Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Otras!!! Žiadna komunikácia pri 3000 objednávke

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Bohužial žiadna komunikácia zo strany obchodu

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dorazila neskoro

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Systemova chyba pri objednavke. Tovar ukazovalo na sklade a pritom nebol. A dodnes nedorazil.

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar som objednala 27.12 zatiaľ bez odpovede alebo informácii o odoslaní.

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Tovar vždy dorazil a nikdy nebol problém
    • Na predajne sa dá dovolať, personál ochotný, ale k objednávkam z e-shopu nevedia povedať skoro nič – objednávka je v systéme a treba vydržať, tak si držme palce.
    • Neviem v akom stave je objednávka a kedy asi príde. Aj keby prišla o 3 týždne, chcel by som to vedieť.
    • Zo systému mi prišla informácia o vyzdvyhnutí produktu, síce som objednal dopravu a teda nakoniec bude asi doručená, ale to nikto nevie.
    • Zjavne majú nejaký problém po spojení s m:zone.

    Nikdy som nemal s m:zone a iStyle problém, nakupoval som na predajni priamo. Posledná objednávka zo zač. devembra cez e-shop pekne prišla, ale priznávam, tiež som nevedel čo je s objednávkou, zrazu prišla. Aktuálne ale neodporúčam, pokiaľ nevyriešia problém s objednávkami a nepovedia zákazníkom pravdu prečo sa im nedá dovolať, prečo neodpisujú na e-maily a prečo aj tu v heuréke píšu ľudia, že nevedia čo je s ich objednávkou – toto je marketingová katastrofa. Niekedy stačí naozaj málo, jeden post, jeden banner na web a povedať – nestíhame, pokazil sa systém ... trochu strpenia do utrpenia. Držím palce, rád zmením hodnotenie v budúcnosti keď sa služba "premium" predajcu dostane späť do hodnoty "premium".

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    So spôsobom komunikácie nie som vôbec spokojná. Absolútne nemám povedomie o stave objednávky. Okrem zaregistrovania objednávky mi neprišli žiadne ďalšie informácie, pričom od zadania online objednávky prešlo 6 prac.dní. Na telefónne číslo som sa aj po dvoch dňoch stále nedovolala. Produkt som si zakúpila už osobne v inej predajni. O tovar už nemám záujem. Ďakujem

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Neodporúča obchod

    30 %

    No musím povedať, že som veľmi sklamaný z postupu vybavovania mojej objednávky, ktorú mi zrušili a ani ma o tom neinformovali. Keď som tovar objednával, tak mali uvedené, že je skladom. Čakal som na informáciu o tom, že je pripravený na vyzdvihnutie. Objednávku som robil 14.12.23. Na druhý deň som sa bol na predajni spýtať, či nie je náhodou pripravená, že mám počkať na sms. 19.12.23 mi to už nedalo a po x telefonátoch ( nedalo sa k nim dovolať a s5 nevolali, čo by som vzhľadom na typ a povahu obchodu očakával ) som sa konečne dovolal. Bolo mi oznámené, že moja objednávka je zrušená..... Ale, že mám šťastie, lebo akurát môj objednaný tovar dostali a môžem si preňho prísť. Keď som prišiel, tak ma čakala ďalšia nemilá informácia, že tovar síce dostali, ale iný typ, ktorý je žiaľ o 30€ drahší.... Naveľa naveľa mi ponúkli, že mi ho predajú za rovnakú cenu ako som mal objednaný.
    Pracujem tiež v oblasti služieb a tento prístup považujem za veľmi neprofesionálny!

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednaný tovar skladom. Týždeň žiadna info ani zmena stavu objednávky. Telefón nik nedvíha, na email neodpovedá. Po vyše týždni mi prišiel mail, že je tovar pripravený v BA na predajni aj keď som zadal v objednávke dopravu kuriérom. Naďalej nik nedvíhal a nereagoval na maily, tak som objednávku zrušil a objednal inde.

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dodnes nebol doruceny, ani sme neboli informovani o stave zaplatenej objednavky

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Telefón som si zakúpil v auparku v Žiline. Doma som zistil že keď sním zatrasiem, niečo vňom sa hýbe. Volal som, nikto nedvíhal,písal som maili na ktoré mi doteraz nikto neodpovedal tak ja neviem

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nulová komunikácia so zákazníkom. Na telefón nereagovali a na mail neodpovedali. Pri tak značnej platbe som nemal istotu či platím na legálny účet, alebo či som sa nestal obeťou podvodníkov ktorých je stále viac

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Cena
    • Komunikacia na bode mrazu pisal som maily volal nic
    • Dorucenie malo prebehnut DO 19.12. Je 24.12. a stale nic neprislo stoji to na depe kvôli nespravnym informaciam od odosialatela
    • Cele zle

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • nefungujúci telefonický zákaznícky servis

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod stoji za p....14.12 som objednal produkt ktory bol skladom, po 6 dnoch som sa snazil dovolat do eshopu asi 20x nedvihali a pri tom mali aj hlasku ze volaju...napisal som mail nikto nic. Volal som do 3 predajni tam nevedeli nic zistit az vo 4tej zistili ze tovar ke zaplateny ale v systeme nie je objednavka....pre mna shitshop....

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Maximálna nespokojnosť,x krát človek vola ,aby sa informoval o stave objednávky ci vôbec bude doručená,na mail sa neodpovedá,v Trenčíne predajca povie ze mi vie povedať ci to je objednane nevie informovať o stave objednávky ani ci ide doručená,veľmi zlá komunikácie obchodu za mňa veľké sklamanie!!!Neodporúčam!

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar mi stále nebol doručený (10 dní po objednaní)
    • Na mail ani na telefón nereagujú
    • Zaplatil som 950eur vopred kartou a momentálne nemám ani tovar, ani peniaze. Čakám už len než uplynie 30 dňová lehota, aby som mohol dostať pomocou chargeback-u od banky peniaze naspäť
    • do teraz som nedostal mail ani o potvrdení objednávky

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Cista katastrofa. Tovar nielenze nebol doruceny, obchod neodpovedal na niekolko emailov, desiatky telefonatov, rovno si vyvesili telefon aby sa im nedalo ani dovolat. Nedostala som ziadne informacie o dodani, nulova komunikacia, pricom produkt je zaplateny. Nikdy viac.

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Neodporúča obchod

    40 %

    neuveriteľne dlhá dodacia doba…

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • tovar som objednala pred dvoma týždňamy a ešte nedoručeny volam nedvihaju neodpovedaju na E mail
    • dlha ćakacia doba

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím