Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Pani ktorá mi dvihla telefón bola veľmi príjemná a ústretová
    • Orchidee ktoré boli doručené nevyzerali tak impozantné ako fotografia, ktorá bola uverejnená na stránke. Objednala som za 54€ prútený košík kde boli tri rôzne farby orchideí, honosné rozkvitnuté, vyzeralo to akoby boli zasadené dokopy,, vyzeralo to naozaj impozantné, pre mamu,ktorá oslavovala 75 rokov sa mi to zdalo vynikajúci darček. Prišli 3 ks orchideí zvlášť v plastových kochlikoch a košík k tomu. Poslali mi foto,keďže som to objednávala zo zahraničia a bola som sklamaná, nevyzeralo to vôbec tak honosne ako foto na stránke.
    • Kuriér nedoručil kvety v objednaný deň v piatok,ale až v pondelok. Prišla sme s presným časom na minútu,kedy mal prísť. Mama sa po hodine čakania vybrala do blízkeho obchodu,keď zrazu zavolal, že prišiel. Keď sa spýtala,či môže počkať 10 min,alebo prísť k blížnemu obchodu,povedal,že teda v pondelok,ze sa ponáhľa. Keby to boli rezané kvety,tak v pondelok by z nich už nič nebolo. Žiaľ aj jedna z orchideí prišla zúbožená, určite nie honosná ako na foto na stránke.

    Myslím, že na prvý pokus som mala vybrať lacnejší kvietok. Takto som ostala sklamaná. Nestálo to za tú cenu. Verím ale, že moja skúsenosť bola výnimka. Ja to ale asi už nerisknem.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás, že nie ste spokojná s doručeným produktom, ako aj so samotným priebehom doručenia.

    Tovar, ktorý sme Vám zaslali bol doručený na základe Vašej požiadavky, išlo o Farebné orchidey Flower box.
    Črepníkové kvety sú vložené do flower boxu, nie sú v ňom zasadené je to len dekorácia, nakoľko by počas ich prepravy mohlo dôjsť k ich poškodeniu, preto sú umiestnené samostatne.

    Doručenie sa realizuje externými prepravnými spoločnosťami, čas doručenia balíka v SMS je vždy len informatívny.

    V prípade, že je kvalita kvetov nevyhovujúca je potrebné nás o tejto skutočnosti informovať emailom na [email protected], bezprostredne po ich doručení, aby sme vedeli vzniknutú situáciu riešiť v rámci reklamácie.
    Z Vašej strany neevidujeme žiadnu komunikáciu.

    Tím, Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar bol doručený o deň neskôr po dopredu stanovenom termíne,čiže neskoro! Neodporúčam a už viac objednávať cez túto spoločnosť nebudem .

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň,

    zásielka bola od nás expedovaná vo Vami zvolenom termíne.
    Žiaľ došlo k pochybeniu zo strany prepravcu, balík nebol doručený v stanovený deň z technických príčin na vozidle.
    Vašu objednávku sme riešili v rámci reklamácie.
    Za spôsobené komplikácie sa Vám v mene našej spoločnosti ospravedlňujeme.
    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nie je istota ze tovar dirazi k adresarovi

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že nie ste spokojný s priebehom doručovania Vašej zásielky.

    Kuriérska spoločnosť, ani spoločnosť Kvety.sk nemôže niesť zodpovednosť za neprítomnosť adresáta, ako tomu bolo aj vo Vašom prípade, kedy sa s príjemcom nebolo možné telefonicky skontaktovať a na Vami uvedenej adrese nebol v čase dodania zastihnutý.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Kvety mi neboli doručené v požadovaný deň aj napriek objednávke vo veľkom predstihu (cca týždeň).
    Neodporúčam si objednať, ak Vám na presnosti dodania záleží, napr. keď má niekto sviatok v určitý deň, pretože sa môže stať (mne sa to stalo), že vám ich nedoručia v deň, ktorý ste si určili. Odpoveď obchodu je "mrzí nás to, vrátime Vám 4€ za dopravu".

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň pán Lukáš,

    objednávku sme vyexpedovali vo Vami zvolenom termíne, žiaľ chybou prepravcu nebol balík doručovaný vo Vami zvolenom termíne.
    Vašu objednávku sme zaevidovali ako reklamáciu.
    Dnes ste nás informovali, že zásielka Vám bola doručená v poriadku a žiadali ste vrátenie polovice zaplatenej sumy, čo považujeme z Vašej strany na nekorektné.

    Zásielka bola doručená v náhradnom termíne, bez poškodenia kvality.
    V zmysle našich obchodných podmienok, s ktorými ste súhlasili pri vystavení objednávky, Vám vzniká nárok na vrátenie prepravných nákladov, čo považujete za neprimerané.

    Úprimne nás mrzí, ak nie sú naši zákazníci s riešením reklamácie spokojní, každý predávajúci ale aj kupujúci si však musí podľa vlastného vedomia a svedomia určiť hranicu primeranej náhrady.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Veniec bol velmi maly a cena prilis vysoka .

    Na cenu 50 eur veniec mohol byt ovela bohatsi a krajsi.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň pani Mária,

    mrzí nás, že nie ste spokojná s doručeným vencom.
    Pri každom produkte uvádzame jeho rozmery, zloženie a aj cenu , aby mal zákazník predstavu o jeho veľkosti. Vami objednaný veniec mal priemer 50cm.
    Je na zvážení každého zákazníka či mu cena výrobku vyhovuje, alebo nie.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Problem pri platbe, veľmi zlá komunikácia, ignorácia emailov. Objednavala som v minulosti, avšak do budúcna zvolim určite niekoho iného.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň pani Petra,
    mrzí nás, že nie ste spokojná s našimi službami.
    Po zaevidovaní úhrady príde objednávateľovi vždy potvrdzujúci email, že objednávku evidujeme ako uhradenú, čo bolo aj vo Vašom prípade, preto nerozumieme Vašej recenzii.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Kedysi super obchod
    • Komunikacia
    • Kvalita tovaru
    • Technicke problemy

    Platba cez sporopay neuspesna kvoli technickej chybe obchodu. Zaplatil som kartou. Pozdejsie mi stiahlo 2x peniaze. Nahanat predajcu aby poslali peniaze spet som musel vyse 2 tyzdne.
    Dal som im este sancu lebo predtym boli objednavky bezproblemove, no to iste sa stalo. Teraz som uz neplatil kartou ale upozornil predajcu. Ziadnu spetnu vezbu som nedostal. Kvety prisli ale kvalita bola zla. Skoro kazda druha ruza zvednuta. Prechadzam ku konkorencii.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás, že nie ste spokojný s našimi službami.
    Z našej strany neevidujeme žiadnu technickú chybu pri platbe cez sporopay.
    V prípade, doručenia kvetov v nevyhovujúcej kvalite je potrebné nás o tejto skutočnosti informovať bezprostredne po jej doručení na [email protected], aby sme situáciu vedeli riešiť v rámci reklamácie k Vašej spokojnosti.
    Z Vašej strany neevidujeme žiadnu komunikáciu.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Moja objednávka mala byť doručená v piatok, je nedeľa večer a zatial som inebola informovaná o dvovpde, či stave mojej objednávky. Nikdo na moju urgenciu nereagoval, veľmi slabá komunikácia.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň pani Martina,

    mrzí nás vzniknutá situácia.

    Zásielky doručujeme externými prepravnými spoločnosťami a vždy sa snažíme promptne riešiť nedoručenia zásielok, žiadame prepravcu o dôvod nedoručenia balíka, pokiaľ tieto informácie nemáme, nevieme zákazníkovi Vám poskytnúť adekvátnu odpoveď.
    Vašu zásielku dnes evidujeme ako úspešne doručenú, v prípad, že doručený tovar javí známky poškodenia poprosíme o zaslanie foto, aby sme mohli objednávku riešiť v rámci reklamácie k Vašej spokojnosti.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 2 dni

    Kytica prišla zničená, popučené kvety boli zabalené v malej krabici, ktorej veľkosť nezodpovedala veľkosti kytice.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Katarina, ďakujeme pekne za Vašu recenziu.

    Mrzí nás vzniknutá situácia.
    O poškodenej zásielke ste nás informovali emailom, objednávka bola zaevidovaná ako reklamácia, kde Vám budú vrátené finančné prostriedky v plnej výške.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Zla komunikacia s kuriermi. Objednavka zaslana kurierovi ktory firmu zrusil. Mate si to overit pred odoslanim. Potom nahradne kurier doruci zasielku ked uz obdarivana osoba ma po narodeninach.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň pani Eva,

    mrzí nás, že zásielka nebola doručená podľa Vašich predstáv.

    Žiaľ prepravca neočakávane ukončil svoju činnosť na slovenskom trhu, o čom sme Vás informovali emailom a navrhli sme Vám nové doručenie v náhradnom termíne, ktoré bolo aj zrealizované.

    Nie vždy je v našich možnostiach ovplyvniť proces doručovania zásielky, keďže nám ich doručujú externý prepravcovia.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Absolútne sklamaná z nákupu, eshop neupozornil o meškaní objednávok a ich doručením. Tovar mal prísť na narodeniny do CZ a stále s omeškaním nedorazil. Vonku mrzne a som veľmi zvedavá v akom stave kvety prídu. Objednávala som to s dostatočným predstihom aby to prišlo včas. Obchod neodporúčam a ďalší nákup už nezrealizujem.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň Radka,
    vzniknutá situácia nás veľmi mrzí.

    Balík bol doručovaný s omeškaním jedného pracovného dňa z kapacitných dôvodov prepravcu.

    Včera sa balík doručoval, žiaľ príjemca nebol v čase doručenia zastihnutý a dodanie bolo neúspešné.
    Kuriérska spoločnosť, ani spoločnosť Kvety.sk nemôže niesť zodpovednosť za neprítomnosť adresáta na uvedenej adrese.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Pekný veniec! Rýchle, presné doručenie.
    • Adventný veniec zo živej čačiny ružovo-zlatý , čačina bola málo živá, čerstvá.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že nie ste spokojný s doručeným vencom.
    V prípade, doručenia produktu v nevyhovujúcej kvalite je potrebné nás o tejto skutočnosti informovať bezprostredne po jeho doručení na [email protected], aby sme situáciu vedeli riešiť v rámci reklamácie k Vašej spokojnosti.
    Z Vašej strany neevidujeme žiadnu komunikáciu.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Kvety boli objednané na 1.12. Dnes máme 3.12. a kvety nezostali doručené .

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň,

    zásielka bola od nás expedovaná vo Vami zvolenom termíne.
    Žiaľ došlo k pochybeniu zo strany prepravcu, balík bol nesprávne zatriedený o čom sme Vás informovali emailovou komunikáciou.
    V prípade doručenie kvetov v poškodenom stave budeme objednávku riešiť v rámci reklamácie.
    Za spôsobené komplikácie sa Vám v mene našej spoločnosti ospravedlňujeme.
    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    zhnite kvety

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň pán Fedo,

    mrzí nás, že nie ste spokojný s doručenou kyticou.
    V prípade, doručenia kvetov v nevyhovujúcej kvalite je potrebné nás o tejto skutočnosti informovať bezprostredne po jej doručení na [email protected], aby sme situáciu vedeli riešiť v rámci reklamácie k Vašej spokojnosti.
    Z Vašej strany neevidujeme žiadnu komunikáciu.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    chcel som si snimi uprsesnit poziadavky k obj no bohuzial na volania a sms neodpovedali

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň Pedro,

    mali ste u nás vystavenú neuhradenú objednávku na Osobný odber v termíne 20.11.2023 , dňa 21.11.2023 o 08:21h sme Vás telefonicky kontaktovali žiaľ náš hovor ste zrušili, preto Vašu recenziu považujeme za nekorektnú.
    Neevidujeme od Vás žiadnu inú komunikáciu ohľadom objednávky.
    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Sirsi vyber
    • Kvety neboli viditelne cerstve uz pri doruceni v piatok
    • Okrem 3.99 za dopravu a dorucenie medzi 8-18, ak sme chceli dorucit kyticu do 11:30 museli sme zaplatit dalsich 6 eur doplatok, nekorektne, kedze sme objednavku zrealizovali a zaplatili v utorok s dodavkou az v piatok.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň pani Yvette,

    mrzí nás, že nie ste spokojná s doručenou kyticou.
    V prípade, doručenia kvetov v nevyhovujúcej kvalite je potrebné nás o tejto skutočnosti informovať bezprostredne po jej doručení na [email protected], aby sme situáciu vedeli riešiť v rámci reklamácie k Vašej spokojnosti.
    Z Vašej strany neevidujeme žiadnu komunikáciu.

    Doručovanie realizujeme externými prepravnými spoločnosťami a v prípade garantovaného doručenia do 12:00hod. si objednávateľ môže za príplatok zvoliť doručenie do 12:00hod. Je na zvážení, každého zákazníka, či si danú službu priplatí.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • super komunikacia
    • poromptonost
    • nápomocní personál

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Ďakujeme pekne za Vašu recenziu.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Kedze objednavka bola uskutocnena online, dorucena kytica bola zvolena podla farby. Vybrali sme oranzovu kyticu so suchymi listami, ale dorucena bola zelena kytica s cerstvymi listami. Preto neodporucame online objednavky cez tuto stranku, ked vam zalezi na farbe.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás, že nie ste spokojná s doručenou kyticou.

    V prípade, doručenia kvetov v nevyhovujúcom prevedení je potrebné nás o tejto skutočnosti informovať bezprostredne po jej doručení na [email protected], aby sme situáciu vedeli riešiť v rámci reklamácie k Vašej spokojnosti.

    Z Vašej strany neevidujeme žiadnu komunikáciu.
    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Kytica vôbec nebola podľa predstáv úplne malička, čakala som krásnu kyticu a keď som otvorila krabicu slzy v očiach ale moja chyba nepozrela som rozmery takže pozor na to ak idete kupovať kyticu, no čo bolo horšie obdarovana že o tri dni že v kytici pleseň všade.. Čiže výdrž kytice 4 dní aj z cestou. Pre mňa to holi vyhodené peniaze a v kvetinarske som mohla dostať krásnu veľkú kyticu.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás, že nie ste spokojná s doručenou kyticou.

    Pri každom produkte uvádzame jeho rozmery a zloženie , aby mal zákazník predstavu o jej veľkosti.
    V prípade, že ste chceli objemnejšiu kyticu bolo potrebné si vybraných iný druh kytice príp. sa informovať na našej zákazníckej linke, kde by sme Vám vedeli poradiť.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ponukaju veci, ktore neodosielaji

    Obchod klame, ponuka veci ktore realne neodosiela... Zaplatite, zavolaju ze nezasielaju, aby ste si vybrali nieco ine a ked nechcete, tak Vam peniaze nevratia.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás, že nie ste spokojný s našimi službami.

    Pokiaľ nie je možné z našej strany zabezpečiť zvolený tovar, vždy sa snažíme objednávateľa o tejto situácii informovať a navrhnúť riešenie vzniknutej situácie, ako tomu bolo aj vo Vašom prípade.
    Keďže ste si nepriali žiadny iný tovar, budú Vám vrátené finančné prostriedky v plnej výške.

    Tím Kvety.sk