Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • chyba diskretnost zabalenia nie je moznost sa rozhodnut pride mi to ako nutena reklama ktoru neznasam a preto toto neodporucam obchod

    Zvolit si diskretnost balenia lebo ked je na obale napisane kvety tak to dopne kazdemu co tam je a komu to nedopne tak tam bude asi sedacia suprava 250cm

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás, že nie ste spokojný s prevedením prepravného obalu.
    Balenie, v ktorom kytice doručujeme je znázornené na našej stránke www.kvety.sk, preto Vašu recenziu považujeme za nekorektnú.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Po viacnasobnej skusenosti-pozitivnej som si vybrala obchod kvety.sk na dorucenie kytice pre moju mamu. Prisla jej ovedla kytica z ktorej pri vybalovani opadali lupienky ruzi. Ruze boli viditelne oschnute, vyzerali ako chore. Reklamacia-v procese

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň pani Lenka,

    mrzí nás vzniknutá situácia.
    O kvalite kvetov ste nás informovali emailom, objednávka bola zaevidovaná ako reklamácia a o ďalšom postupe pri jej riešení Vás budeme informovať v čo najkratšom čase.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Tovar nebol totožný s obrázkom.

    Jarný set nebol vôbec ako na obrázku. Košik nebol nadekorovaný. Len 5 malých kvetináčov bolo daných do košíka. Hyacinty neboli rozkvitnuté, čiže to nebolo kvetinové, drevený zajko bol mimo košíka. Nebol to efekt kytice ako darček . Dekoráciu si musela obdarovaná osoba urobiť sama. Škoda. Bola som sklamaná.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň pani Adriana,

    mrzí nás, že nie ste spokojná s doručeným produktom.
    Hyacinty zasielame nenakvitnuté, aby počas prepravy nedošlo k ich poškodeniu.
    V prípade, že je doručený tovar v nevyhovujúcej kvalite, je potrebné nás o tejto skutočnosti informovať bezprostredne po doručení na email: [email protected], aby sme vzniknutú situáciu vedeli riešiť v rámci reklamácie.

    Z Vašej strany neevidujeme žiadnu komunikáciu.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    S obchodom som veľmi spokojná. Už som objednala viacero krásnych kytíc, ktoré veľmi dlho vydržali. Táto konkrétna však vydržala veľmi krátko. Kombinácia kverov v kytici Jarona 40 nie je vhodná. Stonky hyacintov v kytici pod vplyvom pevného uviazania boli polámané - hneď sme ich museli vybrať. Zvyšok - príliš veľa zelene a ruže vydržali cca 3 dni.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň Emília,
    mrzí nás, že ste neboli spokojná s doručenou kyticou.

    V prípade, že doručený tovar javí známky poškodenia je potrebné nás o tejto skutočnosti informovať bezprostredne po doručení na email: [email protected], aby sme vzniknutú situáciu vedeli riešiť v rámci reklamácie.

    Z Vašej strany neevidujeme žiadnu komunikáciu.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Slusny vyber
    • Plati sa za Storno objednavky
    • Peniaze vratia az za dva tyzdne

    Objednal som kvety dva dni vopred o deviatej vecer.
    Do rana som si to premyslel a o osmej som objednavku mailom zrusil. Islo o cibuloviny v crepniku. Odpoved som dostal o jednej poobedeze bude mi uctovane 2€ za to ze museli objednavku pripravit. Podla mna len nikto sa nepozrel na Mail cele doobedie. Zarazilo ma to lebo podla mna nocne nerobia. Po paar dnoch som sa informoval ze preco mi este neprisli peniaze. Odpoved bola ze do 2 Tyzdnov. Platil som cez PayPal peniaze poslat je otazka sekund. Pristup cisto slovensky nasrata pani ktora umyselne tresta zakaznikov. Vedenie to vobec nema pod palcom ako sa spravaju k zakaznikom.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň pán Andrej,
    mrzí nás, že nie ste spokojný s našimi službami.
    Objednávku ste si u nás vystavili dňa 06.03.2024 a 07.03.2024 ste ju zrušili. V tomto období je u nás mnohonásobne viac objednávok, ktoré je potrebné spracovať a emailov, ktoré je potrebné vyriešiť, nakoľko 08.03.2024 je MDŽ. Z toho dôvodu sme Váš email spracovali okolo 13hod.
    Objednávka bola podľa Vášho želania zrušená. Za zrušenie objednávky v deň expedície (čo bolo aj vo Vašom prípade) účtujeme 2€ storno poplatok, o čom sme Vás informovali v emailovej komunikácii.
    Finančné prostriedky sa snažíme vrátiť v čo najkratšom čase, najneskôr však v zákonom stanovenej lehote 14 dní.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    NEODPORUCAM.
    Kvety som mala objednane na piatok. O tom ze mi nebudú doručené ma nikto nekontaktoval až keď som si to začala zisťovať sama co je s kvetmi ale aj tak mi nevedeli dat stanovisko k tomu ci mi budu doručené....
    V pondelok mi prišla sms od kuriéra,že mi doruci balík. Balík som neprebrala keďže som potrebovala kvety na vikend

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Úprimne nás mrzí, že kuriérska spoločnosť nebola schopná zabezpečiť doručenie v požadovaný deň.
    Na doručovania využívame niekoľko prepravných spoločností aby sa minimalizovalo riziko z nedoručenia. Aj napriek našej snahe sa vo výnimočných prípadoch doručenie chybou prepravcu oneskorí.

    K Vašej objednávke bola zaevidovaná reklamácia a v krátkom čase Vám bude refundovaná cela suma Vašej objednávky.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    "Uplna, uplna, uplna katastrofa a ked vidim tie recenzie, tak neverim" Objednaval som si 4 kosiky a ocakaval som, ze mi pride nieco obdobne ako na obrazku. Do poznamky som uviedol, ze je to darcek k MDZ, tak ze prosim rozkvitnute. Ak obchod nedokaze vyhoviet, ocakava sa, ze o tom pred odoslanim zakaznika upovedomi. Tiez som zaciarkol, ze pred dorucenim potrebujem sms, na mieste dorucenia totiz nie som nonstop. Ked som prisiel do firmy, kam som si dal kvety poslat, uz tam na vratnici bola krabica pre mna. Ziadna sms predtym, nastastie sluzbu mal vratnik, ktory ma poznal. Krabicu som otvoril az vecer po prichode domov. A v krabici:
    a) niektore kvety vysypane z kosikov
    b) jeden kvet zasunuty v kosiku cibulkou hore
    c) dva kosiky mali poprehadzovane kvety v nespravnom pocte
    d) vsetky kvety nerozkvitnute, nerozkvitli este ani dnes a to je 12.3., pricom som ich kupoval k MDZ.
    e) v kosiku ziadny aranzman, len nerozkvitnute cibulky zabalene v plastovych kelimkov ako planty na vysadenie

    Sumasumarum: ziadny darcek na MDZ, iba tovar na hodinu praktickeho vyucovania v zakladnej skole. A to mali byt darceky pre 4 zeny a zaplatil som za to 84 EUR a musel som zhanat aj tak iny darcek, lebo to dorucene bolo nedarovatelne.

    Pisal som o tom aj do obchodu, presne vyssie uvedene, cela reakcia obchodu bola, ze nech poslem fotky, aby sa mohla riesit reklamacia.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň Patrik,

    mrzí nás, že nie ste spokojný s doručeným tovarom.

    Pri vystavení objednávky máme pri produkte uvedenú informáciu, že cibuľoviny zasielame nenakvitnuté, aby počas prepravy nedošlo k ich poškodeniu,
    preto nerozumieme Vašej sťažnosti.

    V prípade, že doručený tovar javí známky poškodenia je potrebné podať reklamáciu na email:[email protected] spolu aj s foto doručeného tovaru, aby sme mohli posúdiť stav zásielky a navrhnúť Vám riešenie.

    Sťažnosť ste nám zaslali 7. marca, ale bez foto, ktoré je podmienkou reklamácie.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Kvety mi prisli skarede, poskodene. Reklamaciu aj s fotkami mi samozrejme neuznali. Urcite neodporucam...

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Mrzí nás, že ste neboli spokojný s kvalitou doručených kvetov.

    Reklamáciu je potrebné podať bezprostredne po doručení zásielky, najneskôr do 24 hodín od dodania, aby sme vedeli posúdiť stav kvetov.
    Z Vašej strany bola reklamácia podaná na tretí deň od doručenia balíka.
    Po takom dlhom čase už nie je možné reálne posúdiť stav kvetov, nakoľko nevieme ako bolo o kvety postarané, ani v akých podmienkach boli skladované.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Teraz veľmi zlá kvalita kvetov.

    Tento krat prišli staré tulipány ktoré už to mali za sebou.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň Marek,
    mrzí nás, že ste neboli spokojný s doručenou kyticou.

    V prípade, že doručený tovar javí známky poškodenia je potrebné nás o tejto skutočnosti informovať bezprostredne po doručení na email: [email protected], aby sme vzniknutú situáciu vedeli riešiť v rámci reklamácie.

    Z Vašej strany neevidujeme žiadnu komunikáciu.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Kytica nevyzerala ako na obrázku, následne som ju vrátila.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň pani Miriam,

    mrzí nás, že ste s doručenou sušenou kyticou neboli spokojná.
    V prípade vrátenia tovaru, Vám budú vrátené finančné prostriedky za kyticu v rámci refundu.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • kvety neboli v dobrom stave cerstvosti

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás, že ste neboli spokojný s kvalitou doručenej kytice.

    V prípade, že doručená kytica javí známky poškodenia, je potrebné nás o tejto skutočnosti informovať bezprostredne po jej dodaní na email: [email protected], aby sme vzniknutú situáciu vedeli riešiť v rámci reklamácie.
    Na každú kyticu poskytujeme garanciu čerstvosti 24hodín.

    Z Vašej strany neevidujeme žiadnu komunikáciu.
    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Som sklamaná z nedodržania doručovacej lehoty, čím sa význam výberu tohto spôsobu doručenia darčeka minul účinku a sklamanie zasiahlo aj obdarovaného

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás, že Vaša zásielka nebola doručená v požadovanom termíne.

    V prepravnej spoločnosti došlo k nesprávnemu zatriedeniu balíka, z toho dôvodu sa doručenie omeškalo, o čom sme Vás informovali emailovou komunikáciou.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Obchod komunikuje vyborne, cely proces prbehol vyborne a bez problemov.

    Kvety prisli krasne zabalene ale totalne podchladene, niektore az zmrznute.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň pán Lukas,

    mrzí nás, že nie ste spokojný s doručenou kyticou.
    V prípade, doručenia produktu v nevyhovujúcej kvalite je potrebné nás o tejto skutočnosti informovať bezprostredne po jeho doručení na [email protected], aby sme situáciu vedeli riešiť v rámci reklamácie k Vašej spokojnosti.
    Z Vašej strany neevidujeme žiadnu komunikáciu.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Cena a moznost urcit datum donasky
    • Kvety nezodpovedaju popisovanej kvalite. Ak maju vysku urcenu 60cm tak by som ocakavala, ze budu mat 60 resp viac. Vacsina mala vysku 58. Kvety mali evidentne chorobu, listy napadnute. Sice si vyberiete velku hlavicku, ale ruze su v reale dost mensie.
    • Doprava cele zle. Dohoda s GLS je katastrofa. Za 90€ by som cakala dovoz adekvatny pre kvety.
    • Balenie dezolatne. Kvety polepene paskou v dlhej krabici. Vobec nezodpovedali obrazku na nete, kde su pekne na stojaka.
    • Kvety prisli polamane a nasledne ked som ich odbalila som dalsie nasla slomene/ohnute v stonke.

    Urcite neodporucam.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás, že ste neboli spokojná s doručením balíka.

    Objednávka bola vystavená priamo z holandskej burzy, tieto kvety len prebaľujeme na základe požiadavky zákazníka, nerobíme žiadne úpravy.
    Kvety sú vždy balené na vodu, tak aby nebola ohrozená ich kvalita počas prepravy, sú upevňované lepiacou páskou, aby sme zamedzili ich pohybu, zároveň poškodeniu v prepravnom balení.
    Žiaľ nie je možné doručiť v prevedení ako ich máme zobrazené na stránke, nakoľko nám ich doručujú externými prepravcovia.

    Kvalita poškodených kvetov bola riešená v rámci reklamácie, kde Vám budú vrátené finančné prostriedky.
    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Spolupráca s nie s veľmi zodpovednou kurierskou službou. GLS

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás, že nie ste spokojný s prepravnou spoločnosťou.

    Zásielka Vám bola doručená vo Vami zvolenom termíne, neevidujeme žiadne pochybenie zo strany prepravcu, preto nerozumieme Vašej recenzii.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    • Kvety došli, ale nebolo to vinou kvety.sk a prepravnej spoločnosti prekvapenie. Musel som priateľke povedať, že jej prídu kvietky, hoci som to dal do poznámky a aj telefonicky vysvetlil pracovníčke kvety.sk ako sa veci majú. Zbytočne. A aby toho nebolo málo, kvety.sk k objednávke dali zľavový kupón na 70 e na nákup na dajanarodriquez.sk, čo je nejaká bieloruská stránka. Tam sme si vybrali predmet, ale nebolo možné uplatniť zľavový kód a ani ten, čo daná stránka ponúkala. Až na základe telefonátu s kvety.sk sme sa dozvedeli, že musíme nakúpiť za minimálne 160e, čo ale NIKDE nebolo uvedené!!! Kvety.sk, vy si zo svojich zákazníkov robíte P**U?? OBROVSKÉ SKLAMANIE A OKLAMANIE, PODVOD!!!

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň,

    úprimne nás mrzí, že nie ste spokojný s našimi službami.

    Dňa 08.02.2024 ste si u nás vystavili objednávku s doručením na 14.02.2024, čo z našej strany bolo dodržané.
    Pri vystavovaní objednávky na našej stránke zákazníkov informujeme o zasielaní sms notifikácie o doručení, ktorú si viete zrušiť, v prípade, že si ju neprajete zaslať príjemcovi pri doručovaní.
    Tak isto aj darčekovú poukážku od Dajany Rodriquez máte možnosť si pri vystavovaní objednávky zrušiť, v prípade ak si poukážku neprajete zaslať spolu s kyticou. Jedná sa o slovenskú stránku a nie o bieloruskú ako ste uviedli vo Vašej recenzii.
    Vašu recenziu považujeme za nekorektnú.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Sklamanie...malo to byt prekvapenie kytica na valentina....predstavoval som si to uplne inak....chybal moment prekvapenia a nie ze pisat sms den vopred ze pride kurier...myslel som si ze donasku mate lepsie podchytenu.....kurier to ani do vlastnych ruk nedorucil......uz viac by som cez vas nesiel aj inym ludom som vas neodporucil

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň Matus,
    mrzí nás, že nie ste spokojný s priebehom doručenia balíka.

    Pri vystavení objednávky má objednávateľ možnosť zrušenia SMS notifikácie o doručovaní balíka, túto možnosť ste nevyužili, preto nerozumieme prečo sa teraz sťažujete.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Kvety neprisli na dohodnutý deň
    Celá oslava sa tým pokazila, namiesto radosti, smútok a výčitky
    Proste celé zle....
    Skončil som s firmou KVETY. SK
    Nikomu ju už nedoporučujem

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň pán Štefan,
    mrzí nás, že doručenie nebolo zrealizované podľa Vašich predstáv.

    Zásielka bola od nás vyexpedovaná vo Vami zvolenom termíne, žiaľ došlo k pochybeniu prepravcu, o čom sme Vás informovali emailovou komunikáciou.
    Keďže ste nesúhlasili s doručením v náhradnom termíne, objednávka bola riešená v rámci reklamácie vrátením finančných prostriedkov v plnej výške.

    Za vzniknuté komplikácie sa Vám ospravedlňujeme.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    kvety.sk spravili mozno svoju prácu, ale ich prístup vlažný k tomu že kvety neboli doručené, hodili na mna, že som zadala zlu adresu, pritom taká je aj v OP majitela domu, a ze som zadala zle telefonne číslo, čo je pravda, ale hned som to napravila a ani nasledujuce tri dni nikto obdarovanej nevolal. Ziadny hovor ani nebol od doručitela, aj keby adresa bola zla, čo nebola.... dnes som na kvety.sk volala a nikto nedvíha... ja som velmi sklamaná

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň pani Katarina,
    mrzí nás, že nie ste spokojná s priebehom doručovania Vašej zásielky.

    Kuriérska spoločnosť, ani spoločnosť Kvety.sk nemôže niesť zodpovednosť za zle uvedené údaje na doručenie, ako tomu bolo aj vo Vašom prípade, kedy sa s príjemcom pri doručení balíka nebolo možné telefonicky skontaktovať. Kuriérska spoločnosť balík zmenila na vratku a zmenu už nebolo možné zrealizovať.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Kvety boli objednane a zaplatene a v den sviatku neboli dorucene. nedovolate sa nikomu, doslova vyhodene peniaze. budem ziadat nahradu, ale to mi zlu skusenost aj tak nevykompenzuje, kedze zamer prekvapit a obdarovat v den sviatku mi uz nevyjde.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň pani Ludmila,

    objednávku sme vyexpedovali vo Vami zvolenom termíne, žiaľ chybou externého prepravcu nebol balík doručovaný v požadovaný termín.
    Kontaktovali ste nás v sobotu po pracovnej dobe, preto ste sa nemohli dovolať.
    Vašu objednávku sme zaevidovali ako reklamáciu, o jej ďalšom postupe Vás budeme informovať v čo najkratšom čase, aby sa to vyriešilo k spokojnosti.

    Tím Kvety.sk