Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Extremne draha donaska 80 Eur !

    Pekny veniec, ale diakritika skolkara! Ja som v zahranici, nemam Slovensku klavesnicu, ale teda dufala som, ze tam pracuju ludia so vzdelanim a do pisu mi tam dlzne a makcene, kde patria. Uplne znehodnoteny 200+ eurovy veniec na pohreb. Som sa Akurat hanbila, ked som to videla na fotografiach. Skoda, lebo kvety su pekne, uz som si s Vami par krat objednala, ale toto bola hroza !!

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • It was easy to navigate the web store and order the flowers
    • The flowers were delivered on time
    • Unfortunately the 15 red roses i ordered were not perfect, some petals edges were dry and the overall looks of the bouquet was not as nice as the ones of previous orders

    Web store easy to navigate
    Efficient delivery
    If you want to be sure of the quality and looks of your purchase I advise you to go to the shop personally.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Ak nedostali odozvu od obdarovanej osoby tak nekontaktovali aspoň kupujúceho alebo sa neohlásili na vrátnici
  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Rychle vybavenie aj dorucenie v presny cas.
    • Kytica posobila cela skor ako zelena pretoze tam dali viac zelenych rastlin ako kvetov. Prvy dojem nie cervene pokusenie ako bol nazov kytice ale zelene :(
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neaktuálne informácie
    • Nepríjemný personál na infolinke

    Nezvládnutý miesto a čas doručenia.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    14.02.2024 mi napísali email o 11tej, že zásielka bude doručená v čase 13:35. Na moje prekvapenie, o 16 tej som zistil, že zásielka nebola doručená a priateľka už tým pádom v práci nebola. Kuriér ešte večer o 17:30 nevedel ,kedy by vedel prísť, tak sme boli nútený objednávku zrušiť a podarilo sa Vám nám pokazit Valentín.
    Doteraz som sa nedozvedel, že čo sa stalo a prečo to neprišlo v stanovenom čase, ktorý som potvrdzoval na ich stránke pri objednávke. Vrátili mi síce peniaze, ale žiadne vysvetlenie som nedostal. Úprimne ja už od Vás nič objednávať nebudem. Fakt som bol sklamaný

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Kvety na druhý deň začali umierať jeden po druhom.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Asi takto.. na Valentina som objednal 9 cervenych ruzi pre partnerku. Dostala ich 10, co mna dost vytocilo a nasralo.. pisal som reklamaciu, volal som, cakal som nejaku reakciu. Dostal som v jednom telefonate informaciu, ze sa to riesi.. uz sa mi nikto neozval.. Dakujem za PROZAKAZNICKY pristup, ale za tie peniaze by som ocakaval viac..

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Vzhľadom k tomu, že sa jednalo o doručenie smútočnej kytice na obrad do krematória a v kytici bolo namiesto objednaných a uhradených 12 ruží, len 8 ruží, som nieže nespokojná, ale pobúrená!!!

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Ruže by boli krásne, len neboli čerstvé, zrejme dlhšie skladované v chladnom prostredí, kedy lupene zmenili farbu, hlavne na okrajoch.

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 1 deň

    Objednal som si kvetiny na pondelok ráno u vás, lebo sme sa o smutnej udalosti dozvedeli v sobotu. Objednal som si to pre to, lebo na vašej stránke bolo napísané, že viete doručiť kvety do 7.45 hod. v pondelok ráno
    Aké bolo moje zdesenie tesne po ôsmej, keď sme stáli pri aute, keď zavolal kuriér, že do pol hodiny prinesie veniec. A nás čakala cesta do Moldavy nad Bodvou. Kuriér to nakoniec otočil a mal meškanie asi 20 minút s tým že toho majú ráno veľa. Ja to chápem, ale toto nie je donáška teplých rožkov, veniec sa väčšinou nekupuje na gulášpartiu, kde je jedno, kedy človek príde. jednoducho na mieste dispečera musí byť človek, ktorý jasne definuje časy dodania a nenechá to na vodiča, ktorý si rozvoz logicky zoptimalizuje, alebo potom neponúkajte časy dodávky.

    S pozdravom

    Pavel Emrich

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Je mi to ľúto, ale snáď vám to pomôže. Už pri preberaní tovaru som bol nemilo prekvapený "smutným košom kvetov, ktoré neboli ničím zabalené a o aranžovaní sa nedá ani hovoriť. V koši kde sa nachádzalo viac nie čerstvých kvetov pri pohybe s košom opadávali suché listy a tak.

  • Neodporúča obchod

    kvety neprisli, obi dva telefony su mimo prevadzku

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Kvety neboli cerstve...
    Kyticu som objednaval predom, nebola to dodavka v ramci jedneho dna. Objednaval som uz viackrat a nikdy som takyto problem nemal.
    Jednalo sa o smutocnu kyticu takze sme nemali moznost sa zariadit inak.

  • Neodporúča obchod

    • Objednaný tovar nedoručený
  • Neodporúča obchod

    30 %

    • stuha mala pekny napis
    • kvety boli oschnute
    • kytica nezabalena
    • stuha na nej neupravena

    To bola hanba, co mi priniesli. Nezabalena kytica s osusenymi kvetmi, stuha plapolala po vetre...Ceny isli hore, kvalita dole. Kupujeme tam uz zopar rokov, lebo vzdy to bolo na 100%, to sa ale zmenilo.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nedostala som žiadnu spätnú väzbu o ne/doručení...

    Reakcia obchodu Kvety pre Vás

    Dobrý deň.
    Nakoľko sa Vaša objednávka ešte sa nedoručovala nemohli sme Vám dať vedieť o doručení. Vaša objednávka bude doručená až 30.3.2023 ako ste zadala do objednávkového formulára.



    S pozdravom Kvetyprevas

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar nebol doručený v dojednámom čase dodania

    Reakcia obchodu Kvety pre Vás

    Dobrý deň, ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Objednávku ste si objednal na 14.2.2023 čo bol Valentín a bolo dopredu oznámené na našom webe, že sa čas doručenia môže líšiť cca 3 hod. hore dole. Ako ospravedlnenie sa pri vašej budúcej objednávke s týmto číslom objednávky pripomeňte a budeme sa Vám revanšovať.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Platba po nezastihnuti
  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Kytica kvetov bola čerstvá a bezchybna
    • Dovoz na dohodnutý termín nedodržali. Až po urgencii Kurier prišiel s 25 min. meškaním. Je na mieste ale podotknúť, ospravedlnil sa .