Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Keď o objednáte cez internet, tovar sa nedá reklamovať v kamenných predajnach....Posledný krát som niečo objednal cez internet u tejto firmy.
  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Pokúsila som sa druhy krát objednať vo vašom eshope. Bola som veľmi sklamaná pri reklamácii nausnic retiazkovych.

    Slabá kvalita výrobku. Z prsteňa mi hneď odpadol zirkón a v zlatníctve museli spevnovat zo zlatom prsteň, aby nepokracovalo vypadavanie zirkónov z prsteňa. Stalo ma to ďalších 100€.

    Reakcia obchodu iZlato

    Milá Helena,

    mrzí nás Vaša nespokojnosť s našimi šperkami. Reklamácie sa posudzujú individuálne reklamačným oddelením. Poškodený prsteň ste nám mali zaslať na reklamáciu ak bol v záručnej dobe a neopravovať ho tak na vlastné náklady.

    S úctou, iZlato.sk

  • Neodporúča obchod

    vsetko by bolo v poriadku, lenze do poznamky som ziadala o vygravirovanie mena a netalo sa tak.

    Reakcia obchodu iZlato

    Milá zákazníčka,

    veľmi pekne ďakujeme za Vaše hodnotenie nášho obchodu. Sme nesmierne potešení, že ste s našimi službami a servisom spokojná. Veríme, že šperk splnil Vaše očakávania a bude Vám naďalej robiť radosť. Bohužiaľ v poznámke Vašej objednávky nebola zanechaná žiadna požiadavka. Gravírovanie si môžete dať urobiť aj dodatočne. Už teraz sa tešíme sa Vašu ďalšiu návštevu.


    S úctou, iZlato.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Bolo mi garantované dodanie do druhého dňa no objednavka prišla až na 4 den po víkende. Pričom nemusel byt na chybe iba obchod ale aj doručovateľ.
    • Dalsi problem ze na infolinku sa nedalo dovolat a teda zásielka za 150€ (zlatý prsteň)som nevedel kde je pricom som to potreboval na velmi výnimočnú udalost
    • Infolinka doručovatela nefungovala tiež
    • Meriaci prúžok od vás a veľkosť prstena maju citeľnú odchýlku
    • Prsten hneď po otvorení ukázal nerovnosti

    Reakcia obchodu iZlato

    Milý zákazník,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie. Mrzí nás , že Vám zásielka nebola doručená nasledujúci pracovný deň po vytvorení objednávky. Zásielku sme pre Vás však odoslali, ale kuriérska služba sa omeškala o jeden pracovný deň, nakoľko víkend sa nedoručuje. Ak nie ste so šperkom spokojný môžete ho do 14 dní vrátiť.

    S úctou, iZlato.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nič
    • Ochota
    • Samé výhovorky

    Objednaný som mala prsteň kde bola na neho zľava, najprv povedali že im prišiel poškodený, následne bola požiadavka z mojej strany že kľudne počkám na nový, ale už mi povedali že cena bude raz taka.
    Potom povedali že ide o systémovú chybu, že už tovar zrazu nebol poškodený. Po komunikácii žiadna náhrada ani nikto vlastne za nič nezodpovedá. Môžem si kúpiť iba raz tak drahší prsteň. Posledný krát niečo bolo od nich kupované. Nikto nenesie žiadnu zodpovednosť.

    NEODPORÚČAM.

    Reakcia obchodu iZlato

    Milá Katarína,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie. Je nám veľmi ľúto, že ste neboli s nákupom u nás spokojná.


    S úctou, iZlato.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Nečakala som, že taký veľký predajca ako je i-zlato bude až takto zavádzať pri predaji. Prsteň, ktorý som si objednala-teda jeho fotka online sa ani pri zavretí oboch očí nepodobala na to, čo mi prišlo.... O to väčšie bolo moje sklamanie - prstienok bol objednaný ako darček k výročiu. Žiaľ teda bol vrátený... reklamácia a vrátenie prebehlo v poriadku.

    Reakcia obchodu iZlato

    Milá Mia,

    je nám veľmi ľúto, že ste so šperkom neboli spokojná. Uplatnili ste si nárok na vrátenie tovaru do 14 dní, a finančné prostriedky Vám boli vrátené na Váš bankový účet.


    S úctou, iZlato.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Luxusne zabalene myslim, ze zbytocne. tovar na reklame vyzeral kvalitnejsi.

    Reakcia obchodu iZlato

    Milá zákazníčka,

    ďakujeme za Vašu recenziu. Mrzí nás Vaša nespokojnosť. Samozrejme, ak nie ste so šperkom spokojná môžete nám ho do 14 dní vrátiť.


    S úctou, iZlato.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Žiadna
    • Vysoká cena
    • Nekvalitný produkt

    Reakcia obchodu iZlato

    Milý zákazník,

    neevidujeme z Vašej strany žiadnu komunikáciu o tom, že ste s naším šperkom neboli spokojný. Ak sa ale Vám objednaný šperk nepáči, je možné ho vrátiť späť alebo vymeniť za iný. Mrzí nás Vaša nespokojnosť.


    S úctou, iZlato.sk

  • Neodporúča obchod

    • Pravidelne nakupujem cez izlato, s kvalitou som vždy spokojný.
    • Predajňa Tower 115. Mal som rezervovanú objednávku, prišiel som si ju vyzdvihnúť avšak čakalo ma napomenutim že treba počkať vonku pred obchodom, lebo je personál vyťažený. Čakal som tam takmer 45 minút, kým sa konečne uráčilo vybaviť ma.

    Osobné vyzdvihnutie neodporúčam. Napriek tomu, online objednanie a dorucenie

    Reakcia obchodu iZlato

    Milý Dávid,

    veľmi pekne ďakujeme za Vaše hodnotenie nášho obchodu. Sme nesmierne potešení, že ste s našimi službami a servisom spokojný. Za dlhšie čakanie sa Vám ospravedlňujeme. Veríme, že šperk splnil Vaše očakávania a bude Vám naďalej robiť radosť. Už teraz sa tešíme sa Vašu ďalšiu návštevu.


    S úctou, iZlato.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Na stránke bol dôkladnému tovar. Po 2 dňoch bol vypredany objednávka zaplatena

    Reakcia obchodu iZlato

    Milá Jana ,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie nášho obchodu. Je nám veľmi ľúto, že sa šperk pre Vás vypredal, ako sme Vás už o tom informovali v e-mailovej komunikácií.


    S úctou, iZlato.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Dopravuju cez dpd to je jediná nevýhoda

    Reakcia obchodu iZlato

    Milý Matúš,

    ďakujeme za hodnotenie nášho obchodu. Mrzí nás, že Vám nebol doručený včas, ale z kapacitných dôvodov mali zásielky omeškanie, za čo sa ospravedlňujeme .

    S úctou iZlato.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Nerešpektujú požiadavky zákazníka ohladom expedovania tovaru...

    Reakcia obchodu iZlato

    Milý Danny,

    ďakujeme za Váš nákup v našom internetovom zlatníctve. Mrzí nás Vaša nespokojnosť.

    Z kapacitných dôvodov nie je možné expedovať objednávky podľa požiadavky, ktoré sú s platbou na dobierku.

    Za pochopenie Vám vopred ďakujeme.

    S úctou, iZlato.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som si vybrala objednala aj zaplatila a na druhý deň mi napísali že je bohužiaľ vypredaný.

    Reakcia obchodu iZlato

    Milá zákazníčka,

    mrzí nás vzniknutá situácia, občas sa stane, že šperk sa vypredá, za čo sa Vám ospravedlňujeme.
    V potvrdzujúcich e-mailoch, ktoré posielame po prijatí objednávok preto uvádzame informáciu, že v prípade nedostupnosti šperku Vás budeme informovať. Ihneď po zistení skutočnosti sme Vás kontaktovali a ponúkli Vám výmenu za iný produkt z našej aktuálnej ponuky o ktorú ste nemali záujem. následne sa Vám objednávka stornovala na Vašu žiadosť a finančné prostriedky Vám boli v stanovený čas vrátené.

    V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať.

    S úctou, iZlato.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar stále nemám. Čo mám hodnotiť?

    Reakcia obchodu iZlato

    Milá zákazníčka,

    ďakujeme za Váš nákup v našom internetovom zlatníctve. Mrzí nás omeškanie zásielky, ktoré nastalo z kapacitných dôvodov na strane prepravcu. Balík by Vám mal byť doručený dnes, najneskôr zajtra. Prepravca Vás bude kontaktovať.

    Za pochopenie Vám vopred ďakujeme.

    S úctou, iZlato.sk

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Tovar mi stále nedorazil odoslali mi ho 14.11 a stále ho doma nemám.

    Reakcia obchodu iZlato

    Milá zákazníčka,

    ďakujeme za Váš nákup v našom internetovom zlatníctve.

    Mrzí nás vzniknutá situácia, chyba nastala, žiaľ, na strane externého prepravcu, za čo sa Vám ospravedlňujeme.

    Objednávku už evidujeme ako úspešne doručenú.

    Dúfame, že táto skúsenosť Vás neodradila od ďalšieho nákupu.

    S úctou, iZlato.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednávka bola odoslaná v pondelok a dnes v piatok stále neprišla a nie sú o nej žiadne informácie. Na email neodpovedali.

    Reakcia obchodu iZlato

    Milá Viktória!

    Mrzí nás Vaša negatívna recenzia, nakoľko ste boli adekvátne kontaktovaná ako e-mailom tak aj telefonicky.

    Z vyššie uvedených dôvodov považujeme Vašu recenziu za irelevantnú.

    S úctou, iZlato.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • V prípade reklamácie nemajú uvedené telefónne číslo, vedia čo robia
    • Nereagujú dokonca ani na maily

    V Izlato som urobila objednávku iba raz, ale hneď mám veľmi nepríjemnú skúsenosť.
    Objednávala som náušnice pre bábätko, ktoré som položila na policu v pôvodnej krabičke a tam čakali na svoju príležitosť tj. na prepichnutie uši malej. Po asi 3 mesiacoch, kedy sme ich uz mali použiť sme si všimli, že zhrdzaveli. (Zhrdzaveli bez používania alebo kontaktu s vodou,slnkom). Podala som reklamáciu, balík som odoslala s reklamačným formulárom na adresu. Žiadala som vrátenie peňazí kedze nausnice som medzičasom kúpila v inom obchode a hlavne kvalitnejšie. Izlato mi poslalo balík na adresu a to nové náušnice o ktoré som vôbec nežiadala, samozrejme pravdepodobne tie rovnaké, ktoré by po čase dopadli rovnako a hlavne takéto by dieťaťu myslím nikto nedal. Balík som neprebrala od kuriéra! Ešte stále čakám na odpoveď no nikto nereaguje, celkovo som sklamaná aky prístup ma tento obchod. Čakanie je dlhé a telefónne číslo reklamácie neexistuje, iba telefónne číslo pre vytvorenie alebo informovanie sa ohľadom objednávky. Podotknem ešte, že objednávam pravidelne na internete, ale toto je jednoznačne najhorší obchod!

    Reakcia obchodu iZlato

    Vážená zákazníčka,

    reklamácie posudzuje reklamačné oddelenie zaškoleným odborníkom, ktorý vytvára odborné posúdenia na základe precízneho preverenia stavu reklamovaného šperku.

    Mrzí nás, že nie ste s posudkom spokojná.


    V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať.

    S úctou, iZlato.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Na stránke uvádzajú doručenie do 24 hodín, čo je klamlivá informácia

    Reakcia obchodu iZlato

    Vážený zákazník,

    ďakujeme za Váš nákup v našom internetovom zlatníctve. Prijmite naše ospravedlnenie za omeškanie dodania.

    Objednávka bola hneď v deň prijatia, vyexpedovaná, žiaľ z neznámeho dôvodu Vám ju prepravca nedoručil včas, za čo sa Vám ospravedlňujeme.

    V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať.

    S úctou, iZlato.sk