Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • 10 %

    • lacnejší
    • komunikácia (mail, infolinka)

    Tovar na sklade objednaný cez eshop 27.11.2021 s osobným vyzdvihnutím na pobočke Spišská Nová Ves. Mail o potvrdení objednávky a o prijatí platby ešte prišiel a potom.....NIČ. Na môj dotaz ku stavu objednávky formou mailu mi len preposlali text môjho mailu a na infolinke len dookola počúvam hudbu, nikto to nezdvíha.
    Pri predchádzajúcej objednávke s osobným odberom v Spišskej Novej Vsi bola síce objednávka podľa informačného mailu od MM pripravená na vyzdvihnutie, no keď som si reálne prišla po tovar, najprv som dosť dlho čakala, kým sa niekto zo zamestnancov uráči prísť a potom ešte dlhšie na tovar, nakoľko ho zamestnanec ešte len išiel hľadať po predajni (čiže objednávka vôbec nebola pripravená na vyzdvihnutie), kde mi nakoniec doniesol namiesto odstraňovača sekundového lepidla - sekundové lepidlo, čo som si všimla až doma. Takže v dnešnej dobe, keď si môžete kúpiť veľa vecí len cez eshop a hlavne takto pred Vianocami - NEODPORÚČAM

  • 10 %

    • Jedna veľká katastrofa. Nikdy viac!!!
    • Veľká nespokojnosť ! Personál neseríozny.
  • 10 %

    • Aj po vyše hodine čakania a volania, nie je možné objednať dlažbu telefonický, keďže predajňa v Žiline má neustále odvoláva na čakanie na linke.
    • Neschopný personál v MERKURY ŽILINA
    • Neochotný personál
  • 10 %

    • Lacný sortiment
    • od objednania k doručeniu čakám vyše 2 týždne !!!
    • Problém sa dovolať asi po vyše pol hodine sústavného volania (čakania na linke)
  • 10 %

    • Veľmi zlá kvalita dlažieb

    Neodporúčam zakúpiť ext.dlazbu a schodovky, sú neskutočne krivé, prepadnute. Stali nás 800€. Konkrétne Rubino. Som sklamaná a nahnevaná, garantovali nám spokojnosť, že všetci sú s nimi spokojni. Ale čo môžem čakať od poslskych výrobkov zasa ma len utvrdili v tom že nikdy viac. Ruky dávajú od všetkého prec. Zakúpili sme, zaplatili a viac sa nestarajú.

  • 10 %

    • problém s objednávaním a kontakom s predajnou

    Som totálne znechutená z fungovania obchodu, velké NEODPORUČAM!!!!
    objednala som si obývaciu stenu z e-shopu, prišla mi poškodená, reklamovala som no reklamácia ani po 2 mesicoch vzbavená nie je, na predajni nedvihajú telefon a ak nahodou zdvihnú nemaju tam s tzm nic spolocne lebo to bola eshopova objednavka, nikto nic nevie tovar ale zaplatený maju ale dodanz bohuzial nie je. fuj

  • 10 %

    • Katastrofa..ľudia nikdy tu nenakupujte!!!
    • Žiadne-odpad
    • Poškodený tovar
    • Neschopní personál
    • Neúcta k zákazníkovi

    Rodičia si objednali cez e-shop sedačku..zaplatili si prepravu od daného obchodu..prišla im poškodená roztrhaná. Hneď ako to zistili to bolo po vynesení do bytu ju išli reklamovať. Reakcia obchodu nás však zaskočila reklamácia zamietnutá vraj to nieje výrobná vada ale mechanické poškodenie. To snáď nemyslia vážne?? Posledný krát sme tu nakupovali a určite to takto nenecháme. Špinavosť na N-tú. Hanba že takýto obchod vôbec môže fungovať absolútne si nevážia zákazníkov a predávajú tovar najhoršej kvality. Nikdy viac! Ešte doplním že reklamáciu neboli schopní ani len vypísať museli sme prísť na druhý deň keď tam bol vedúci. To je totálna hanba no čo iné čakať od takejto pochybnej firmy.

  • 10 %

    • Merkury Nitra - V sklade drzí, neochotní ľudia! Vynadali zákazníkom, citujem: “ Čo vám j.be, nemáte nič iné na robote, len nakupovať?” Na 90% doniesli zákazníkom iný tovar, než si objednali, iná farba, nesedelo množstvo objednaného tovaru a stále sa vyhovárali na predajcov, že oni urobili chybu! Od 10:00 do 12:00 som čakal na výdaj, takže po takejto negatívnej skúsenosti nabudúce asi skúsim iný obchod!
  • 10 %

    • nemožné dovolať sa
    • dlhá čakacia doba na vybavenie
    • žiadne emailové reakcie

    Otras!!! Objednávala som komodu, ktorú mi po 2 týždňoch dodali, celá komoda bola v inej farbe než som objednala a dvierka komody boli zase v inej farbe. Čo ma zaráža je fakt, že na stránke obchodu nie je uvedený žiadny reklamačný poriadok, len priamo reklamačný formulár. Na vybavenie reklamácie čakám už 5 týždňov! Dovolať sa na oddelenie nábytku je absolútne nemožné, takže človek ani nevie v akom štádiu je vybavovanie reklamácie. Neodporúčam!

  • 10 %

    Predajna v Devinskej, nikdy v živote, nikdy viac. Uz su to tri mesiace co cakame na kompletnú kuchynskú linku. A stále čakáme, od polovice júna. Zhrnutie: objednanie kuchyne, prisla po 10 týždňoch, začali sme skladať, no jeden des a hrúza. Prvá chyba, chybne skrinky, mame tri odtiene, chýbajú dvierka. Následne reklamácia na predajni, odpoveď, podotýkam človek, ktorý vytváral objednávku (vedúci úseku nabytku) "no boooze, tak som sa pomýlil, však nejde o život " a bazény, spokojný úsmev. Od vtedy prešli tri mesiace, a my stále čakáme a čakáme. Každý týždeň telefonát, uz je na ceste, no len odkiaľ cestuje ta zvyšná časť kuchyne? Prídete osobne sa informovať, poľsky hovoriaci, asi Manager, pozerá, však to riešime. Áno, už tri mesiace. A pán vedúci sa spokojne usmieva a pracuje tam ďalej, a dopúšťa sa ďalších chýb na zákazníkoch. Tak, že, ponaučenie, uz nikdy viac, žiadny Poliaci, žiadna táto banda okradacov. Je smutné, že takáto firma hnusná vytláča slovenský trh. Verte mi, 3 mesiace mat rozbitu kuchyňu, to už je na plač. MERKURY MARKET FUJ, HNUS, JEDEN GRC.

  • 20 %

    • Zamestnanci

    Keď sme prišli do bb predajne nik nas neoslovil a mali sme pocit že obťažujeme, 2x sme odišli nahnevaný bez tovaru takže to nebola náhoda alebo že by mali zly deň, určite si tam nič nekupime otras, a ešte nik zo zamestnancov nemal rúško... Čo maju vynimku čičo??!!!!

  • 10 %

    V pobočke Devínska Nová Ves sme si objednali v Merkury Markete Rohovú kuchynskú linku, ktorá mala byť hotová do 6 týždňov. Na kuchynskú linku sme čakali viac ako mesiac dlhšie, s tým, že nás nikto ani nekontaktoval s informáciou o meškaní a vždy keď sa nám podarilo dovolať na oddelenie nábytku, boli sme odbití a zavádzaní personálom, že už budúci týždeň, o pár dní a podobne. Po osobnej návšteve predajne a rozhovore s poľsky hovoriacim Managerom sme od neho dostali prísľub, že situáciu prezistí a bude nás nasledujúci deň kontaktovať. Tak sa aj stalo a pán manager nám povedal, že volal priamo s výrobcom a sľúbil, že medzi 16. a 20. augustom bude 100% kuchynská linka na predajni. Samozrejme nebola a zase nás nikto neinformoval. Volali sme opäť Managerovi a ten povedal, že kuchynská linka je už na ceste na Slovensko. SMS s Informáciou o vybavení objednávky sme nakoniec dostali až 24.8.2021. Takže sme boli doma viac ako mesiac bez kuchyne, čo nám samozrejme značne komplikovalo život. Od predajcu sme sa nedočkali ani žiadnej zľavy (čo malo byť automatické) za omeškanie a spôsobené komplikácie a ani sa nám nikto neospravedlnil (čo malo byť duplom automatické)!!! O neochote personálu od oddelenia, cez pokladňu až po Managera ani nejdem písať. MERKURY MARKET NIKDY VIAC!!!

  • 10 %

    • Nedostupnosť tovaru aj po 2 mesiacoch po objednávke aj ked na stranke píše dodanie do 5 dni
    • Tovar na stránke ,,na sklade” pritom nikde na Slovenku dostupný
    • Stále sľubovanie iného termínu dodania aj 5 x za sebov … presúvanie z týždňa na týždeň
    • Dovolať sa to je viac menej o šťastí niekedy ozaj aj 10 min kým nikto dvíhne telefón

    Nikdy už neobjednam tovar cez online eshop nasľubujú že bude tovar dostupny do piatich dni aj napriek tomu že to bola moja požiadavka mat ho čím skôr doma a čakala som 9 týždňov a stále nič …nakoniec som odstúpila od zmluvy. Hlavne že za tovar treba zaplatiť do 7 dni … čiže viac menej hneď …

  • 10 %

    Merkury market - DNV - neochotný personál; nerovnomerné pracovné rozloženie predajcov na jednotlivých oddeleniach. Vyslovene sme sa museli prosiť, aby nám bol niekto ochotný predať nábytok, keďže v oddelení nábytku bol len 1 predajca a ten sa tam neukázal cez 50 minút. Vedeli sme konkrétne kódy 2 ks nábytku, ktoré sme chceli kúpiť. Na pokladni nám to nevedeli predať bez predajcu nábytku, no zároveň nevedeli poradiť ako máme postupovať, ak po danom predajcovi v celom obchode zľahla zem, pričom na iných oddeleniach bolo plno "postávajúcich" predajcov. Nakoniec sa po hodine našiel až 1 ochotný, ktorý jediné čo urobil, prepísal kódy z mobilu na papier /nič viac tam nenapísal/ a na základe toho kúska ľajstra nám tá "ochotná pokladníčka" tovar vyúčtovala. Po otvorení balíkov doma sme zistili, že aj keď štítky sedia, zabalený bol úplne iný tovar. Následná reklamácia bola aj cez vedúceho predajne, no absolútne zo strany "obchodníka" nezvládnutá. Vôbec neodporúčam kupovať nábytok v tejto predajni.

  • 10 %

    • Žiadna
    • Obchod sa môže hanbiť ako klame a zavádza zákazníkov.Objednali sme RTV stolík, ktorý je na stránke dostupný s dobou dodania na predajňu 2-5 dní. Po týždni som volala do obchodu, dovolať sa tam nebolo jednoduché, po hodinách volania mi povedali, že nevedia , kedy stolík príde
    • Písala som mail, oznámili mi, že stolík, ktorý je skladom dôjde o týždeň alebo dva a vlastne ani nevedia sami kedy
    • Do dnešného dňa nemáme ani peniaze ani stolík a očividne to nikoho nezaujíma
    • Najlepšie kúpiť tovar na predajni, E-shop radšej ani neskúšajte

    Veľká nespokojnosť, žiadna komunikácia, žiadna ochota

  • 10 %

    • zatiaľ som žiadnu výhodu nenašiel. akurát mozajku čo som chcel tak inde nemali
    • . Výhodou je že človek tam veľa neminie peňazí, pretože sa tam už nevráti, maximálne ak nikde inde nemajú taký tovar.
    • musíte si odfotiť tovar aby vám napísal lístok k pokladni. pre 2 mozajky som čakal 25 minút a to som bol tretí v rade v sklade. V aute som zistil že na bločku je iná cena ako na tovare. Majú v pi..i vám preplatiť rozdiel ako v iných obchodoch. To isté mi písal dnes kamarát že ma tam videl a stalo sa mu to isté, no na viacerých výrobkoch iné ceny a pokladňa vám nablokuje viacej. To čo majú za chu.a disponenta, čo pustí cenové zmeny pokiaľ nie sú nahodené nové na výrobkoch.

    Názor na obchod si musí spraviť každý sám

  • 10 %

    • Nikdy viac tam nebudeme nakupovat, eshop je neseriozny
    • Neseriozny a nekomunikativny eshop

    Nikdy tam nic nenakupujte, najma nie cez eshop, kde nemate volbu inak, ze zaplatit za tovar vopred. Nam zadrziavaju skoro tisic € uz vyse dvoch tyzdnov, svojvolne eshopom bola stornovana objednavka pretoze po desiatich dnoch od zavazneho objednania zistili, ze dany tovar nemaju a nebudu mat, co je v rozpore so zakonnou povinnostou eshopov- ak zavazne prijmu objednavku su povinni tovar dodat. merkury market o tom asi nevie. Dovolat sa ? Nemozne. Prvy a posledny raz sme odtial nieco objednavali.

  • 10 %

    • Ziadna
    • nulova komunikacia cez email, 3 dni nikto neberie telefon
    • Mrtvy obchod
    • katastrofa

    Vyberte si radsej iny obchod

  • 10 %

    • Tovar som zaplatila pred mesiacom platobnou kartou vopred (inak sa tam objednávka nedá urobiť). Tovar dodnes nemám, zo strany eshopu neprišlo žiadne info o dodacom termíne, aj keď pri vytvorení objednávky uviedli, že to bude do 5 pracovných dní. Dovolať sa tam dá len veľmi ťažko a nikto tam nič nevie. Sťažovať sa nedá nikde. Jediné, čo som sa dozvedela, že môj tovar je na sklade v jednej pobočke v SR, ale oni ho odtiaľ nie sú za mesiac schopní doručiť a nemôžem si ho tam ísť ani osobne vyzdvihnúť, jedine že si ho znova zaplatím...Idem odstúpiť od zmluvy a môžem len dúfať, že mi niekedy ešte vrátia peniaze...

    Nikdy tam nič nenakupujte!

  • 10 %

    Žiadna komunikácia , nikto nezdvíha telefóny, neodpovedaju na maily , som zhrozená s celým ich systémom .. už nikdy viac ..