-
Neodporúča obchod
- Dodacia lehota, načo píšete na tovar, že je na sklade, keď tam v skutočnosti nie je.
Reakcia obchodu Gym.sk
Dobrý deň.
Ospravedlňujeme sa Vám za túto situáciu.
Tento tovar sa rýchlo vypredal. Čakalo sa na výrobu, čím sa predĺžila doba dodania. -
Neodporúča obchod
- neviem
Som v rozpakoch ako hodnotiť tento obchod, lebo mi volali, že tovar už nie je, ale až po 8-9 dňoch a potom mi volali, že tovar ešte je
-
Neodporúča obchod
- Komunikacia, ked ako zakaznik nie som 6dni informovany o dodavke, o termine dodania...
Reakcia obchodu Gym.sk
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa za nedostatočnú komunikáciu ohľadne naskladnenia tovaru. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- Tovar som dostala v poriadku, prisposobili sa mi s dňom a časom dodania, bezproblémova komunikácia s obchodom.
- Nechala som si poradiť veľkosť fitlopty na základe toho, čo majú na stránke, v realite to však už vyhovujuce nebolo. Mala som sa radšej riadiť tým, čo som si zistila inde. Aktuálne čakám na vratenie peňazí.
Reakcia obchodu Gym.sk
Dobrý deň,
mrzí nás, že ste nebola spokojná s výberom veľkosti fitlopty.
Avšak doposiaľ sme sa nestretli s podobným problémom. -
Neodporúča obchod
- Podaná objednávka a dobre ze nie po týždni volajú ze nemajú tovar na sklade, hlavne ze na webe svieti veľkým písmom ze tovar je skladom.
Reakcia obchodu Gym.sk
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa za oneskorené informovanie ohľadne dostupnosti tovaru.
Tovar, ktorý sme mali na stránke skladom, bol v skutočnosti u nás na sklade, ale čakali sme na naskladnenie druhého tovaru, ktorý v čase objednania bol vypredaný. V tom čase sme čakali na dodanie od dodávateľa, čo predĺžilo dodanie tovaru k Vám.
Mrzí nás, ak Vám oneskorené dodanie tovaru spôsobilo komplikácie. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
Tovar prisiel poskodeny po telefone mi bolo povedane ,ze mam poslat foto poskodenia a prekonzultuju to zo servisakom... a tak mam v byte uz10 dni krabicu 106x32x58cm 44kg a neviem co dalej ci si skladat stroj za ktory som zaplatil alebo dalej cakat kym sa najde servisak lebo evidentne sa im stratil... bezpochybne som na tejto stranke nakupoval naposledy!
Reakcia obchodu Gym.sk
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu a tiež za meškanie vybavenia vašej reklamácie.
Bohužiaľ Váš mail s fotografiami bol z našej strany nechtiac prehliadnutý v dôsledku zvýšenej elektronickej komunikácie.
Vašu reklamáciu vybavíme v priebehu najbližších pár dní. -
Neodporúča obchod
- Nemali tovar na sklade a vôbec ma o tom neinformovali, až som stratila trpezlivosť a kontaktoval som ich, že prečo nie je objednávka vybavená, tak až potom mi oznámili, že objednaný tovar nemajú na sklade a že čakajú až im príde.
Reakcia obchodu Gym.sk
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti a nedostatočnú komunikáciu.
Bohužiaľ dodávateľ meškal s dodávkou tovaru a preto nemohla byť Vaša objednávka vybavená skôr.
Veríme, že sa už takáto situácia nebude opakovať. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- drahyyyyyy
- slovenska posta
Reakcia obchodu Gym.sk
Dobrý deň,
okrem Slovenskej pošty tovar zasielame aj kuriérskou službou, prípadne je možný osobný odber.
Slovenskou poštou sú zasielané len menšie zásielky do 5 kg, avšak v prípade záujmu môžeme aj tieto zásielky expedovať kuriérskou službou.
Dodacie podmienky máme zverejnené v našich Všeobecných obchodných podmienkach. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
Tešili sme sa s kupi,ale len pokial sme neotvorili škatulu.Hned prvý kus bol značne poškdený,obytý ,hrdzavý.Hned sme tam volali,povedali že nám ho výmenia už je týždeň a my stale čakáme.Stále tam voláme a oni slubujú že do piatka nám pošlú nahradný diel. Ale ja mám sto chutí vratiť ím všetko.Svm velmi sklamana.Už si nikdy nič od nich nič nekúpim!!!!!!!
Reakcia obchodu Gym.sk
Dobrý deň,
za poškodený diel sa Vám ospravedlňujeme.
Dnes sme Vám telefonicky potvrdili, že diely od Vás nám prišli v piatok popoludní a dnes už náš technik riešil Vašu reklamáciu.
Posielame Vám nové diely a doručenie môžte očakávať v najbližšie dni.
Ďakujeme za pochopenie. -
Neodporúča obchod
- Ziadne vyhody
- Tovar som si objednal pred 10 dnami, este som nedostal e-mail ani len o expedicii tovaru,ale uz mam hodnotit obchod.take je teda aj hodnotenie
Ked chcete tovar dostat v normalnej dodacej lehote rcite nenakupujte tu.
Ak mate cas cakat 2 mesiace odporucam.Reakcia obchodu Gym.sk
Dobrý deň,
žiadosť o hodnotenie na portále Heureka.sk je generovaná a zasielaná našim zákazníkom automaticky.
Pri Vami objednanom produkte je na našich stránkach červeným písmom uvedený dátum naskladnenia tovaru.
Tovar je možné expedovať až po tomto termíne.
Dúfame, že toto nedorozumenie Vás neodradí od nákupu u nás. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
- Toto je asi najhorší inetrentový obchod. Už som v ňom objednal 2x a zase čakám už 5 deň. Tento obchod pravdepodobne funguje tak, že keď zákazník správi objednávku obchod vtedy zháňa požadovaný tovar. Pravdepodobne má minimálne skladové zásoby.
Veľmi slabé
Reakcia obchodu Gym.sk
Dobrý deň,
doba dodania na výživové doplnky je odo dňa zaevidovania objednávky
3 - 7 pracovných dní.
Vzhľadom na to, že výživové doplnky majú viac druhov príchutí a balení, nemáme všetky výrobky skladom ihneď.
Veríme, že Vás to neodradí od ďalšieho nakupovania u nás. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- pohodlie nákupu z domova
- žiadna možnosť odskúšať kupovaný výrobok
neodporúčam , predavaju nekvalitne stroje..
kúpili sme magnetický elliptikal-brother, ale nie je vôbec kvalitný...sú tam nedokončené zvary, zvary mimo a pri cvičení je veľmi hlučný..myslel som, že spravím manželke radosť , ale sme z tohto výrobku veľmi sklamaní...
nedodané správne skrutky, povoľujúce sa skrutky pri cvičeníReakcia obchodu Gym.sk
Dobrý deň,
uvedená situácia nás mrzí.
S tovarom od nášho dodávateľa už nemanipulujeme, posielame ho v originál balení a tak sme o predmetnej veci nemohli vedieť.
Na tento druh eliptikalu sme takúto reklamáciu ešte nezaznamenali.
Samozrejme, že máte nárok na opravu, prípadne výmenu eliptikalu.
Stačí nás kontaktovať na naše telefónne čísla:
0944 123 160, 038/ 53 00 762
prípadne mailom na [email protected] a Vašu reklamáciu budeme riešiť.
Za komplikácie, ktoré Vám týmto vznikli sa ospravedlňujeme. -
Neodporúča obchod
- tovar som objednal pred 10 dnami a stale ho nemam
Reakcia obchodu Gym.sk
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa za dlhšiu dobu dodania.
Na doplnky výživy je doba dodania 3 až 7 pracovných dní.
Vzhľadom na fakt, že sa jednalo v tomto prípade o akciový balíček, doba dodania sa predĺžila v dôsledku zvýšeného záujmu o tento produkt.
Uvedená situácia nás mrzí. -
Neodporúča obchod
- prehlad stranky
- dlha doba dodania
cena dobra ale uz cakam prilis dlho na dodanie tovaru cca 3 tyzdne !!! co je vela !!
Reakcia obchodu Gym.sk
Dobrý deň,
táto situácia nás mrzí a ospravedlňujeme sa za ňu.
Na niektoré doplnky výživy je doba dodania 3 až 7 pracovných dní.
Od Vašej objednávky uplynulo doposiaľ 7 pracovných dní.
Dlhšia doba dodania bola spôsobená zmenou veľkosti balenia objednaného tovaru.
O tejto skutočnosti a stave Vašej objednávky sme Vás informovali, avšak doposiaľ sme od Vás neobdržali odpoveď.
Veríme, že vzniknutú situáciu vyriešime čo najskôr k Vašej spokojnosti. -
Neodporúča obchod
- široký sortiment
- slabšie prototypy
lepšie sa oboznámiť s parametrami výrobkov
-
Neodporúča obchod
- dobra cena
- zdlhavé a predlzene dodanie tovaru
ked chcete dlho cakat na vyživové doplnky ktoré potrebujete neobjednávajte si tu nakoľko tovar pride až po 14 dňoch
Reakcia obchodu Gym.sk
Dobrý deň,
dlhšia dodacia lehota na objednaný tovar nás mrzí a boli ste o nej informovaný.
Táto situácia vznikla dôsledkom výpadku daného produktu na sklade dodávateľa.
Termín doručenia tovaru Vám bol oznámený telefonicky ihneď po naskladnení.
Veríme, že táto situácia Vás neodradí od ďalšieho nakupovania v našom internetovom obchode.
S pozdravom -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- Žiadne
- Dodnes mi neposlali späť peniaze za nedoruceny tovar,ktorý mali na webe uvedený že je skladomva nemajú ho.
V iných obchodoch máte objednany tovar do 3 ptacovnych dni. Tu čakáte 3 až 4 týždne. A peniaze za nedodaný tovar musite vymáhať.
Reakcia obchodu Gym.sk
Dobrý deň,
Vaša nespokojnosť nás mrzí.
Informáciu o dostupnosti a dĺžke dodania daného tovaru sme mali zverejnenú na našej internetovej stránke priamo v popise produktu.
Čo sa týka vrátenia peňazí za spomínaný tovar, prevodný príkaz sme uskutočnili hneď nasledujúci deň po tom, ako ste nás požiadali o vrátenie.
Je pravdepodobné, že pripísanie peňažných prostriedkov bolo zdržané medzibankovým prevodom.
Ubezpečujeme Vás, že peniaze nemusíte nijako vymáhať.
Prosím, skontrolujte si stav Vášho účtu, či tieto peňažné prostriedky neboli ešte pripísané.
V prípade, že by sa tak nestalo, stačí nás kontaktovať a poskytneme Vám informácie o bankovom prevode, aby ste si ich mohli preveriť vo Vašej banke.
S pozdravom -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- prehlad stranky rozmanitost produktov
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 týždne
Pred objednavkou som si telefonicky overil dostupnost tovaru, ktory mi potvrdili, ze maju skladom. Chvilu po potvrdeny objednevky bol telefonat, ze tovar nemaju.... Potom ma informovali, ze na druhy den mi bude doruceny... A co sa stalo na druhy den? Volali, ze nestihli naskladnit tovar... Nakoniec sa ku mne zasielka nejakym sposom dostala.
Reakcia obchodu Gym.sk
Dobrý deň,
za komplikácie pri expedovaní objednávky sa ospravedlňujeme.
Mali sme menšie problémy na sklade s objednaným produktom a preto sa posunula doba dodania Vašej objednávky.
S pozdravom -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- pružnosť dodania
- Neviete v akom stave je tovar, ktorý kupujete.
- Mne osobne bol dodaný poškodený toaklamácia vybaví, presnú odpoveď som nedostal.
- Znamená to, že zákazník tovar kupuje, je dodaný rýchlo, ale s reklamáciou je to už podstatne horšie.
Do značnej miery je to rizikový obchod, nakoľko tovar môže byť poškodený. To je moja osobná skúsenosť. S reklamáciou poškodeného tovaru je to už horšie,nakoľko zodpovedná pracovníčka ma nevedela informovať, do koľkých dní sa reaklamácia vybaví - tešil som sa, nakoľko je darček na Vianove.
Reakcia obchodu Gym.sk
Dobrý deň,
vzniknutá situácia nás mrzí.
Bohužiaľ, v tomto prípade sme o danom poškodení nemohli vedieť. Tovar sme naskladnili od nášho dodávateľa a zaslali priamo k Vám.
Tovar sa poškodil pravdepodobne pri balení hneď po výrobe.
Bohužiaľ, daný náhradný diel momentálne nemáme k dispozícii, avšak v rámci urýchlenia reklamačného procesu Vám poskytneme náhradný diel z nového prístroja.
Výmenu poškodenej časti uskutočníme priamo u Vás doma.
Dúfame, že táto nepríjemnosť Vás neodradí od ďalšieho nákupu u nás.
S pozdravom