Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • 100 %

    • Prehľadnosť, cena, čas doručenia 2 dni od objednania
    • Žiadne som nepostrehol
  • Odporúča obchod

    100 %

    • spoľahlivost
    • profesionalita
    • skúsenosti
    • objektívnosť
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ziadne info o tom ze objednavka je pripravena. Ked som sa isiel do obchodu spytat co je s objednavkou zistil som ze objednavka je pripravena. V obchode stojite a cakate. Jeden pan tam vybavuje zakaznika a na druheho sa pozerate ako tak preklada nejake papiere.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Veľký vyber
    • Prehlad
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    U za dva pracovné dni od objednávky aby bol tovar doručený.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • ochotný personál snažiaci sa poradiť/pomôcť
  • Odporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • V nedeľu večer som objednala v piatok som to mala normálna doručovania doba
  • Odporúča obchod

    100 %

    Super

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Veľmi komunikatívny a ochotný personál

    Personál bol ochotný, trpezlivy a vedeľ poradiť v danej veci predaja.

  • Odporúča obchod

    60 %

    • Vyhodne zlavy
    • Pomale reakcie na dotazy ohladne obj
  • Odporúča obchod

    80 %

    • Dobrá komunikácia s predajcom a dobrý prehľad webovej stránky.
    • Strašná doba doručenia.

    Na tovar čakám už týždeň a to v rámci Bratislavy cez dorucovaciu firmu DPD. Inak ostatné v poriadku.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar som si objednala, kedze skladove zasoby obchodu uvadzali polozku skladom. Za tovar som zaplatila a cakala potvrdenie objkednavky. Potvrdenie mojej objednavky neprislo ani po niekolkych pracovnych dnoch. Do obchodu som sa snazila dovolat dalsie 3 pracovne dni, ale bezuspesne. Napisala som im teda e-mail, aby som zistila co je vo veci. Prisla mi odpoved, ze sa ospravedlnuju, ale ze bola chyba v systeme, a ze tovar nemaju skladom a cakaju na doskladnenie. Obratom som odpisala, kedy ocakavaju doskladnenie a opat par dni ziadna odpoved. Nemam problem s tym, ze polozka nebola skladom. To sa stava. Je vsak problem ak tak vyznamny internetovy obchod a obzvlast dolezity strategicky partner Apple nie je schopny zabezpecit fungujuci zakaznicky servis. O tom, ze polozka nie je skladom ma mali informovat na nasledujuci pracovny den a nie az po mojich dopytoch. Obzvlast neprofesionalne je nezdvihanie zakaznickej linky pocas ich pracovnych hodin a rovnako nezodpovedanie dalsich doplnujucich otazok, aby som vedela ci teda tovar vystornovat, alebo cakat. Dufam, ze obchod spravy okamzitu napravu aj po tejto recenzii. Takyto servis je v tomto pripade nepripustny.

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som objednala a zaplatila dňa 22.01.2024, dnes je 29.01.2024 takze prešiel celý týždeň a zatiaľ mi nedorazil ani tovar ani odpoveď čo sa týka zmeny stavu objednávky. Takže stále čakám.

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Odporúča obchod

    80 %

    • Cena tovaru.

    24+ hodin cakanie na tovar dostupny na predajni, myslel som ze to bude obratom vybavene.

  • Odporúča obchod

    50 %

    Flexibilita predajcov v tomto mojom prípade bola dosť malá....

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som zaplatil , objednávka bola zrušená a ešte stále mi neboli vrátené peniaze .

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Mám to po ruke od môjho bydliska
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • webovú stránku majú prehľadnú a rýchlo sa dá zorientovať

    iMac objednaný na webe iStyle.sk štandardným postupom, ktorý ponúkajú, vrátane potvrdenia objednávky mailom 5.12.23, predajca bez vysvetlenia zrušil v polovici januára 24. Druhú objednávku tiež. Pritom mailom mi potvrdili, že na objednávke pracujú.
    Internetový obchod som kontaktoval so žiadosťou o vysvetlenie zrušenia objednávok. Žiaľ bez reakcie na mail, aj telefonáty. O zrušení objednávok som sa dozvedel v kamenej predajni, kde boli veľmi ochotní. Možno vysvetlenie príde neskôr. Prípadný ďalší nákup bude otázny.

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Odporúča obchod

    80 %

    • Adapter funguje s Macbook pro 14 + dva externé monitory.
    • Nebudem to davat ako minus, ale mohol mat aspon dva usb c vstupy.
    • Dobra cena

    Dost cudny mi mi prisiel nakup na iStyle, to overenie emailovej adresy je, no neviem a prislo mi, ze mam malo info od nich co sa tyka spracovania zasielky. Tak ci onak, dorucenie tovaru bolo dlhe.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Dostal som zmätočné informácie na pobočke. Pri objednávaní cez web som vďaka neprehľadnosti urobil chybu. Požiadal som preto, o zmenu objednávky alebo o jej zrušenie. Za celý týždeň sa mi neozvali.

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím