Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- Niesu žiadne
- Predražené a doprava to isté. Zhnity kapitalizmus
Zhnity kapitalizmus
Reakcia obchodu lidl.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu recenziu.
Prajeme Vám príjemný deň.
Váš Lidl tím -
Neodporúča obchod
No je to (editováno) dva dni po doručení leták lídl cena 19,99 Euro za ten istý tovar!!!!!!
(editováno)Reakcia obchodu lidl.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu recenziu.
Ceny tovaru sú prispôsobené ekonomickému vývoju, ktorý ponúkame v rôznych ponukách.
Z dôvodu, že Vaša recenzia obsahuje nevhodné slovo a osobný údaj, bude cenzurovaná. Prosíme Vás, aby v budúcnosti tieto údaje neboli verejne publikované, môže totiž v krajnom prípadne dôjsť ev. tiež na odstránenie Vašej recenzie. Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám príjemný deň.
Váš Lidl tím -
Neodporúča obchod
- dobry eshop
- super produkty
- dobre ceny
- Otrasny sposob dorucenia
Kazdy normalny eshop uz ma moznost dorucenia do automatu (packeta, balikomat atd). Notifikacia o doruceni pride s indikovanym casom . Kurier pride o hodinu skor prekvapeny ze na adrese niekto nie je. Potom do systemu zada poznamku nedorucene z dovodu neuplnej adrese. Zadali sme ziadost o presmerovanie do automatu o com nam prisla aj notifikacia ze to bolo uspesne. Nakoniec zasielka bola vylozena za plut na uplne inej adrese na co sme prisli po niekolkych dnoch.
Reakcia obchodu lidl.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.
Náš tovar sa nachádza v niekoľkých logistických skladoch, ktoré sa nachádzajú v Čechách i zahraničí. Voľba prepravcu je okrem iného závislá na optimalizácii logistických procesov, aby sme boli schopní našim zákazníkom ponúkať tovary a služby za priaznivé ceny.
Ďakujeme za pochopenie.
Pekný deň
Váš Lidl tím -
Neodporúča obchod
- Otočený plastový kufrík na rohoch, asi sa s tým hádzali.
- Plastový kufrík bez vystuzenych rohov...
Reakcia obchodu lidl.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu recenziu.
V prípade, že je tovar poškodený, je nutné ho reklamovať v našich predajniach. Tovar môžete reklamovať v ktorejkoľvek Lidl predajni. Je potrebné, aby ste pri reklamácii mali so sebou faktúru k reklamovanému výrobku.
Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie.
Pekný deň
Váš Lidl tím -
Neodporúča obchod
- Čakal som na tovar 8 dni a nakoniec mi poslali meil, že mi tovar nebude doručeni
Reakcia obchodu lidl.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu recenziu a ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie.
Pekný deň
Váš tím Lidl -
Neodporúča obchod
Pri platbe kartou online mi nezobralo visa kartu s ktorou som nemal nikdy problem dokonca aj ked ju spravne overilo musel som sa tak vratit naspat a zvolit platbu dobierkou. Az tak by ma to nenahnevalo keby sa nieco podobne nestalo manzelke asi dva tyzdne dozadu jej vsak strhlo hned aj peniaze no objednavka sa nedokoncila a kosik sa vyprazdnil. Nasledne bolo extremne narocne dopatrat sa na nejaky kontakt na vyriesenie situacie okrem ponukanych chatbotov ktory jej s tym nevedeli vobec poradit...
Reakcia obchodu lidl.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu recenziu.
Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie.
Pekný deň
Váš Lidl tím -
Neodporúča obchod
Dobrý deň nedorazila mi kompletná sada ktorú som objednal „neprišli mi trysky a súprava elektród chcem to reklamovať
Reakcia obchodu lidl.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu recenziu.
V prípade, že je tovar nekompletný, odporúčame Vám kontaktovať náš zákaznícky servis prostredníctvom kontaktného formulára na našich webových stránkach. Kolegovia s Vami radi vzniknutú situáciu vyriešia k Vašej spokojnosti.
Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie.
Pekný deň
Váš Lidl tím -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
Dostal som iný tovar
Reakcia obchodu lidl.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu recenziu.
V prípade, že je výrobok defektný, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis prostredníctvom kontaktného formulára na našich stránkach, uveďte tu všetky údaje k Vašej objednávke, popis vady a doložte aj fotografie defektného výrobku, kolegovia či servisný partner Vám radi oznámia informácie ohľadom ďalšieho postupu spolu s možnosťami riešenia.
Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie a veríme, že všetko bude nakoniec vyriešené k Vašej spokojnosti.
Pekný deň
Váš tím Lidl -
Neodporúča obchod
Objednáva jsem si bundu a chtěla jsem dvě barvy,ale ukazovalo,že jedna není dostupná.Kdyz jsem bundu objednala a podívala se na stránku znovu tak druhá bunda najednou byla dostupná a tím jsem musela platit dvě poštovné.Psala jsem na eschop a dostala odpověď jen ,té se omlouvají,ale dve poštovné jsem i tak musela zaplatit což mého názoru je podvod na zákazníky .
Reakcia obchodu lidl.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu recenziu.
Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie.
Pekný deň
Váš Lidl tím -
Neodporúča obchod
- Tovar bol v akcii za výhodnú cenu, poštovné bolo zadarmo
- Tovar do dnešného dňa nedorazil, keď som sa informoval u kuriéra, vraj bol obal poškodený, preto musia tovar skontrolovať a až následne ak bude tovar v poriadku, bude mi doručený
Reakcia obchodu lidl.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.
Za vzniknutú situáciu pri Vašej objednávke sa Vám ospravedlňujeme. Odporúčame Vám kontaktovať náš zákaznícky servis prostredníctvom e-mailu [email protected]. Kolegovia s Vami radi vzniknutú situáciu vyriešia k Vašej spokojnosti.
Pekný deň
Váš Lidl tím -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 týždne
Nesom spokojná s veľkosťami prišli o jednu veľkosť väčšie
Reakcia obchodu lidl.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu recenziu.
Situáciu sme preverili. V našom systéme evidujeme, že sa Vaša požiadavka momentálne rieši.
Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie.
Pekný deň
Váš Lidl tím -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- promtné dodania
- nekvalita tovaru
Reakcia obchodu lidl.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.
Za vzniknutú situáciu pri Vašej objednávke sa Vám ospravedlňujeme. Odporúčame Vám kontaktovať náš zákaznícky servis prostredníctvom e-mailu [email protected]. Kolegovia s Vami radi vzniknutú situáciu vyriešia k Vašej spokojnosti.
Pekný deň
Váš Lidl tím -
Neodporúča obchod
Myslím, že cez IB si sami 2 krát strhli platbu ,úhradu. Prosím o dpatnu väzbu. Eur odcitalo
Reakcia obchodu lidl.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.
Za vzniknutú situáciu pri Vašej objednávke sa Vám ospravedlňujeme. Odporúčame Vám kontaktovať náš zákaznícky servis prostredníctvom e-mailu [email protected]. Kolegovia s Vami radi vzniknutú situáciu preveria a vyriešia k Vašej spokojnosti.
Pekný deň
Váš Lidl tím -
Neodporúča obchod
- Tovar mi nebol zatiaľ doručený objednávka mala byt doručená dobierkou. Napísali ste, že bude doručená dobierkou do 26.11.24. Čakala som doma tri dni a kuriér neprišiel ani sa neozval( neviem načo mal tel. cislo) Poslali ste mi, že balík mám Pickus station Alza Box ( Ckd market) ale nehnevajte sa na mna to je dobierka? Ja nemám Ibanking a prečo ste si pýtali cislo môjho úctu ??? Vôbec nie som spokojná s vašimi službami. Buď mi doručíte tovar dobierkou alebo si tovar nechajte. Známych upozornim ako je to u vás s dobierkou. Keď si objednávam tovar dobierkou tak mi ho kuriér prinesie. Buďte taký láskavý dajte mi vedieť čo s balíkom. S pozdravom (***Editováno***)
Reakcia obchodu lidl.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu recenziu.
Zákazník má možnosť zvoliť doručenie zásielky na adresu alebo na výdajné miesto (pokiaľ nejde o nadrozmerný tovar) a má tiež možnosť zvoliť úhradu objednávky pri prevzatí, tzv. na dobierku. Pokiaľ zákazník zvolí ako výdajné miesto AlzaBox, môže však prepravná spoločnosť požadovať úhradu pred vydaním zásielky z boxu. Spôsob úhrady dobierky v takom prípade určuje prepravná spoločnosť.
V prípade, že Vám prepravca doručil tovar inam, ako ste uviedli v objednávke, ospravedlňujeme sa a odporúčame sa obrátiť na prepravnú spoločnosť, ktorá má možnosť záležitosť riešiť operatívne.
Z dôvodu, že Vaša recenzia obsahuje osobný údaj a pod, bude cenzurovaná. Prosíme Vás, aby v budúcnosti tieto údaje neboli verejne publikované, môže totiž v krajnom prípadne dôjsť ev. tiež na odstránenie Vašej recenzie. Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám príjemný deň.
Váš Lidl tím -
Neodporúča obchod
- rýchle dodanie
- cena/kvalita
- tovar prišiel poškodený v prípade že by som si prial tovar vymeniť, musím uhradiť opätovné doručenie
- vyplňovanie dodacej adresy a fakturačných údajov je čistá katastrofa, neustále to vyhadzuje nejaké chyby a nemožno cez formulár bezproblémovo prejsť
Reakcia obchodu lidl.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu recenziu.
Situáciu sme preverili. V našom systéme evidujeme, že sa Vaša požiadavka momentálne rieši.
Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie.
Pekný deň
Váš Lidl tím -
Neodporúča obchod
komplikovaná reklamácia tovaru
Reakcia obchodu lidl.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu recenziu.
V prípade, že je tovar poškodený, je nutné ho reklamovať v našich predajniach. Tovar môžete reklamovať v ktorejkoľvek Lidl predajni. Je potrebné, aby ste pri reklamácii mali so sebou faktúru k reklamovanému výrobku.
Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie.
Pekný deň
Váš Lidl tím -
Neodporúča obchod
- Objednal som 4 položky a oni to rozdelili do dvoch balíkov každdý zhruba po pol kile. Jeden mi nechal poštár lístok v schránke v stredu a druhý lístok vo štvrtok. Ja nemám iný program ako chodiť každý deň na poštu. Ani nemal snahu to doručiť na adresu. Nebola možnosť to objednať do balíko boxu.
Reakcia obchodu lidl.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.
Našim cieľom je, aby boli zásielky zasielané rýchlo, bezpečne a efektívne. Náš internetový obchod ponúka široký sortiment výrobkov, ktorý dvakrát týždenne dopĺňame o desiatky ďalších. Z dôvodu skladových kapacít nedokážeme skladovať všetok náš tovar v jednom logistickom centre.
Tovar z Vašej objednávky pochádza z rôznych logistických centier, vrátane zahraničných, preto bola Vaša objednávka odoslaná vo viacerých zásielkach. Zásielky nie je z technických dôvodov možné zlúčiť.
Niekedy je tiež lepšie umiestniť odlišné druhy tovaru do viacerých rôznych balíkov, aby sa spoločnou prepravou nepoškodili. Pokiaľ si tak objednáte napríklad funkčné bežecké oblečenie a kúpeľňovú komodu, zrejme vám prídu v dvoch samostatných zásielkach.
O takejto prípadnej možnosti ste informovaní v potvrdení o odoslaní tovaru, ktoré bolo zaslané na Váš email.
Samozrejme však platí, že rozdelením objednávky na viac zásielok sa nemenia náklady na poštovné. To zaplatíte vždy len raz v dohodnutej výške, tak ako to bolo uvedené aj v samotnej objednávke tovaru.
Ďakujeme za pochopenie.
Pekný deň
Váš Lidl tím -
Neodporúča obchod
doručený nefunkčný pokazený tovar.
Reakcia obchodu lidl.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu recenziu.
V prípade, že je tovar nefunkčný, je nutné ho reklamovať v našich predajniach. Tovar môžete reklamovať v ktorejkoľvek Lidl predajni. Je potrebné, aby ste pri reklamácii mali so sebou faktúru k reklamovanému výrobku.
Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie.
Pekný deň
Váš Lidl tím -
Neodporúča obchod
Tovar mi neprišiel namiesto toho mi došiel iný ktorý som si vôbec neobiednal
Reakcia obchodu lidl.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.
Za vzniknutú situáciu pri Vašej objednávke sa Vám ospravedlňujeme. Odporúčame Vám kontaktovať náš zákaznícky servis prostredníctvom e-mailu [email protected]. Kolegovia s Vami radi vzniknutú situáciu vyriešia k Vašej spokojnosti.
Pekný deň
Váš Lidl tím -
Neodporúča obchod
- Ok výber
- Dodanie trvalo neskutočne dlho
Reakcia obchodu lidl.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu recenziu.
V prípade, že by zásielka nebola doručená v priebehu nasledujúcich dní, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis prostredníctvom kontaktného formulára na našich webových stránkach, alebo prostredníctvom našej zákazníckej infolinky. Kolegovia sa Vám budú radi venovať a poskytnú Vám bližšie informácie.
Pekný deň
Váš Lidl tím