítala som už viac recenzií a všetky sa niesli v podobnom duchu. Fakt by ma zaujímalo, či sa to dostane aj k majiteľovi alebo sme my "hlúpi" zákazníci spokojní, že sme si niečo niekde napísali a má to efekt "hádzania hrachu o stenu".
-
- Žiadne výhody
- Predávajú nábytok bez návodu
Nikdy v živote tam nič nekupujte. Nedávajú návody k nábytku, čakajú asi, že sa nudite a chcete skladať puzzle. Banda debilov
-
- Mají dobré ručníky
- NEOCHOTNÍ, NEZAŠKOLENÍ zaměstnanci
- NEKVALITNÍ produkty
- PŘÍŠERNÁ KOMUNIKACE
- Zdlouhavé REKLAMACE
- Věčné čekání na OBSLUHU
Trenčín
Jednoznačně NEJHORŠÍ OBCHOD všech dob.
Při reklamaci tisíc výmluv, samozřejmě když už máte štěstí a někdo vás obslouží. Při výběru interiérových dveří příšerní zaměstnanci, chyběli jim informace, otrávení, že po nich někdo něco chce.
Co se týče vodovodních baterií, koupili jsme černé. Baterie k vaně ihned protékala, vadný kus, naštěstí vyreklamovali po dodání fotek a videí. Baterie do sprchového koutu - slezla barva - vyreklamovali.
ALE, po koupi VINYLOVÉ PODLADY click do CELÉHO DOMU (cenově střední až vysoká kategorie) jsme se rozhodli, že NEKOUPÍME už ani blbej ručník ! Podlaha měla krásný dřevěný dekor, po odborné pokládce (jiná firma) se po čase začala VLNIT A PRASKAT ve spojích. Začala KŘUPAT, LÁMAT SE a někde jsou i DÍRY A NADZVEDNUTÉ OSTRÉ ČÁSTI podlahy. PODOTÝKÁM, ŽE PODLAHA JE DOPORUČENA NA PODLAHOVÉ TOPENÍ!
Bohužel, realita je někde jinde a reklamaci nám ZAMÍTLI s tím, že máme špatný podklad! BEZ ŽÁDNÉ NÁMAHY ZNALCE NEBO JINÉHO ODBORNÍKA. Kdyby to byla jedna místnost, ok, ale máme to v celém domě - i v nezatěžených místech. Určitě budeme zkoušet dál (mimo)soudné vyrovnání.
NEDOPORUČUJI !! -
- Otrasný prístup zákazníckeho servisu, omieľaju stále to isté. Objednaná sedačka s uvedeným dodaním do 5 pracovných dní neprišla ani do 15 pracovných dní, zas mám vraj čakať ďalší týždeň. Toto som dnes počula už tretí týždeň, žiadna ochota riešiť problém. Žiadne ospravedlnenie, neinformovanie zákazníka, ak by som sa ja neinformovala. Tovar bol platený kartou, čiže peniaze majú už skoro mesiac, mali ich v momente (do toho počítam kal.dni), môžem vraj odstúpiť od zmluvy, čakať na vrátenie peňazí do 14 dní. Neseriózne jednanie, s takýmto prístupom som sa ešte nestretla.
- Žiadne
Po otázke, či existuje zákonná lehota na termín dodania, do ktorého sú povinní tovar dodať, odpoveď - nie. Takže kľudne môžu naťahovať mesiace.
-
- Žiadna !
- Neozvali sa keď prišiel tovar
- Vymenili tovar
- Poškodili tovar
- Žiadna komunikácia
- Neposkytli žiadne kompenzácie
- Prešov
Viac v Merkury Market nenakupim !
Potom ako sme si objednali dvere ...prvýkrát prišli v inej farbe , druhé dvere ktoré prišli sa nám ani neozvali pretože skladnikovi spadli a rozbili sa , až tretie dvere boli v poriadku na ktoré sme čakali viac ako 3 mesiace! Nehoráznosť
Podotýkam žiadna kompenzácia z ich strany ... Žiadna ochota ...
Ďalší problém nastal keď sme si objednali dlažbu ... Pri ktorej nám povedali že do týždňa príde , keď po troch týždňoch sa nikto neozval, išla som tam osobné a povedali že tovar už im prišiel ale nikto nám to nedal vedieť , keď sme zase merali 70 km cestu po dlažbu , dlažbu nám výmenili a dali inému zákazníkovi ... Podľa mňa toto je už vrchol .... Toto už nieje náhoda ani malý omyl ...
Odporúčam NENAKUPOVAT ! V Merkury Market Prešov -
- Žiadna
- Najhorší na trhu! nikdy viac.reklamáciu som vybavovala 2x po mesiaci,keďže nebolí schopný mi dodať požadovaný tovar na jeden x.komunikácia so zákazníkom 0 bodov.ak niekto chce otestovať svoju trpezlivosť v praxi tak nech si v tomto HROZNOM obchode niečo kúpi.
-
- veľa tovaru
- adekvátne ceny
- online shop
- online shop nie úplne ideálny, chýbajú aktualizácie stavu objednávok, atď, no sú aj lepšie
- tovar skladom objednaný pred 10 dňami neprišiel na pobočku, ale po emaily s to hneď v ten deň vyriešilo a tovar bol pripravený
Osobne mám zatiaľ pozitívne skúsenosti aj s tovarom, aj s personálom.
-
- ideálny pre masochistov
- že sú na trhu
Tovar z akcie nemajú od jej začiatku... Stále napíšu nový termín dodania a po jeho uplynutí ho automaticky predlžujú. Samozrejme na e-shope stále svieti dátum dodania do 5 pracovných dní. Tento obchod odporúčam jedine masochistom...
-
- Skriňu nakoniec mám.
- Skrine skladom do 5 pracovných dní je inými slovami 4 mesiace čakania skrz telefonáty. Vďaka bohu, po mesiaci uistenie, že pôjde aj do výroby.
Nakoniec som to vzdal a zrušil objednávku napriek uisteniam že tovar čoskoro príde, lebo takto to bolo celú dobu. No 2 týždne po odstúpení sme boli na predajni a 5ks tohoto modelu naozaj dostali, a keďže mi tento model vyhovoval nad mieru a nevedel som nájsť alternatívu, tak som si ho kúpil opäť, tento raz z kamenej predajne. Skvelá zábava :D
-
Nákup NIKDY VIAC ani cez e-shop.
Prišla mi sms, že tovar je pripravený k odberu: tovar som išla prevziať dva dni po doručení sms a to prebiehalo nasledovne:
- nábytok vydávali v sklade - po hodine čakania mi priniesli jednu skrinku
- ostatný tovar som si musela vyzdvihovať po oddeleniach v predajni: bytový textil, svietidlá, kúpeľne - ešte že som neobjednala tovar aj z iných oddelení ktoré sa tam ešte nachádzajú
- a to sme si ešte na predajni vybrali kreslo - ktoré bolo posledný kus. Spýtali sme sa či to nie je ten vystavený - že nie, je ešte jeden na sklade. Samozrejme že sme sa museli opäť vrátiť na predajnú pre výstavný kus a to nám nedali ani žiadnu zľavu.
Konkrétne sa jednalo o prevádzku v Nitre. Dúfam že sa táto informácia dostane aj k nejakému vrcholovému manažmentu!!! -
- Otrasný prístup
- Absolútny chaos v organizácii práce
- NEKOMPETENTNÝ personál
- Dlhá doba dodania
- Nikdy viac
OTRASNÝ prístup!!!! Človek spraví objednávku za nie malé peniaze u pracovníčky, ktorá Vám nasľubuje, čo všetko sa dá a keď príde k objednávke zistíte, že 80% vecí z toho čo Vám nasľubovala nie je možných. Neprecenený nábytok, ktorý keď si objednáte na základe toho čo ste videli na predajni, tak stojí v skutočnosti viac, nakoľko pracovníčka tovar na predajni neprecenila. Ak už Vám daný tovar konečne privezú idú Vás presvedčiť, že sedačka ktorú ste si objednali nie je zložená z troch sedacích častí ako ste videli na predajni a na základe čoho ste si ju objednali, ale iba z 2 častí pre 3 osoby. Ak s nimi potom chcete odkomunikovať niečo čo sa týka objednávky, nie je možné sa spojiť s osobou, ktorá by vlastne vedela niečo o svojej práci a o produktoch, ktoré ponúkajú. Vyhovárajú sa jeden na druhého, ako keby to Vás ako zákazníka malo zaujímať, že to nespravila ona ale XY-tý zamestnanec. Ďalej rozbalíte tovar, ktorý je poškodený. Po reklamácii čakáme na nový, nepoškodený. Snáď to do konca tohto roka stihnú, aj keď neviem keďže už je koniec januára.
Merkury Market Trnava už len obchádzať pekne z diaľky :) NIKDY VIAC!!!! -
- Obsluha 0 bodov
- Malo tovaru
V Merkury Lucenec pravdepodobne cele zle ako vsade v Merkury. Clovek si povie ze ide do jedneho velkoobcbodu a pokupi viac veci naraz lebo nebude behat po sto obchodikoch po meste . No ale problem je a to uz nespocetne vela krat sa mi stalo ze idete a je jedno na akom poschodi v akej oblasti ste musite obsluhu bud hladat lupou alebo ked aj najdete tri predavacky na mieste ako debaduju vidi vas jedna ale bude tam stat a kecat dalej tak s nervami sa vezmete prec. Idete na dalsie poschodie nieco ine tam dalsi za stolom kecaju so znamou pozeraju sa na vas cakate dobru polhodinu a potom vam zabije ze no viete to ja vam nedam toto musite ist tamto za tymi kolegami lebo vsak vy neviete kto ma ake uzemie no az nakoniec to vzdate ako ja a nervozna som zasa isla prec. O mnozstve prpduktov sa ani nevyjadrujem tam bude uz na objednavku pomalicky aj marna lyzicka do kavy. Cele zle ale asi zacnem behat po tych malych obchodoch a podporim maloobchod ale budem mat poriadnu obsluhu. Takze celeeee zle . A bez nakupu s cakanim som tam stravyla hodinu bezuspesne.
-
- Žiadna výhoda, všetky nevýhody
- Všetko, čo súvisí s nákupom v Merkury, bolo doteraz nevýhodné. Robia si z nás srandu.
Skriňa objednaná, zaplatená a prísľub, že za 5 dní bude doručená. Prešlo 16 dní, telefón nikto neberie a v pobočke sa k tomu nikto nevie vyjadriť. Neostáva nič iné, len nechať peniaze Poliakom a ísť niekde inde zaplatiť ďalšiu skriňu. A kde sa sťažovať??? Toto môžu robiť iba na Slovensku, inde by im to neprešlo. HAMBA MERKURY - NIKDY VIAC. Je to VÝSTRAHA aj pre ostatných, ktorí sa ešte nedali nachytať.
-
- Očividne nevedia čo na sklade majú a ponúkajú aj to čo nemajú
- Zoberú peniaze a spokojne čušia, žiaden kontakt, nič
Zrejme podám trestne oznámenie na policiu. Objednal som posteľ 23. 11. 2022 a riadne zaplatil kartou. Dodnes som od nich dostal iba potvrdenie platby.
-
- Zaujimavy tovar
- Zufaly zakaznicky servis
Tak ani neviem kde zacat... tovar a ponuka sa mi paci avsak nulovy pristup k zakaznikovi. Kontaktna infolinka asi nefunguje - kedze z deviatich telefonatov nebola ani 1 rozhovor (ziadna odozva). Na predajni sa predavacka ani nevybavuje so zakaznikom, pokial bol tovar zakupeny online (asi by to bolo privela roboty alebo to je ina spolocnost?????) V Zilinskej pobocke si sice predavacka po mojom naliehani na mna cislo vzala avsak nik sa mi neozval spatne a zistit preco sedacka nechodi sa da len po vycerpani vsetkych moznosti vratane tych pisomnych. Urobili ste mi peknu vianocnu naladu, vdaka za vytocenie do biela!
PS: Je pekne, ze pod fotkou gauca je dodacia lehota 3 tyzdne avsak treba dalsich 5 dni pokial je to kurierom. -
- Dobrý výber
- Príde mi ako keby tam nebol žiadny management a pokiaľ je tak by mal byť okamžite vymenený.
Dneska som šiel nakúpiť materiál na garáž. Po nájdený predavača sme dali na list všetky potrebné položky a bolo mi povedané ze to treba zaplatiť na kase a potom ísť do vydajne tovaru . S lístkom som čakal na kase 12 minút nikde nikto . Partnerka nasla predavača a požiadala ho ci môže niekoho poslať na kasu že chceme vyplatiť tovar . On mykol plecom a že niekoho zavolá. Stal som tam ďalších 5 min nikto neprišiel tak sme odišli a nakúpili inde . V predajni bolo minimálne zákazníkov a na kase nikto , viac ako štvrť hodinu .
-
- ziadna
Po hodine aj 10 minutach som sa dovolal na eshop kde mi oznamili ze objednavka este nebola vybavena ani po 17 dnoch a ani nevedia kedy bude hotoa. uz ziadny ehop merkury market . nevidim ziadne vyhody pre tuto spolocnost
-
- predajňa v blízkosti
- zložený tovar v predajni
- dobré ceny
- 20€ za doručenie kurierom
- žiadny email pred doručením tovaru (dohodnutý termín)
- nemajú vynášku do bytu (kurier neochotný pomôcť)
- objednaná skriňa neobsahovala návod len QR kod s návodom na nete ( nezrozumitelný)
- pošrabané steny skriňe ,obité rohy
nabudúce objednávame tovar inde