Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Za tri týždne mi tovar nebol doručený ani zaslané žiadne informácie týkajúce sa dĺžky vybavovania objednávky

    Reakcia obchodu Knifestock

    Vážený zákazník,
    mrzí nás vzniknuté nedorozumenie.
    Vami objednaný produkt mal uvedenú orientačnú dodaciu dobu 4-8 týždňov.
    Pre bližšie informácie ohľadne termínu dodania prosím neváhajte kontaktovať náš zákaznícky servis.
    Radi Vám poskytneme všetky potrebné informácie.
    Objednávka bola nedávno na Vašu žiadosť stornovaná.

    S úctou,
    Team Knifestock

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Na internete ponukali tovar, ktory nemali a poslali mi nieco ine

    Predajca mi poslal iny tovar , ako som si objednal. Poslal som im ho naspat, cakam pokial.mi vratia peniaze.

    Reakcia obchodu Knifestock

    Vážený zákazník,
    mrzí nás vzniknutá situácia.
    Fotografie uvedené na našej stránke sú iba orientačné.
    Vašu reklamáciu sme samozrejme uznali a vrátili sme Vám peniaze na účet.
    Ďakujeme za pochopenie.
    Veríme, že sa týmto a poskytnutou zľavou na ďalší nákup situáciu vyriešila.

    S úctou,
    Team Knifestock

  • „Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadna komunikácia okrem potvrdzovacieho mailu o vytvorení objednávky a aj to je vykonané automatom

    Reakcia obchodu Knifestock

    Vážený zákazník.
    Pri objednávaní tovaru s platbou online kartou je potrebné zaplatiť pri objednávacom procese.
    Nakoľko k úhrade nedošlo, kontaktovali sme Vás telefonicky.
    Potvrdili ste nám, že došlo k nedorozumeniu a tovar ste si medzi časom zabezpečili inou cestou.
    V prípade akýchkoľvek nejasností môžete kontaktovať náš zákaznícky servis, ktorý Vám rád pomôže.
    Ďakujeme za pochopenie.

    Team Knifestock

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Prešiel tyžden od objednavky ..ani obraz ani zvuk..nikto nepise nikto nevola

    Reakcia obchodu Knifestock

    Vážený zákazník,
    radi Vám pomôžeme.
    Vašu objednávku sme zaregistrovali avšak PayPal platbu k nej neevidujeme.
    Zaslali sme Vám na e-mail nový link na zopakovanie platby.
    Po úrade posunieme objednávku na spracovanie.
    V prípade otázok prosím kontaktujte náš zákaznícky servis.
    Ďakujeme.

    Knifestock

  • Neodporúča obchod

    Po 10 týždňoch stále nevybavená objednávka.
    Čakacia doba bola 8-12 týždňov, takže čakám ďalej a toto hodnotenie by som nepísal, no odpovedám na mail: "Ako ste spokojný s produktom". Takže zatiaľ nijako - nemám.

    Reakcia obchodu Knifestock

    Vážený zákazník,
    odpovedali ste na automatický e-mail.
    Ospravedlňujeme sa za dlhšiu čakaciu dobu. Chápeme, že čakacia doba bola stanovená orientačne na 8-12 týždňov a už prešlo viac ako 10 týždňov.
    Chceli by sme Vás ubezpečiť, že podľa našich najnovších informácií by sme mali tovar obdržať o mesiac. Prosíme Vás o ešte trochu trpezlivosti.
    Ak máte akékoľvek otázky alebo potrebujete ďalšie informácie, neváhajte nás kontaktovať.
    Ďakujeme za Vaše pochopenie a trpezlivosť.

    Team Knifestock

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Extrémne nepríjemný kontakt s operátorkou na ich infolinke. Uražlivým, hrubým a nepríjemným spôsobom komunikovala ohľadom nedoručenej objednávky.
    - Doterza opakovane objednávané z ich e-shopu, po tejto skúsenosti, už viac nie.

    Reakcia obchodu Knifestock

    Vážený zákazník,
    mrzí nás Vaša nespokojnosť.
    Snažili sme sa Vám vysvetliť (tak ako je to aj písomne uvedené pri platobných informáciách), že zaevidovanie úhrady prevodom trvá približne 2-3 pracovné dni. Platba bola zaevidovaná a následne Vám bol tovar hneď prvý pracovný deň vyexpedovaný.
    V prípade, ak si budete želať doručenie čo najrýchlejšie, je možnosť zvoliť platbu online kartou alebo na dobierku. V takom prípade odosielame tovar skladom do 24 hodín od vytvorenia objednávky.

    Team Knifestock

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Do obchodu sa nedá dovolať, neviem v akom stave je objednávka

    Reakcia obchodu Knifestock

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa, že sme Vám nezdvihli telefón. Pri obsluhovaní zákazníkov to nie je vždy možné.
    Telefonicky ste nám potvrdili, že je záležitosť vyriešená. Nôž už máte vo svojich rukách :)
    V prípade, ak si objednávate tovar do Auparku do predajne Lovec, je vždy potrebné počkať na sms správu s informáciou, že je objednávka pripravená na vyzdvihnutie.
    Ďakujeme za pochopenie.

    Team Knifestock

  • Neodporúča obchod

    Musím so "slzou" v oku konštatovať po takej dlhej dobe a toľkých pozitívne udelených recenziách,že som ostal zarazený a sklamaný z prístupu k dlhoročným zákazníkom...nuž,ale čo - nič netrvá večne ;-)

    Reakcia obchodu Knifestock

    Vážený zákazník,
    ospravedlňujeme sa Vám za nedostatočnú komunikáciu a za to, že sme Vami objednaný tovar nevedeli vyexpedovať v rámci stanovenej doby doručenia.
    Touto cestou by sme Vás chceli informovať, že Vám na e-mail zasielame menšie odškodnenie za spôsobenú nepríjemnosť.
    Budeme sa snažiť skvalitňovať náš zákaznícky servis.
    Ďakujeme za pochopenie.

    Team Knifestock

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar prišiel vadný bez origanlneho obalu

    Reakcia obchodu Knifestock

    Vážený zákazník,
    v prípade reklamácie je potrebné kontaktovať zákaznícky servis. Buď telefonicky alebo mailom (+‭421 2 3217 992‬2, [email protected]).

    Prosíme Vás, aby ste vyplnili nasledujúci formulár (najlepšie ak pridáte aj fotky o produkte).
    https://www.knifestock.sk/reklamovanie-tovaru
    Následne Vám napíšeme postup reklamácie a vrátenia/ výmeny tovaru.
    Vami objednaný tovar máme na sklade, pokojne Vám ho vymeníme.

    Spokojnosť zákazníkov je pre nás prvoradá.

    S pozdravom,
    Team Knifestock

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Cudny pristup. V objednavke som doslovne uviedol ze mi zalezi na case dodania ( asi tyzden lebo darcek) ale nic, nic. Ked som sa neskor pytal co je s tym, bolo mi povedane ze som urobil nejaku chybu v objednavke a zaskrkol pajpal ci take nieco.
    Ked som urobil chybu co pochybujem, preco mi to k...va neoznamili ale nechali ma tak ?

    Reakcia obchodu Knifestock

    Vážený zákazník,
    žiaľ, z Vašej strany nedošlo k úspešnému dokončeniu objednávky. Chýbal posledný krok- úhrada cez Pay Pal účet.
    Informovali ste nás, že Pay Pal účet nemáte (zrejme ste tento spôsob platby zvolili omylom). Navrhli sme Vám zmenu spôsobu platby o ktorú ste nemali záujem. Následne ste nás požiadali o zrušenie objednávky.
    Myslíme si, že z našej strany nedošlo k pochybeniu.

    Ďakujeme za pochopenie.
    Team Knifestock

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    • Tovar oznaceny skladom, nie je skladom

    Externy sklad je podvod a urcite sa to neda oznacit ako skladom

    Reakcia obchodu Knifestock

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu objednávku.
    Radi by sme Vám vysvetlili nedorozumenie.
    Tovar máme skladom, avšak máme 3 sklady (Centrálny sklad- Nové Zámky, Aupark-Bratislava a Galvaniho Bratislava).
    Ak ste si vybrali produkt z iného ako centrálneho skladu, dodanie sa predĺži a pár dní.
    O tejto skutočnosti sme Vás informovali hneď po vytvorení objednávky.
    Ďakujeme za pochopenie a trpezlivosť.

    Team Knifestock

  • Neodporúča obchod

    10 %

    what the fuk

    Reakcia obchodu Knifestock

    Vážený zákazník,
    telefonicky sme Vás nevedeli zastihnúť.
    Mailom sme Vás informovali o neurčitom termíne dodania tovaru.
    Nože sme objednali od výrobcu, ten ho však nemá skladom ani vyrobený.
    Presný termín dodania nám výrobca v takomto prípade tiež nevie určiť.
    Ak Vám dodanie nesúri, oplatí sa počkať. V opačnom prípade, stačí ak nás informujete o Vašej požiadavke, že si želáte objednávku zrušiť.

    Team Knifestock

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednane 11.10. Tovar dodnes nebol dodany na osobny odber do ich vlastnej predajne. Na e-mail neodpovedali.

    Reakcia obchodu Knifestock

    Vážený zákazník.
    Kontaktovali sme Vás aj telefonicky, ale aj touto cestou sa Vám chceme ospravedlniť za sklamanie, ktoré sme Vám spôsobili.
    Na svojich kvalitách určite zapracujeme.
    Aj negatívna spätná väzba nás posúva vpred.

    Team Knifestock

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ani za 5 pracovných dní nie sú schopní dodať objednaný tovar na určené miesto vyzdvihnutia - v mojom prípade ich vlastná predajňa v Auparku v BA.
    • Tovar som objednal 7.10 a 14.10 nemam ešte ani info, kedy si ho môžem vyzdvihnúť na predajni. Som zvedavý, či sa k tovaru dostanem aspoň budúci tyzden☹️

    Reakcia obchodu Knifestock

    Dobrý deň.
    Ospravedlňujeme sa za nedorozumenie.
    Na stránke uvádzame, že je tovar skladom na danej predajni, pre prípad, ak si ho chce ísť zákazník priamo kúpiť.

    Všetky objednávky vytvorené cez náš e-shop sa expedujú z hlavného skladu (Nová Zámky), čo predĺži termín dodania.

    Vaša objednávka bola odovzdaná kuriérovi a akonáhle bude tovar k vyzdvihnutiu na predajni, príde Vám SMS s informáciou.
    Ďakujeme za pochopenie a trpezlivosť.

    Team Knifestock.