Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nedá sa kupiť na dobierku
    • Keď zaplatíte aj tak budu Vam chodiť maily že musíte zaplatiť, pretože majú zle nastaveny system

    Reakcia obchodu Ksisters

    Ďakujeme za vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. Po preverení sme zistili, že od vás prišli dve objednávky – jednu sme prijali ako zaplatenú a už bola spracovaná a doručená. Na druhú, nezaplatenú objednávku, ste dostávali upozornenia.

    Ak potrebujete ďalšie vysvetlenie alebo pomoc, neváhajte nás kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie.

    Good skin – good mood ❤️

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávka zatiaľ nedorazila, na sledovaní obj. nenastal žiadny posun, je zaplatená

    Reakcia obchodu Ksisters

    Ospravedlňujeme sa za meškanie vašej objednávky. Žiaľ, došlo k zdržaniu z dôvodu preťaženia skladu a dopravných spoločností počas štátneho sviatku. Vidíme však, že vaša objednávka už bola úspešne doručená, a dúfame, že ste s ňou spokojná. Ďakujeme za pochopenie a dôveru.

    Good skin – good mood ❤️

  • Neodporúča obchod

    10 %

    obchod otravuje s meilami, pričom na odber noviniek som nikdy nebol prihlasený, aj po odhlasení zahlcovanie pokracuje, s čím obmedzuje a otravuje spoločnosť a zakazikov

    Reakcia obchodu Ksisters

    Ďakujeme za spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za akékoľvek nepríjemnosti spôsobené e-mailovou komunikáciou. Určite preveríme, prečo vám správy naďalej prichádzajú aj po odhlásení, a podnikneme kroky, aby sme situáciu vyriešili. Naším cieľom je poskytovať príjemný zážitok pre všetkých našich zákazníkov, a mrzí nás, že v tomto prípade to tak nebolo.

    Sisterhood is powerful ❤️

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Tovar mi nebol ešte doručený prodi

    Produkty sú dobre, ale moja lobjednsvka nebola doručená

    Reakcia obchodu Ksisters

    Je nám veľmi ľúto, že máte o nás negatívny dojem.
    Vaša objednávka bola bohužiaľ automaticky zrušená z dôvodu neúspešnej platby.
    Našim zákazníkom vždy posielame e-maily o stave ich objednávky a platby.
    Žiaľ, nedostali sme od vás žiadnu odpoveď, že chcete za svoju objednávku zaplatiť znova alebo na dobierku.
    Navrhujeme, aby ste vytvorili novú objednávku a skontrolovali jej úhradu a my vám k nej pridáme pekný darček, aby ste sa cítili lepšie.

    Good skin – good mood ❤️

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Dostala som balík, ktorý vôbec nebol môj! Poslala som vám e-mail s mojím problémom, ale nedostal som žiadnu odpoveď.

    Reakcia obchodu Ksisters

    Za túto situáciu sa ospravedlňujeme. Vašu objednávku poplietla prepravná spoločnosť a my sa tymto problemom už zaoberáme. Okamžite sme vam odpovedali na váš e-mail, ale bohužiaľ sme nedostali odpoveď, preto sme vás kontaktovali telefonicky, dúfame, že túto situáciu čo najskôr vyriešime, aby ste boli čo najviac spokojní.

    Good skin - good mood ❤️

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Po 6 dňoch som ešte nedostala správu že si môžem vyzdvihnúť zasielku

    Reakcia obchodu Ksisters

    Za túto situáciu sa ospravedlňujeme. Objednávku ste vytvorili 19. augusta a na miesto vyzdvihnutia bola doručená už 20. augusta. Je nám veľmi ľúto, že k tomu došlo, pravdepodobne v dôsledku technickej chyby.
    Už sme vás kontaktovali a ponúkli vám riešenie tejto situácie a dúfame, že zostanete pokojní.

    Good skin - good mood ❤️

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Objednala som si viacero produktov. Dekoratívna kozmetika bola v poriadku, avšak skincare, konkrétne sérum a toner, mi prišli vo veľmi nevhodnom stave - boli otvorené a mierne použité! Za mňa veľké sklamanie...

    Reakcia obchodu Ksisters

    Je nám veľmi ľúto, že sa vám táto situácia stala. Vždy sme otvorení riešeniu akýchkoľvek sťažností.
    Už sme vám poslali e-mail, aby sme zistili všetky podrobnosti o produktoch a vašej objednávke.
    Pokúsime sa tento problém vyriešiť čo najskôr, aby sme zabezpečili vašu spokojnosť.

    Tvoje Ksisters ❤️

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • "Bleskove" dodanie tovaru, ktorý prišiel v krásnom balení. Veľká vďaka

    Reakcia obchodu Ksisters

    Ďakujeme za vašu spätnú väzbu ohľadom rýchlosti dodania a kvality balenia.
    Vaše názory sú pre nás dôležité a chceme sa uistiť, že ste s našimi službami spokojní.

    Good skin - good mood ❤️

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Rýchle doručenie a úžasné produkty.

    Reakcia obchodu Ksisters

    Lacka, rýchle doručenie je našou prioritou, na balenie produktov a malé potešenia kladieme veľký dôraz, aby boli produkty doručene bezpečne a aby všetko vyzeralo pekne.

    Sisterhood is powerful ❤️

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nedostala som objednávku.
    • Za 6 dní stále sa chystá, a nije je odoslaná

    Veľmi som sa tešila na tú objednávky.

    Reakcia obchodu Ksisters

    Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.
    Preverili sme všetky informácie o Vašej objednávke.
    Áno, skutočne máme oneskorenia z dôvodu väčšieho objemu na Black Friday ako aj prepravné spoločnosti.
    Upozorňujeme však, že vo Vašej objednávke boli uvedené 2 adresy, z tohto dôvodu sme Vám napísali 2 listy (28.11.2023 a 01.12.2023), aby sme Vašu objednávku správne odoslali.
    Po obdržaní odpovede sme objednávku previedli na odoslanie.
    Z našej strany sa Vám úprimne ospravedlňujeme za meškanie, ale sme vždy otvorení riešeniu reklamácií, ako sme aj napísali v našej e-mailovej komunikácii.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Všetko prebehlo v poriadku, ale čím bol eshop výnimočný boli vzorky a darčeky, tentokrát som nedostala nič, ani len jednu vzorku navyše. Keď som sa radila s ostatnými v skincare skupine, tí vzorky a darčeky dostali. Neviem, kde je chyba. Práve kvôli tomu som si tento eshop vyberala, ale teraz už zvolim iný, keďže takýto priemerný zákaznícky servis majú aj ostatné eshopy, dokonca s nižšími cenami.

    Reakcia obchodu Ksisters

    Ahoj Zuzana!
    Ďakujeme za tvoju spätnú väzbu.

    Z našej strany sme skontrolovali informácie na sklade a skutočne vidíme, že došlo k chybe a zabudli sme ti pridať vzorky. Aby sme zlepšili tvoje dojmy z našej objednávky, do nasledujúcej zásielky zdvojnásobíme množstvo vzoriek a pridáme príjemný bonus. Dúfame, že naše opatrenia pochopíš.

    Prajeme pekný deň!
    Sisterhood is powerful ❤️

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar nedorazil a obchod so mnou nekomunikuje.

    Reakcia obchodu Ksisters

    Msrtina, mrzí nás, že náš obchod neodporúčate.
    Vašu objednávku sme vyexpedovali ešte 13. Októbra, avšak po telefonáte so Balíkovo, potvrdili nám, že ste balí vyzdvihnúť zo Z-boxu neboli. Možno sa vyskytla chyba v dodacích údajoch (napríklad v telefónnom čísle alebo e-maile).
    Skontrolovali ste spam? Možno vám tam prišlo upozornenie o doručenom balíku?

    Ak sa nám náhodou zásielka vráti späť na sklad, určite Vám ju pošleme ešte raz . Záleží nám na spokojnosti našich zákazníčok. Kladieme si na kvalitu poskytovaných nami služieb veľký dôraz. Práve preto vždy nás môžete kontaktovať e-mailom, na sociálnych sieťach alebo telefonicky, ak máte nejaké problémy s objednávkou alebo neviete, kde sa Vaša zásielka nachádza a my Vám radi pomôžeme.
    Túto situáciu sa pokúsime vyriešiť promptne a budeme Vás kontaktovať telefonicky.
    Ďakujeme vopred za pochopenie.

    Sisterhood is powerful ❤️

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednala som si par veci pred dvoma tyzdnami a nic mi stale neprislo

    Reakcia obchodu Ksisters

    Dobrý deň, Anna.
    Vašu objednávku ste zadali 24 Mája 2023.
    Balík s objednávkou sme odoslali 25 Mája 2023. A na druhý deň - 26 mája na vás už balíček čakal v Z-boxe. Možno sa vyskytla chyba v dodacích údajoch (napríklad v telefónnom čísle alebo e-maile).
    Skontrolovali ste spam? Možno vám tam prišlo upozornenie o doručenom balíku?
    Momentálne sa nám zásielka vrátila na sklad, takže môžeme Vám ju poslať opäť.
    Vždy nás môžete kontaktovať e-mailom, na sociálnych sieťach alebo telefonicky, ak máte nejaké problémy s objednávkou alebo neviete, kde sa vaša zásielka nachádza a my vám radi pomôžeme.
    Odpovedzte prosím na náš e-mail, aby ste potvrdili, či ste do objednávky zadali správne dodacie údaje.
    Ďakujeme vopred za pochopenie.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Mam velku alergiu na ten produkt

    Reakcia obchodu Ksisters

    Dobrý deň,

    Je nám veľmi ľúto, že sa u Vás vyskytla individuálna negatívna reakcia na zakúpenú u nás kozmetiku. Veľmi zriedkavo sa u niektorých ľudí môže vyvinúť určitá intolerancia na nejakú zložku akejkoľvek kozmetiky. Preto je potrebné pridávať všetky nové prostriedky do Vašej rutiny, maximálne 1 produkt na 1 deň. Aby ste presne vedeli, na ktorý produkt sa vyskytla nežiaduca reakcia.
    Naozaj chceme túto situáciu vyriešiť. Prosím, odpovedzte nám na e-mail, ktorý sme Vám poslali 19 apríla, a my sa pokúsime napraviť Váš negatívny dojem z tohto nákupu.

    Sisterhood is powerful ❤️

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Pekne balia tovar .
    • Tovar v obale vo vnútri fľaštičky sa nezhoduje s jeho opisom

    Secret Key Snow White Milky Lotion - 120 g

    Výrobok vo vnútri vo fľaštičke úplne identický s deckým tekutým púdrom proti osýpkam , alebo kiahniam hádam to každý zažil pri kiahniach , alebo osýpkach ( ťažkopádne rozotierateľná biela nevsiakavá hmota ktora nepríjemne na pokožke zaschne ) nepoužiteľné " VÔBEC "

    Neodporúčam . . .

    Reakcia obchodu Ksisters

    Ajka, ďakujeme za spätnú väzbu.
    Tento produkt má takúto textúru (hustú, ako je aj napísané na našej stránke). Niekomu táto textúra produktu celkom vyhovuje, inému zas nie. V každom prípade sme radi, že sa nám spolu s vami podarilo nájsť riešenie tohto problému a teraz ste spokojná.
    Dúfame, že k nám znova nakuknete a vyberiete si z našej ponuky :)

    Sisterhood is powerful ❤️

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Z produktom som spokojny len ze mi dorucily zasielku tym stylom ze mi hu hodili za plot a bolo viditele zobrazene na cedulke ze mame psa ... zasielka bola roznesena po celej zahrade a polka produktov znicenych zial budem musiet zvolit ineho predajcu nabuduce co ma vyriesene dorucenie ...

    Reakcia obchodu Ksisters

    Pato, je nám veľmi ľúto, že sa tak stalo!
    Už sme odoslali sťažnosť doručovacej službe. Považujeme tento štýl doručenia za neprijateľný a urobíme všetko pre to, aby sa to už neopakovalo.
    Napísali sme list aj Vám, aby sme túto situáciu čo najskôr vyriešili a napravili Vaše nie veľmi pozitívne dojmy z nákupu v našom obchode.
    Tešíme sa na Vašu odpoveď.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Vôbec niesu dobre

    Reakcia obchodu Ksisters

    Ďakujeme za Váš komentár.

    Skontrolovali sme históriu Vašej objednávky, zásielka bola expedovana v deň objednania. Podľa statusu trasovacieho čisla zásielka bola vyzdvihnutá už nasledujúci deň.

    Prosíme, upresnite, čo sa stalo. Informácie skontrolujeme a určite to napravíme.

    Prosíme, napíšte nám e-mail ❤️