Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    kvety mali byt dorucene 12.6, prisli 13.6.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás, že zásielka nebola doručená v požadovanom termíne.
    O nesprávnom zatriedení balíka na depe sme Vás informovali prostredníctvom emailu.
    Vašu objednávku sme zaevidovali ako reklamáciu a o jej riešení Vás budme informovať v čo najkratšom čase.
    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • cena
    • tovar poškodený
    • reklamácia komplikovaná a navyše si nechcú priznať vinu
    • tovar nie vždy zodpovedá tomu, čo si zákazník objednal (farba, dĺžka,...)

    + cena
    - parametre objednaného tovaru (napr. karafiát deklarovaná dĺžka 65 cm, doručia 60 cm, zeleň eucalyptus si neobjednávajte vôbec, aspidistra teraz veľmi slabá

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás, že ste nebol spokojný s kvalitou doručených kvetov.
    V prípade nespokojnosti s doručeným tovarom je potrebné nás informovať na [email protected] bezprostredne po doručení zásielky, najneskôr do 24 hodín od dodania, aby sme vedeli posúdiť stav kvetov a situáciu riešiť v rámci reklamácie k Vašej spokojnosti.
    Z Vašej strany neevidujeme žiadnu komunikáciu.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Rýchle doručenie
    • Kvety zvedli po troch dňoch, reklamáciu neuznali.

    Asi nemá zmysel objednávať si drahé kvety, keď po troch dňoch od doručenia zvednú. Spoločnosť na reklamáciu uviedla, že poskytujú garanciu čerstvosti len 24h od dodania. To si nabudúce radšej kúpim kvety z Billy, ktoré vydržia dlhšie za zlomok ceny.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň pán Michal,

    mrzí nás, že ste nebol spokojný s kvalitou doručenej kytice.
    Vašu objednávku sme riešili v rámci reklamácie, kde zo zaslaných fotografií nebolo viditeľné poškodenie kvetov.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Výhoda je, že doručujú cez víkend.

    Doručovanie jeden veľký otras, postaviť balík pred bránu a odísť, s tým som sa ešte nestretla. Kuriér na volanie nereaguje. Do budúca si určite rozmyslím či si niečo ešte objednám.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť s priebehom doručovania balíka.
    Za spôsob odovzdania zásielky sa Vám ospravedlňujeme.

    Informovali sme prepravcu o nevyhovujúcom spôsobe odovzdávania našich balíkov, veríme, že sa podobná situácia nebude opakovať.
    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Kvety.sk kvety boli zničené pohnite a škaredé nebola som spokojná a som stoho veľmi sklamaná

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň Soňa,
    mrzí nás, že ste nebola spokojná s doručených kvetov.
    V prípade nespokojnosti s doručenou kyticou je potrebné nás informovať na [email protected] bezprostredne po doručení zásielky, najneskôr do 24 hodín od dodania, aby sme vedeli posúdiť stav kvetov a situáciu riešiť v rámci reklamácie k Vašej spokojnosti.
    Z Vašej strany neevidujeme žiadnu komunikáciu.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Odkvitnute kvety

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás, že ste nebola spokojná s kvalitou doručených kvetov.
    V prípade nespokojnosti s doručenou kyticou je potrebné nás informovať na [email protected] bezprostredne po doručení zásielky, najneskôr do 24 hodín od dodania, aby sme vedeli posúdiť stav kvetov a situáciu riešiť v rámci reklamácie k Vašej spokojnosti.
    Z Vašej strany neevidujeme žiadnu komunikáciu.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • staré zhnité kvety, otrasné, nepríjemná komunikácia s obchodom

    nikomu neodporúčam objednávať.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že ste nebol spokojný s doručenou kyticou.
    O nespokojnosti ste nás informovali emailom a následne bola Vaša objednávka zaevidovaná ako reklamácia. O ďalšom postupe pri jej riešení Vás budeme informovať v čo najkratšom čase.
    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Prisli mi splihnute ruze, takze prekvapenie sa nekonalo…

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň pán Martin,

    mrzí nás vzniknutá situácia.
    O poškodenej zásielke ste nás informovali emailom a následne bola Vaša objednávka zaevidovaná ako reklamácia. Veríme, že sa nám ju podarí vyriešiť k Vašej spokojnosti.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Rýchlosť doručenia
    • Doručené pivónie neboli čerstvé, takmer všetky púčiky boli natoľko rozvinuté a otvorené, že na prvý pohľad ani nebolo zrejmé, že ide o pivónie.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás, že ste nebol spokojný s kvalitou doručených kvetov.
    V prípade nespokojnosti s doručenou kyticou je potrebné nás informovať na [email protected] bezprostredne po doručení zásielky, najneskôr do 24 hodín od dodania, aby sme vedeli posúdiť stav kvetov a situáciu riešiť v rámci reklamácie k Vašej spokojnosti.
    Z Vašej strany neevidujeme žiadnu komunikáciu.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Kvety prisli ale miesto 8 a 12 00 prisli o 14:45 a ked ich prebrala moja žena tak bola nasrana ze za 50 euro kytica a podaktore zničené rúže takze už objednavat nebudem a nebudem ani odporúčať

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň pán Jozef,
    mrzí nás, že ste nebol spokojný s kvalitou doručených kvetov.
    V prípade nespokojnosti s doručenou kyticou je potrebné nás informovať na [email protected] bezprostredne po doručení zásielky, najneskôr do 24 hodín od dodania, aby sme vedeli posúdiť stav kvetov a situáciu riešiť v rámci reklamácie k Vašej spokojnosti.
    Z Vašej strany neevidujeme žiadnu komunikáciu.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Den matiek a kytica disla v ubohom stave, alkurat na hanbu. Aspon ze ju vymenili ale bolo mi trapne od mamy pytat, aby soravila fotografie starej oschnutej mytice, ktory jej dodali prvy raz.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás vzniknutá situácia.
    Vaša objednávka bola zaevidovaná ako reklamácia, kde Vám bola na ďalší pracovný deň doručená nová kytica.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    CELE ZLE. Tovar - KVETY boli dorucene v hroznom stave ! Vyschnute !
    Bohuzial nemam foto, moja mamina je dochodca, nema a nepouziva telefon s fotoaparatom.
    Myslim si jedina vec ktora je najdolezitejsia pri tomto druhu tovaru je jeho cerstvost.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že ste nebola spokojná s kvalitou doručených kvetov.
    V prípade nespokojnosti s doručeným produktom je potrebné nás informovať na [email protected] bezprostredne po doručení zásielky, najneskôr do 24 hodín od dodania, aby sme vedeli posúdiť stav kvetov a situáciu riešiť v rámci reklamácie k Vašej spokojnosti.
    Z Vašej strany neevidujeme žiadnu komunikáciu.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • crepnikova modrica (darcek k objednavke) nebola dorucena a ani po reklamacii mi kvet neposlali

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že darček grátis nebol súčasťou balíka.
    Vašu objednávku sme riešili v rámci reklamácie, kde Vám budú vrátené finančné prostriedky v hodnote darčeka grátis.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Kytica bola pekne zabalená.
    • Orchideye už neboli čerstvé. Na okrajoch už hnedli

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň pani Danka,

    mrzí nás, že ste neboli spokojná s kvalitou doručenej kytice.
    Vašu objednávku sme riešili v rámci reklamácie, kde zo zaslaných fotografií nebolo viditeľné poškodenie kvetov.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Tovar prišiel v poriadku, avšak o 4 hodiny potom, co mi prišiel email o tom, ze bol doručený, aj keď som si extra priplatila za doručenie do 14:00.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň Soňa,
    mrzí nás, že ste boli nespokojná s priebehom doručenia Vašej zásielky.

    V objednávke ste si zvolili Garantované dodanie do 14hodiny, čo bolo zo strany prepravcu aj dodržané.

    Balík bol doručovaný v čase o 11:40h kedy nebolo možné jeho odovzdanie kvôli neprítomnosti príjemcu na adrese, reálne sa balík podarilo doručiť pri druhom pokuse o 12:10h.
    Email o odovzdaní balíka príjemcovi Vám bol následne zaslaný o 12:29h, preto nerozumieme Vašej recenzii.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Krásne kvety

    100% Nespokojnosť ohľadom dodania. Extra zaplatené 6€ za dodanie od 8:00-12:00 a doručené o deň pozdejšie.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň pani Timea,
    mrzí nás, Vaša nespokojnosť s doručením balíka.

    Zásielka bola od nás vyexpedovaná vo Vami zvolenom termíne, žiaľ chybou prepravcu nebol dodržaný termín doručenia, o čom sme Vás informovali emailovou komunikáciou.
    Vašu objednávku sme zaevidovali ako reklamáciu a ako riešenie Vám budú vrátené finančné prostriedky za garantované doručenie.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Kvety vobec nevyzerali ako na obrazku,chybali tam kamilky a na druhý de už bola zvadnutá.Bola som veĺmi sklamana,pretože je to dosť penazí.Pretym mi posiela dcera i Irka cez vašu spoločnoť a bolo to v poriadku.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň Vierka,
    mrzí nás, že ste boli nespokojná s doručenou kyticou.

    V objednávke ste si zvolili kyticu Sweet trsové farebné ruže, ktorá je naaranžovaná len z trsových ruží preto nerozumieme Vašej sťažnosti, že Vám v kytici chýbali kamilky.

    V prípade, že kytica bola doručená v poškodenom stave je potrebné nás o tejto skutočnosti informovať bezprostredne po jej dodaní na email: [email protected], aby sme objednávku vedeli riešiť v rámci reklamácie.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Nevidíte, čo kupujete a stoji to nie málo eur
    • Ak ste od obdarovaného 400 km , tak je to super, že viete darovať kvety

    Po doručení kytica krásna, no sú to len 3 dní a ľalie končia, vôbec sa neotvárajú.
    Som veľmi sklamaná.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň Juliana,
    mrzí nás, že ste nebola spokojná s kvalitou doručených kvetov.
    V prípade nespokojnosti s doručenou kyticou je potrebné nás informovať na [email protected] bezprostredne po doručení zásielky, najneskôr do 24 hodín od dodania, aby sme vedeli posúdiť stav kvetov a situáciu riešiť v rámci reklamácie k Vašej spokojnosti.
    Z Vašej strany neevidujeme žiadnu komunikáciu.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Vratili mi peniaze
    • Zásielka mi nebola doručená

    Objednal som si kvety pre známu na určitý deň ale bohuzial neboli doručené . Objednal som si ich niekoľko dni vopred aby sa take niečo nestalo - bohuzial stalo sa

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás, Vaša nespokojnosť s našimi službami.

    Zásielka bola od nás vyexpedovaná vo Vami zvolenom termíne, žiaľ chybou prepravcu nebol dodržaný termín doručenia, o čom sme Vás informovali emailovou komunikáciou.

    Keďže ste nesúhlasili s náhradným termínom dodania, objednávka bola riešená v rámci reklamácie, kde sme Vám vrátili finančné prostriedky v plnej výške.

    Tím Kvety.sk

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • Bohužiaľ, objednal som si doručenie narodeninovej kytice ruží ako prekvapenie pre priateľku,týždeň dopredu som zaplatil a už som len čakal na deň D.V deň doručovania mi však telefonovala pani z Kvety.sk,že im volali z kuriérskej spoločnosti,že poplietli zásielky a nie sú schopní doručiť kyticu v piatok,ale až v pondelok...A tak moje veľké prekvapenie skončilo obrovským sklamaním...Aj keď v podstate Kvety.sk sú v tom viacmenej nevinne,žiaľbohu,moje rozčarovanie sa obrátilo práve voči nim.Ku cti firme však slúži,že po vzájomnej dohode moju objednávku stornovali a dohodli sme sa aj na vrátení mnou uhradenej sumy peňazí.

    Reakcia obchodu KVETY.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, vzniknutá situácia.
    Na doručovania využívame niekoľko prepravných spoločností, aby sa minimalizovalo riziko z nedoručenia. Aj napriek našej snahe sa vo výnimočných prípadoch doručenie chybou prepravcu oneskorí, ako tomu bolo aj vo Vašom prípade.

    K Vašej objednávke bola zaevidovaná reklamácia a v krátkom čase Vám bude refundovaná cela suma Vašej objednávky.
    Tím Kvety.sk