Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Velmi dlhe dodanie tovaru
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Kniha mi nebola dodaná. Čas na dodanie bol predĺžený na viac ako mesiac po vytvorení objednávky a aj napriek tomu kniha bola podľa ich informácie vypredaná. Keby boli informovali hneď , že majú problém s dodaním kúpil by som ju u inej spoločnosti. Teraz ju už nemajú nikde. Smutné.

    Reakcia obchodu Gorila.sk

    Dobrý deň, mrzí nás, že ste mali negatívnu skúsenosť s nákupom kníh na e-shope www.gorila.sk. Akonáhle sme získali informáciu od dodávateľa, že kniha je nedostupná, no dotlač sa očakáva v januári 2024, obratom sme Vás o tejto skutočnosti informovali. Ospravedlňujeme sa za komplikácie a nedorozumenie, ktorému bolo možné predísť.
    S pozdravom Gorila.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Prehľadný eshop
    • Objednávku s predobjednávkou nepripravujú v čase objednania ale až keď je dostupná daná predobjednávka.
    • Žiadna osobná komunikácia

    Urobil som objednávku a jedna položka bola predobjednávka. Všetko ostatné bolo skladom. Na predobjednávku sa čakalo týždeň. Objednávku som vyplatil dopredu. Po týždni od objednania mi poslali nekompletnú objednávku lebo jedna kniha už nebola skladom. Zhodou okolností to bola kniha kvôli ktorej som robil celú objednávku. Prišiel len automatický mail, že rozdelili objednávku a že zvyšok sa pokúsia zohnať. Žiadny odhad, nič. Na môj mail mi odpísali len tak všeobecne. Nakoniec mi po pár dňoch poslali aj chýbajúcu knihu. Ale pri takomto jednaní už u nich nebudem objednávať. Je veľa ďalších obchodov s knihami.

    Reakcia obchodu Gorila.sk

    Ďakujeme za recenziu a opísanie krokov, na ktorých potrebujeme ako e-shop zapracovať, aby sme vedeli zlepšiť zákaznícky zážitok. Veríme, že keď nás nabudúce navštívite, presvedčíme Vás, že sme sa posunuli ďalej :-)
    Prajeme pekný deň s knihou,
    s pozdravom Gorila.sk

  • Neodporúča obchod

    Velmi dlhe dodacie lehoty,hoci v kosiku je uvedený tovar na sklade.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • apsolutne neseriozny obchod

    Krizovky ktore som ojednala 20,11,20233 mi oznamili ze su vypredane a oznamilimi to 3.12.2023 lebo medzitym sa vraj vypredali .Ponukaju tovar ktory nemaju na sklade.To 14 dni som cakala na to aby mi napisali ze krizovky nemaju.Predsa to mseli vediet ked som objednavalla.A este mam cakat neviem do kedy a peniaze.Obchod vobec neodporucam

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Ceny
    • Doba doručenia
    • Komunikácia

    Neodporúčam objednávať tovar, ktorý nie je skladom. Ani po 36 dňoch ma obchod nedokáže informovať o stave mojej objednávky.

    Reakcia obchodu Gorila.sk

    Dobrý deň,
    úprimne nás mrzí spôsobené nedorozumenie, ktoré nastalo na našej strane :(. Zákaznícke centrum Vás bude kontaktovať a informovať o možnosti prípravy objednávky. Veríme, že spoločne nájdeme riešenie, ktoré Vám bude vyhovovať.
    Ďakujeme za Vašu recenziu, ktorá nám pomôže zlepšiť naše služby.
    S pozdravom Gorila.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Kniha prišla s prehnutym rohom

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ziadna konunikacia so zakaznikom

    Knihy som si zakupila v predpredaji, takze hned som vedela, ze dodacia lehota je 44 dni. Trpezlivo som cakala na zasielku..ale po 45 dnoch ked sa mi nikto neozval som napisala dve maily preroze som chcela vediet v akom stav je objednavka. Nikto mi neodpidal a tak som sa snazila skontaktovat s obchodom telefonicky. Na treti den mi niekto zvyhol a ked som vysvetlila sitauciu, tak pani povedala, ze nachape aky email som ocakavala. Knihy neboli samozrejme ani zabalene, lebo vraj kvoli jednej co sa zdrzala v tlaci nemozu moju objednavu vybavit. Ok, stava sa to, ale prosila som o vysvetlenie..o kontakt so zakaznikom a nie len zhabnut 80 eur a tym padom to pre nich konci!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednavala som 6.11 ako darček na manželove meniny (13.3) s tým, že bola poznámka, že jednu knihu nemajú na sklade, ale odosielajú do 3 dni …..dnes je 16.11 stále nemám knihy iba “dotazník spokojnosti” spokojná určite niesom v dnešnej dobe sa takto “rýchlo” zásielky určite nevybavuju …..

    Reakcia obchodu Gorila.sk

    Dobrý deň, úprimne nás mrzí uvedená situácia. Na e-mail, ktorý ste uvádzali pri vytvorení objednávky, sme odosielali 8. novembra informáciu o zdržaní doručenia knihy, ktorú nemáme na sklade. Navrhli sme aj možnosť úpravy objednávky, no dnešného dňa neevidujeme spätnú väzbu, až na túto recenziu.
    Zákaznícke centrum Vás bude kontaktovať a navrhne možnosti riešenia objednávky.
    Ospravedlňujeme sa, že sme nesplnili Vašu predstavu o rýchlom doručení, no urobíme všekto preto, aby sme v budúcnosti týmto problémom predchádzali.
    S pozdravom Gorila.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Dlhá dodacia doba.
    Nová publikácia určená ako darček zababraná na stránkach!
    Knižka z druhej ruky, ozn. ako výborný stav, nezodpovedá skutočnosti.

    Reakcia obchodu Gorila.sk

    Dobrý deň, mrzí nás, že Vám prišla knižka, ktorá svojím vzhľadom nevyhovujeme Vašim požiadavkam. Prosím, neváhajte nám ju poslať späť na adresu. Kontaktujte naše zákaznícke centrum na [email protected], ktoré Vás prevedie celým procesom reklamácie a navrhne Vám možnosti riešenia.
    S pozdravom Gorila.sk

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Dobrý deň. Ta knižka nefunguje..a píše sa na knižke ze obsahom sú tri batérie.. a nejde!

  • Neodporúča obchod

    Zatial neviem ohodnotit, tovar mi nedodali

  • Neodporúča obchod

    10 %

    objednala som učebnicu pre dcéru ktorú potrebuje do školy, prišla mi sms že tovar bude doručený ale doručený nebol, nekontaktoval ma ani kuriek ani odosielateľ a objednávku zrušili

    Reakcia obchodu Gorila.sk

    Dobrý deň,
    je nám ľúto, že Váš nákup sprevádzali komplikácie, ktorým bolo možné predísť. Ospravedlňujeme sa za nedorozumenie, ktoré vzniklo pri príprave a odosielaní objednávky.
    V neposlednom rade ďakujeme za spätnú väzbu aj na základe Vašej skúsenosti vieme, v ktorých oblastiach je priestor na zlepšenie služieb.
    S pozdravom Gorila.sk

  • Neodporúča obchod

    • Zdvihli telefón ,keď som sa šla informovať ohľadom objednávky,ktorá nedorazila
    • Nenapísali mi dôvod ,že prečo stále nemôžu doručiť tovar . Musela som volať sama. Napísané na internete,že doručenie do 6 dní a aj v e-maily ale už prešlo 12dní a stále nič keď som sa informovala ,že nevedia kedy sa tovar naskladní a či chcem počkať. Poprípade že vedia rozdeliť nákup a zaslať mi knihu skor. To som musela odmietnuť ,lebo chcem obe naraz tak čakám a verím,že je to seriózna firma a tovar mi príde ,lebo tú knihu malá veľmi chcela a ja zas ten diár

    Reakcia obchodu Gorila.sk

    Dobrý deň,
    úprimne nás mrzí spôsobené nedorozumenie, ktoré nastalo na našej strane. Zákaznícke centrum Vás bude kontaktovať a informovať o možnosti prípravy objednávky. Veríme, že spoločne nájdeme riešenie, ktoré Vám bude vyhovovať.
    Ďakujeme za Vašu recenziu, ktorá nám pomôže zlepšiť naše služby.
    S pozdravom Gorila.sk

  • Neodporúča obchod

    Objednal som produkt s dodanim do 7 dni. Po 8 dnoch nic, tak som zrusil objednavku. Zjavne tieto produkty sluzia len ako lakadlo na stranku a nikdy ani dodane nebudu. Neviem, ci to je zrovna dobry marketing.

    Reakcia obchodu Gorila.sk

    Dobrý deň,
    úprimne nás mrzí, že sme Vám nemohli odoslať tovar, ktorý ako sme uvádzali na stránke, má dodaciu dobu 7 dní. Tovar nám prišiel načas, no rešpektovali sme Vaše rozhodnutie zrušiť objednávku.
    Veríme, že v búducnosti využitie naše služby, ktorými Vás presvedčíme, že tovar dodávame rýchlo a bez problémov, tak ako to uvádzajú zákazníci na Heuréke, na ktorej máme vysoké hodnotenie viažúce sa na spokojnosť a spoľahlivosť e-shopu.
    S pozdravom,
    Gorila.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Veľmi slabá komunikácia

    Reakcia obchodu Gorila.sk

    Dobrý deň,

    je nám ľúto, že Váš prvý nákup sprevádzali komplikácie, ktorým bolo možné predísť. Ospravedlňujeme sa za nedorozumenie, ktoré vzniklo pri príprave objednávky. V neposlednom rade ďakujeme za spätnú väzbu aj na základe Vašej skúsenosti vieme, v ktorých oblastiach je priestor na zlepšenie služieb.
    S pozdravom Gorila.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som objednavala cca pred 3 tyzdnami, len raz sa mi ozvali, ze kompletuju objednavku, odvtedy nic...

    Reakcia obchodu Gorila.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že sme Vašu objednávku nestihli pripraviť v termíne, ktorý sme Vám sľúbili. Zákaznícke centrum Vám navrhne možnosti riešenia Vašej objednávky.
    Ospravedlňujeme sa za spôsobené komplikácie,
    s pozdravom Gorila.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Kniha mi prišla poškodená.

    Reakcia obchodu Gorila.sk

    Dobrý deň,
    je nám úprimne ľúto, že Vám prišla kniha, ktorá bola poškodená. Zákaznícke centrum Vám navrhne možnosti riešenia Vašej reklamácie.
    Ospravedlňujeme sa za spôsobené komplikácie,
    s pozdravom Gorila.sk

  • Neodporúča obchod

    Tovar som zaplatila, ale Balíkobox Slovenskej pošty mi ho nevydal. Takže teraz čakám, kedy sa mi ozvú, či to stihnú do mojej dovolenky, a akým spôsobom sa k svojmu tovaru dostanem :-/ . Viem, že je to chyba pošty, ale aj tak....

    Reakcia obchodu Gorila.sk

    Dobrý deň,
    je nám ľúto, že prevzatie zásielky sprevádzali komplikácie, ktorým sme nedokázali predísť, kedže výdaj zásielky je v kompetencii doručovateľa, t.j. Slovenskej pošty, s ktorým aktívne riešime, aby Vaša objednávka bola doručená čo najskôr.
    Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň,
    s pozdravom Gorila.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Spamuje

    Obchod zasiela reklamné správy napriek tomu, že človek nedal súhlas s reklamnými správami.

    Reakcia obchodu Gorila.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu reakciu. Chceli by sme Vás ubezpečiť, že nie je naším zámerom Vás obťažovať odosielaním reklamných správ.
    Reklamné správy odosielame až na základe súhlasu zákazníka, tak ako to bolo vo Vašom prípade.
    Z odosielania reklamných správ sa viete kedykoľvek odhlásiť - prostredníctvom odkazu, ktorý sa nachádza na konci každej správy alebo kontaktovaním zákazníckeho servisu na [email protected] či telefonicky.
    S pozdravom Gorila.sk