Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    + veľký výber tovaru
    + ochotný a odborný personál

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme veľmi pekne za vaše hodnotenie. Sme radi, že ste s našimi službami spokojní a že vám doručenie prebehlo bez problémov. Vaša spokojnosť s naším výberom a personálom nás veľmi teší.

    Tešíme sa na vašu ďalšiu návštevu.

    S pozdravom,
    Kristína Blašková

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    ok

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za hodnotenie a skvelú spätnú väzbu. Sme radi, že ste s tovarom aj s jeho dodaním spokojní. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá. Ak budete mať akékoľvek ďalšie otázky alebo potreby, neváhajte nás kontaktovať.


    S pozdravom,
    Kristína Blašková

  • Odporúča obchod

    70 %

    • Cena

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie a spätnú väzbu. Sme radi, že ste boli spokojní s cenou. Zároveň sa ospravedlňujeme, ak iné aspekty nákupu neboli podľa Vašich očakávaní. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá, a preto budeme vďační za akékoľvek ďalšie podnety, ktoré nám pomôžu zlepšiť naše služby.

    Tešíme sa na Vašu ďalšiu návštevu a prajeme Vám príjemný deň.

    S pozdravom,
    Kristína Blašková

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Určite neodporúčam kupovať tovar označený ako zánovný. Kúpila som tyčový vysávač, ktorý mi vydržal necelé tri mesiace, použitý bol fakt minimálne počas tohto obdobia, keďže máme robotický vysávač,a samozrejme že po uplatnení reklamácie, mi bola reklamácia neuznaná, vraj vada bola spôsobená mechanickým poškodením, čo vôbec nebola pravda. Takže POZOR na tovar so zárukou 12 mesiacov. Neodporúčam nikomu tento obchod

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý den,

    mrzí nás negativní udělené hodnocení.

    Jak jsme Vás ze strany našeho reklamačního oddělení již informovali: Vaše Reklamace byla zamítnuta. Bylo ​zjištěno mechanické poškození, které bylo v přímé souvislosti s popisovanou vadou. Zboží Vám bude expedováno zpět.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Odporúča obchod

    100 %

    Veľmi som spokojná ďakujem

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za 100 % hodnocení a doporučení našeho eshopu, kterého si velice vážíme.
    Těší nás Vaše spokojenost a těšíme se na další nákup.

    S pozdravem,
    Kateřina Prajková

  • Odporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Všetko v poriadku len oznamovacia sms nebola poslaná deň vopred. Dôležité pre správne načasovanie odberu pre zákazníka.Dakujem pekne.

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu recenziu a spätnú väzbu k doručeniu objednávky. Ospravedlňujeme sa, že SMS notifikácia o doručení nebola zaslaná deň vopred, chápeme, ako je to pre Vás dôležité pre správne načasovanie odberu. Vašu pripomienku predáme nášmu prepravcovi, aby sa táto situácia neopakovala.

    Teší nás, že ostatné časti objednávky prebehli v poriadku a dúfame, že budete s nákupom spokojná.

    Ďakujeme za Vašu dôveru a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.

    S pozdravom,
    Kristína Blašková

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Z e-shopu som kupoval elektronický skrutkovač Wiha. Po rozbalení a prvom odskúšaní som zistil, že na skrutkovači je nefunkčný LED prísvit. Na vlastné náklady som odoslal tovar späť (poštou 13Eur) a bolo mi po doručení oznámené že na vybavenie reklamácie má spoločnosť nárok 30 dní.... Mohol som požiadať radšej o vrátenie platby bez udania dôvodu.

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý den,

    mrzí nás negativní hodnocení. Děkujeme přesto za zpětnou vazbu.

    Je nám líto, že se na zboží vyskytla závada a bylo třeba jej reklamovat. Balík se zbožím jste nám poslal vlastní cestou - o čem jste nám předtím v soukromé zprávě i psal.

    Při vyřizování reklamace se řídíme reklamačním řádem a obchodními podmínkami, které máme na eshopu řádně zveřejněny.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Už pôvodný obal tlačiarne bol po otvorení balíka poškodený, o čom vedeli už pri balení balíka. Potom som zistila, že vstupný zásobník na druhej strane tlačiarne je odtrhnutý, vlastne nemá na čom držať, lebo úchyty zásobníka boli vylomené.
    • A k tlačiarni nebol pripojený návod na použitie či už v češtine alebo slovenčine, takže som ani nemohla zistiť ako tlačiareň vôbec funguje.
    • A so skúšobným pripojením tlačiarne k počítaču bol tiež problém, lebo všetky odkazy na pripojenie sú len v angličtine a celý proces trval aspoň hodinu kým mi odborník túto funkciu sprístupnil.
    • Celá tlačiareň je vlastne iba nepodarenou kópiou predošlých tlačiarní firmy HP, ktoré boli zrozumiteľné, ľahko ovládateľné a logické. Na tejto tlačiarni sa v plnej miere potvrdilo šetrenie vo výrobe. Bohužiaľ na úkor používateľa.

    Už pôvodný obal tlačiarne bol po otvorení balíka poškodený, o čom vedeli už pri balení balíka. Potom som zistila, že vstupný zásobník na druhej strane tlačiarne je odtrhnutý, vlastne nemá na čom držať, lebo úchyty zásobníka boli vylomené.
    A k tlačiarni nebol pripojený návod na použitie či už v češtine alebo slovenčine, takže som ani nemohla zistiť ako tlačiareň vôbec funguje.
    A so skúšobným pripojením tlačiarne k počítaču bol tiež problém, lebo všetky odkazy na pripojenie sú len v angličtine a celý proces trval aspoň hodinu kým mi odborník túto funkciu sprístupnil.
    Celá tlačiareň je vlastne iba nepodarenou kópiou predošlých tlačiarní firmy HP, ktoré boli zrozumiteľné, ľahko ovládateľné a logické. Na tejto tlačiarni sa v plnej miere potvrdilo šetrenie vo výrobe. Bohužiaľ na úkor používateľa.

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie a spätnú väzbu. Mrzí nás, že ste so zakúpenou tlačiarňou mali problémy. Podľa našich
    záznamov od Vás však neevidujeme žiadnu telefonickú ani e-mailovú komunikáciu ohľadom týchto ťažkostí. Ak máte s tlačiarňou stále problémy alebo potrebujete pomoc, odporúčame Vám kontaktovať našu zákaznícku podporu, kde Vám naši pracovníci radi pomôžu s riešením.

    Kontakty na zákaznícku podporu nájdete na našom webe iprice.sk v sekcii Kontakt.

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme Vám príjemný deň.

    S pozdravom,
    Kristína Blašková

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • tak ten obchod odporúčam každému.Tovar dodaný rýchlo,v poriadku,komunikácia vynikajųca

    Píšem,že tovar bol dodaný rýchlo.Objednával som piatok o 20:25 a dodaný bol v stredu o 13:45.Sobotu a nedeľu nepočítam za prác.dni.

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za skvelé hodnotenie a za to, že ste si našli čas podeliť sa o Vašu pozitívnu skúsenosť. Veľmi nás teší, že ste spokojný s rýchlosťou dodania a s komunikáciou počas celého procesu objednávky.

    Budeme sa aj naďalej snažiť poskytovať služby, ktoré splnia očakávania našich zákazníkov.

    Ďakujeme za Vaše odporúčanie a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.

    S pozdravom,
    Kristína Blašková

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Obchod si vybral z originalneho balenia 14 kavovych kapsul- nehorazne

    Nikdy viac

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a mrzí nás, že ste mali negatívnu skúsenosť s objednávkou. Bohužiaľ, o tejto situácii sme od Vás nedostali žiadnu predchádzajúcu informáciu, a preto sa k nej zatiaľ nevieme konkrétne vyjadriť.

    Radi by sme Vám pomohli, preto Vás prosíme, aby ste kontaktovali našu zákaznícku podporu. Vašu reklamáciu preveríme a dohodneme sa na ďalšom postupe.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom,
    Kristína Blašková

  • Odporúča obchod

    80 %

    • Nízke ceny.
    • Tovar nebol dobre zabalený, bol poškodený počas pepravy.
    • Vyzerá, že firma nemá systém na sledovanie reklamácií. Bolo treba niekoľkokrát zavolať vo veci reklamácie. Operátori očividne nemali informácie o aktuálnom stave prípadu. Ale na konci predsa poslali náhradu za poškodenú položku.

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a za upozornenie na nedostatky, ktoré ste zaznamenali. Veľmi nás mrzí, že došlo k poškodeniu tovaru počas prepravy a že proces reklamácie neprebehol podľa Vašich očakávaní.

    Akonáhle sme od Vás obdržali správu, nechali sme situáciu preveriť kolegami na sklade, ako sme Vás informovali e-mailom. Tí nám následne potvrdili, že potrebný diel máme na sklade, a zabezpečili sme jeho dodanie k Vám.

    Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti a ďakujeme za Vašu trpezlivosť a pochopenie.

    S pozdravom,
    Kristína Blašková

  • Odporúča obchod

    100 %

    Sú rýchly, veľká spokojnosť.

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu pozitívnu recenziu. Sme radi, že ste s našimi službami a rýchlosťou dodania spokojní. Vaša spokojnosť je pre nás na prvom mieste. Tešíme sa na vašu ďalšiu objednávku.

    S pozdravom,
    Kristína Blašková

  • Neodporúča obchod

    • Zakúpený tovar: delonghi filter a aj kávovar Jura S8 black piano dňa 19.06.2024 kávovar ktorý bol hneď od začiatku nefunkčný a následne reklamovaný, predajca vymenil kávovar za iný kus kde prišiel ďalší vymenený ale poškodený /prasknutá nádržka/ po ďalšom reklamovaní obchod poslal novu nádržku ale nie black ale chróm čo bola estetická vada a aspoň by som mohol kávovar používať keby fungoval ale nemohol nedal sa zapnúť vôbec tak opäť reklamácia a výmena ktorá sa vyriešila výmenou kávovaru a prišiel nový ale žial zas prasknutá nádržka na vodu a to mame 28.10.2024 takže? zase reklamácia... a to ešte neriešim že suma stiahnutá z karty nesedí z fakturovanou sumou a zvoz reklamovaného tovaru bol 14dni od reklamovania atď. atď. Stano

    NEDOPORUČUJEM kupovať nakoľko vám nižšia cena za kávovar nepomôže pokiaľ tovar nebude fungovať a neustále opakovane riešenie reklamácií 4mesiace! nestojí za tu zľavu.

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za Vašu spätnú väzbu a úprimne sa ospravedlňujeme za všetky nepríjemnosti, ktoré ste mali s Vaším kávovarom. Chápeme, že opakované reklamácie a nedostatky v komunikácii sú frustrujúce.

    Uisťujeme Vás, že sa budeme snažiť celú situáciu vyriešiť v čo najkratšom čase a zabezpečiť, aby ste boli s našimi službami spokojný. Vaša spokojnosť je pre nás dôležitá a chceme, aby ste mali pozitívnu skúsenosť.

    Ešte raz sa ospravedlňujeme za spôsobené ťažkosti a ďakujeme za trpezlivosť.

    S pozdravom,
    Kristína Blašková

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Všetko ok

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za Vašu recenziu a pozitívne hodnotenie. Sme radi, že ste s našimi službami spokojní.

    Tešíme sa na Vašu ďalšiu návštevu.

    S pozdravom,
    Kristína Blašková

  • Odporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • široký sortiment,výhodné ceny
    • dlhšie dodacie termíny

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu recenziu a za to, že ste si našli čas podeliť sa o svoje skúsenosti. Sme radi, že ste boli spokojný s naším sortimentom a cenami. Ospravedlňujeme sa za dlhší čas dodania a robíme všetko pre to, aby sme tento proces zlepšili. Vaša spätná väzba je pre nás veľmi cenná a pomáha nám poskytovať ešte lepšie služby.

    Tešíme sa na Vašu ďalšiu návštevu.

    S pozdravom,
    Kristína Blašková

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Cena

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý den,

    děkujeme za kladné hodnocení.

    Velice si vašeho nákupu vážíme.

    S pozdravem
    Michaela Raková

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Prišla mi skrinka, ktorá je absolútne nepoužiteľná v hroznom stave, akoby ju niekto “rozplieskal”, odlúpené časti, kusy sa nedajú spojiť lebo sú popukane časti a miesta, pooskierane všetky časti. Som šokovaná a celú vec posuvam na kontrolný úrad.

    Vyhnite sa oblúkom nech ponúkajú čokoľvek

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení i přesto, že není kladné.

    Mrzí mě, vaše hodnocení a to z toho důvodu, že k poškození došlo při přepravě, od nás bylo zboží odesláno v pořádku.
    Co se týká vaší reklamace, obratem jsme Vám poslali reakci a situaci s Vámi řešíme, vyžádali jsme si fotografie krabice , abychom tak mohli uplatnit reklamaci u dopravců.
    Celou záležitost samozřejmě vyřešíme k vaší spokojenosti.

    O to víc mě mrzí vaše hodnocení.

    S pozdravem
    Michaela Raková

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Zásielka prišla v prijateľnom termíne, v poriadku.

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za Vašu recenziu a pozitívne hodnotenie. Sme radi, že ste s našimi službami spokojní a tovar dorazil včas.

    Tešíme sa na Vašu ďalšiu návštevu.

    S pozdravom,
    Kristína Blašková

  • Odporúča obchod

    100 %

    Veľký výber , super ceny rýchle dodanie

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za 100 % hodnocení a doporučení našeho eshopu, kterého si velice vážíme.
    Těší nás Vaše spokojenost s cenou i rychlostí vyřízení a těšíme se na další nákup.

    S pozdravem,
    Kateřina Prajková

  • Odporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Rozumná cena

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý den,

    děkujeme za kladné hodnocení.
    Velice si vážíme vašeho nákupu.

    S pozdravem
    Michaela Raková