Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • poskodene kvety
    • neuznana reklamacia

    Kvety obdrzala obdarovana osoba zvadnute a niekolko kvetov prislo polamanych.

    Bezprostredne po doruceni (v piatok) a odfotografovani kvetov sme volali na infolinku kde nam odporucili poslat reklamaciu cez email co sme urobili hned v pondelok, kedze sme boli odcestovani a pristup k emailu sme nemali. Reklamaciu nam neuznali preto, ze kytica bola rozbrata a fotografie neboli odoslane ihned po doruceni. Kytica bola rozobrata z dovodu odfotenia polamanych kvetov, ktore v nej boli.

    Po tejto skusenosti s reklamaciou uz tento obchod rozhodne nebudem nikomu odporucat.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás Vaša nespokojnosť s riešením reklamácie.
    Reklamáciu je potrebné podať bezprostredne po doručení zásielky, najneskôr do 24 hodín od dodania, aby sme vedeli posúdiť stav kvetov. Je tiež potrebné zaslať fotografie kytice v pôvodnom vyhotovení, tak ako bola doručená príjemcovi.
    Z Vašej strany bola reklamácia podaná na tretí deň od doručenia balíka a tiež boli zaslané fotografie rozobratej kytice. V takom prípade už nie je možné z našej strany reálne posúdiť stav kvetov.
    Ďakujeme za pochopenie.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Aj ked sme doteraz vzdy boli spokojni, bohuzial, tato kytica bola cisty prepadak. Prisla oprchnuta burina. Obchod nam dal kompenzaciu formou zlavy, bohuzial pokazeny dojem obdarovanej, to uz nenapravi.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň Kamila,
    mrzí nás Vaša nespokojnosť s doručenou kyticou.
    Vašu objednávku sme riešili v rámci reklamácie, kde Vám budú vrátené finančné prostriedky.
    Za spôsobené nepríjemnosti sa Vám ospravedlňujeme.
    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Kvety neboli čerstvé. Objednala som 4 kytice - cena cez 220 EUR. Osobne sme ich vyzdvihli, na mieste sme hneď 2 kytice reklamovali, avšak odôvodnenie bolo, že ruže sú v puku, kvety sú podľa objednávky. Kytice sme potrebovali na oslavu výročia firmy pre management. Bohužiaľ na druhý deň boli nepoužiteľné. Okraje kvetov začali hnednúť, pôsobili zvädnuto napriek tomu, že sme s nimi od predajne cestovali iba 10 min. a dali ich hneď do vody. Za mňa nikdy viac. Veľké sklamanie.

    Neodporúčam. Kvety nie sú čerstvé. Kytice v akciách - tak to neodporúčam vôbec. Dávajú tam staré kvety.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň pani Mária,
    mrzí nás, že ste neboli spokojná s kvalitou kvetov.
    Objednávku ste mali u nás vystavenú na osobný odber. Pri vyzdvihnutí kytíc Vám kvety boli odovzdávané vo vyhovujúcej kvalite, zodpovedajúcej popisu kytice na našej stránke v kolónke špecifikácie.
    V produktoch boli použité ruže menšej veľkosti, adekvátne k cene kytice. Nie je v našom záujme vyhotoviť kyticu zo starých kvetov. Akciové kytice sú vždy aranžované z čerstvých kvetov, ktoré sa nám podarí nakúpiť od pestovateľov vo väčšom množstve za zvýhodnené ceny.
    V prípade nespokojnosti s kvalitou kvetov, máte možnosť pri osobnom odbere kytice neprevziať, čo z Vašej strany nebolo realizované.
    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Staré ruže ktore vydržali asi 2dni od dodania,veľké sklamanie .Tento rok je to už druhý krát ,objednávam tu už niekolko rokov a vždy velká spokojnosť,ale po tohoročnej skúsenosti tu už kvety neobjednám.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás, že ste nebol spokojný s doručenou kyticou.
    V prípade nespokojnosti s doručenými kvetmi je potrebné nás informovať na [email protected] bezprostredne po doručení zásielky, najneskôr do 24 hodín od dodania, aby sme vedeli posúdiť stav kvetov a situáciu riešiť v rámci reklamácie k Vašej spokojnosti.
    Z Vašej strany neevidujeme žiadnu komunikáciu.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mal prist October 4 ale doniesli ho az october 7 ked kvety uz boli zvednute

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň Edita,
    mrzí nás, že zásielka bola doručená oneskorene.
    Od nás bol balík vyexpedovaný vo Vami zvolenom termíne, žiaľ kvôli neprítomnosti adresáta bolo doručenie neúspešné čo spôsobilo oneskorenie dodania.
    Skutočne je nám ľúto, že Vašu objednávku sa nepodarilo včas odovzdať adresátovi, no ani kuriérska spoločnosť, ani spoločnosť Kvety.sk nemôže niesť zodpovednosť za neprítomnosť adresáta na uvedenej adrese.
    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    • Kyticu nedorucili na dohodnutý termin

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás, že Vaša objednávka nebola doručená v požadovanom čase.

    Zásielka bola od nás vyexpedovaná vo Vami zvolenom termíne, žiaľ chybou prepravcu nebol dodržaný termín doručenia, o čom sme Vás informovali emailovou komunikáciou.
    Vašu objednávku sme zaevidovali ako reklamáciu a ako riešenie Vám budú vrátené finančné prostriedky v plnej výške.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Kuriér nevolal a položil kvety len tak v daždi pred bránu.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás priebeh doručovania Vašej zásielky.
    Balíky doručujeme externými prepravnými spoločnosťami, kde na kuriérov nemáme žiadny dosah. V prípade doručenia kytice v poškodenom stave je potrebné nás bezprostredne po doručení kontaktovať na [email protected], aby sme situáciu vedeli riešiť v rámci reklamácie k Vašej spokojnosti.
    Z Vašej strany neevidujeme žiadnu komunikáciu.
    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Doteraz sme boli veľmi spokojní s obchodom. Tentokrát však prišli kvety poškodené z vrchu, ruže nevyzerali čerstvo. Krabica bola v donáškovou aute prevrátena. Kvety vydržali len 4 dni, potom kúpené ruží odpadali takisto ostatne kvety .

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás, že ste nebola spokojná s doručenou kyticou.
    V prípade nespokojnosti s doručenými kvetmi je potrebné nás informovať na [email protected] bezprostredne po doručení zásielky, najneskôr do 24 hodín od dodania, aby sme vedeli posúdiť stav kvetov a situáciu riešiť v rámci reklamácie k Vašej spokojnosti.
    Z Vašej strany neevidujeme žiadnu komunikáciu.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Tak popravde poviem že kvety mi prišli nie až také krásne ako na fotke a čakala som väčšiu kyticu , prišla mi mala a na fotke čo som objednavala vyzerala oveľa krajšie. Škoda no …

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň Eva,
    mrzí nás, že ste nebola spokojná s doručenou kyticou.
    V prípade nespokojnosti s doručenými kvetmi je potrebné nás informovať na [email protected] bezprostredne po doručení zásielky, najneskôr do 24 hodín od dodania, aby sme vedeli posúdiť stav kvetov a situáciu riešiť v rámci reklamácie k Vašej spokojnosti.
    Z Vašej strany neevidujeme žiadnu komunikáciu.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Kvetom na tretí den začali vyschynat lupene

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás, že ste nebol spokojný s doručenou kyticou.
    V prípade nespokojnosti s kvalitou doručených kvetov je potrebné nás informovať na [email protected] bezprostredne po doručení zásielky, najneskôr do 24 hodín od dodania, aby sme vedeli posúdiť stav kvetov a situáciu riešiť v rámci reklamácie k Vašej spokojnosti.
    Z Vašej strany neevidujeme žiadnu komunikáciu.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Žiaľ, kvety neprišli čerstvé. Hortenzie mali obschnuté kvety. Darček grátis, čo boli 3 takmer suché hortenzie, bol nepoužiteľný. Niektoré ruže boli tiež obschnuté.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň Ivana,
    mrzí nás, Vaša nespokojnosť s doručeným tovarom.

    V prípade, že je Vám dodaný tovar v poškodenej kvalite je potrebné nás o tejto skutočnosti informovať bezprostredne po dodaní na email: [email protected], aby sme mohli situáciu riešiť v rámci reklamácie.
    Z Vašej strany neevidujeme žiadnu komunikáciu.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Obsah koša bol prekvapujúco biedny a to za cca 60 EUR! Podľa mňa mala byť cena polovičná.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás, že ste nebol spokojný s doručeným tovarom.

    Pri vystavovaní objednávky informujeme zákazníkov v detaile produktu o presnom obsahu daného produktu (darčekového koša) a rovnako aj o jeho cene. Je na zvážení každého zákazníka, či mu cena za produkt vyhovuje, preto nerozumieme Vašej recenzii.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Veľký výber kvetov
    • Nedoručenie v konkrétny deň aj keď to garantujú

    Keď garancia nie je garanciou.
    Garantujú doručenie kvetov na konkrétny deň, no moje doručenie na daný deň sa nekonalo. Vraj mal kuriér nehodu. No podľa viacerých recenzií to vyzerá že kuriéri mávajú nehody relatívne často. Objednávku som zrušil keďže si nechcem ani predstaviť ako by tie kvety vyzerali na ďalší deň - po dvoch či troch dňoch vozenia sa v rozpálenej dodávke (boli vtedy poriadne horúčavy).
    Reklamáciu mi uznali, čakal som že peniaze vrátia do pár dní ako to už býva dnes štandardom, no peniaze mi prišli presne posledný možný deň, teda na 30. deň.
    Takže nedoručené kvety v daný deň, neochota poskytnúť nejakú nápravu a vrátenie peňazí po mesiaci. Ďalšiu objednávku už riskovať nebudem, hlavne keď vidím aj mnohé negatívne recenzie na kvalitu kvetov.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň Andrej,

    mrzí nás, že nie ste spokojný s našimi službami. Externé kuriérske firmy nevieme ovplyvniť, ani ich poruchy a nehody na rozvozných autách. Denne expedujeme stovky balíkov a využívame takmer všetky kuriérske spoločnosti v SR. Rovnako to bolo aj vo Vašom prípade, kde zásielka od nás odišla načas.

    Žiaľ kuriér, ktorý balík doručoval mal nehodu. Na základe Vašej požiadavky sme objednávku už na ďalší deň nedoručovali a v zákonom stanovenej lehote Vám boli vrátené finančné prostriedky v plnej výške. Za chyby kuriéra zodpovedáme my a celú škodu znášame, keďže kvety nevieme opätovne využiť.

    Reklamačné saldo máme dlhodobo pod 1% a je známe, že recenzie prevažne píše zákazník, keď je nespokojný, nie keď je spokojný. Napriek tomu aj na heuréke máme nadpriemerné pozitívne hodnotenie.


    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Chcela som 18 ruží,poslali mi až 25.Pri telef.rozhovore mi kázali napísať do poznámky pri objednávke aký chcem počet,že mi toľko pošlú za tú istú cenu,aj som to tam napísala a aj tak prišlo na 18 rokov,25 ruží, takže som bola strašne naštvaná a sklamaná.A ešte k tomu na druhý deň,z jednej ruže opadali všetky lupene.Takze čerstvosť?Asi ani to nie
    • Dodanie zlého množstva ruží a čerstvosť tiež asi nebola

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň,
    chyba sa stala na našej strane, začo sa Vám ospravedlňujeme.
    Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí.
    V prípade doručenia kvetov v nevyhovujúcej kvalite je potrebné nás o tejto skutočnosti informovať bezprostredne po ich doručení, aby sme objednávku mohli riešiť v rámci reklamácie.
    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zásielka mala byť doručená 12-16 hod. Kontaktovaný kuriér o 16,16 vyhováral na nepresné doručovacie adresy bla bla, navigácia nie je jeho pomocníkom pýtal sa jej prečo ho vracia opačnym smerom...

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás, že nie ste spokojný s priebehom doručovania balíka.
    Čas dodania zásielky v SMS správe je vždy len orientačný, závisí od mnohých faktorov ako napr. dopravné obmedzenia, nehody, ako mnohé ďalšie,ktoré ovplyvňujú priebeh doručovania. Preto nie je vždy v možnostiach kuriéra doručiť balík v preferovanom čase.
    Pri vystavení objednávky informujeme o doručení balíka v čase medzi 8:00-18:00h, ako tomu bolo aj vo Vašom prípade.
    Zásielky doručujeme v termíne na základe požiadavky objednávateľa, na presný čas zásielky nedoručujeme, preto nerozumieme Vašej recenzii.
    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Krasne kytice
    • kvety neprišli čerstvé

    Už viac krát som objednala kytice s tejto stránky veľa krát mi prišli nádherne kvety kytice či darčeky no už sa mi pár krát stalo že neposlali čerstvé kvety hoc kytica bola krásna no kvety nie

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás, že ste neboli spokojná s kvalitou doručenej kytice.
    O nespokojnosti ste nás informovali emailom a následne bola Vaša objednávka zaevidovaná ako reklamácia. O ďalšom postupe pri jej riešení Vás budeme informovať v čo najkratšom čase.
    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Obchod ponuka tovar, ktory v skutocnosti nema. Konkretne sa jedna o modru farbu ruzi. Ak im za tovar zaplatite vopred-inej moznosti niet-ohanaju sa 14-dnovou zakonnou lehotou ba vratenie penazi...

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň pán Martin,
    áno, objednali ste si aranžmán z modrých ruží, pri výslednej kontrole bola zistená farebná odchýlka od foto na stránke, preto sme Vás telefonicky kontaktovali s touto informáciou, pričom ste trvali na pôvodnej farbe ruží.
    Na základe Vašej požiadavky bola objednávka zrušená, kde Vám budú vrátené finančné prostriedky v plnej výške.
    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    ruze na drugy den zvadli

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň Ildiko,
    mrzí nás, že ste neboli spokojná s doručenou kyticou.
    V prípade nespokojnosti s doručeným tovarom je potrebné nás informovať na [email protected] bezprostredne po doručení zásielky, najneskôr do 24 hodín od dodania, aby sme vedeli posúdiť stav kvetov a situáciu riešiť v rámci reklamácie k Vašej spokojnosti.
    Z Vašej strany neevidujeme žiadnu komunikáciu.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    S týmto obchodom som bola vždy nadmieru spokojná, žiaľ musím tentoraz to bolo sklamanie. Kytica nebola pekne uviazaná, hlavne súmerne, kvalita vytlačeného pozdravu, čisté zúfalstvo.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň Katarina,
    mrzí nás, že ste neboli spokojná s doručenou kyticou.
    V prípade nespokojnosti s doručeným tovarom je potrebné nás informovať na [email protected] bezprostredne po doručení zásielky, najneskôr do 24 hodín od dodania, aby sme vedeli posúdiť tvar kytice a situáciu riešiť v rámci reklamácie k Vašej spokojnosti.
    Z Vašej strany neevidujeme žiadnu komunikáciu.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    komunikacia, aranzovanie na 100%. Bohuzial kvietky a lupene opadavali okamzite po doruceni. Po 2 dnoch 50% z kytice bolo prec a kytica vydrzala len 4 dni co je bolo velke sklamanie. Obdarovany povedal ze mal s nou len ostaru.
    Sklamanie a vyhodene peniaze.
    V buducnosti pouzijem inu sluzbu.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň Andrea,
    mrzí nás, že ste neboli spokojná s kvalitou doručených kvetov.
    V prípade nespokojnosti s doručeným tovarom je potrebné nás informovať na [email protected] bezprostredne po doručení zásielky, najneskôr do 24 hodín od dodania, aby sme vedeli posúdiť stav kvetov a situáciu riešiť v rámci reklamácie k Vašej spokojnosti.
    Z Vašej strany neevidujeme žiadnu komunikáciu.

    Tím Kvety.sk