Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Objednala som 2 rovnaké knihy. Jedna bola zabalená vo fólii a v nej bola priložené plátená taška. Druhá bola vybalená a samozrejme bez darčekovej tašky. Za tú istú predraženú cenu ...
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Tovar nefunguje

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar nikdy nedorazil.

    Reakcia obchodu Gorila.sk

    Dobrý deň, 
    mrzí nás, že ešte čakáte na dodanie tovaru. V objednávke máte produkt, ktorý je momentálne nedostupný - o tejto skutočnosti sme Vás niekoľkokrát informovali e-mailom, no budeme robiť všetko preto, aby sme objednávku vedeli odoslať čo najskôr. 

    S pozdravom Gorila.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Zlá komunikácia s obchodom ohľadom objednávky. Nereagujú k potrebným informáciám. Hlavne pozor pri kupovaní eknih.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Produkt zatial nedoruceny.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Pi troch týždňoch čakania mi oznámili, ze titul je vypredaný. Nepríjemnosť pred Vianocami. Neodporúčam kvoli dlhej dobe vybavovania objednávok.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Na tovar sme čakali skoro 2 týždne bez akejkoľvek informácie, že dodanie bude oneskorené, dokonca nám neprišiel ani potvrdzovací mail o objednávke, pričom už bola zaplatená. Sami sme sa museli dotazovať v akom stave je objednávka. Po dňoch čakania dcére prišlo namiesto ružového pera modré.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • dodanie bolo rýchle
    • je to Martinus

    Vadí mi, že Gorila ma rovnakého majiteľa ako dúhový Martinus. Napriek tomu, že mesačne si kúpim niekoľko kníh, tomu sa vyhýbam ako sa len dá a kúpim iba v krajnom prípade. Verejne podporujú zvrátenú ideólogiu a majú extrémne prepálené ceny.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar objednaný 4.12.bol na sklade že dodanie 23 dní.ok.zrazu už nebol dodanie 3.2.2023.a to kalendar na rok 2023

    Reakcia obchodu Gorila.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že ešte čakáte na dodanie tovaru. V objednávke máte produkt, ktorý je momentálne nedostupný - o tejto skutočnosti sme Vás niekoľkokrát informovali e-mailom, no budeme robiť všetko preto, aby sme objednávku vedeli odoslať čo najskôr. 

    S pozdravom Gorila.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Napriek tomu, že som tovar objednala a zaplatila už 12.12.2022 do dnešného dňa t. j. 1.1.2023 mi nebol doručený. Na mailovú urgenciu neodpovedali, až po následnom telefonáte sa mi ospravedlnili a prisľúbili že tovar bude expedovany 29.12.2022 čo ale tiež nebola pravda, lebo tovar stále nemám, hoci doručenie do Vianoc garantoval ešte aj týždeň pred Vianocami. Ďakujem za taký vianočný darček

    Reakcia obchodu Gorila.sk

    Dobrý deň,

    úprimne nás mrzí spôsobené nedorozumenie, ktoré nastalo na našej strane :(. Zákaznícke centrum Vás bude kontaktovať a informovať o možnosti prípravy objednávky. Veríme, že spoločne nájdeme riešenie, ktoré Vám bude vyhovovať.
    Ďakujeme za Vašu recenziu, ktorá nám pomôže zlepšiť naše služby.

    S pozdravom Gorila.sk

    • Objednala som si 2 krát knihu Čin čin a prišlo mi DVD, takže veľká nespokojnosť.

    Reakcia obchodu Gorila.sk

    Dobrý deň,
    Gorila Vám pripravila a poslala objednávku správne - objednali ste si Čin-Čin ako audioknihu vo formáte CD (nie DVD).
    Ak o tovar nemáte záujem, prosím, kontaktujte zákaznícke centrum na [email protected].

    S pozdravom,
    Gorila.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    doručenie s 10 dnovým meškanim

    Reakcia obchodu Gorila.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás oneskorené odoslanie Vašej objednávky, o ktorom sme Vás vopred informovali. Veríme, že pri ďalšom nákupe Vás Gorila presvedčí, že objednávky pripravuje expresne rýchlo :-)
    S pozdravom,
    Gorila.sk

    • tovar som nedostal po 13 dńoch.

    je to dotazník nespokojnosti

    Reakcia obchodu Gorila.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Vašu objednávku sme pripravili a expedovali v termíne, o ktorom sme Vás vopred informovali.
    S pozdravom,
    Gorila.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Predlžovanie dodania

    1.12. Som vytvorila objednávku na knihu, ktora mala byť odoslaná do 6 dní. Hneď 2.12. Som dostala email že odoslanie sa posúva na 9 dní. Určite každému odporúčam použiť dobierku, ako ja keďže som objednávku zrušila a nemusím sa snikým doťahovať a zároveň byť naťahovaná. Navyše zákaznícky servis vôbec nevenuje pozornosť poriadnemu čítaniu emailov, keďže sa ma pýtali na číslo objednávky, pritom ho mali v predmete správy.

    Reakcia obchodu Gorila.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za komplikácie, ktoré sprevádzali prípravu Vašej objednávky.
    Tovar, ktorý ste si objednali sme nemali na sklade a v danom momente nebol dostupný ani na knižnom trhu. Z tohto dôvodu sme Vás na druhý deň kontaktovali a informovali, v akom stave sa nachádza Vaša objednávka.

    Úprimne nás mrzí, že sme nemali možnosť Vám doručiť zásielku, no napriek tomu veríme, že si opäť nájdete cestu na e-shop www.gorila.sk.

    S pozdravom,
    Gorila.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Dobrý výber za prijateľné ceny

    Dlhá čakacia lehota

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Výhoda: dostupnosť tovaru a cena.
    Nevýhoda: tovar bol poškodený. Podala som reklamáciu, ale obchod vôbec nereaguje.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar som objednal pre znamu zo zahranicia. Nedostavam informacie o stave zakazky, uz vyse mesiaca. Vlastne, nijaka komunikacia zo strany ochodu. Neplanujem vyuzit sluzby obchodu v buducnosti...

    Reakcia obchodu Gorila.sk

    Dobrý deň,
    úprimne nás mrzí spôsobené nedorozumenie, ktoré nastalo na našej strane :(. Zákaznícke centrum Vás bude kontaktovať a informovať o možnosti prípravy objednávky. Veríme, že spoločne nájdeme riešenie, ktoré Vám bude vyhovovať.
    Ďakujeme za Vašu recenziu, ktorá nám pomôže zlepšiť naše služby.
    S pozdravom Gorila.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Gorila ide dole vodou. Možno by to mali zabaliť a byť už len čisto Martinus.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Tovar neprišiel

    Už to bude mesiac, čo som objednal tovar. A ešte nedorazil.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Po mesiaci a pol som knihy nedostala