Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
Obchod bohužiaľ nekomunikuje nič o objednávke.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
Farba na obočie, ktorú som zakúpila bola miniatúrna, nezodpovedala obrázku na stránke hebe. Očný tieň - farba nezodpovedá odtienu na obrázku stránky hebe.
Reakcia obchodu Hebe
Ďakujeme za Vašu reakciu. Mrzí nás, že ste s obdržanými očnými tieňami nebola spokojná. Samozrejme pokiaľ produkt nespĺnil Vaše očakávania, ponúkame možnosť ich vrátenia. Podmienky vrátenia produktu sme Vám už zaslali na Váš email. Veríme, že zvyšné produkty Vám urobili radosť a nášmu e-shopu zostanete verná.
-
Neodporúča obchod
obchod zrušil objednávku, po zakupeni mi hned prišiel mail že tovar nemajú. z 8 položiek, nemali ani jednu.
Reakcia obchodu Hebe
Milá Lucka, bohužiaľ pokiaľ sa produkt v čase medzi jej vygenerovaním a prijatím skladu do realizácie vypredá, objednávka sa zruší celá. Žiaľ nemáme zatiaľ možnosť zasielania čiastočnej objednávky. Viac o zrušení objednávky nájdete v obchodných podmienkach, ktoré je treba akceptovať pred odoslaním objendávky. V prípade otázok k zrušeným produktom, alebo samotnej objednávke nás neváhajte kontaktovať. Za nepríjemnosti sa Vám veľmi ospravedlňujeme a veríme, že nášmu e-shopu dáte ešte šancu aj napriek tejto nepríjemnosti.
-
Neodporúča obchod
Neprišli tovar ,som dlho čakám balík.
Reakcia obchodu Hebe
Milá Evka, veľmi nás mrzí, že Vaša očakávaná zásielka nebola doručená. Podľa informácii od doručovateľa však nebola prevzatá a preto sa vrátila späť k nám. Viac informácii týkajúcich sa Vašej zásielky sme Vám napísali na Váš email. Ak by ste mali nejaké nejasností, určite nás neváhajte kontaktovať. Aj napriek tejto nepríjemnej situácii veríme, že nám dáte ešte šancu a budete sa môcť aj vy tešiť z naších skvelých produktoch.
-
Neodporúča obchod
- ziadna komunikacia z ich strany, velmi slaby zakaznicky servis. Ak by som sa po tyzdni neozvala ze zaplatenu objednvku nemam stale dorucenu, neviem ako by som obstala. Po tyzdni som si sama musela hladat zasielku, pisala som do Hebe na zakaznicku linku ze balik nie je doruceny, aby zistili co sa stalo, po 2tyzdnoch zasielania mailov a snahy o komunikaciu - ziadna z ich strany, ani po hovore na info linku, presiel tyzden a ziadna informacia. Sama som si zistila ze zasielku zasielkova spolconost od nich ani neprevzala. Po 3 tyzdnoch ked som im opat napisala dosla odpoved ze mi akceptovali zrusenie a vratili mi peniaze na ucet. Takto by nemal zakaznicky servis fungovat.
Reakcia obchodu Hebe
Milá pani Marianna, je nám veľmi ľúto, že nebolo možné Váš balíček doručiť. Vaša zásielka bola odoslaná dňa 27.09. no žiaľ , balíček zostal vrátený späť k nám a čiastka za Vašu zásielku Vám bola preto vrátená. Za našu oneskorenú reakciu na Vašu správu sa ospravedlňujeme Bolo to zapríčinené maximálnou vyťaženosťou našeho Zákazníckeho tímu v tomto období . Snažíme sa každej situácii, každej otázke naších zákazníkov odpovedať čo najrýchejšie sa dá. Veríme, že aj napriek tejto nepríjemnej situácii nám dáte ešte šancu, aby sme napravili Váš dojem k našemu e-shopu a presvedčili Vás, že takáto situácia bola naozaj len výnimočnou. V prípade otázok alebo nejasností je Vám náš Zákaznícky tím kedykoľvek k dispozícii.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- Chýbal jeden produkt, na reklamáciu neodpovedajú
Reakcia obchodu Hebe
Milá Pani Petra, veľmi nás mrzí, že Vaša objednávka nedorazila kompletná. Samozrejme Vašu reklamáciu sme už prijali a pracujeme nad čo najrýchleším rozviazaním. Potvrdenie prijatia Vašej reklamácie by ste už mali mať vo svojej emailovej schránke. Ešte raz sa veľmi ospravedlňujeme a v prípade otázok alebo nejasností je náš zákaznícky tím k dispozícii 7 dní v týždni do 20:00. Veríme, že aj napriek tejto negatívnej skúsenosti sa situácia vyrieši a náš servis Vás presvedčí o tom, že vieme našu chybu veľmi rýchlo napraviť. Budeme sa snažiť,aby sa podobné situácie viac nestali.
-
Neodporúča obchod
Uplne inu farbu na vlasy mi poslali , ako som si objednala !
Reakcia obchodu Hebe
Milá Mária, veľmi sa ospravedlňujeme, ak došlo k zámeme objednaných produktov. Po obdržaní Vášho emailu sme Vás kontaktovali s možnosťou reklamácie. Vidíme, že ste túto možnosť nevyužila, no napriek tomu, ak sa rozhodnete nás v tejto správe kontaktovať, určite sa na Vašu objednávku radi pozrieme ešte raz. Veríme, že aj napriek tejto nepríjemnej situácii nám dáte ešte šancu. Ostávame s pozdravom!
-
Neodporúča obchod
Sklamanie
Reakcia obchodu Hebe
Milá Adriana, je nám veľmi ľúto, ak sme Vás nejakým spôsobom sklamali. Ak môžeme Váš dojem nejakým spôsobom zlepšiť, budeme radi za Váš kontakt s nami. Náš Zákaznícky tím je tu pre Vás 7 dni v týždni.
-
Neodporúča obchod
- Kedysi to bola rýchlosť dodania
- Nevedia doručiť objednávku ani po 8 dňoch a na miesto ktoré som vybral,zatiaľ stále čakám na dodanie a ešte asi aj budem cakat
Reakcia obchodu Hebe
Milý Pán Stano, za technické nepríjemnosti s doručením Vašej objednávky do výdajného miesta sa veľmi ospravedlňujeme. Budeme sa snažiť, aby sa podobné situácie viac neopakovali. V prípade nejasností prosím neváhajte kontaktovať náš zákaznícky tím, ktorý je Vám k dispozícii 7 dní v týždni. Ďakujeme!
-
Neodporúča obchod
- Vôbec to nezodpovedalo obrazku
- o
Reakcia obchodu Hebe
Milá zákazníčka, mrzí nás, že sme ako e-shop obdržali 10% hodnotenie. Ak ste bola s produktom nespokojná, ponúkame možnosť vrátenia alebo reklamácie. Neváhajte preto využiť kontakt na naše zákaznícke centrum, kde Vám je náš tím k dispozícii 7 dní v týždni.