Na Heureke využívame personalizáciu a cielenú reklamu. Na základe vášho správania na Heureke personalizujeme jej obsah. Kliknutím na „Rozumiem“ alebo inam súhlasíte aj s využívaním cookies a odovzdaním údajov o správaní na webe pre zobrazenie cielenej reklamy na ďalších weboch. Personalizáciu a cielenú reklamu si môžete vypnúť v nastaveniach prehliadača. Viac

Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • neodporucam tento obchod- kupili sme xbox live, kod nesiel zobrazit, nevedeli nam poradit ked sme volali, az po niekolkych dnoch ked sme asi po stý krat volali tak to nahodili...

  • Neodporúčam tento obchod. Tovar síce poslali správny, ale nefunkčný. Jedna sa o sirenu k alarmu Iget, ktorú reklamujem už dva mesiace a neviem sa dostať ani k peniazom ani k tovaru. Arogancia najhrubsieho zrna.

  • Neodporúčam

  • Ak mozte radsej si priplatte a nic si NEOBJEDNAVAJTE cez itsk hs. Objednala som si vysavac, po 3 dnoch mi prisiel mail, ze ho nemaju na sklade a nevedia kedy ho dostanu. Ale potom co som im pisala ze chcem zrusit objednavku, zrazu vysavac maju. Po pol roku sa mi vysavac pokazil a pristup reklamacneho oddelenia je hrozny, drze spravanie, neodpisuju na maily, natahuju cas. Uz nikdy viac si nic neobjednam cez itsk hs.

  • Nenakupovat tu!!!!!!
    na predajni im nefungoval system,cize mi zasielku nemohli vydat,hoci bola na predajni,,predavajuci tvrdil ze vedenie vie o tom probleme uz niekolko tyzdnov a nic s tym nerobi,,napriek tomu kludne posielaju tovar na osobny odber do bb,kde predajna je uplne odstavena,kym som tam bol,viacero ludi chcelo kupit tovar a rovno sa aj otocili

  • Zakaznicky servis nula bodov, arogantne, povysenecke jednanie. NEODPORUCAM.

  • Od spoločnosti sme zakupovali drahé zariadenie LENOVO THINKPAD X1 CARBON 3GEN.
    V prvom rade nám zaslali úplne niečo iné ako sme si objednali na základe part nubmer a zároveň tovar bol poškodený, rozbitá krabica, prasknuty display - Vedeli o poškodení predsta nám ho poslali.

    Dostali sme druhé zariadenie od spoločnosti podľa stanovenej objednávky,
    Nakoľko ževraj mali v systéme chybu dofaktúrovali nám 227€ za zariadenie.
    Akceptovali sme zmenu nakoľko notebook bol potrebný.

    po pár mesiacoch užívania sa notebook pokazil a spredošlimi skúsenosťami s jednaním so spoločnosťou sme sa rozhodli zaniesť zariadenie do autorizovaného servisu.

    Závada sa vyskytla opätovne, opätovne na naše náklady sme odovzdali notebook do servisu.

    Takto sa udialo 4 krát a následne nám servis vystavil potvrdenie o tom, že zariadenie je kazové a máme právo odstúpiť od kúpnej zmluvy.

    Oslovili sme firmu, firma razantne zamietla odstúpenie ale chce nám dodať iný tovar.

    S pánom konateľom sa nedá spojiť, nedá sa s nim komunikovať, vždy si najdu spôsob ako odbiť zákazníka, že nemá čas. v krátkom čase túto záležitosť postúpime SOI a zároveň právnikovi.

    Z naších skúsenosti nedoporučujeme nákup v obchode, nakoľko prístup spoločnosti je laxná.

  • Kupujem v N.Z. od dňa otvorenia predajne,t.j. už viacero rokov.Tu sú dvaja predávajúci ,jeden vie vždy aj maďarsky. Dobre poznajú tovar , sú ochotný , všetko zoženú max.do týždňa. Pri nadsadenej cene, u dlhoročného zákazníka majiteľ je ochotný ponúknuť lepšiu cenu. Takže mám len dobré skúsenosti. To však nevylučuje , že v iných mestách sú aj iné skúsenosti. Je to vždy o ľuďoch. Jozef N.Zámky

  • NENAKUPUJTE TU!!!

  • Alena: Súhlasím s Alenou. Podobná skúsenosť.

    Zakúpil som tovar, ktorý obchod deklaroval na stránke ako skladom, mne aspoň prišiel mail s informáciou, že cena uvedeného produktu na stránke (a tým pádom aj na mojej záväznej objednávke) bola nesprávna, bola to samozrejme chyba dodávateľa a nie ich a moju objednávku mi stornovali.
    Aspoň že sa ospravedlnili, aj keď v zahraničí pri akomkoľvek pochybení eshopu sa snažia zákazníkovi revanšovať formou zľavy na ďalší nákup atp.
    Každopádne jednalo sa o jasné zavádzanie zákazníka, nejednalo sa o žiadny iPhone 6 za 29€ ako v Alze, ale tovar mal cenu asi o 22% nižšiu ako bola priemerná cena v iných eshopch (zdroj priemernej ceny je práve heureka.sk), čo nie je nič neobvyklé.
    Výhovorka o tom, že tá cena bola podozrivo nízka neobstojí a jedná sa tu o jasné porušenie zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a vďaka neschopnosti SOI si toto očividne eshop môže dovoliť.
    Skúsime podanie na súd, uvidíme, či aj SK súdny systém je tak prehnitý ako sa o ňom hovorí.
    Dôkaz - mail s potvrdením objednávky v deklarovanej cene by snáď mal stačiť.

  • chcel som napisat negativnu skusenost s tymto e-shopom ale pozeram ze nemusim lebo je ich tu viac nez dost a kto si to precita tak pochopi ze lepsie je objednat niekde inde.skoda ze som si to tu neprecital skor ako som u nich objednal:(

  • Osobne nedoporucujem, pretoze uvadzaju na Heureke nepravdive informacie. Mal som zaujem o produkt fitbit surge, ktory podla heureky bol skladom, ale po kliknuti do obchodu nebol nikde na ziadnej pobocke. Tento stav trval od piatku 12.6., v pondleok 15.6. ten isty stav. Takze pokial nemate skladom, uvadzajte ze nemate skladom, a nie ze mate, preco zavadzate ludi?

  • Pridávam ďalšiu NEGATÍVNU skúsenosť s týmto obchodom...po reklamácii tovaru v rámci záručnej doby mi z reklamačného strediska poslali informácie, ako si mám u predajcu nárokovať vrátenie peňazí (keďže tovar bol neopraviteľný a na základe všetkých dokladov a reklamovaného tovaru mi vystavili reklamačný protokol). Predajca (HENRY obchod) vôbec neakceptoval tieto podmienky a vyjadrenie reklamačného strediska, za tovar mi nechcel vrátiť ani peniaze a ani uznať odpočítanie sumy z nového tovaru, ktorý som si chcel kúpiť v tejto predajni. Takže bolo by asi vhodné, aby sa HENRY zosúladil so záručnými podmienkami reklamačného strediska. Takže toto bol môj prvý a POSLEDNÝ nákup v tomto obchode.

  • Tento obchod neodporucam!!!objednala som si fujifilm instax mini s tym ze som predavacom povedala nech mi hned k tomu objednaju napln(kedze presne neviem aka tam ide nechala som to na predavacov -je to ich robota) no a objednali mi samozrejme zle naplne a teraz mi nechcu vratit ani korunu....nakupovala som prvy a posledny krat ...NEODPORUCAM

  • Utorok som si objednaval tovar prisiel mi email ze stredu exportuju a v stvrtok to mam dnes je piatok volal som im a povedali ze im neprisla objednavaka chaus chaus chaus nespokojnost dufam ze mi vobec pride :) prvy a posledny nakup na tejto stranka dufam ze to nejako napravite ak ano mozno nieco este kupim

  • Alica: pridávam sa s veľmi pozitívnou skúsenosťou, v tomto roku sme nakupovali cez internetové obchody kopu tovaru, itsk hs radím k najlepším

  • Uplna nespokojnost. Reklamacie sa snazia co najviac predlzovat a zneprijemnovat aby ste to vzdali. Uz len z toho dôvodu neodporucam!
    Nechapem preco sa neda dat normalne recenzia na tento obchod, len na zaciatku ked clovek kupi nieco ale ked uz ide o reklamaciu tak HEUREKA neumožňuje pridať reakciu na firmu. Nedomyslene..

  • Veľmi som nespokojná s obchodom Henry. Objednala som si minulý týždeň fotoaparát Nikon COOL PIX AW 120 za super cenu 205,75 eur. Prišla mi na email potvrdená objednávka, že sa vybavuje....Včera som tam volala, že čo je s tou objednávkou, pretože nikto sa mi neozýva, ani kuriér, ani mi neprišlo z obchodu info o odoslaní....a pracovníčka z toho "úžasneho" obchodu Henry mi len tak mimochodom oznámi, že fotoaparát za tú pôvodnu cenu je vypredaný(hoci mne ho emailom potvrdili), ale že si ho môžem kúpiť za 317 eur....žiadne ospravedlnenie....nič. Je to od toho obchodu vrcholne nekorektné, pretože ak ten fotoaparát už za tú sumu nemali, mali ho okamžite stiahnúť z Heuréky! Tak som včera so sklamaním pracovníčke povedala, že za tú sumu už nemám záujem, tak objednávku stornovala....je to podvod na zákazníkovi!!!! Už nikdy si z tej firmy nič neobjednám ani keby stál výrobok 1 eur a budem o nej šíriť iba zlé meno! Najlepšie skúsenosti mám s obchodom Mall, aj keď sú drahší. ale sú korektní....a takiež s Datartom. Stále tvrdím, že dobrý chýr sa šíri rýchlo, zlý ešte rýchlejšie!

  • Nasiel som toto, oplati sa pozriet!
    http://www.itsk.php5.sk/

  • Príspevok bol prevádzkovateľom odstránený v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.