• Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Kvalitné výrobky za prijateľnú cenu
    • Rýchlosť spracovania a odoslania objednávky
    • Katastrofálna spolupracujúca zasielateľská služba DPD - od prevzatia zásielky po doručenie (iba vrámci SR) uplynulo 8 dní, komunikácia len cez emaily.
    • Chaotické informácie o dodávke od obchodu a zasielateľskej spoločnosti
  • Neodporúča obchod

    • Neskutočne dlhé odoslanie tovaru.
    • Objednávka nezmyselne rozdelená do viacerých balíkov. Po 1ks a pod. a odoslaná naraz
  • Neodporúča obchod

    90 %

    Tovar klasickej velkosti dosiel akoby o 3 cisla mensi. Vobec nie som spokojna

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    V tomto prípade Vám odporučíme, aby ste sa obrátil na našu zákaznícku linku, kde pre Vás kolegovia informácie overia. Za komplikácie sa ospravedlňujeme.

    Pekný deň
    Váš Lidl tím

  • Neodporúča obchod

    V predajniach velky bordel,,tovar jeden cez druhy ..neprehladne clovek sa nema ani ako orientovat

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu recenziu.

    Prajeme Vám pekný deň.
    Váš tím Lidl

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • rychle dodanie tovaru
    • pri reklamacii ignoruju a klamu zakaznika, ani po zakonnej lehote 30 dni mi stale nevratili peniaze (ako dokonca sami tvrdili v emaili, ze urobia)

    Co sa tyka nakupu a dorucenia tovaru, tak je skusenost s obchodom v poriadku. Ale ich reklamacne procesy su mizerne. V komunikacii priamo klamu zakaznika a porusuju zakon. Neodporucam preto nikomu v Lidl.sk nakupovat ziadny drahsi vyrobok, ktory by ste potencialne niekedy mohli chciet reklamovat. Obchod je teda vhodny maximalne na lacny tovar rychlej spotreby.

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    Pre bližšie informácie k reklamácii Vám odporúčame znovu kontaktovať zákaznícky servis prostredníctvom kontaktného formulára na našich webových stránkach alebo prostredníctvom našej zákazníckej infolinky. Kolegovia sa Vám budú radi venovať a poskytnú Vám bližšie informácie.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie.

    Prajeme Vám pekný deň.
    Váš tím Lidl

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Balik nechal v alza boxe ku ktoremu neprišlo heslo

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    V tomto prípade, odporúčame kontaktovať dopravnú spoločnosť.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie.

    Prajeme Vám pekný deň.
    Váš tím Lidl

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • rychlost dorucenia
    • Lidl dorucil otvorene a im vratene Lego a deklaroval ho na stranke ako novy produkt.

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    V prípade, že je výrobok defektný, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis prostredníctvom kontaktného formulára na našich stránkach, uveďte tu všetky údaje k Vašej objednávke, popis vady a doložte aj fotografie defektného výrobku, kolegovia či servisný partner Vám radi oznámia informácie ohľadom ďalšieho postupu spolu s možnosťami riešenia.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie a veríme, že všetko bude nakoniec vyriešené k Vašej spokojnosti.

    Pekný deň
    Váš tím Lidl

  • Neodporúča obchod

    70 %

    • Tovar nedorazil

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    V tomto prípade odporúčame kontaktovať náš zákaznícky servis prostredníctvom kontaktného formulára na našich webových stránkach. Kolegovia s Vami radi vzniknutú situáciu vyriešia k Vašej spokojnosti.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie.

    Pekný deň
    Váš Lidl tím

    Prajeme Vám pekný deň.
    Váš tím Lidl

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Aj po druhy krat prisla objednavka poskodena.

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    V prípade, že Vám tovar príde poškodený, odporúčame Vám kontaktovať náš zákaznícky servis prostredníctvom kontaktného formulára na našich webových stránkach. Kolegovia s Vami radi vzniknutú situáciu vyriešia k Vašej spokojnosti.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie.

    Pekný deň
    Váš Lidl tím

  • Neodporúča obchod

    Vianočné ozdoby mi prišli poškodene jedna guľa nemala hačik a ostane mi prišli aj rozbité

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    V prípade, že Vám tovar príde poškodený, odporúčame Vám kontaktovať náš zákaznícky servis prostredníctvom kontaktného formulára na našich webových stránkach. Kolegovia s Vami radi vzniknutú situáciu vyriešia k Vašej spokojnosti.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie.

    Pekný deň
    Váš Lidl tím

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • problemova reklamacia tovaru

    lidl mi nevratil penaize za vyreklamovaný tovar, dobropis č: 9903082974!!!!

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    V tomto prípade odporúčame kontaktovať zákaznícky servis cez webový formulár, ktorý máme uvedený na našich webových stránkach.

    Prajeme Vám pekný deň.
    Váš tím Lidl

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednaný produkt vo vyššej hodnote, a doručený lacnejší produkt.

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    V prípade, že ste obdržali iný tovar, než ktorý bol objednaný, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis prostredníctvom kontaktného formulára na našich stránkach, uveďte tu všetky údaje k Vašej objednávke, iného výrobku s jeho IAN kódom, kolegovia či servisný partner Vám radi oznámia informácie ohľadom ďalšieho postupu spolu s možnosťami riešenia.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie a veríme, že všetko bude nakoniec vyriešené k Vašej spokojnosti.

    Pekný deň
    Váš tím Lidl

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Hrnce ktoré mali byť na každý povrch, po jednom použití na plynovom sporáku začali priharat a plast sa začal páliť.

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    V prípade, že je tovar poškodený, je nutné ho reklamovať v našich predajniach. Tovar môžete reklamovať v ktorejkoľvek Lidl predajni. Je potrebné, aby ste pri reklamácii mali so sebou faktúru k reklamovanému výrobku.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie.

    Pekný deň
    Váš Lidl tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Došiel mi uplne iný tovar ako som objednala. Z celej objednávky mi došli iba schodíky

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.

    Našim cieľom je, aby boli zásielky zasielané rýchlo, bezpečne a efektívne. Náš internetový obchod ponúka široký sortiment výrobkov, ktorý dvakrát týždenne dopĺňame o desiatky ďalších. Z dôvodu skladových kapacít nedokážeme skladovať všetok náš tovar v jednom logistickom centre.

    Tovar z Vašej objednávky pochádza z rôznych logistických centier, vrátane zahraničných, preto bola Vaša objednávka odoslaná vo viacerých zásielkach. Zásielky nie je z technických dôvodov možné zlúčiť.

    Niekedy je tiež lepšie umiestniť odlišné druhy tovaru do viacerých rôznych balíkov, aby sa spoločnou prepravou nepoškodili. Pokiaľ si tak objednáte napríklad funkčné bežecké oblečenie a kúpeľňovú komodu, zrejme vám prídu v dvoch samostatných zásielkach.

    O takejto prípadnej možnosti ste informovaní v potvrdení o odoslaní tovaru, ktoré bolo zaslané na Váš email.

    Samozrejme však platí, že rozdelením objednávky na viac zásielok sa nemenia náklady na poštovné.
    Ďakujeme za pochopenie.

    Pekný deň
    Váš Lidl tím

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar nezodpoveda popisu.
    Mal to byt detske nohavice slim fit zateplene.

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    V prípade, že Vám tovar príde iný, odporúčame Vám kontaktovať náš zákaznícky servis prostredníctvom kontaktného formulára na našich webových stránkach. Kolegovia s Vami radi vzniknutú situáciu vyriešia k Vašej spokojnosti.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie.

    Pekný deň
    Váš Lidl tím

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar mi prišiel poškodený

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    V prípade, že Vám tovar príde poškodený, odporúčame Vám kontaktovať náš zákaznícky servis prostredníctvom kontaktného formulára na našich webových stránkach. Kolegovia s Vami radi vzniknutú situáciu vyriešia k Vašej spokojnosti.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie.

    Pekný deň
    Váš Lidl tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Absolutne neschopna a neochotna klientska linka, zadrziavaju platby zo zusenych objednavok viac ako 2 tyzdne bezdovodne.

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    Čiastka za objednávku bola iba rezervovaná, nie strhnutá. Preto pokiaľ dôjde k stornovaniu výrobku z objednávky, tak sa čiastka v účte nezobrazí v prijatých platbách, ale uvoľnenie zarezervovanej čiastky je na Vašom bankovom účtu vidieť tak, že sa zvýši disponibilný zostatok.

    Pekný deň
    Váš Lidl tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Lidl mi posle zlavovy kod v piatok do mailu ktorym som chcel uplatnit v nedelu a kod uz expirovany. Fakt velmi pekne dakujem za taketo akcie.

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    V kupónoch je vždy uvedená platnosť.

    Ďakujeme za pochopenie.

    Pekný deň
    Váš Lidl tím

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Občasne akcie ak sú teda dostupné
    • Neustále sa meniace ceny
    • Tovar chvilu je a potom nie je i keď je ponúkaný v letáku tak nie je dostupny
    • Doručenie trvá dlho už týždeň čakám na tovar a informácie od Lidl sú ine ako skutočnosť
    • Sledovanie nedostupného tovaru kedy bude nefunguje

    Online nákup v Lidli mi pripomína občas lotériu šťastia

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    Dodacie lehoty sú závislé od viacerých faktorov, napríklad od toho, či tovar nie je z akčnej ponuky na nasledujúci týždeň, vyťaženosti prepravcu, či tovar pochádza zo zahraničného skladu a pod.

    Aj napriek uvádzanej dodacej lehote sa tovar snažíme odoslať v čo najkratšom termíne. Predbežný dátum dodania je vždy uvedený v súhrne objednávky a následne aj v jej potvrdení, ktoré dostanete do e-mailovej schránky.

    Pekný deň
    Váš Lidl tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávku nebolo možné zrušiť. Keďže manželka kúpila rovnaký v kamennej predajni, chcel som teda objednávku cez internet zrušiť a nebolo to možné. Takže momentálne nemám zatiaľ ani tovar ani peniaze.

    Reakcia obchodu lidl.sk

    ďakujeme za Vašu recenziu.

    Objednávku môžete zrušiť jednoducho vo svojom osobnom účte Môj Lidl. Po prihlásení nájdete v sekcii Prehľad objednávok svoju objednávku. Pokiaľ je tlačidlo "Zrušiť objednávku" stále aktívne, môžete jeho stlačením objednávku zrušiť. Objednávku je možné zrušiť cca do 60 minút od jej vytvorenia.

    Pekný deň
    Váš Lidl tím