Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    Ponúkate tovar, ktorý neviete dodať

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Aj predchádzajúca objednávka nebola vybavená načas z dôvodu že tovar nebol na sklade.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    maju tam bordel u, po druhe

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Platba iba online kartou a nefunguje aj tak.
    • Nedá sa platiť v hotovosti.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    V objednávke bol objednaný úplne iný druh noža a poslali iný, možno nevedia čítať objednávky otvoríte balík a tam je iný ňož síce morakniw a modry ale kratší než bol objednaný Ďakujem pekne za taký obchod ibo poľovník. M.RUSNAČEK.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Tovar prišiel poškodený, bol zle zabalený iba jednou vrstvou bylinkovej fólie s papiera
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednala som si predvadzaciu fotopascu, potom mi objednávku zrušili že je vypredaná, ale stále ju ponúkali na predaj ďalej.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    doteraz mi tovar nedorazil..ziadna komunikacia s obchodom..

  • Neodporúča obchod

    10 %

    po objednaní mi ste odpísali že nemáte na sklade až o 3 až 4 týždne

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • nezistil som
    • Nakúpil som osobne vo Zvolene cez 300 €. môj objednaný tovar ale medzi tým nebol
    • Doteraz ma nikto o stave mojej objednávky neinformoval nekontaktoval

    Po objednaní tovaru som odstal viacero reklamných ponúk ale tovar, ktorý som objednal nemám
    v predajni som kúpil za viac ako 300 eur ale okrem ponúkanej reklamy žiaden profit
    na telefonát do Trenčína som dostal odpoveď že musím ísť do Zvolena, kde som bol osobne ale o stave objednávky žiaden referát

  • Neodporúča obchod

    Po 4 dňoch poslali mail, že tovar momentálne nie je na sklade.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Na stránke napísaný Tovar dostupný ale nieje to tak.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Mnou cez internet objednaný a zaplatený tovar ani nebol. Na čo je na stránke keď už nieje.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    v ibo zvolen som objednal fotopascu.ani po troch mesiacoch mi nevedeli povedat čo je s objednavkou. objednal som fotopascu č.2 a sytuacia sa opakovala. po cca.8mesiacoch mi zavolala slečna či ešte mam zaujem . tak som objednal fotopascu č.3. tuto však niekdo zahadny vybral na moje meno. tak som objednal fotopascu č.4 o ktorej nič neviem. teraz som objednal fotopascu č.5 tak čakam kedy sa mi predajna ozve. zaujimava hra ale zle meno pre obchod.možno keby predavač vstal od počitača a venoval sa zakaznikom išlo by to lepšie

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Tovar nebol doručený.

    Tovar síce v eshope ukazovalo ako skladom, no konktatovali na na druhý deň z eshopu ze to SR skladom nemajú. Objednávka tým pádom stornovana z mojej strany.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Nevidím žiadnu akurát sľubovaná nízka cena.

    Tovar som objednal asi pred tromi týždňami a stále nič nemám.Už dva razy som bol uisťovaný že tovar čoskoro pošlú,no zatiaľ nič.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi nebol doručený zasielate otravne reklamy a moja objednávka boh vie kde

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Na internetovej stránke uvádzajú, že daný tovar je skladom (aj v súčasnom čase), ale obchod mi zrušil objednávku, že tovar nie je skladom. Obchod mi odporučil, aby som si objednal tovar, ktorý je o 80% drahší ako objednaný, a tej istej kvality.

    Reakcia obchodu IBO.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a úprimne sa ospravedlňujeme za nepríjemnosti spojené s Vašou objednávkou.

    Je nám veľmi ľúto, že došlo k nesúladu medzi dostupnosťou tovaru uvedenou na našej webovej stránke a skutočným stavom zásob. Ihneď sa budeme zaoberať týmto problémom, aby sme zabezpečili, že naše informácie o dostupnosti budú vždy aktuálne a presné.

    Ďakujeme za Vašu trpezlivosť a dúfame, že nám dáte príležitosť napraviť to.

    S pozdravom,

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Vybrala som si tri odznaky a ani jeden nemali.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednal som fotopascu a dva nevyhnutné doplnky. Vsetko malo byť na sklade. Dodali iba fotopascu s tým, že doplnky na sklade nie sú. Bez nich mi je fotopasca na nič.

    Reakcia obchodu IBO.sk

    Vážený zákazník,

    mrzí nás Vaša nespokojnosť napriek tomu, že pri objednávke máme uvedené, že balík môže byť expedovaný resp. rozdelený z viacerých skladov, ktoré máme na Slovensku.

    Veríme, že to pochopíte a v budúcnosti opäť nakúpite na našom e-shope.

    Tím IBO.sk