Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Objednal som si dve stolové lampy Liverno a jedna prišla s úplne rozbitým skleneným tienidlom. Než by som vyriešil reklamáciu, tak som radšej tie vyhodené peniaze oželel. Skrátka lampy boli nedostatočne zabalené a tým ako s tým kuriéri trieskajú tak to tak aj dopadlo....

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    V prípade, že je výrobok defektný, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis prostredníctvom kontaktného formulára na našich stránkach, uveďte tu všetky údaje k Vašej objednávke, popis vady a doložte aj fotografie defektného výrobku, kolegovia či servisný partner Vám radi oznámia informácie ohľadom ďalšieho postupu spolu s možnosťami riešenia.
    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie a veríme, že všetko bude nakoniec vyriešené k Vašej spokojnosti.

    Pekný deň
    Váš tím Lidl

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • nova predajna (predlzena renovacia) otvorena
    • dobre ceny, nie omnoho lepsie ako u konkurencie
    • tovar v e-shope velakrat nevyhovujuci
    • objednavka sa nemoze zmenit
    • kontroverzne informacie ci mozno odstupit od zmluvy (zakaznicky servis tvrdi ze nie, vo formulari tvrdia ze ano)
    • posielaju tovar po kuskoch. ked zakaznik nechce zbytok tovaru mat doruceny a odstupit od zmluvy, tak to "nie je mozne"
    • nemozno ani odmietnut prijatie tovaru, kedze nedorucny tovar nemozno vratit (a moje peniaze by boli zablokovane)
    • oni si setria vydavky za zamestnancom tym, ze zakaznik bude mat s vratenim NEZELANEHO TOVARU pracu...!!

    V tomto e-shope a firme s nemoznym zakaznickym servisom (a nekvalitnym tovarom) uz nebudem nakupovat - ani online, ani v kamennom obchode. Apku si vymazem.

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie.

    Pekný deň
    Váš Lidl tím

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Objednávka mi zatiaľ nebola doručená a stiahli mi už za ňu z karty dvakrát tú istú sumu.

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Váš podnet.

    Dodanie Vašej zásielky sme preverili a zistili sme, že by Vám mala byť v priebehu nasledujúcich dní doručená. V prípade, že by sa tak nestalo, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis prostredníctvom kontaktného formulára na našich webových stránkach, alebo prostredníctvom našej zákazníckej infolinky. Kolegovia sa Vám budú radi venovať a poskytnú Vám bližšie informácie.


    Pekný deň
    Váš Lidl tím

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Objednávka nebola doručená

    Iné objednávky prišli vždy v poriadku, táto žiaľ nie.

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Váš podnet.

    Dodanie Vašej zásielky sme preverili a zistili sme, že by Vám mala byť v priebehu nasledujúcich dní doručená. V prípade, že by sa tak nestalo, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis prostredníctvom kontaktného formulára na našich webových stránkach, alebo prostredníctvom našej zákazníckej infolinky. Kolegovia sa Vám budú radi venovať a poskytnú Vám bližšie informácie.


    Pekný deň
    Váš Lidl tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • NEDOSTAL SOM POTVRENKU O ÚHRADE V HOTOVOSTI DO ÚČTOVNICTVA
    • BEZ
    • ADNINISTATIVA - UČTOVNICTVO

    UŽ VIAC NIKDY

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.

    Za vzniknutú situáciu pri Vašej objednávke sa Vám ospravedlňujeme. Odporúčame Vám kontaktovať náš zákaznícky servis prostredníctvom e-mailu [email protected]. Kolegovia s Vami radi vzniknutú situáciu vyriešia k Vašej spokojnosti.

    Pekný deň
    Váš Lidl tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mal prísť do 18.11 prišla z neho iba jedna časť . 10emailov a iba v jednom uvedene ze pride na viac časti. Problém som riešila cez whatsapp. Druhá časť je v nedohľadne . Omeškanie už 2deň stále žiadna správa že by mal zajtra tovar doraziť.

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.

    Našim cieľom je, aby boli zásielky zasielané rýchlo, bezpečne a efektívne. Náš internetový obchod ponúka široký sortiment výrobkov, ktorý dvakrát týždenne dopĺňame o desiatky ďalších. Z dôvodu skladových kapacít nedokážeme skladovať všetok náš tovar v jednom logistickom centre.

    Tovar z Vašej objednávky pochádza z rôznych logistických centier, vrátane zahraničných, preto bola Vaša objednávka odoslaná vo viacerých zásielkach. Zásielky nie je z technických dôvodov možné zlúčiť.

    Niekedy je tiež lepšie umiestniť odlišné druhy tovaru do viacerých rôznych balíkov, aby sa spoločnou prepravou nepoškodili. Pokiaľ si tak objednáte napríklad funkčné bežecké oblečenie a kúpeľňovú komodu, zrejme vám prídu v dvoch samostatných zásielkach.

    O takejto prípadnej možnosti ste informovaní v potvrdení o odoslaní tovaru, ktoré bolo zaslané na Váš email.

    Ďakujeme za pochopenie.

    Pekný deň
    Váš Lidl tím

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Už nikdy nezaplatím balík vopred, balík mi našli susedia na konci ulice pohodeny bez toho aby ma doma niekto hľadal..

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie.

    Pekný deň
    Váš Lidl tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • žiadna
    • zaslanie tovaru trvalo dlho

    Tovar, ktorý som objednala, mi nebol doručený správne. Reklamovala som. Na reklamáciu mi odpovedali, že mám tovar vrátiť na svoje náklady, pričom chybu urobil obchod, nie ja . NIKDY VIAC LIDL

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie.

    Pekný deň
    Váš Lidl tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • kde je tovar .ešte som ho nevidel?

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    Dodacie lehoty sú závislé od viacerých faktorov, napríklad od toho, či tovar nie je z akčnej ponuky na nasledujúci týždeň, vyťaženosti prepravcu, či tovar pochádza zo zahraničného skladu a pod.

    Aj napriek uvádzanej dodacej lehote sa tovar snažíme odoslať v čo najkratšom termíne. Predbežný dátum dodania je vždy uvedený v súhrne objednávky a následne aj v jej potvrdení, ktoré dostanete do e-mailovej schránky.

    Pekný deň
    Váš Lidl tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nic
    • Po tyzdni zasielka nebola dorucena.

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    Dodacie lehoty sú závislé od viacerých faktorov, napríklad od toho, či tovar nie je z akčnej ponuky na nasledujúci týždeň, vyťaženosti prepravcu, či tovar pochádza zo zahraničného skladu a pod.

    Aj napriek uvádzanej dodacej lehote sa tovar snažíme odoslať v čo najkratšom termíne. Predbežný dátum dodania je vždy uvedený v súhrne objednávky a následne aj v jej potvrdení, ktoré dostanete do e-mailovej schránky.

    Pekný deň
    Váš Lidl tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar bolk rucne zbaleny a ako sa neskor potvrdilo umyselne mi bol zaslany chybny tovar, ktory musim ist do predajne reklamovat. Taketo chovanie generuje zamestnancom Lidl pracu a zhorsuje reputaciu spolocnosti, ked si niektorui zamestnanci myslia, ze zakaznici sa nebudu stazovat a uz reklamovany a vracany tovar opatovne reklamovat.
    Za mna cele zle, idem reklamovat

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    V prípade, že je tovar poškodený alebo nesprávny, odporúčame Vám kontaktovať náš zákaznícky servis prostredníctvom kontaktného formulára na našich webových stránkach. Kolegovia s Vami radi vzniknutú situáciu vyriešia k Vašej spokojnosti.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie.

    Pekný deň
    Váš Lidl tím

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Dobré ceny, lenze na tovar ktorý nemajú skladom
    • Objednávka zo 7.11. ešte nedorazila, plánované doručenie 26.11. !?!?!?!

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    Dodacie lehoty sú závislé od viacerých faktorov, napríklad od toho, či tovar nie je z akčnej ponuky na nasledujúci týždeň, vyťaženosti prepravcu, či tovar pochádza zo zahraničného skladu a pod.

    Aj napriek uvádzanej dodacej lehote sa tovar snažíme odoslať v čo najkratšom termíne. Predbežný dátum dodania je vždy uvedený v súhrne objednávky a následne aj v jej potvrdení, ktoré dostanete do e-mailovej schránky.

    Pekný deň
    Váš Lidl tím

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    doručený tovar nepoužitelný, ale keďže poštovné bolo takmer 50% z ceny neoplatí sa ani posielať späť, končí v koši

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    V prípade, že je tovar poškodený, odporúčame Vám kontaktovať náš zákaznícky servis prostredníctvom kontaktného formulára na našich webových stránkach. Kolegovia s Vami radi vzniknutú situáciu vyriešia k Vašej spokojnosti.
    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie.

    Pekný deň
    Váš Lidl tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Prišla mi nefunkčná pokazená pila.

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    V prípade, že je tovar nefunkčný, odporúčame Vám kontaktovať náš zákaznícky servis prostredníctvom kontaktného formulára na našich webových stránkach. Kolegovia s Vami radi vzniknutú situáciu vyriešia k Vašej spokojnosti.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie.


    Pekný deň
    Váš Lidl tím

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Problém pri objednávaní online. Tovar v poriadku, ale pride vo viacerých balíkoch, tak si treba počkať.
    • Kvalitný tovar

    Problém pri objednávaní online. Niekedy sa s tým musím baviť viackrát za deň. Tovar pride vo viacerých balíkoch, tak si treba počkať.

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.

    Našim cieľom je, aby boli zásielky zasielané rýchlo, bezpečne a efektívne. Náš internetový obchod ponúka široký sortiment výrobkov, ktorý dvakrát týždenne dopĺňame o desiatky ďalších. Z dôvodu skladových kapacít nedokážeme skladovať všetok náš tovar v jednom logistickom centre.

    Tovar z Vašej objednávky pochádza z rôznych logistických centier, vrátane zahraničných, preto bola Vaša objednávka odoslaná vo viacerých zásielkach. Zásielky nie je z technických dôvodov možné zlúčiť.

    Niekedy je tiež lepšie umiestniť odlišné druhy tovaru do viacerých rôznych balíkov, aby sa spoločnou prepravou nepoškodili. Pokiaľ si tak objednáte napríklad funkčné bežecké oblečenie a kúpeľňovú komodu, zrejme vám prídu v dvoch samostatných zásielkach.

    O takejto prípadnej možnosti ste informovaní v potvrdení o odoslaní tovaru, ktoré bolo zaslané na Váš email.

    Samozrejme však platí, že rozdelením objednávky na viac zásielok sa nemenia náklady na poštovné. To zaplatíte vždy len raz v dohodnutej výške, tak ako to bolo uvedené aj v samotnej objednávke tovaru. V prípade, že by ste ho hradila nedopatrením 2x, odporúčame Vám obrátiť sa s potvrdením o platbe na náš zákaznícky servis, kde s vami kolegovia situáciu radi doriešia.

    Ďakujeme za pochopenie.

    Pekný deň
    Váš Lidl tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Tovar dorucený poškodený.Komplikácie pri vrátení tovaru.Sama si musím zabwzpečuť dopravu na Poštu čo mi nevyhovuje.

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie.

    Pekný deň
    Váš Lidl tím

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Predmetom objednávky bola reťazová píla a doručený bol mixér

    Pre mňa nedoveryhodny eshop , tovar son poslal späť, dúfam že zaplatená suma bude vrátená

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie.

    Pekný deň
    Váš Lidl tím

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    tovar dodaný , obal poškodený ale zariadenie funkčné , reklamácie by som odporúčal prepojiť s kamennými obchodmi , pri balení tovaru odporúčam obaliť materiálom ktorý zabránil poškodeniu

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    V prípade, že je tovar nefunkčný, je nutné ho reklamovať v našich predajniach. Tovar môžete reklamovať v ktorejkoľvek Lidl predajni. Je potrebné, aby ste pri reklamácii mali so sebou faktúru k reklamovanému výrobku.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie.

    Pekný deň
    Váš Lidl tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    veľmi dlhá dodacia lehota

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    Dodacie lehoty sú závislé od viacerých faktorov, napríklad od toho, či tovar nie je z akčnej ponuky na nasledujúci týždeň, vyťaženosti prepravcu, či tovar pochádza zo zahraničného skladu a pod.

    Aj napriek uvádzanej dodacej lehote sa tovar snažíme odoslať v čo najkratšom termíne. Predbežný dátum dodania je vždy uvedený v súhrne objednávky a následne aj v jej potvrdení, ktoré dostanete do e-mailovej schránky.

    Ďakujeme za pochopenie.

    Pekný deň
    Váš Lidl tím

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Popis tovaru a velkosti
    • Prehladnost vyberu
    • dodacie lehoty
    • ziadna informacie o odhadovanom datume dorucenia
    • nedostatocny popis materialu

    Vyber tovaru je jednoduchy cez appku, i ked je stale co zlepsovat. Objednany tovar, ktory som kupoval, bol skladom, avsak uz 9 dni svieti informacia, ze sa spracovava pre dorucenie. Neviem, ci moj objednany tovar maju. V buducnosti uz nebudem nakupovat v tomto obchode kvoli nedostatocnej informovanosti o stave objednavky a tovaru.

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    Dodanie Vašej objednávky sme preverili a zistili sme, že predbežný termín dodania Vám bol podľa potvrdenia objednávky avizovaný k 18.11. 2024.

    Prajeme Vám príjemný deň.
    Váš Lidl tím